Moet Billy een sabbatical nemen?
- Billy Blitzkrieg
- Forum Diva
Moet Billy een sabbatical nemen?
Nu de 2 forummina's Richardus en Iker allebei vrijaf nemen, moet de nummer 3 van de überforumnerd -en irritatie lijst eigenlijk ook volgen natuurlijk.
Kunnen jelui eens zien hoe rustig en saai het wordt zonder de veelposters.
Billy is dus voor zijn sabbatical. Maar gaan jelui ermee accoord?
Erelid der pro-multiculturele gedachtepolitie
Re: Moet Billy een sabbatical nemen?
NOu, het lijkt me leuker als je gewoon je plicht blijft doen.
Make Peace Not War
Billy Blitzkrieg schreef:Nu de 2 forummina's Richardus en Iker allebei vrijaf nemen, moet de nummer 3 van de überforumnerd -en irritatie lijst eigenlijk ook volgen natuurlijk.
Welnee joh, ga jij nu maar lekker door.
(niemand is er sneller bij in het geven van reacties en een forumnerd leeft nu eenmaal door het woord en wederwoord)
Een echte heer gaat eenzaam zijn eigen weg.
Ja zeg, begin jij nu ook al?
- Siegfried Stahl
- Meganerd
- Contacteer:
Billy Blitzkrieg schreef:Nu de 2 forummina's Richardus en Iker allebei vrijaf nemen, moet de nummer 3 van de überforumnerd -en irritatie lijst eigenlijk ook volgen natuurlijk.
U bent vrij om te doen wat u wilt.
Voor mezelf kan ik zeggen dat ik zeker genoten heb van mijn sabatical. Toch eventjes rust in het koppie he.
" what the fuck are you talking about! Have you no ears (laughs)".
Johnny Lydon 1983
Siegfried Stahl. Lidnr.66.
Johnny Lydon 1983
- Kryptozoid
- Forumgod
- Contacteer:
Ik heb "nee" gestemd. Als Billy offline gaat, heb ik geen toegang tot de Dikke Van Dale meer (die website is te beperkt).
"'Samenleving' is een biologische constructie."
— Kryptozoid, lid 69
— Kryptozoid, lid 69
(klaz*) schreef:Ja zeg, begin jij nu ook al?
Ik vind het bepaald vervelend dat wanneer je een stukje schrijft er helemaal niemand op reageert. Dat is slecht voor mijn motivatie. Je kan zeggen wat je wilt van Billy, maar hij is er altijd als de kippen bij om zijn reactie te geven.
Leven in de tent, wat wil je nog meer.

Een echte heer gaat eenzaam zijn eigen weg.
- Kryptozoid
- Forumgod
- Contacteer:

— Kryptozoid, lid 69
— Kryptozoid, lid 69
- Siegfried Stahl
- Meganerd
- Contacteer:
Een sabbatical?jackN schreef:(klaz*) schreef:Ja zeg, begin jij nu ook al?
Ik vind het bepaald vervelend dat wanneer je een stukje schrijft er helemaal niemand op reageert. Dat is slecht voor mijn motivatie. Je kan zeggen wat je wilt van Billy, maar hij is er altijd als de kippen bij om zijn reactie te geven.
" what the fuck are you talking about! Have you no ears (laughs)".
Johnny Lydon 1983
Johnny Lydon 1983
Excuses voor het misverstand, ik had het tegen Billy.jackN schreef:(klaz*) schreef:Ja zeg, begin jij nu ook al?
- Billy Blitzkrieg
- Forum Diva
Ben ik nou de enige die ja stemt?
Iedereen loopt altijd zo op me te zeiken maar als ik dreig te sabbaticallen ben ik ineens de tofste nerd op aarde.
Homo's

Iedereen loopt altijd zo op me te zeiken maar als ik dreig te sabbaticallen ben ik ineens de tofste nerd op aarde.
Homo's

