Uithuil topic

Voor Film, TV, Boeken, Musea, Theater etc...
Plaats reactie
Billy Blitzkrieg
Forum Diva

Uithuil topic

Bericht door Billy Blitzkrieg » 21 sep 2010, 22:59

Zit het allemaal even zwaar tegen? Hier kunt u uithuilen en troost verkrijgen bij uw collega nerds.
Emiel1 heeft de tragische eer als eerste lijdend voorwerp te mogen fungeren
Erelid der pro-multiculturele gedachtepolitie

Billy Blitzkrieg
Forum Diva

Re: Uithuil topic

Bericht door Billy Blitzkrieg » 21 sep 2010, 23:05

Weet niet of emiel1 in de stemming is om zijn relatiebreuk al enigszins toe te lichten, maar kan hem vanaf deze plek wel alvast als schrale troost melden dat het wel heerst (velen in mijn directe omgeving hebben gebroken) en dat tijd vele wonden heelt.
Maar ja, of je aan dit cliché (maar ook wijsheid) nu al wat hebt :erm:

Billy Blitzkrieg
Forum Diva

Bericht door Billy Blitzkrieg » 21 sep 2010, 23:08

Is de breuk trouwens definitief? Of is het de eerste hindernis die voorlopig niet genomen kan worden?

(ik ga maar ff in dit topic erover door)

emiel1
Forumnerd

Bericht door emiel1 » 21 sep 2010, 23:09

Heb in het andere topic al enige toelichting gegeven over hoe het dan wel al 3 weken uit is, maar het verwerken nog niet echt plaats heeft kunnen vinden. Zal het voor de volledigheid hier even citeren:
emiel1 schreef:Vooral het m'n overbuurmeisje is en we een hele grote gedeelde vriendenkring hebben (ik weet het, don't shit in your own backyard en al helemaal niet 2 keer achter elkaar), waardoor we elkaar nog steeds ongeveer om de dag zien. Maakt het afstand nemen erg lastig en aangezien we allebei ook nog regelmatig teveel drinken zijn we in die 3 weken ook nog eens 3 keer de fout in gegaan. Dat maakt het afstand nemen al helemaaaal moeilijk...
Tsja, dat soort dingen gebeuren ook wanneer het volledig om rationele redenen uit gaat (welke redenen gaat me wat te ver om hier te bespreken) en dat is ook de reden dat ik er vrede mee heb en me er ook wel in kan vinden. Ben eigenlijk wel blij dat ze over een maand d'r huis uit gaat en terug naar d'r ouders gaat...

emiel1
Forumnerd

Bericht door emiel1 » 21 sep 2010, 23:11

Billy Blitzkrieg schreef:Is de breuk trouwens definitief? Of is het de eerste hindernis die voorlopig niet genomen kan worden?

(ik ga maar ff in dit topic erover door)
Rationeel zeg ik definitief, emotioneel kan het nog alle kanten op. Afgelopen vrijdag hadden we eigenlijk besloten het weer te gaan proberen, maar toen waren we allebei heel dronken en zaterdag kwam ze naar me toe omdat ze wilde praten, maar voor ze iets kon zeggen zei ik dat ik het geen slim plan vond om het weer te proberen en dat was ook hetgene wat zij wilde zeggen...

frobbert
Knuffelnerd

Bericht door frobbert » 21 sep 2010, 23:11

Juist, dus Mielemans is vrijgezel en gaat desondanks met z'n dronken harses regelmatig van bil. Wat valt er te troosten? :pig:
“I tell you, we are here on Earth to fart around, and don't let anybody tell you different.”
― Kurt Vonnegut, A Man Without a Country

Billy Blitzkrieg
Forum Diva

Bericht door Billy Blitzkrieg » 21 sep 2010, 23:12

Het is idd wel de reden waarom ik nooit iets ben aangegaan met iemand van school, werk of residentie. Het gevaar dat het uitgaat en je elkaar dagelijks blijft tegenkomen.. the horror! Helemaal als je dan ook nog de nieuwe liefdes van je ex die niet uit je hoofd is moet gadeslaan.
Gelukkig blijven dergelijke zaken je bespaard als ze naar haar ouders vertrekt (heb je die nog wel gezien trouwens?)

emiel1
Forumnerd

Bericht door emiel1 » 21 sep 2010, 23:15

Billy Blitzkrieg schreef:Het is idd wel de reden waarom ik nooit iets ben aangegaan met iemand van school, werk of residentie. Het gevaar dat het uitgaat en je elkaar dagelijks blijft tegenkomen.. the horror! Helemaal als je dan ook nog de nieuwe liefdes van je ex die niet uit je hoofd is moet gadeslaan.
Gelukkig blijven dergelijke zaken je bespaard als ze naar haar ouders vertrekt (heb je die nog wel gezien trouwens?)
Nope, dat is me gelukkig nog bespaard gebeleven :) Maar ik krijg d'r bank die nu bij d'r ouders staat, dus ga ze vast nog ontmoeten :D

Maar dat van die nieuwe liefdes zie ik inderdaad het ergst tegenop. Vrijdag stond ze dus met een ander te zoenen en daar stoorde ik me enorm aan, dus ben ik naar d'r toe gegaan met het idee dat we misschien beter wat meer afstand konden gaan nemen en misschien afspraken maken over wie naar welke feestjes moet gaan. Maar uiteindelijk kwamen we dus op het rampzalige idee het weer te gaan porberen...

emiel1
Forumnerd

Bericht door emiel1 » 21 sep 2010, 23:16

frobbert schreef:Juist, dus Mielemans is vrijgezel en gaat desondanks met z'n dronken harses regelmatig van bil. Wat valt er te troosten? :pig:
Hahahaha, vraag me alleen wel af hoe vaak we dit nog kunnen flikken voordat zij of ik een enorme knal voor onze bek krijgen van een van de gedeelde vrienden, want die zijn het er niet echt mee eens (en terecht!)

Billy Blitzkrieg
Forum Diva

Bericht door Billy Blitzkrieg » 21 sep 2010, 23:20

Tsja, ik weet niet de ins en outs (mss maar beter ook, met al die meelezers :drink: ) maar het klinkt nog niet definitief op het eerste gehoor. Jullie zijn nog wel beiden met elkaar bezig. Al vind ik dat zoenen terwijl ze weet dat jij er bent wel erg aazo gedrag. Kan ook zijn om jaloers te maken, maar ook dan is het een aazo tactiek.

Nu ja, ik ga zo m'n nest in.. kwek morgen wel verder. Sterkte iig, en blijf een beetje van de fles af (en als je toch wil vervallen in obsessief verslavingsgedrag, doe dat dan in je rol als forumnerd :up: )

:wave:

emiel1
Forumnerd

Bericht door emiel1 » 21 sep 2010, 23:24

Inderdaad, best asociaal, daarom was ik er ook boos om, maar hij was wel heel erg opdringerig en zij heel erg dronken... Maar bedankt, fijn m'n hart even te kunnen luchten en het hele verhaal (in ietwat gecensureerde versie ;) ) te kunnen recapituleren. De meeste mensen in m'n omgeving zitten er toch te dicht op en kennen het verhaal al (veelal beide kanten...) welterusten!

koekblik
Heeft niks beters te doen

Bericht door koekblik » 21 sep 2010, 23:34

emiel1 schreef: en kennen het verhaal al (veelal beide kanten...) welterusten!
vreselijk op zo'n moment, dat je nooit verder kan/mag komen dan de genuanceerde versie van het verhaal :erm:

emiel1
Forumnerd

Bericht door emiel1 » 21 sep 2010, 23:39

koekblik schreef:
emiel1 schreef: en kennen het verhaal al (veelal beide kanten...) welterusten!
vreselijk op zo'n moment, dat je nooit verder kan/mag komen dan de genuanceerde versie van het verhaal :erm:
Jep en de enige die d'r goed genoeg kent (dankzij z'n eigen opdringerigheid :D ) om momenteel een goed nuttig luisterend oor te kunnen bieden is RJ, maar die is nog zo erg met H bezig dat ie ongeveer iedere 3 zinnen die ik zeg direct op haar betrekt en het gesprek overneemt. Neem ik m eigenlijk best wel kwalijk, want toen het net uit was met H ben ik er wel constant voor hem geweest. Probleem is alleen dat ik weet hoe ie is en m ook niet wil veranderen als persoon en zo zit ie nou eenmaal in elkaar...

edit: en in sommige gevallen is dat een eigenschap die ik ook heel erg in m waardeer, want juist door die reflectie geeft ie me soms ook nieuwe inzichten. Ik moet me niet alleen maar negatief over m uitlaten hier :)

koekblik

Bericht door koekblik » 21 sep 2010, 23:42

en daarvoor heb je dan gelukkig het forum met mensenlezer Billy! ;)

emiel1
Forumnerd

Bericht door emiel1 » 21 sep 2010, 23:46

Richardus mag het dan misschien belachelijk vinden (wat een verademing dat ie weg is overigens!), maar dit forum kan soms echt wel behulpzaam zijn!

koekblik

Bericht door koekblik » 22 sep 2010, 00:39

daar ben ik weer... helaas dat hij net als z'n tuinplantjes is, hij blijft terugkomen, net als die andere groningse huiler :erm:

maar het is idd handig om zo af en toe hier je verhaal te kunnen luchten :up:

iKer
Meganerd
Contacteer:

Bericht door iKer » 22 sep 2010, 06:53

Niet zo onaardig over R, rotzakken.
:nono:

(Maar goed, hij is ook vaak onaardig tegen Koekblik... nooit gesnapt waar dat vandan komt, of is dat nog van Ram6 en Mina?)
Make Peace Not War

Bep Brul

Bericht door Bep Brul » 22 sep 2010, 15:23

Ja Emiel, de tijd zal het allemaal leren enzo! :)

Ysidorus Fuchs
Meganerd

Bericht door Ysidorus Fuchs » 22 sep 2010, 17:01

emiel1 schreef:Maar ik krijg d'r bank die nu bij d'r ouders staat
Nog een paar vriendinnen verslijten en je hele woonst is gemeubileerd! :bounce: :clown:
“The forest was shrinking but the trees kept voting for the axe, for the axe was clever and convinced the trees that because his handle was made of wood he was one of them.”

Bep Brul

Bericht door Bep Brul » 22 sep 2010, 17:10

Niet teveel en te snel achter elkaar dan he, anders zit hij straks met allemaal uit de mode geraakte zooi! :drink:

Plaats reactie