Enfin, meldt hier uw pijntjes, zodat Ries weet op wie 'ie moet kankeren.
Ik begin met een stevige keelpijn, naast lichte hoofdpijn.
Alles is redelijk dragelijk na een Ibuprofen, maar blijf wel thuis lanterfanten.
Ja hoor, valt onder geesteszwakte.Number9 schreef:Telt Weltschmerz ook mee?
Halloooo!!! Ik heb last van mijn teen!sobchak schreef:Ja, klagen!k heb last van hemianopsie en de afwezigheid van gevoel in linkerarm,hand, been, voet. En da's nog het minst erge...
Vrij natuurlijkgetrouw.Kryptozoid schreef:Ik ben gisteren op tijd (d.w.z. voor 1:00) naar bed gegaan, was om 7:15 al weer op, meteen vrolijk, terwijl ik een vrije dag heb. Vanaf 10:00 uur wel enorme slaapaanvallen, waaraan ik een paar keer toegegeven heb. Overigens niks met verkoudheid of grieperige shit te maken, daar ben ik sinds een dag of 3 eindelijk vanaf, na een ruim een maand!
Gelukkig nog wel de kapotte kraan van de wastafel in de douche vervangen; heb ik nog wat nuttigs gedaan vandaag.
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
Hoe vinden jullie 'm, mijn iKeriaanse zeikpostje?
het gaat bij mij om de linkerzijde. Verder onderga ik momenteel een hemianopsie-training, dus ik leer er al mee omgaan.iKer schreef:Hemianopsie. Klinkt interessant.
U kunt hier naar hartelust uitweiden over uw kwaal.
ik zal voor je bidden.gung ho schreef:Halloooo!!! Ik heb last van mijn teen!sobchak schreef:Ja, klagen!k heb last van hemianopsie en de afwezigheid van gevoel in linkerarm,hand, been, voet. En da's nog het minst erge...
gung ho schreef:Leuk dat je er weer bent Sobchak! :flower:
Of moet ik zeggen: leuk dat je er nog bent...
We hoorde dat het een close call was; vandaar.sobchak schreef:gung ho schreef:Leuk dat je er weer bent Sobchak! :flower:
Of moet ik zeggen: leuk dat je er nog bent...
Nee, dat is de vogelgriep.jackN schreef:Had ik dan al niet dood moeten zijn?
Gordelroos.jackN schreef:tsja vergeleken met wat Sobschak heeft door gemaakt is het moeilijk nog te zeuren in de overtreffende trap.
Wens je vooral veel sterkte Sob en vooral nog vele jaren. Misschien helpt het.
Ik heb eigenlijk ook wel even zin om wat te zeuren. Kreeg anderhalf jaar geleden in Canada voor het eerst last van een soort van allergie. Plotseling optredende bultjes die flink jeukten. Naar de dokter geweest. Die zei dat het heel moeilijk was om er achter te komen wat die allergie veroorzaakte, (hij bedoelde het is veel te duur) ik kreeg een zalfje mee, (mag je maar beperkt gebruiken) en een lotion want ik had ook wat plekken op mijn hoofd. Het zou vanzelf over gaan was zijn optimistische afscheidsgroet.
Nou dat duurde langer dan gedacht, pas toen ik in februari naar Aruba ging en in het zoute water zwom, was ik in drie dagen van al die klote bultjes af.
Ik was al lang blij.
Was ondertussen wel gestopt met tomaten eten, ik vermijd aardbeien, doe de was met een neutraal wasmiddel, slik vrijwel geen vitaminen preparaten meer, kortom je probeert van alles om er achter te komen wat nou die allergie veroorzaakt.
Deze zomer ging het goed, eigenlijk tot begin november. toen werd het kouder, moest weer meer kleren gaan dragen en verdomd, die hele klotesooi is weer van voren af aan begonnen. Vooral op mijn hoofdhuid jeukt het, (heb me deze week bijna kaal geschoren, dat geeft iets verlichting) het ergste is zo gauw ik ga liggen begint mijn rug te jeuken en moet ik er uit.
Met menthol talkpoeder heb ik de laatste dagen enige verlichting in de nacht weten te bereiken, het kalmeert waarschijnlijk iets de huid.
Maar goed, ik kom er dus niet achter waar ik allergisch voor ben. Ik heb al drie dagen niets gegeten behalve water, maar dat helpt me ook niet.
Kortom, er zitten toch allemaal wijze mensen hier op het forum? Wie weet raad, of heeft ervaring met deze kut allergie.
Toch wel lekker even zeuren. Maar ik wil wel een oplossing, want naast niet meer eten, wil ik ook niet meer naar bed.