Oh ja, net nu ik weer een keer kom kijken wil Billy een sabbatical gaan houden 

Nou, dat valt in mijn geval wel mee volgens mij.Billy Blitzkrieg schreef: Iedereen loopt altijd zo op me te zeiken maar als ik dreig te sabbaticallen ben ik ineens de tofste nerd op aarde.
- Billy Blitzkrieg
- Forum Diva
Wanneer gaan we eens kennismaken met de ouders van je vriendin?emiel1 schreef:Oh ja, net nu ik weer een keer kom kijken wil Billy een sabbatical gaan houden

Billy, jij zou toch beter moeten weten na al die jaren. Als emiel na lange afwezigheid opeens weer op komt dagen is dat bijna altijd omdat er wat mis is. En dus is je kans om schoonouders te ontmoeten verkeken 

- Billy Blitzkrieg
- Forum Diva
Ach jeetje, het is uit. Kut voor je emiel1, moeten we maar even een apart topic voor aanmaken
- Kryptozoid
- Forumgod
- Contacteer:
Billy Blitzkrieg schreef:Ach jeetje, het is uit. Kut voor je emiel1, moeten we maar even een apart topic voor aanmaken

— Kryptozoid, lid 69
— Kryptozoid, lid 69
Het is al 3 weken uit, dus je doet maar wat je niet laten kunt, kan het inmiddels wel hebben...Billy Blitzkrieg schreef:Ach jeetje, het is uit. Kut voor je emiel1, moeten we maar even een apart topic voor aanmaken
- Billy Blitzkrieg
- Forum Diva
Ik heb er een algemeen topic voor aangemaakt. Maar vind het serieus oprecht kut voor jeemiel1 schreef:Het is al 3 weken uit, dus je doet maar wat je niet laten kunt, kan het inmiddels wel hebben...Billy Blitzkrieg schreef:Ach jeetje, het is uit. Kut voor je emiel1, moeten we maar even een apart topic voor aanmaken
Dank je! Ik vind het zelf ook serieus oprecht kutBilly Blitzkrieg schreef:Ik heb er een algemeen topic voor aangemaakt. Maar vind het serieus oprecht kut voor jeemiel1 schreef:Het is al 3 weken uit, dus je doet maar wat je niet laten kunt, kan het inmiddels wel hebben...Billy Blitzkrieg schreef:Ach jeetje, het is uit. Kut voor je emiel1, moeten we maar even een apart topic voor aanmaken

da's wel erg grof de fout ingaan jaemiel1 schreef:Dank je! Ik vind het zelf ook serieus oprecht kutBilly Blitzkrieg schreef:Ik heb er een algemeen topic voor aangemaakt. Maar vind het serieus oprecht kut voor jeemiel1 schreef: Het is al 3 weken uit, dus je doet maar wat je niet laten kunt, kan het inmiddels wel hebben...Vooral het m'n overbuurmeisje is en we een hele grote gedeelde vriendenkring hebben (ik weet het, don't shit in your own backyard en al helemaal niet 2 keer achter elkaar), waardoor we elkaar nog steeds ongeveer om de dag zien. Maakt het afstand nemen erg lastig en aangezien we allebei ook nog regelmatig teveel drinken zijn we in die 3 weken ook nog eens 3 keer de fout in gegaan. Dat maakt het afstand nemen al helemaaaal moeilijk...

(maar stiekem vind ik het wel k*t voor je... gelukkig ben ik zo empathisch dat ik er toen je hier was niet over ben begonnen

Eigenlijk ben je er wel over begonnen, maar heb ik er overheen gepraat. Was er voor een gezellig babybezoek en had niet zo'n zin om het alleen maar over mij te laten gaan.koekblik schreef:(maar stiekem vind ik het wel k*t voor je... gelukkig ben ik zo empathisch dat ik er toen je hier was niet over ben begonnenemiel1 schreef:Dank je! Ik vind het zelf ook serieus oprecht kutBilly Blitzkrieg schreef:
Ik heb er een algemeen topic voor aangemaakt. Maar vind het serieus oprecht kut voor jeVooral het m'n overbuurmeisje is en we een hele grote gedeelde vriendenkring hebben (ik weet het, don't shit in your own backyard en al helemaal niet 2 keer achter elkaar), waardoor we elkaar nog steeds ongeveer om de dag zien. Maakt het afstand nemen erg lastig en aangezien we allebei ook nog regelmatig teveel drinken zijn we in die 3 weken ook nog eens 3 keer de fout in gegaan. Dat maakt het afstand nemen al helemaaaal moeilijk...
)
Sarcasme.
en ik het mezelf kwalijk nemen dat ik nog maar over één "ding" kan denken/praten. eigenlijk is deze gedachtenkronkel dus geheel en al jouw schuld!! 
maar gelukkig heb je nog zoiets als HIMYM

maar gelukkig heb je nog zoiets als HIMYM

Houdt me toch weer 1 keer per week 21 minuten van de straat!koekblik schreef:en ik het mezelf kwalijk nemen dat ik nog maar over één "ding" kan denken/praten. eigenlijk is deze gedachtenkronkel dus geheel en al jouw schuld!!
maar gelukkig heb je nog zoiets als HIMYM![]()

voor wat meer tijdverdrijf: the big bang theory 

Heb het geprobeerd, maar kan de ontzettend aanwezige lachmachine en het enorme over acten niet goed uitstaan... Ben net klaar met Arrested Development, ook een enorme aanrader!koekblik schreef:voor wat meer tijdverdrijf: the big bang theory
die ga ik eens opzoeken 

Een 9,7 op imdb, maar wel gecancelled na 2,5 seizoen (kwam tegelijk met The OC op tv...). Hij heeft overigens wel gewoon een einde en er staat een bioscoopfilm gepland voor 2012!
Kryptozoid schreef:Ik heb "nee" gestemd. Als Billy offline gaat, heb ik geen toegang tot de Dikke Van Dale meer (die website is te beperkt).

(klaz*) schreef:Nou, dat valt in mijn geval wel mee volgens mij.Billy Blitzkrieg schreef: Iedereen loopt altijd zo op me te zeiken maar als ik dreig te sabbaticallen ben ik ineens de tofste nerd op aarde.

Make Peace Not War
- Kees Kietelvlees
- Forumspammer
oh, ik zei ja, Sabbaticals altijd nemen. Maar juist om MEER te forummen natuurlijk! 

Love Love Love.. Mild. Blijf luisteren. Blijf proberen.
- Kees Kietelvlees
- Forumspammer
- Kees Kietelvlees
- Forumspammer
Ik las dat je wel een buikje hebt, maar nog niet zwanger bent. Heb je wel al rammelende eierstokken, of hoe zit?
Is Woke
neen, ik doe aan huisverbouw, en bonusdochters. Voor de eigenworp heb ik te lang de juiste man niet getroffen. Ben al van het uitdijende soort oudere vrouwen.
Dus, nu wel de juiste man, en ook de juiste bonusdochters van zo'n 6 en 8 jaar.. komt helemaal goed met Tzz
Kan ik fijn blijven uitslapen en lanterfanteren naast mijn uiterst productieve leven, en hoef ik niet in de burgerij met het smorgens vroeg op en savonds bijtijds naar bed.
Maar gelukkig wel veel kleine kindjes in mijn leven via vrienden en familie.
En kan ik nog fijn genieten van iedere stap die poesje Willem zet!
Dus, nu wel de juiste man, en ook de juiste bonusdochters van zo'n 6 en 8 jaar.. komt helemaal goed met Tzz

Kan ik fijn blijven uitslapen en lanterfanteren naast mijn uiterst productieve leven, en hoef ik niet in de burgerij met het smorgens vroeg op en savonds bijtijds naar bed.

Maar gelukkig wel veel kleine kindjes in mijn leven via vrienden en familie.

En kan ik nog fijn genieten van iedere stap die poesje Willem zet!
Love Love Love.. Mild. Blijf luisteren. Blijf proberen.
kan ik wat oppastijd reserveren?tzz schreef:Maar gelukkig wel veel kleine kindjes in mijn leven via vrienden en familie.

- Kees Kietelvlees
- Forumspammer
Anders ik wel! Misschien kunnen we een forumnerdsvader organiseren! Gaan alle vaders lekker op stap en past Tzz opkoekblik schreef:kan ik wat oppastijd reserveren?tzz schreef:Maar gelukkig wel veel kleine kindjes in mijn leven via vrienden en familie.

Is Woke
Naar oud gebruik moeten alle veelposters een permaban krijgen 

goed plan!Kees Kietelvlees schreef:Anders ik wel! Misschien kunnen we een forumnerdsvader organiseren! Gaan alle vaders lekker op stap en past Tzz opkoekblik schreef:kan ik wat oppastijd reserveren?tzz schreef:Maar gelukkig wel veel kleine kindjes in mijn leven via vrienden en familie.

- Kees Kietelvlees
- Forumspammer
- 1ofthemFaces
- Knuffelnerd
Lulhannes.Kees Kietelvlees schreef:Maar heb je dan geen papa-dag?
Zegtie iets over mijn taalgebruik, met je papadag.
Ben je maar 1 dag per week papa?
NOU DAN!

Laatst gewijzigd door 1ofthemFaces op 22 sep 2010, 14:25, 1 keer totaal gewijzigd.
die moet je toch ook zelf betalen?!Kees Kietelvlees schreef:Maar heb je dan geen papa-dag?

- Kees Kietelvlees
- Forumspammer
Wat is er mis met papadag? Dat streepje tussen papa & dag?1ofthemFaces schreef:Lulhannes.Kees Kietelvlees schreef:Maar heb je dan geen papa-dag?
Zegtie iets over mijn taalgebruik, mat je papadag.
NOU DAN!
Is Woke
- 1ofthemFaces
- Knuffelnerd
Kees Kietelvlees schreef:Wat is er mis met papadag? Dat streepje tussen papa & dag?1ofthemFaces schreef:Lulhannes.Kees Kietelvlees schreef:Maar heb je dan geen papa-dag?
NOU DAN!

- Kees Kietelvlees
- Forumspammer
koekblik schreef:die moet je toch ook zelf betalen?!Kees Kietelvlees schreef:Maar heb je dan geen papa-dag?of vergoeden door je levensloopregeling. en papadag is maximaal 1 jaar, en ik wil de eerste 4 jaar een dag vaker bij dochterlief zijn. tot ze naar de kleuterschool gaat dus

Is Woke
- Kees Kietelvlees
- Forumspammer
1ofthemFaces schreef:Wat is er mis met papadag? Dat streepje tussen papa & dag?Kees Kietelvlees schreef:Lulhannes.1ofthemFaces schreef: Maar heb je dan geen papa-dag?
NOU DAN!

Dat taalgebruik zit je overigens wel dwars

Is Woke
- Kees Kietelvlees
- Forumspammer
Hoe gaat het overigens met jouw kroost? En ga je mee de kroeg in als Tzz op alle forumkoters past?1ofthemFaces schreef:Lulhannes.Kees Kietelvlees schreef:Maar heb je dan geen papa-dag?
Zegtie iets over mijn taalgebruik, met je papadag.
NOU DAN!
Is Woke
- 1ofthemFaces
- Knuffelnerd

Voorts zie ik hoe mijn criticaster het zelf doet.
Dat zit mij dan weer dwars.
- Kees Kietelvlees
- Forumspammer
1ofthemFaces schreef:Het zat jou dwars.
Voorts zie ik hoe mijn criticaster het zelf doet.
Dat zit mij dan weer dwars.

Anyway, ga je mee met de forumnerdsvaderdag?
Is Woke