Nog een laatste bericht van de persoon achter BB

Alles wat niet onder de bovenstaande kopjes valt kun je hier kwijt...
Groningse papegaai
Hop hop

Nog een laatste bericht van de persoon achter BB

Bericht door Groningse papegaai » 05 apr 2013, 20:25

Was oorspronkelijk via een PM verstuurd. Met zijn goedkeuring geplaatst. Omdat velen de reden van zijn vertrek niet duidelijk is. En het na al die jaren trouwe dienst (2004-2013) wel zo gepast is een iets uitgebreidere opgave van reden te geven. Bi deze:

En zover is het dus uiteindelijk gekomen.
Dit is het enige forum van NLD (van minimaal deze grootte) waar privacyschending wordt getolereerd en zelfs steeds meer wordt toegejuicht ipv bestraft.
En where will it end.. om Ian Curtis te citeren.
Derhalve is er geen enkele kans dat ik hier terugkom. Omdat ik als enige vind dat dat (privacyschending) juist écht niet kan (Iker is daarbij de enige die dat ook nog wel inziet, alleen die trekt er minder harde conclusies uit).

Uiteraard vind ik het jammer dat ik na al die jaren niet meer kan tieren, shockeren en experimenteren als BB alhier, maar dan weegt minder zwaar dan mijn afkeer van amoreel gedrag als privacyschending, waar dus niemand hier meer een probleem mee heeft. Itt tot een aantal jaren terug, toen er nog een redelijke consensus was over deze logische grens van het toelaatbare. Ziedaar de morele degeneratie van de forumleden alhier.

Toch blijf ik me wel verbazen over de onnozelheid van sommigen. Natuurlijk, je hebt een paar notoire immorele aazo's die écht geen zak geven om privacy van anderen-of überhaupt iets geven om anderen dan zijzelf (Sloot, Siegfried, Richardus, Kietelvlees, etc.) maar je hebt ook een groot aantal nerds van wie je het niet verwacht dat ze er zo makkelijk overheen stappen. Sommigen van deze groep stellen dat privacy op het internet een illusie is en daarom moet kunnen.
De gedachtefouten die ze daarbij maken zijn uiteraard de volgende:

Ten eerste kan je misschien voor jezelf bepalen dat je eigen privacy niet belangrijk is, en er daarom mee te koop lopen, maar je kan dit nooit beslissen voor een ander. Als ik vind dat privacy geen totale illusie op het internet hoeft te zijn, en ik het daarom voor mezelf wens en voor anderen respecteer, en dat duidelijk aangeef, dan heeft de ander dat maar te respecteren. Men kan niet mijn privacygegevens (of die van een ander) op het forum gooien omdat men voor de ander beslist dat privacy toch niet bestaat op het internet. Je kan je eigen foto en zut op het forum plempen zoveel je wilt, maar dat ongewenst voor een ander doen is natuurlijk volslagen ontoelaatbaar / asociaal. Al ben ik bang dat velen alhier dat niet eens meer in kunnen zien. Dat men zelfs ongevraagd foto’s van collega’s van forumleden mag plaatsen doet al helemaal de wenkbrauwen fronzen waar de grens nog ligt; familieleden, geliefden van nerds? Al dan niet met naam-of toenaam? Allemaal ongevraagd op het forum plempen? Geen enkele grens meer dus?

Ten tweede denken veel mensen op dit forum blijkbaar, heel naïef, dat enkel de kleine inteelt groep die regelmatig gepost alhier het forum leest. En het daarom niet zo erg is de privacy te schenden van anderen. Men lijkt dus werkelijk niet te beseffen dat het forum in theorie voor de hele wereld openbaar is, en er in de praktijk vermoedelijk honderden (stiekeme) meelezers zijn.
Op kleine schaal heb ik dat zelf al onlangs ondervonden; zo heb ik van een paar ex collega's (van Paradiso) vernomen dat ze het zo jammer vonden dat ik nu weg was bij forumnerds.nl.. de enige plek waar ze me nog konden volgen.. Terwijl ik nooit wist dat zij überhaupt meelazen cq dit forum kenden!
En hierop volgend; hoe zou het geweest zijn als collega’s-Of hun vrienden- van mijn huidige werk zouden meelezen en ineens hun eigen tronie op dit forum tegenkwamen? Hoe zouden uw collega’s dat vinden, of uw vrienden/geliefden als ze door een aantal lieden die zo graag de morele grenzen aftasten worden gespamd en bespot op een voor iedereen toegankelijk forum? Nogmaals; waar ligt eigenlijk nog de grens?

Ten derde betichten sommigen mij alhier (zo las ik zojuist) dat ik het forum te serieus zou nemen. Een gotspe van jewelste naturlijk, want een 100 % projectie pur sang.
Want juist als je een forumpersonage (niet meer dan een extreem uitvergroot aspect van een veel gelaagder IRL persoonlijkheid) gaat verwarren met de echte persoon erachter, en zijn privacygegevens en real life collega's derhalve op het net gaat plempen als je eigen forumpersonage beledigt wordt (of dat toejuicht)vermeng je de forumillusie met de realiteit. Je pakt dan niet het forumpersonage aan (het spel) maar de echte persoon buiten dat spel. Dat gaat dus nog 10 stappen verder dan het forum wat te serieus nemen..het toont dat je het forum niet meer van de realiteit kan scheiden, en je dus of ziek bent in je hoofd, of dat je gewoon een immorele klootzak bent (of allebei)

Resumerend kan ik tot geen andere conclusie komen dan dat de echte hufters (echt in de zin van geen forumrol-hufters, maar IRL hufters) hier de boel over hebben genomen, en de rest (de meelopers) die ooit nog achter privacybescherming stonden, inmiddels totaal de weg/ gevoel voor moreel besef en de werkelijke verhoudingen is kwijtgeraakt.
En hoe lastig het ook is af te kicken van mijn BB rol, van zo'n eng clubje KAN ik niet eens meer deel uitmaken (gevoelsmatig).
Daar is niets melodramatisch aan overigens, het is een puur morele afweging. Dat dit bericht weer zal worden afgebrand is evident. Dit is immers het enige forum waar privacybescherming niet wordt gerespecteerd door de leden. En waar men het spel verwart met de realiteit.

Knal deze PM maar op het forum, bij wijze van laatste afscheidsgroet.

De persoon achter BB

(klaz*)
Meganerd

Re: Nog een laatste bericht van de persoon achter BB

Bericht door (klaz*) » 05 apr 2013, 20:27

Verwarring van spel en realiteit? :clap:

Snif
Forumspammer
Forumspammer

Bericht door Snif » 05 apr 2013, 20:29

"...en er in de praktijk vermoedelijk honderden (stiekeme) meelezers zijn. " :bounce:
t Leven, ze kunnen me nog meer vertellen.

Snif
Forumspammer
Forumspammer

Bericht door Snif » 05 apr 2013, 20:32

"...Knal deze PM maar op het forum, " en met zo'n zelfgemaakte disclaimer kan ik ook alle PM's hier plaatsen?

Krautsurfer
Meganerd

Bericht door Krautsurfer » 05 apr 2013, 20:40

'T zit 'm in het woordje deze, Snif.
Is dat nu zo moeilijk?
‘ik hoop dat je kanker krijgt’ - Oved
‘Goed bezig’ - Siegfried Stahl
‘een verongelijkte drammende janker’ -David
‘Lekker ding’ - RDW

Uw mening hier, voor slechts vijf euro per letter!
Grijp die kans!

Snif
Forumspammer
Forumspammer

Bericht door Snif » 05 apr 2013, 20:41

Krautsurfer schreef:'T zit 'm in het woordje deze, Snif.
Is dat nu zo moeilijk?
Maar wie zegt dat dat er oorspronkelijk stond? :P

Krautsurfer
Meganerd

Bericht door Krautsurfer » 05 apr 2013, 20:42

Diegene die de oorspronkelijke pm heeft gepost, natuurlijk.
‘Lekker ding’ - RDW

Grijp die kans!

Snif
Forumspammer
Forumspammer

Bericht door Snif » 05 apr 2013, 20:43

Krautsurfer schreef:Diegene die de oorspronkelijke pm heeft gepost, natuurlijk.
Ja, maar die is weg, en komt noooooit meer terug.

Ysidorus Fuchs
Meganerd

Bericht door Ysidorus Fuchs » 05 apr 2013, 20:44

Verdorie, gedaan met infantiele woordgrappen maken! :protest: :')
“Not out to stud – Not out to pasture – Just out to lunch”

Krautsurfer
Meganerd

Bericht door Krautsurfer » 05 apr 2013, 20:44

Dus lijkt mij het plaatsen van pm's achteraf een volstrekt dubieuze zaak.
‘Lekker ding’ - RDW

Grijp die kans!

Snif
Forumspammer
Forumspammer

Bericht door Snif » 05 apr 2013, 20:45

Krautsurfer schreef:Dus lijkt mij het plaatsen van pm's achteraf een volstrekt dubieuze zaak.
Mij niet. Moet je maar niet PM'en

Krautsurfer
Meganerd

Bericht door Krautsurfer » 05 apr 2013, 20:48

Rare gedachtengang, Snif.
Wat hoop je er eigenlijk mee te bereiken?
‘Lekker ding’ - RDW

Grijp die kans!

Snif
Forumspammer
Forumspammer

Bericht door Snif » 05 apr 2013, 20:51

Hangt ervan af wat de PM'er ermee probeerde te bereiken.

Krautsurfer
Meganerd

Bericht door Krautsurfer » 05 apr 2013, 20:53

Zit iets in.
Serieuze bedreigingen zou ik ook niet tolereren.
Maar om nog wat trappen na uit te delen gaat mij te ver.

Soit.

Ik heb niet om het modereerschap gevraagd.
Maar als ik het moet doen, dan grijp ik in als er aangegeven is dat het niet okee is.
‘Lekker ding’ - RDW

Grijp die kans!

Siegfried Stahl
Meganerd
Contacteer:

Bericht door Siegfried Stahl » 05 apr 2013, 20:54

De man achter BB......dat was toch Roger Vadim?

Afbeelding
" what the fuck are you talking about! Have you no ears (laughs)".
Johnny Lydon 1983

Siegfried Stahl. Lidnr.66.

Snif
Forumspammer
Forumspammer

Bericht door Snif » 05 apr 2013, 20:56

Ik heb niet om het modereerschap gevraagd.
Maar als ik het moet doen, dan grijp ik in als er aangegeven is dat het niet okee is."
Dat zei de Ned politie ook in de periode 40-45 :pig:"
Laatst gewijzigd door Snif op 05 apr 2013, 20:58, 1 keer totaal gewijzigd.

Siegfried Stahl
Meganerd
Contacteer:

Bericht door Siegfried Stahl » 05 apr 2013, 20:57

Dat roger Vadim de man achter BB was?
Johnny Lydon 1983

Krautsurfer
Meganerd

Bericht door Krautsurfer » 05 apr 2013, 20:58

Nee hoor. Die grepen in omdat de nazi's ze dat hadden opgedragen.
‘Lekker ding’ - RDW

Grijp die kans!

Snif
Forumspammer
Forumspammer

Bericht door Snif » 05 apr 2013, 21:02

Krautsurfer schreef:Nee hoor. Die grepen in omdat de nazi's ze dat hadden opgedragen.
Nouuuuuu......niet alleen maar.

Snif
Forumspammer
Forumspammer

Bericht door Snif » 05 apr 2013, 21:04

Wie is eigenlijk de Groningse Papegaai?

Siegfried Stahl
Meganerd
Contacteer:

Bericht door Siegfried Stahl » 05 apr 2013, 21:07

Op zich is achter BB staan best aantrekkelijk;

Afbeelding

Toch?
Johnny Lydon 1983

Richardus
Meganerd

Bericht door Richardus » 05 apr 2013, 21:10

:crazy: is de wittejassenbrigade al gebeld? Mien god... :nooo:
¯\_(ツ)_/¯

aka Ri'shad, de Parel van het Noordoosten

Richardus
Meganerd

Bericht door Richardus » 05 apr 2013, 21:20

Groningse papegaai schreef:Was oorspronkelijk via een PM verstuurd. Met zijn goedkeuring geplaatst. Omdat velen de reden van zijn vertrek niet duidelijk is. En het na al die jaren trouwe dienst (2004-2013) wel zo gepast is een iets uitgebreidere opgave van reden te geven.
Helemaal niet gepast, je moet gewoon je bek houden, al jaaaaaaaaarenlang. Grootheidswaan galore, ongelooflijk.

:wave: :wave: :wave:

Zeg mod/admin, verwijder die beginpost eens, gewoon voor de gein omdat het als stront aan het forum kleeft.
¯\_(ツ)_/¯

Siegfried Stahl
Meganerd
Contacteer:

Bericht door Siegfried Stahl » 05 apr 2013, 21:54

Groningse papegaai schreef:Was oorspronkelijk via een PM verstuurd. Met zijn goedkeuring geplaatst. Omdat velen de reden van zijn vertrek niet duidelijk is. En het na al die jaren trouwe dienst (2004-2013) wel zo gepast is een iets uitgebreidere opgave van reden te geven. Bi deze:

En zover is het dus uiteindelijk gekomen.
Dit is het enige forum van NLD (van minimaal deze grootte) waar privacyschending wordt getolereerd en zelfs steeds meer wordt toegejuicht ipv bestraft.
En where will it end.. om Ian Curtis te citeren.
Derhalve is er geen enkele kans dat ik hier terugkom. Omdat ik als enige vind dat dat (privacyschending) juist écht niet kan (Iker is daarbij de enige die dat ook nog wel inziet, alleen die trekt er minder harde conclusies uit).

Uiteraard vind ik het jammer dat ik na al die jaren niet meer kan tieren, shockeren en experimenteren als BB alhier, maar dan weegt minder zwaar dan mijn afkeer van amoreel gedrag als privacyschending, waar dus niemand hier meer een probleem mee heeft. Itt tot een aantal jaren terug, toen er nog een redelijke consensus was over deze logische grens van het toelaatbare. Ziedaar de morele degeneratie van de forumleden alhier.

Toch blijf ik me wel verbazen over de onnozelheid van sommigen. Natuurlijk, je hebt een paar notoire immorele aazo's die écht geen zak geven om privacy van anderen-of überhaupt iets geven om anderen dan zijzelf (Sloot, Siegfried, Richardus, Kietelvlees, etc.) maar je hebt ook een groot aantal nerds van wie je het niet verwacht dat ze er zo makkelijk overheen stappen. Sommigen van deze groep stellen dat privacy op het internet een illusie is en daarom moet kunnen.
De gedachtefouten die ze daarbij maken zijn uiteraard de volgende:

Ten eerste kan je misschien voor jezelf bepalen dat je eigen privacy niet belangrijk is, en er daarom mee te koop lopen, maar je kan dit nooit beslissen voor een ander. Als ik vind dat privacy geen totale illusie op het internet hoeft te zijn, en ik het daarom voor mezelf wens en voor anderen respecteer, en dat duidelijk aangeef, dan heeft de ander dat maar te respecteren. Men kan niet mijn privacygegevens (of die van een ander) op het forum gooien omdat men voor de ander beslist dat privacy toch niet bestaat op het internet. Je kan je eigen foto en zut op het forum plempen zoveel je wilt, maar dat ongewenst voor een ander doen is natuurlijk volslagen ontoelaatbaar / asociaal. Al ben ik bang dat velen alhier dat niet eens meer in kunnen zien. Dat men zelfs ongevraagd foto’s van collega’s van forumleden mag plaatsen doet al helemaal de wenkbrauwen fronzen waar de grens nog ligt; familieleden, geliefden van nerds? Al dan niet met naam-of toenaam? Allemaal ongevraagd op het forum plempen? Geen enkele grens meer dus?

Ten tweede denken veel mensen op dit forum blijkbaar, heel naïef, dat enkel de kleine inteelt groep die regelmatig gepost alhier het forum leest. En het daarom niet zo erg is de privacy te schenden van anderen. Men lijkt dus werkelijk niet te beseffen dat het forum in theorie voor de hele wereld openbaar is, en er in de praktijk vermoedelijk honderden (stiekeme) meelezers zijn.
Op kleine schaal heb ik dat zelf al onlangs ondervonden; zo heb ik van een paar ex collega's (van Paradiso) vernomen dat ze het zo jammer vonden dat ik nu weg was bij forumnerds.nl.. de enige plek waar ze me nog konden volgen.. Terwijl ik nooit wist dat zij überhaupt meelazen cq dit forum kenden!
En hierop volgend; hoe zou het geweest zijn als collega’s-Of hun vrienden- van mijn huidige werk zouden meelezen en ineens hun eigen tronie op dit forum tegenkwamen? Hoe zouden uw collega’s dat vinden, of uw vrienden/geliefden als ze door een aantal lieden die zo graag de morele grenzen aftasten worden gespamd en bespot op een voor iedereen toegankelijk forum? Nogmaals; waar ligt eigenlijk nog de grens?

Ten derde betichten sommigen mij alhier (zo las ik zojuist) dat ik het forum te serieus zou nemen. Een gotspe van jewelste naturlijk, want een 100 % projectie pur sang.
Want juist als je een forumpersonage (niet meer dan een extreem uitvergroot aspect van een veel gelaagder IRL persoonlijkheid) gaat verwarren met de echte persoon erachter, en zijn privacygegevens en real life collega's derhalve op het net gaat plempen als je eigen forumpersonage beledigt wordt (of dat toejuicht)vermeng je de forumillusie met de realiteit. Je pakt dan niet het forumpersonage aan (het spel) maar de echte persoon buiten dat spel. Dat gaat dus nog 10 stappen verder dan het forum wat te serieus nemen..het toont dat je het forum niet meer van de realiteit kan scheiden, en je dus of ziek bent in je hoofd, of dat je gewoon een immorele klootzak bent (of allebei)

Resumerend kan ik tot geen andere conclusie komen dan dat de echte hufters (echt in de zin van geen forumrol-hufters, maar IRL hufters) hier de boel over hebben genomen, en de rest (de meelopers) die ooit nog achter privacybescherming stonden, inmiddels totaal de weg/ gevoel voor moreel besef en de werkelijke verhoudingen is kwijtgeraakt.
En hoe lastig het ook is af te kicken van mijn BB rol, van zo'n eng clubje KAN ik niet eens meer deel uitmaken (gevoelsmatig).
Daar is niets melodramatisch aan overigens, het is een puur morele afweging. Dat dit bericht weer zal worden afgebrand is evident. Dit is immers het enige forum waar privacybescherming niet wordt gerespecteerd door de leden. En waar men het spel verwart met de realiteit.

De persoon achter BB

Afbeelding

:lol:
Johnny Lydon 1983

Krautsurfer
Meganerd

Bericht door Krautsurfer » 05 apr 2013, 21:56

Snif schreef:Wie is eigenlijk de Groningse Papegaai?
Is dat geen ae van Billy?
‘Lekker ding’ - RDW

Grijp die kans!

Richardus
Meganerd

Bericht door Richardus » 05 apr 2013, 22:07

daarom heb ik dat andere topic dus gebumpt :roll:
¯\_(ツ)_/¯

Krautsurfer
Meganerd

Bericht door Krautsurfer » 05 apr 2013, 22:15

Nou, mooi toch.
‘Lekker ding’ - RDW

Grijp die kans!

Richardus
Meganerd

Bericht door Richardus » 05 apr 2013, 22:18

nogal sneu
¯\_(ツ)_/¯

Hensup
Forumjunk
Forumjunk

Bericht door Hensup » 05 apr 2013, 22:53

Kryple. :drink:
Verre familie van

(klaz*)
Meganerd

Bericht door (klaz*) » 05 apr 2013, 23:25

Groningse papegaai schreef: Resumerend kan ik tot geen andere conclusie komen dan dat de echte hufters (echt in de zin van geen forumrol-hufters, maar IRL hufters) hier de boel over hebben genomen, en de rest (de meelopers) die ooit nog achter privacybescherming stonden, inmiddels totaal de weg/ gevoel voor moreel besef en de werkelijke verhoudingen is kwijtgeraakt.
Ik pas bij de hufters noch bij 'de rest'.

Kryptozoid
Forumgod
Contacteer:

Bericht door Kryptozoid » 05 apr 2013, 23:29

Siegfried Stahl schreef:De man achter BB......dat was toch Roger Vadim?
"'Samenleving' is een biologische constructie."
                                                — Kryptozoid, lid 69

Onbekommerd, zonnig
Forumnerd

Bericht door Onbekommerd, zonnig » 05 apr 2013, 23:33

:wave:
Groningse papegaai schreef:

De persoon achter BB [/i]
Is het dan ook godverdomme een keer de láátste groet? Rot op man. Verkruimel achter je bibliotheekbureautje. :wave:

Kryptozoid
Forumgod
Contacteer:

Bericht door Kryptozoid » 05 apr 2013, 23:45

Is Groningse papegaai soms gewoon een AE van Billy zelf?
Groningse papegaai postte een PM waarin Billy Blitzkrieg naar verluid schreef:maar je hebt ook een groot aantal nerds van wie je het niet verwacht dat ze er zo makkelijk overheen stappen. [...] Dat men zelfs ongevraagd foto’s van collega’s van forumleden mag plaatsen doet al helemaal de wenkbrauwen fronzen waar de grens nog ligt; familieleden, geliefden van nerds? Al dan niet met naam-of toenaam? Allemaal ongevraagd op het forum plempen? Geen enkele grens meer dus?
Uiteraard verdient Sloot's actie geen schoonheidsprijs, maar de hevige morele verontwaardiging is ook weer overdreven. Voor zover ik weet, werden die foto's zonder toelichting/omschrijving gepost, en waren ze afkomstig van een publieke web site (m.a.w. met toestemming van geportretteerden). Ze zijn bovendien meteen verwijderd door een moderator toen duidelijk werd hoe het zat.

Ik ben overigens verdomme vergeten om ze op te slaan, en heb sindsdien mijn cache al meerdere malen gelegd :drinkpig:

Groningse papegaai post een PM waarin Billy Blitzkrieg naar verluid schreef:Want juist als je een forumpersonage (niet meer dan een extreem uitvergroot aspect van een veel gelaagder IRL persoonlijkheid) gaat verwarren met de echte persoon erachter, en zijn privacygegevens en real life collega's derhalve op het net gaat plempen als je eigen forumpersonage beledigt wordt (of dat toejuicht)vermeng je de forumillusie met de realiteit. Je pakt dan niet het forumpersonage aan (het spel) maar de echte persoon buiten dat spel.
Daarin heeft Billy gelijk.
Groningse papegaai post een PM waarin Billy Blitzkrieg naar verluid schreef:En hoe lastig het ook is af te kicken van mijn BB rol, van zo'n eng clubje KAN ik niet eens meer deel uitmaken (gevoelsmatig).
Er bestaat helemaal geen clubje. Althans ik heb niet de indruk dat er hier enige cohesie wordt ervaren door de diverse mensen die af en toe nog wat posten op dit wegkwijnende inteeltforum (dat desalniettemin door honderden mensen waaronder Paradiso medewerkers op de voet schijnt te worden gevolgd).

Evenwel, jammer dat je hier nou niet meer komt, Billy. En ook onnodig.
Laatst gewijzigd door Kryptozoid op 06 apr 2013, 00:31, 1 keer totaal gewijzigd.
"'Samenleving' is een biologische constructie."
                                                — Kryptozoid, lid 69

(klaz*)
Meganerd

Bericht door (klaz*) » 05 apr 2013, 23:47

http://forumnerds.nl/viewtopic.php?p=70005#p70005 schreef:Als je als Ajax fan in een feyenoord vak gaat staan roepen dat alle feyenoorders homo's zijn je kan verwachten dat je in elkaar wordt getrimd. En dat de kans dat je dood wordt geslagen extra groot is als er ook nog een gestoorde gek in dat feyenoord vak staat. Daarmee praat ik de moord niet goed, maar zeg ik enkel dat je een groot risico loopt als je je herhaaldelijk provocerend uitlaat in het openbaar bij bepaalde groepen. En dat van Gogh daarmee het noodlot over zichzelf afriep in zekere zin. Gewoon een simpele logische gevolgtrekking. Ik kan er ook weinig aan veranderen dat dingen zo werken.
:drink:

Krautsurfer
Meganerd

Bericht door Krautsurfer » 05 apr 2013, 23:50

Het leven is hard...
:erm:
‘Lekker ding’ - RDW

Grijp die kans!

Hensup
Forumjunk
Forumjunk

Bericht door Hensup » 05 apr 2013, 23:52

(klaz*) schreef:
http://forumnerds.nl/viewtopic.php?p=70005#p70005 schreef:Als je als Ajax fan in een feyenoord vak gaat staan roepen dat alle feyenoorders homo's zijn je kan verwachten dat je in elkaar wordt getrimd. En dat de kans dat je dood wordt geslagen extra groot is als er ook nog een gestoorde gek in dat feyenoord vak staat. Daarmee praat ik de moord niet goed, maar zeg ik enkel dat je een groot risico loopt als je je herhaaldelijk provocerend uitlaat in het openbaar bij bepaalde groepen. En dat van Gogh daarmee het noodlot over zichzelf afriep in zekere zin. Gewoon een simpele logische gevolgtrekking. Ik kan er ook weinig aan veranderen dat dingen zo werken.
:upup:
Verre familie van

Trash
Heeft niks beters te doen
Contacteer:

Bericht door Trash » 05 apr 2013, 23:53

Eerlijk gezegd begin ik die azijnzeiker nu wel een beetje te missen. Mocht je dit lezen BB, van mij krijg je iedere week als eerbetoon een virtuele hitlergroet...
"Maar zal Planet Trash ( :bounce: ) idd weer eens wat vaker visiteren.. het enige kwalitatieve lichtpuntje op het web qua muzikale underground"

Richardus
Meganerd

Bericht door Richardus » 06 apr 2013, 05:00

(klaz*) schreef:
:upup:
¯\_(ツ)_/¯

Groningse papegaai
Hop hop

Bericht door Groningse papegaai » 06 apr 2013, 08:47

De Groningse papegaai wil bij monde van de persoon achter BB nog 1 posting plaatsen. Het is logisch dat de persoon achter Sloot als rasmanipulator de feiten verdraait, en aangezien de persoon achter BB door zijn afwezigheid dit ales niet meer kan verweren , voor de goedwillende nerds nog 1 aller-laatste posting.

BB heeft het nooit erg gevonden als hij voor rotte vis en alles werd uitgemaakt, omdat ie zelf niks anders deed. En er ook van genoot (BB is een extreme uitvergroting van mijn cynische kant in de persoonlijkheid) . Daarnaast; wie zaait zal oogsten, maar het zijn postings op dit specifieke forum, dus ook enkel forumgerelateerd. Met respect voor privacy. Dat is altijd zijn principe geweest. Nu dat niet meer mogelijk is het dus afgelopen voor BB.

Wat die privacy betreft; BB heeft nimmer vermeld dat de betreffende door Soot geplaatste foto's zijn collega's waren..enkel dat hij weg ging omdat er constant privé info werd geplaatst (zonder dit verder te specificeren, omdat hij dat juist niet openbaar wilde maken). De aard van de prive info is enkel en alleen door Sloot zelf verteld in zijn eerste zgn 'verantwoording'. Een dubbele privacyschending dus.
Dit alles is simpel terug te vinden in de forumhistorie (BB’s laatste topic, Sloot’s eerste verantwoording)

De situatie was verder evident; BB plaagde Sloot wat met zijn homo imago op het forum , en die begon out of the blue blijkbaar ineens op BB's IRL naam te googelen en allemaal opmerkingen te plaatsen die met het priveleven van de persoon achter BB te maken hadden Vervolgens begon hij van de prive/werksituatie dus zelfs foto's van te posten. Duidelijk om uit te dagen, en nog duidelijker bereidwillig er steeds verder in te gaan, in de hoop dat BB zou toehappen. En alles dus uit zou komen/ de prive info werd verraden. BB had daar echter geen zin meer in (wéér die strijd omtrent privacybescherming aan te gaan, na al die jaren) dus verkoos hij ermee te kappen. Ook omdat BB besefte dat hier geen draagvlak meer voor privacybescherming bestaat. Wat ook wel blijkt uit de reacties hier. En de bans die geen bans zijn.

BB hoort hier dus niet meer thuis.. simpel as that. En is bovendien monddood gemaakt goedbeschouwd: Wabt elke x als BB nu wat ongewelvalligs zegt over een X nerd, wordt meteen al zijn prive zut op het forum gekwakt, , en daar staat dan een ban van 8 uur op voor de aanstichter. Onhoudbare situatie derhalve.

Maar niks melodramatisch aan overigens, want de persoon achter BB wil hier dus niet eens meer blijven. Heeft ook geen moment gejankt alhier. Maar enkel heel zakelijk de redenen uitgelegd van zijn definitieve vertrek.
Deze allerlaatste posting was dus nog puur voor de paar goedwillende nerds. Zodat ze BB's kant van het verhaal 1 keer kunnen horen, want hiervoor-en vooral hierna enkel nog de leugens en manipulaties van de persoon achter Sloot en zijn maten.

En onder dit account, want die van BB wordt al niet meer gebruikt. En dit account na deze posting dus ook écht niet meer.

De ballen, zonder sentimentele afscheidsgroet :wave:

Kees Kietelvlees
Forumspammer
Forumspammer

Bericht door Kees Kietelvlees » 06 apr 2013, 11:34

En nou opgetieft, janksmoeltje.
Is Woke

Kees Kietelvlees
Forumspammer
Forumspammer

Bericht door Kees Kietelvlees » 06 apr 2013, 11:34

(klaz*) schreef:
:yes:
Is Woke

Kees Kietelvlees
Forumspammer
Forumspammer

Bericht door Kees Kietelvlees » 06 apr 2013, 11:35

Snif schreef:"...en er in de praktijk vermoedelijk honderden (stiekeme) meelezers zijn. " :bounce:
Is Woke

Flaaks
Forum Diva

Bericht door Flaaks » 06 apr 2013, 11:37

Kees Kietelvlees schreef:En nou opgetieft, janksmoeltje.
Kleuter. Zonder Billy is het hier een stuk minder leuk. :yes:
Voorheen Vlaecks. Nu nóg groener en nóg linkser, maar altijd genuanceerd.

Kees Kietelvlees
Forumspammer
Forumspammer

Bericht door Kees Kietelvlees » 06 apr 2013, 11:39

Daarin verschillen we van mening.
Is Woke

1ofthemFaces
Knuffelnerd

Bericht door 1ofthemFaces » 06 apr 2013, 11:41

Groningse papegaai schreef:De Groningse papegaai wil bij monde van de persoon achter BB nog 1 posting plaatsen. Het is logisch dat de persoon achter Sloot als rasmanipulator de feiten verdraait, en aangezien de persoon achter BB door zijn afwezigheid dit ales niet meer kan verweren , voor de goedwillende nerds nog 1 aller-laatste posting.

BB heeft het nooit erg gevonden als hij voor rotte vis en alles werd uitgemaakt, omdat ie zelf niks anders deed. En er ook van genoot (BB is een extreme uitvergroting van mijn cynische kant in de persoonlijkheid) . Daarnaast; wie zaait zal oogsten, maar het zijn postings op dit specifieke forum, dus ook enkel forumgerelateerd. Met respect voor privacy. Dat is altijd zijn principe geweest. Nu dat niet meer mogelijk is het dus afgelopen voor BB.

Wat die privacy betreft; BB heeft nimmer vermeld dat de betreffende door Soot geplaatste foto's zijn collega's waren..enkel dat hij weg ging omdat er constant privé info werd geplaatst (zonder dit verder te specificeren, omdat hij dat juist niet openbaar wilde maken). De aard van de prive info is enkel en alleen door Sloot zelf verteld in zijn eerste zgn 'verantwoording'. Een dubbele privacyschending dus.
Dit alles is simpel terug te vinden in de forumhistorie (BB’s laatste topic, Sloot’s eerste verantwoording)

De situatie was verder evident; BB plaagde Sloot wat met zijn homo imago op het forum , en die begon out of the blue blijkbaar ineens op BB's IRL naam te googelen en allemaal opmerkingen te plaatsen die met het priveleven van de persoon achter BB te maken hadden Vervolgens begon hij van de prive/werksituatie dus zelfs foto's van te posten. Duidelijk om uit te dagen, en nog duidelijker bereidwillig er steeds verder in te gaan, in de hoop dat BB zou toehappen. En alles dus uit zou komen/ de prive info werd verraden. BB had daar echter geen zin meer in (wéér die strijd omtrent privacybescherming aan te gaan, na al die jaren) dus verkoos hij ermee te kappen. Ook omdat BB besefte dat hier geen draagvlak meer voor privacybescherming bestaat. Wat ook wel blijkt uit de reacties hier. En de bans die geen bans zijn.

BB hoort hier dus niet meer thuis.. simpel as that. En is bovendien monddood gemaakt goedbeschouwd: Wabt elke x als BB nu wat ongewelvalligs zegt over een X nerd, wordt meteen al zijn prive zut op het forum gekwakt, , en daar staat dan een ban van 8 uur op voor de aanstichter. Onhoudbare situatie derhalve.

Maar niks melodramatisch aan overigens, want de persoon achter BB wil hier dus niet eens meer blijven. Heeft ook geen moment gejankt alhier. Maar enkel heel zakelijk de redenen uitgelegd van zijn definitieve vertrek.
Deze allerlaatste posting was dus nog puur voor de paar goedwillende nerds. Zodat ze BB's kant van het verhaal 1 keer kunnen horen, want hiervoor-en vooral hierna enkel nog de leugens en manipulaties van de persoon achter Sloot en zijn maten.

En onder dit account, want die van BB wordt al niet meer gebruikt. En dit account na deze posting dus ook écht niet meer.

De ballen, zonder sentimentele afscheidsgroet :wave:
Er staat niets in dit postje wat je niet eerder al had gepost mbt je vertrek.
Natuurlijk ben ik blij met elk postje van BB, maar..
De goedwillende nerds zijn niet dement.

Krautsurfer
Meganerd

Bericht door Krautsurfer » 06 apr 2013, 11:43

Je kan uiteindelijk concluderen dat zodra mensen bepaalde kanten van zichzelf in het extreme gaan trekken de dingen vastlopen.
‘Lekker ding’ - RDW

Grijp die kans!

Flaaks
Forum Diva

Bericht door Flaaks » 06 apr 2013, 11:44

Kees Kietelvlees schreef:Daarin verschillen we van mening.
Over m'n eerste of tweede zin?
Voorheen Vlaecks. Nu nóg groener en nóg linkser, maar altijd genuanceerd.

Hensup
Forumjunk
Forumjunk

Bericht door Hensup » 06 apr 2013, 11:44

Ik zou toch zweren dat het Kryple was in verband met die facebook rotzooi...
Verre familie van

Hensup
Forumjunk
Forumjunk

Bericht door Hensup » 06 apr 2013, 11:47

Krautsurfer schreef:Je kan uiteindelijk concluderen dat zodra mensen bepaalde kanten van zichzelf in het extreme gaan trekken de dingen vastlopen.
Nee hoor, surfdude, alleen als men denkt dat men zelf wel even zal bepalen wat wel of niet toelaatbaar is op een website. Zonder dus rekening te houden met het feit dat een ander dat zelf lekker bepaalt. Narcisme in extremis vind je alhier.
Verre familie van

Kees Kietelvlees
Forumspammer
Forumspammer

Bericht door Kees Kietelvlees » 06 apr 2013, 11:48

Flaaks schreef:
Kees Kietelvlees schreef:Daarin verschillen we van mening.
Over m'n eerste of tweede zin?
Over de tweede.

Het is een gegeven dat ik sociaal-emotioneel niet helemaal gerijpt ben :up: . Kleuter zo u wilt.
Is Woke

Plaats reactie