Maar goed, het is natuurlijk wel erg vervelend voor je. Merkwaardig dat het zo maar over ging in Aruba. Dat kan het zoute water zijn, maar ook de vakantierust. Met een Unox-muts op kun je morgen prima een duik wagen, ergens bij IJmuiden of zo.Flaaks schreef:Nee, dat is de vogelgriep.jackN schreef:Had ik dan al niet dood moeten zijn?
Misschien waren het wel rechtse meisjes, Billy..Billy Blitzkrieg schreef:Of is ie allergisch voor zijn eigen vrouw
Klinkt gek, maar ik heb wel eens vriendinnetjes gehad waar ik serieus uitslag van kreeg als ik met ze in bed had gelegen
En nee, dat waren geen ongewassen kraakmeisjes, maar schoongewassen deernes
Als ik JackN was zou ik eens een maandje in het logeerbed pitten.. best kans dat het dan over is
Siegfried Stahl schreef:Gordelroos.jackN schreef:tsja vergeleken met wat Sobschak heeft door gemaakt is het moeilijk nog te zeuren in de overtreffende trap.
Wens je vooral veel sterkte Sob en vooral nog vele jaren. Misschien helpt het.
Ik heb eigenlijk ook wel even zin om wat te zeuren. Kreeg anderhalf jaar geleden in Canada voor het eerst last van een soort van allergie. Plotseling optredende bultjes die flink jeukten. Naar de dokter geweest. Die zei dat het heel moeilijk was om er achter te komen wat die allergie veroorzaakte, (hij bedoelde het is veel te duur) ik kreeg een zalfje mee, (mag je maar beperkt gebruiken) en een lotion want ik had ook wat plekken op mijn hoofd. Het zou vanzelf over gaan was zijn optimistische afscheidsgroet.
Nou dat duurde langer dan gedacht, pas toen ik in februari naar Aruba ging en in het zoute water zwom, was ik in drie dagen van al die klote bultjes af.
Ik was al lang blij.
Was ondertussen wel gestopt met tomaten eten, ik vermijd aardbeien, doe de was met een neutraal wasmiddel, slik vrijwel geen vitaminen preparaten meer, kortom je probeert van alles om er achter te komen wat nou die allergie veroorzaakt.
Deze zomer ging het goed, eigenlijk tot begin november. toen werd het kouder, moest weer meer kleren gaan dragen en verdomd, die hele klotesooi is weer van voren af aan begonnen. Vooral op mijn hoofdhuid jeukt het, (heb me deze week bijna kaal geschoren, dat geeft iets verlichting) het ergste is zo gauw ik ga liggen begint mijn rug te jeuken en moet ik er uit.
Met menthol talkpoeder heb ik de laatste dagen enige verlichting in de nacht weten te bereiken, het kalmeert waarschijnlijk iets de huid.
Maar goed, ik kom er dus niet achter waar ik allergisch voor ben. Ik heb al drie dagen niets gegeten behalve water, maar dat helpt me ook niet.
Kortom, er zitten toch allemaal wijze mensen hier op het forum? Wie weet raad, of heeft ervaring met deze kut allergie.
Toch wel lekker even zeuren. Maar ik wil wel een oplossing, want naast niet meer eten, wil ik ook niet meer naar bed.
Heb vorige week inderdaad een zeezout bad genomen. Probleem is een warm bad geeft juist meteen allergische reacties, dus dat herhaal ik voorlopig niet, en voor lauw water is het nog te koud. Al probeer ik mij wel zo veel mogelijk met koud water te wassen.Krautsurfer schreef:Zout water helpt goed bij sommige huidaandoeningen. Drogen de bultjes misschien van uit. Probeer eens een zoutbad?
En wie weet heeft Sieg gelijk, en is het gordelroos...

Niet te snel doorslikken hoor.(klaz*) schreef:Met volle teugen.
Fuck, ik heb sinds een paar weken weer last sinds lange tijd. ook drink ik weer stevig sinds die tijd...jackN schreef:Ik sprak een van mijn vrienden vanavond, die heeft al jaren last van een vervelende huidaandoening, psoriasis, geen pretje.
Die vertelde mij dat hij al bijna een maand geen rode wijn meer dronk. Met als gevolg dat zijn kwaal momenteel minimaal slechts opspeelt.
Daar heb jij je waarschijnlijk de eerste 3 maanden nadat je internet had, ongevoelig voor gemaakt. Ik wel iig.Krautsurfer schreef:Om de een of andere reden werkt dat bij mij niet zo makkelijk. D'r moet echt heel wat gebeuren voordat ik over m'n nek ga... En het gaat nooit zonder afschuwelijk misbaar.
Ik dacht dat je was opgesodemieterd. En tóch terugkomen. Zwak hoor. Zou ik nóóóóóóóóóóit doen...Ysfoxy schreef:Just put a sock in it, that usually helps.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten