Voor meer informatie kun je contact opnemen met de beheerder.
De reden waarom je verbannen bent: misplaatst moralisme
Deze ban is van toepassing op jouw gebruikersnaam.
Kargocult! Ben wel benieuwd wie er achter zat....Ik heb zo mijn vermoedens..
post eens iets leuks in plaats van dat gezeur van je
read again, heb ze ook 'ns hierheen gecopypast...even zoeken... viewtopic.php?p=281041#p281041 was ook blijkbaar slechts een gedeelte(klaz*) schreef:Ik meende dat op kargocult geen regels bestonden.
lol, wordt iedereen daar geband?frobbert schreef:Sieg! Broeder!
geen idee, maar zo ongeveer stond het in de openingspost van dat forum "voor gebanden en anderen van dat forum waar regeltjes en bans welig tieren door een of ander persoons" blabla, ik weet het niet uit m'n hoofd en ga er ook niet heen om het op te zoeken. Jij kwam er zelf toch ook? Zoek maar ff dan. 't Kwam allemaal nogal kleuterig boos en recalcitrant over. En dan zelf meteen regeltjes gaan stellen en later bans uitdelenYsfoxy schreef:Wie is de oprichter volgens jou?
Siegfried Stahl schreef:Je bent permanent verbannen van dit forum.
Nope. De Radiohoofd&zntjes hebben de boel overgenomen. Hoe heb je dat gemist?1ofthemFaces schreef:Siegfried Stahl schreef:Je bent permanent verbannen van dit forum.
Misplaatst moralisme![]()
.
Nu is er daar helemaal niemand meer. Jammer hoor.
Is R. hier nog in charge.
En post die Vos hier nog? Dat is mooi.
Ik post hier eigenlijk nooit meer.Krautsurfer schreef:Nope. De Radiohoofd&zntjes hebben de boel overgenomen. Hoe heb je dat gemist?1ofthemFaces schreef:Siegfried Stahl schreef:Je bent permanent verbannen van dit forum.
.

Welkom terug Gezichtenman. Zag je alleen nog maar op Soulseek.1ofthemFaces schreef:Ik post hier eigenlijk nooit meer.Krautsurfer schreef:Nope. De Radiohoofd&zntjes hebben de boel overgenomen. Hoe heb je dat gemist?1ofthemFaces schreef:Siegfried Stahl schreef:Je bent permanent verbannen van dit forum.
.
Nu zag ik dat kargokult zijn belangrijkste posters gebanned heeft ( op jou na dan) en dacht ik; laat ik weer eens kijken...
1ofthemFaces schreef:kargokult zag er wel veel leuker uit en was als forum op zich geweldig. Er kwam alleen geen hond.
Hier ook niet trouwens. Fuseren lijkt me goed.
Alle nerds van forumnerds verhuizen naar kargokult.
Vraag ik woordvoerder de bans op te heven.
Win win.
En alle forumnerds er weer bij , 'en de grappige lay-out van kargokult..

frobbert schreef:Iedere bezoeker is hier ongewenst! staat er nu![]()
Ach wat , met het juiste plaatje krijgen we hem wel vrolijk:frobbert schreef:Iedere bezoeker is hier ongewenst! staat er nu![]()
Die Krypt. Kennelijk hebben we 'm diep gekwetst

Krypt wil wel terug komen hier.frobbert schreef:Iedere bezoeker is hier ongewenst! staat er nu![]()
Maar hoe zit dat nou eigenlijk met jou Frob erwt? Met je zelfverklaarde ban van ik meen vorig jaar? Waarin je op dit forum definitief vaarwel zei tegen iedereen. Je zou echt nooit meer terugkomen, het was mooi geweest enzovoorts. Toen uiteindelijk naar ons kargokult forum gekomen met rechts rabiate praatjes en dan godbetert kryptozoid beschuldigen van racisme. En zie, nu ben je hier weer met al je narcistische betweterige babbeltjes. Terwijl ons zo was beloofd dat je hier nooit meer weder zou keren.frobbert schreef:Iedere bezoeker is hier ongewenst! staat er nu![]()
Nou, laat 'm lekker terugkomen dan. Mij boeit 't niet dat ie een racist is hoorRadiohoofdnz schreef:Krypt wil wel terug komen hier.frobbert schreef:Iedere bezoeker is hier ongewenst! staat er nu![]()
Heldin!marsha81 schreef:Ahum, schijnbaar moest er een post eerst goedgekeurd worden. Gedaan, zie 2 boven.
Goed, even op een rijtje:Krypto-soit schreef:Maar hoe zit dat nou eigenlijk met jou Frob erwt? Met je zelfverklaarde ban van ik meen vorig jaar? Waarin je op dit forum definitief vaarwel zei tegen iedereen. Je zou echt nooit meer terugkomen, het was mooi geweest enzovoorts. Toen uiteindelijk naar ons kargokult forum gekomen met rechts rabiate praatjes en dan godbetert kryptozoid beschuldigen van racisme. En zie, nu ben je hier weer met al je narcistische betweterige babbeltjes. Terwijl ons zo was beloofd dat je hier nooit meer weder zou keren.frobbert schreef:Iedere bezoeker is hier ongewenst! staat er nu![]()
Niet echt een man van je woord.
Nou, dat valt wel mee toch?frobbert schreef:Nou, nog één keer dan:
Verder hou ik hier nu definitief voor gezien, 't is mooi geweest (maar wie m'n facebook-vriendje wil worden, die mag). Guriel, zou je zo vriendelijk willen zijn m'n account te ontmantelen? Wil het zelf wel doen maar kan het knopje niet vinden.
Euh... het lijkt me nogal helder dat je hier je definitieve afscheid neerlegt.frobbert schreef:O wacht, hier heb ik 'm, mijn afscheidspost van toen:Nou, dat valt wel mee toch?frobbert schreef:Nou, nog één keer dan:
Verder hou ik hier nu definitief voor gezien, 't is mooi geweest (maar wie m'n facebook-vriendje wil worden, die mag). Guriel, zou je zo vriendelijk willen zijn m'n account te ontmantelen? Wil het zelf wel doen maar kan het knopje niet vinden.
Precies, ben blij dat je dat ook zo ziet. Van de door jou genoemde ban was ook geen sprake en ach, bovengenoemd afscheidspostje is alweer van 2011. Zo dacht ik er toen op dat moment over maar stiekem miste ik jullie gewoon natuurlijk. Jij mij toch ook wel een beetje?Krypto-soit schreef:Definitief. Mooi geweest. Account ontmantelen.
Hmm, valt mee inderdaad.
Net als die xenofobische brabbels van je ontzettend meevielen.
Nou, hou d'r dan eens over op, zuignapiKer schreef:Verder interesseert het me niet....
lees het nou zelf 'ns terugiKer schreef:Mij kwam ter ore dat jij geen mod meer was.
(Klopt dat?) Ik zie dat Masha hier iets zegt dat erop wijst dat ze mod is.
Het leek me gerechtvaardigd dan af en toe hier te verschijnen.
Temeer daar de mod van KKult iedereen daar wegjoeg waar ik me aan kon ergeren.
De ergernis van de mod was helaas groter.
En Ysfoxy was ook al weggejaagd.
Nooit aan een narcist vragen om z'n eigen spinsels kritisch onder de loep te nemen. Iets met blinde vlekken en zo...Richardus schreef:lees het nou zelf 'ns terug
iKer schreef:Gedaan.
En nu?

iKer schreef:Gedaan.
En nu?
Ik moet hierop even een aanvulling geven:Richardus schreef:je bent nog altijd een stuk braaksel hè
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast