Waarom is er geen categorie 'natuur'?
Waarom is er geen categorie 'natuur'?
Aldus gesteld kan op deze vraag van gedachten gewisseld worden zonder nader in te gaan op verschijnselen die zich voor ons oog voltrekken danwel voor ons oog verscholen houden. Het hierna door mij geopende topic zou weleens de volgende vraag aan de orde kunnen stellen: Waarom is hier geen categorie 'wetenschap'? Over de mate van waarschijnlijkheid dienomtrent kan vanaf nu met eenieder in debat getreden worden zodat in deze experimentle fase naar een verzameling oplossingen gewerkt kan worden.
Verre familie van
Re: Waarom is er geen categorie 'natuur'?
zoals ik al zei: we hebben hier een forumnerd die zowel natuur als wetenschap in zich dragen: flaaks. meer heeft dit nonsensforum niet nodig 
- Kryptozoid
- Forumgod
- Contacteer:
Jawel!! Een dergelijk subforum zou op z'n minst netzogoed lopen als het subforum 'sport' loopt. Het zal nieuwe leden trekken en de mogelijkheid om off-topic te posten, vergroten met een factorkoekblik schreef:zoals ik al zei: we hebben hier een forumnerd die zowel natuur als wetenschap in zich dragen: flaaks. meer heeft dit nonsensforum niet nodig

"'Samenleving' is een biologische constructie."
— Kryptozoid, lid 69
— Kryptozoid, lid 69
- Kryptozoid
- Forumgod
- Contacteer:
*BUMP* 
"'Samenleving' is een biologische constructie."
— Kryptozoid, lid 69
— Kryptozoid, lid 69
koekblik schreef:zoals ik al zei: we hebben hier een forumnerd die zowel natuur als wetenschap in zich dragen: flaaks. meer heeft dit nonsensforum niet nodig
:P
Voorheen Vlaecks. Nu nóg groener en nóg linkser, maar altijd genuanceerd.
Flaaks is in snjitsje ferlegenFlaaks schreef:koekblik schreef:zoals ik al zei: we hebben hier een forumnerd die zowel natuur als wetenschap in zich dragen: flaaks. meer heeft dit nonsensforum niet nodig
:P
Snjitsje!
Wat in prachtich wurd!
Wat in prachtich wurd!
Voorheen Vlaecks. Nu nóg groener en nóg linkser, maar altijd genuanceerd.
- wendyvortex
- Forumjunk

Flaaks schreef:Snjitsje!
Wat in prachtich wurd!
Tja, wie heeft er nu nog nooit een nat uur beleefd?
Als je als automobilist moet blazen, zet dan je bril af,dat scheelt twee glazen.