Hoe was 2010 voor u op persoonlijk vlak?
- rozebanaan
- Heeft niks beters te doen
- Contacteer:
Hoe was 2010 voor u op persoonlijk vlak?
jullie hebben er inderdaad eigenlijk geen zaken mee
en het is oninteressant.
en het is oninteressant.
Laatst gewijzigd door rozebanaan op 14 dec 2010, 17:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Er heeft zich in mij een uil genesteld, die 's nachts de muizenissen uit mijn dromen vangt.
Re: Hoe was 2010 voor u op persoonlijk vlak?
Hoe bedoel je onpersoonlijk, crazybanana?
Verre familie van
Ik heb dit jaar nog een halve maand te gaan.
Voorheen Vlaecks. Nu nóg groener en nóg linkser, maar altijd genuanceerd.
- rozebanaan
- Contacteer:
niemand die dit jaar iets spannend heeft meegemaakt? 
Er heeft zich in mij een uil genesteld, die 's nachts de muizenissen uit mijn dromen vangt.
Denk je dat het ons ook maar ene jota interesseert? 
aka Ri'shad, Parel van het Noordoosten
Nothing to be done
¯\_(ツ)_/¯
Nothing to be done
¯\_(ツ)_/¯
- rozebanaan
- Contacteer:
nee, maar ik wil het wel van jullie wetenRichardus schreef:Denk je dat het ons ook maar ene jota interesseert?
en iedereen heeft recht op 'n egomoment hier
- Billy Blitzkrieg
- Forum Diva
Die banaan is me veel te vrolijk de laatste tijd. Het gaat te lang te goed met 'm. Hij is dan ook niet interessant meer 
Erelid der pro-multiculturele gedachtepolitie
- rozebanaan
- Contacteer:
ik ben hier dan ook nog nauwelijks, omdat het hier niet interessant isBilly Blitzkrieg schreef:Die banaan is me veel te vrolijk de laatste tijd. Het gaat te lang te goed met 'm. Hij is dan ook niet interessant meer
(of ik ben nooit echt interessant geweest, dat kan ook)
- rozebanaan
- Contacteer:
dat was een interessantisme.
- rozebanaan
- Contacteer:
maar hoe gaat het nog met jou Billy? Je bent interessant, want je bent ongelukkig?
(ik vraag me echt wel af wanneer ik ooit interessant ben geweest in de ogen van Billy
)
(of is het omdat ik niet meer openlijk meestrijd voor de linkse zaak
)
(ik vraag me echt wel af wanneer ik ooit interessant ben geweest in de ogen van Billy
(of is het omdat ik niet meer openlijk meestrijd voor de linkse zaak
aka Ri'shad, Parel van het Noordoosten
Nothing to be done
¯\_(ツ)_/¯
Nothing to be done
¯\_(ツ)_/¯
- rozebanaan
- Contacteer:
ben je uitgeput?Richardus schreef:
moe?
saai?
verveeld?
vertel het mij, oh grote wijze levensvriend.
Dit is het egomoment van Richardus. Net als alle andere kinderen heeft hij ontdekt dat negatieve aandacht ook aandacht is.rozebanaan schreef:nee, maar ik wil het wel van jullie wetenRichardus schreef:Denk je dat het ons ook maar ene jota interesseert?
en iedereen heeft recht op 'n egomoment hier
This country makes it hard to fuck.
- Siegfried Stahl
- Meganerd
- Contacteer:
Men heeft mij er dit jaar van beschuldigd TBC te hebben....verder is natuurlijk de Fervid cd Oh uitgekomen welke mij veel luisterplezier heeft gebracht....fijn wezen skieen in Oostenrijk....weer eens een keertje oudoom geworden en heel drukke tijden meegemaakt op het werk....verder...ach....
" what the fuck are you talking about! Have you no ears (laughs)".
Johnny Lydon 1983
Siegfried Stahl. Lidnr.66.
Johnny Lydon 1983
- Billy Blitzkrieg
- Forum Diva
Je bent me simpelweg te gewoontjes tegenwoordig banaan. Als weltschmertz puber was je interessanter en iig gelaagder.
Nu komen er alleen maar geijkte blije reacties uit. Het gaat te goed met je, je leert daardoor niks bij. Er zullen ongetwijfeld mensen zijn die zich juist nu graag door je laten omringen, maar ik heb niets met mensen met wie het alleen maar goed gaat. Daarom vind ik je gewoon niet interessant meer. Te 1 dimensionaal en burgerlijk. Geen paradoxen meer. Saai
Maar goed, dat is dan ook de opinie van een graftak die op leed gedijt. En wat dat laatste betreft zit het met mezelf wel goed dit jaar. My god, echt het meest afschuwelijke jaar ever geweest. En zit er nog middenin. Het is jammer dat ik niet literair kan schrijven want anders had ik inmiddels genoeg stof voor een misantropische toproman; 1 die u nooit zult schrijven als u zo doorgaat
Nu komen er alleen maar geijkte blije reacties uit. Het gaat te goed met je, je leert daardoor niks bij. Er zullen ongetwijfeld mensen zijn die zich juist nu graag door je laten omringen, maar ik heb niets met mensen met wie het alleen maar goed gaat. Daarom vind ik je gewoon niet interessant meer. Te 1 dimensionaal en burgerlijk. Geen paradoxen meer. Saai
Maar goed, dat is dan ook de opinie van een graftak die op leed gedijt. En wat dat laatste betreft zit het met mezelf wel goed dit jaar. My god, echt het meest afschuwelijke jaar ever geweest. En zit er nog middenin. Het is jammer dat ik niet literair kan schrijven want anders had ik inmiddels genoeg stof voor een misantropische toproman; 1 die u nooit zult schrijven als u zo doorgaat
- rozebanaan
- Contacteer:
Billy Blitzkrieg schreef:Je bent me simpelweg te gewoontjes tegenwoordig banaan. Als weltschmertz puber was je interessanter en iig gelaagder.
ik heb onlangs mijn weltschmerzdingen gelezen. Ik kan ze hier wel posten als bewijs dat gelaagdheid wellicht anders geïnterpreteerd wordt door ons beiden
Voor de rest: ik heb dit forum steeds minder bezocht, en ik ben er nog minder op gaan posten. Ik zou me wel in al die "gekke" discussies kunnen gooien, maar eerlijk? Ik heb er geen tijd voor. Ik ben namelijk allemaal gekke dingen aan het maken en aan het doen. Dingen die mijn forumpersonage inderdaad niet meer hier doet (of ja, het interview, dat was dit jaar nog....nog niet zo lang geleden zelf
Ik word ook helemaal niet omringd door meer mensen omdat ik gelukkiger ben. Dat is een raar uitgangspunt. Nee, ik heb 'n vriend die ECHT triest is, en binnenkort voor 'n zoveelste keer in de instelling verdwijnt. Zijn leed zou voor u wellicht 'n lichtpunt zijn, hij wordt er helemaal lam door geslagen. Als dat de prijs van de ellende is, dan ben ik blij dat ik me voel zoals ik me nu voel.
Het verlamt me niet in mijn creativiteit, het verlangt me niet in mijn gevoel dat de wereld een troosteloos dal is, maar het geeft me wel de energie die ik de laatste jaren ontbeerde.
Dat ik dat persoonlijke leven niet meer hoef te delen met het forum, vind ik eerder een vooruitgang. Dat andere forumnerds daar direct conclusies over mijn persoonlijkheid uit trekken, dat is voor hun rekening.
Maar goed, binnenkort zal ik terugslaan
Daarover later meer
- Billy Blitzkrieg
- Forum Diva
Tragisch van uw vriend. En neen, dat is voor mij geen lichtpuntje.
Als u goed leest ziet u ook dat ik zeg dat ik mensen met wie het alleen maar goed gaat (of lijkt te gaan) ik als niet interessant beschouw. Dat is niet hetzelfde als te zeggen dat ik blij word van mensen die ongelukkig zijn.
Mensen die ongelukkig zijn vanuit een slachtofferrol vind ik trouwens ronduit irritant (zie ram6 etc.)
Het interessants vind ik mensen die veel hebben meegemaakt, niet weglopen voor leed maar het ondergaan, en daar levenswijsheid uit genereren. Daarnaast is mijn ervaring dat melancholische mensen dieper nadenken over dingen dan mensen die alleen maar blij zijn, of nog erger: louter persoonlijk geluk nastreven.
Ik hou, last but not least, vooral van paradoxale karakters/levens.
Uw huidige leven/gemoedstoestand zouden we in de dramaturgie een 'flat character' noemen. Voor uwzelf heel prettig, maar voor de kritische toeschouwer uitermate saai. Dat betekent niet dat we het personage dan ook onsympathiek vinden, maar het personage triggert gewoon de nieuwsgierigheid niet. Ik heb u ook al tijden niet meer op een diepe of interessante gedachte kunnen betrappen (gelukkig wel op politiek correcte) maar mss is dat ook omdat u sowieso niet veel meer post.
Ach, ik heb alweer teveel woorden aan de Yvon Jaspers van dit forum besteed.

Als u goed leest ziet u ook dat ik zeg dat ik mensen met wie het alleen maar goed gaat (of lijkt te gaan) ik als niet interessant beschouw. Dat is niet hetzelfde als te zeggen dat ik blij word van mensen die ongelukkig zijn.
Mensen die ongelukkig zijn vanuit een slachtofferrol vind ik trouwens ronduit irritant (zie ram6 etc.)
Het interessants vind ik mensen die veel hebben meegemaakt, niet weglopen voor leed maar het ondergaan, en daar levenswijsheid uit genereren. Daarnaast is mijn ervaring dat melancholische mensen dieper nadenken over dingen dan mensen die alleen maar blij zijn, of nog erger: louter persoonlijk geluk nastreven.
Uw huidige leven/gemoedstoestand zouden we in de dramaturgie een 'flat character' noemen. Voor uwzelf heel prettig, maar voor de kritische toeschouwer uitermate saai. Dat betekent niet dat we het personage dan ook onsympathiek vinden, maar het personage triggert gewoon de nieuwsgierigheid niet. Ik heb u ook al tijden niet meer op een diepe of interessante gedachte kunnen betrappen (gelukkig wel op politiek correcte) maar mss is dat ook omdat u sowieso niet veel meer post.
Ach, ik heb alweer teveel woorden aan de Yvon Jaspers van dit forum besteed.
Goede vraag banaan. Laat ik je vertellen dat 2010 een interessant jaar was. Helaas leent het forum zich niet voor persoonlijke ontboezemingen anders had ik je alles kunnen vertellen over mijn verhuizing, mijn nieuwe baan, ons kindje en het gegeven dat mijn ex naar Marokko is geëmigreerd.
Sinds 2001 weer eens lekker geneukt in 2010. 
Nimia familiaritas parit contemptum
-
roadrunner
- Forumjunk

Overigens nog de groeten van 'ons' oma.Coyote schreef:Sinds 2001 weer eens lekker geneukt in 2010.

-
DRUPGLID
gung ho schreef: en het gegeven dat mijn ex naar Marokko is geëmigreerd.
Jedem das Seine
2°1°
heb mij een lief toegeeigend
en heb op de valreep van 2010 eindelijk een klassieke cd gekocht
voor 2011
ga voor de 1e x snowborden (hoe doe je dat?!)
en heb op de valreep van 2010 eindelijk een klassieke cd gekocht
voor 2011
ga voor de 1e x snowborden (hoe doe je dat?!)
- Siegfried Stahl
- Meganerd
- Contacteer:
En welke klassieke meester heeft u zich aangeschaft? En een fotootje van uw lief zou ook enige duidelijkheid kunnen verschaffen over uw aankoop in deze.
Johnny Lydon 1983
Johnny Lydon 1983
hmm, het is een verzamel en op deze moment speelt Beethoven zijn presto-assai meno presto uit symfonie nr.7Siegfried Stahl schreef:En welke klassieke meester heeft u zich aangeschaft? En een fotootje van uw lief zou ook enige duidelijkheid kunnen verschaffen over uw aankoop in deze.
en mijn lief is minstens even lelijk als ik!
- Siegfried Stahl
- Meganerd
- Contacteer:
Dat laatste spreekt voor zich en gefeliciteerd met deze mooie symfonie!mr.T schreef:hmm, het is een verzamel en op deze moment speelt Beethoven zijn presto-assai meno presto uit symfonie nr.7Siegfried Stahl schreef:En welke klassieke meester heeft u zich aangeschaft? En een fotootje van uw lief zou ook enige duidelijkheid kunnen verschaffen over uw aankoop in deze.
en mijn lief is minstens even lelijk als ik!
Johnny Lydon 1983
Johnny Lydon 1983
roadrunner schreef:Overigens nog de groeten van 'ons' oma.Coyote schreef:Sinds 2001 weer eens lekker geneukt in 2010.![]()
Make Peace Not War
- Radiohoofdnz
- Forumjunk

- Contacteer:
Gefeliciteerd.mr.T schreef:2°1°
Word u nu ook vlak en gelukkig?
Make Peace Not War
- rozebanaan
- Contacteer:
Billy Blitzkrieg schreef:Tragisch van uw vriend. En neen, dat is voor mij geen lichtpuntje.
Ach, ik heb alweer teveel woorden aan de Yvon Jaspers van dit forum besteed.![]()
deze discussie hebben we al eens gehad.
ik dacht dat je jezelf niet altijd wou herhalen...
Ik zou er veel dingen over kunnen zeggen, over je hele analyse van de melancholische mens, en voor een groot deel ga ik akkoord, maar het gevoel dat ik de laatste jaren bij dit forum heb, is: laat maar.
Je zou hier wel diepzinnig kunnen gaan doen, maar eerlijk: ik zie het niemand hier doen. Diepe of interessante gedachten worden hier door heel weinig mensen geponeerd, en dan ook nog maar eens af en toe. Dat ik er helemaal niet uitspring, heeft er volgens mij vooral mee te maken dat ik er gewoon niet meer aan mee wil doen. Soms denk ik wel eens "ja, laat ik proberen mee te doen!", maar geef toe dat het hier nooit ECHT interessant wordt. Je hebt de nerd die wil opscheppen over wat hij allemaal wel niet weet, je hebt de nerd die altijd voor je neus gaat zitten wuiven en heel hard roept "kijk naar mij!!", etc.
ik ben met Ekki de laatste keer 'n discussie aangegaan. Daar word je natuurlijk helemaal moedeloos van.
In elk geval: mijn forumpersonage is rustig aan het uitsterven, en eigenlijk vind ik dat niet eens zo erg. Steeds minder posten, en stilaan ook minder lezen, tot ik het helemaal vergeten ben.
Ik zou er niet zo rouwig om zijn. Ik kan al die diepzinnigheid hier niet aan
maar eerst nog een afscheidsactie dus
- rozebanaan
- Contacteer:
het schijnt dat dat het geval is!iKer schreef:Gefeliciteerd.mr.T schreef:2°1°
Word u nu ook vlak en gelukkig?
Dat geloof ik graag.........én geneukt, én een kindje..Radiohoofdnz schreef:Bijzonder.
Als je als automobilist moet blazen, zet dan je bril af,dat scheelt twee glazen.
- Siegfried Stahl
- Meganerd
- Contacteer:
Helaas...u zult toch weer terugvallen.......uw ae hoort nu eenmaal bij u....nu misschien even niet...maar er komen weer andere tijden....dan bent u gewoon weer de rozebanaan.rozebanaan schreef:Billy Blitzkrieg schreef:Tragisch van uw vriend. En neen, dat is voor mij geen lichtpuntje.
Ach, ik heb alweer teveel woorden aan de Yvon Jaspers van dit forum besteed.![]()
deze discussie hebben we al eens gehad.![]()
ik dacht dat je jezelf niet altijd wou herhalen...
Ik zou er veel dingen over kunnen zeggen, over je hele analyse van de melancholische mens, en voor een groot deel ga ik akkoord, maar het gevoel dat ik de laatste jaren bij dit forum heb, is: laat maar.
Je zou hier wel diepzinnig kunnen gaan doen, maar eerlijk: ik zie het niemand hier doen. Diepe of interessante gedachten worden hier door heel weinig mensen geponeerd, en dan ook nog maar eens af en toe. Dat ik er helemaal niet uitspring, heeft er volgens mij vooral mee te maken dat ik er gewoon niet meer aan mee wil doen. Soms denk ik wel eens "ja, laat ik proberen mee te doen!", maar geef toe dat het hier nooit ECHT interessant wordt. Je hebt de nerd die wil opscheppen over wat hij allemaal wel niet weet, je hebt de nerd die altijd voor je neus gaat zitten wuiven en heel hard roept "kijk naar mij!!", etc.
ik ben met Ekki de laatste keer 'n discussie aangegaan. Daar word je natuurlijk helemaal moedeloos van.
In elk geval: mijn forumpersonage is rustig aan het uitsterven, en eigenlijk vind ik dat niet eens zo erg. Steeds minder posten, en stilaan ook minder lezen, tot ik het helemaal vergeten ben.
Johnny Lydon 1983
Johnny Lydon 1983

Als je als automobilist moet blazen, zet dan je bril af,dat scheelt twee glazen.
- Radiohoofdnz
- Forumjunk

- Contacteer:
- Afgestudeerd
- Vriendenkring ontzettend veranderd (begon al in 2009)
- Relatie begonnen
- Relatie beëindigd
- Baan kwijtgeraakt
- Waarschijnlijk nieuwe baan gevonden
Alles bij elkaar opgeteld dus alleen afgestudeerd. Grappig hoe het iets is wat me 5 jaar lang dagelijks heeft beziggehouden en waarvan ik heel wat nachten wakker heb gelegen, maar het is nu pas 9 maanden geleden dat ik ben afgestudeerd en het voelt alsof het allemaal heel erg lang geleden is...
Tsja, was het een goed jaar. Afstuderen was op dat moment wel een last die van m'n schouders viel, maar het voelde meer als een logisch gevolg van jaren werk, dan als een overwinning o.i.d. Het kwijtraken van m'n baan en m'n relatie hebben daarentegen dit jaar een stuk meer getekend en allebei niet echt op een prettige manier, dus al met al kan ik stellen dat het geen geweldig jaar is geweest.
- Vriendenkring ontzettend veranderd (begon al in 2009)
- Relatie begonnen
- Relatie beëindigd
- Baan kwijtgeraakt
- Waarschijnlijk nieuwe baan gevonden
Alles bij elkaar opgeteld dus alleen afgestudeerd. Grappig hoe het iets is wat me 5 jaar lang dagelijks heeft beziggehouden en waarvan ik heel wat nachten wakker heb gelegen, maar het is nu pas 9 maanden geleden dat ik ben afgestudeerd en het voelt alsof het allemaal heel erg lang geleden is...
Tsja, was het een goed jaar. Afstuderen was op dat moment wel een last die van m'n schouders viel, maar het voelde meer als een logisch gevolg van jaren werk, dan als een overwinning o.i.d. Het kwijtraken van m'n baan en m'n relatie hebben daarentegen dit jaar een stuk meer getekend en allebei niet echt op een prettige manier, dus al met al kan ik stellen dat het geen geweldig jaar is geweest.
Een jaar van gemengde gevoelens dus?
Best wel, ja... Maar ik was ook wel een beetje klaar met m'n vorige baan en heb zin in een nieuwe uitdaging. En hoewel het feit dat m'n vriendin het uitmaakte flink wat ellende heeft opgeleverd, had ik de maanden die we wél samen waren ook niet willen missen. Dus ik ga het nieuwe jaar vol goede moed tegemoet 
Gelukkig maar. En anders heb je altijd nog het forum om je af te reageren. 
- Kryptozoid
- Forumgod
- Contacteer:
emiel1 schreef:Vriendenkring ontzettend veranderd (begon al in 2009)

"'Samenleving' is een biologische constructie."
— Kryptozoid, lid 69
— Kryptozoid, lid 69
- rozebanaan
- Contacteer:
laat die zonnewinden die het internet naar de vaantjes zullen doen maar snel komen, want ik ben bang dat u gelijk hebt.Siegfried Stahl schreef: Helaas...u zult toch weer terugvallen.......uw ae hoort nu eenmaal bij u....nu misschien even niet...maar er komen weer andere tijden....dan bent u gewoon weer de rozebanaan.
- 1ofthemFaces
- Knuffelnerd
Meth?Kryptozoid schreef:emiel1 schreef:Vriendenkring ontzettend veranderd (begon al in 2009)
- Ysidorus Fuchs
- Meganerd
Men krijgt een bredere kop van het roken van crystal meth? 
“The forest was shrinking but the trees kept voting for the axe, for the axe was clever and convinced the trees that because his handle was made of wood he was one of them.”
Afscheidsactie?rozebanaan schreef:
En je hoeft niet bang te zijn dat je wordt vergeten hoor, je plekje tussen de forumgoden heb je je reeds verworven.
- wendyvortex
- Forumjunk

Gemmiddeld jaartje, maar na een jaar eenmans(vrouw)afdeling te zijn geweest is zieke collega weer teruggekomen.
Geslachtsaanpassing van Joy (ook allemaal weer overleefd).
Eerste liefde tegengekomen op Hyves (Reunië in 2011).
Doodgeknuffeld door de juf van de zesde klas.
Beroemde Arnhemmer geworden (met dank aan TV Gelderland).
Transgenderkroeg verhuisd van LHBT-horeca naar plaatselijk punkhol.
Laatste jaar als full-time thirty-something.
Geslachtsaanpassing van Joy (ook allemaal weer overleefd).
Eerste liefde tegengekomen op Hyves (Reunië in 2011).
Doodgeknuffeld door de juf van de zesde klas.
Beroemde Arnhemmer geworden (met dank aan TV Gelderland).
Transgenderkroeg verhuisd van LHBT-horeca naar plaatselijk punkhol.
Laatste jaar als full-time thirty-something.
Zou jij je even aan je woord kunnen houden en ons daar op z'n vroegst januari 2011 van op de hoogte willen stellen?Coyote schreef:Sinds 2001 weer eens lekker geneukt in 2010.
Dat doet allemaal maar.
- rozebanaan
- Contacteer:
een mindere godgung ho schreef:Afscheidsactie?rozebanaan schreef:
maar eerst nog een afscheidsactie dus![]()
En je hoeft niet bang te zijn dat je wordt vergeten hoor, je plekje tussen de forumgoden heb je je reeds verworven.
Vergelijk jezelf met de ware forumgoden en stel jezelf dan de vraag: wie is de mindere god?rozebanaan schreef:
een mindere god
- rozebanaan
- Contacteer:
ikergung ho schreef:Vergelijk jezelf met de ware forumgoden en stel jezelf dan de vraag: wie is de mindere god?rozebanaan schreef:
een mindere god
nee, in het rijtje van anciens beteken ik niets meer. De ziel is uit mijn forumpersonage geknepen naarmate ik gelukkiger werd. De profeet had gelijk.
maar ik ben toch blij dat ik Plaid, Richardus of Billy niet ben
- rozebanaan
- Contacteer:
shit, weeral blij
ik kan het niet meer, cynisch en melancholisch zijn
ik kan het niet meer, cynisch en melancholisch zijn