Leukgeprobeerdboulevard 691ofthemFaces schreef:Oh.Rainy Day Woman schreef:
Als dit een poging is om m'n nummer te bemachtigen ben je aan het verkeerde adres.![]()
Wat is het goede adres?
1234 FN Forumnerds.nl
flaaaaaaaaaaaaaaauw
Leukgeprobeerdboulevard 691ofthemFaces schreef:Oh.Rainy Day Woman schreef:
Als dit een poging is om m'n nummer te bemachtigen ben je aan het verkeerde adres.![]()
Wat is het goede adres?
Ik niet. Guerrilla zou ik eventueel terug kunnen vinden in de mail. Denk ik. Geen contact met nerds dus.Rainy Day Woman schreef:Zijn er eigenlijk nog nerds die buiten het forum geen enkele mogelijkheid hebben om, al dan niet virtueel, andere nerds te contacteren?1ofthemFaces schreef:Nee. Ik zocht meteen contact met R. op slsk teneinde geruststelling te bewerkstelligen.gung ho schreef:Was ik de enige die dacht dat het definitief was afgelopen?
Vind je?Rainy Day Woman schreef:Leukgeprobeerdboulevard 691ofthemFaces schreef:Oh.Rainy Day Woman schreef:
Wat is het goede adres?
1234 FN Forumnerds.nl
flaaaaaaaaaaaaaaauw
Rainy Day Woman schreef:Ik had ergens in 2006/2007 het AE Generaal Pardon.Kryptozoid schreef:Number9 schreef:Major Fuckup kan ook.![]()
Dat General Error heb ik er ook met opzet in laten zitten natuurlijk.
Sterker nog: ik heb ooit een AE geregistreerd, General Error, maar die is na twee of drie postjes verwijderdAl jaren geleden, dus of door Guerilla of door Koekblik, want ik begrijp dat die ook nog een tijdje mod geweest ie hier?
Ik dacht dat je me te hulp wilde schieten, wo-man.Rainy Day Woman schreef:Als dit een poging is om m'n nummer te bemachtigen ben je aan het verkeerde adres.Hensup schreef:Ja, ik ben bekend met het probleem. Wat te doen, wo-man?Rainy Day Woman schreef:Zijn er eigenlijk nog nerds die buiten het forum geen enkele mogelijkheid hebben om, al dan niet virtueel, andere nerds te contacteren?1ofthemFaces schreef:Nee. Ik zocht meteen contact met R. op slsk teneinde geruststelling te bewerkstelligen.gung ho schreef:Was ik de enige die dacht dat het definitief was afgelopen?
Bovendien, jij hebt Gung Ho toch?
Ik bedoelde mijn antwoord, dat van Faces vond ik wel grappig.Krautsurfer schreef:Vind je?Rainy Day Woman schreef:Leukgeprobeerdboulevard 691ofthemFaces schreef:Oh.Rainy Day Woman schreef:
Wat is het goede adres?
1234 FN Forumnerds.nl
flaaaaaaaaaaaaaaauw
Ik moest er wel om lachen.
Om je antwoord ook, trouwens.
Richardus schreef:Kryptozoid schreef:![]()
half gelukte/mislukte update waardoor de boel fucked up was...vrijdag op onderzoek uitgeweest, zaterdag/zondag geen seconde tijd gehad dus was even wachten voor ik er weer naar kon kijken, gisteravond/nacht tot uur of 2 weer ff verder gekloot. Was vanmiddag uiteindelijk sneller/makkelijker opgelost dan ik bang voor was. Forum weet zelf trouwens niet meer wat voor versie 'ie nou eigenlijk ismaar dat los ik later nog wel 'ns op
![]()
![]()
ben allang blij dat alles nog intact is...ook al had ik wel een backup van de database voorhanden als laatste redmiddel
Op dit moment is alles spreekwoordelijk stil...Big storm threat brewing from Iowa to Mid-Atlantic
An unusually massive line of storms packing hail, lightning and tree-toppling winds was rolling through the Midwest on Wednesday and could affect more than one in five Americans from Iowa to Maryland.
tzz schreef:En ben blij dat alles weer okay is. Gelukkig had ik dit weekend wel Guerrilla op bezoek in mijn nieuw te starten BnB (bednBreakfast) en konden we bomen over wie er allemaal te hulp kon schieten bij het probleem met t forum! Radiohoofdnz, jouw geliefde toch misschien wel?
Maar zo knap van Richardus!
Deze?gung ho schreef:Kan die ondertitel niet veranderd worden?
Daar heb ik altijd al de pest aan gehad. Da's van Kees den Hond, die flauwe-liedjes DJ waar Guerilla fan van is.Muziek en ander Kwalitatief Hoogstaande Flauwekul voor de Intelligente Onbenul
Bovendien zit er nog een fout in ook. Het moet "Muziek en andere Kwalitatief Hoogstaande Flauwekul voor de Intelligente Onbenul" zijn, godverdomme!Krautsurfer schreef:Deze?gung ho schreef:Kan die ondertitel niet veranderd worden?Daar heb ik altijd al de pest aan gehad. Da's van Kees den Hond, die flauwe-liedjes DJ waar Guerilla fan van is.Muziek en ander Kwalitatief Hoogstaande Flauwekul voor de Intelligente Onbenul
gung ho schreef:Dat weet ik. Aangezien we verlost zijn van de persoonlijke hangups (niet te verwarren met Hensup) van Guerrilla en zijn eigenaardige idolatrie wordt het tijd een ondertitel te kiezen die meer bij ons past.
Samen sterk bijvoorbeeld.
Dit zou ook best kunnen.gung ho schreef:(niet te verwarren met Hensup)
Die is mooi!gung ho schreef:Dat weet ik. Aangezien we verlost zijn van de persoonlijke hangups (niet te verwarren met Hensup) van Guerrilla en zijn eigenaardige idolatrie wordt het tijd een ondertitel te kiezen die meer bij ons past.
Samen sterk bijvoorbeeld.
De taalfout is er iig uit nu :flower:Richardus schreef:vind de slogan altijd wel goed bij 't forum passen...geen kip die de oorsprong ervan kent, ook wij wisten het niet tot Guriel 't verklapte
Je kan de tandpasta van de walging niet meer terug de tube in knijpen.Richardus schreef:vind de slogan altijd wel goed bij 't forum passen...geen kip die de oorsprong ervan kent, ook wij wisten het niet tot Guriel 't verklapte
Rainy Day Woman schreef:Forumnerds.nl
Maakt projectie sexy.
Rainy Day Woman schreef:Forumnerds.nl
Leuk zeg, doei.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten