Aha... zelfs de topictitel wordt gecensureerd.
- Onbekommerd, zonnig
- Forumnerd
Aha... zelfs de topictitel wordt gecensureerd.
sneu. Maar ja: het klopt ik heet Peter. Niet Sloot, niet Onbekommerd, zonnig, maar Peter.
Re: Aha... zelfs de topictitel wordt gecensureerd.
Peter Sloot, hoogleraar aan de UvA? Of de cultuurfilosoof Peter Sloterdijk? Nee, het is onze deeltijdhomo die zich begeeft tussen kunst en kitsch.Onbekommerd, zonnig schreef:sneu. Maar ja: het klopt ik heet Peter. Niet Sloot, niet Onbekommerd, zonnig, maar Peter.
Voorheen Vlaecks. Nu nóg groener en nóg linkser, maar altijd genuanceerd.
- Krautsurfer
- Meganerd
Waarom je nu weer steeds Sloots sexuele voorkeur d'r bij moet halen ontgaat me.
D'r zijn zat andere dingen waar je met 'm om kan bakkeleien, maar juist dit lijkt me vrij zinloos.
‘ik hoop dat je kanker krijgt’ - Oved
‘Goed bezig’ - Siegfried Stahl
‘een verongelijkte drammende janker’ -David
‘Lekker ding’ - RDW
Uw mening hier, voor slechts vijf euro per letter!
Grijp die kans!
‘Lekker ding’ - RDW
Grijp die kans!
Flaaksje valt wel door de mand vandaag
Memento Amoris
- Onbekommerd, zonnig
- Forumnerd
Ik ben nu met een vrouw... is dat enger of juist beter... Zeg het mij Flaaks, stem van Wakker Nederland, zeg het mij...Flaaks schreef:Peter Sloot, hoogleraar aan de UvA? Of de cultuurfilosoof Peter Sloterdijk? Nee, het is onze deeltijdhomo die zich begeeft tussen kunst en kitsch.Onbekommerd, zonnig schreef:sneu. Maar ja: het klopt ik heet Peter. Niet Sloot, niet Onbekommerd, zonnig, maar Peter.
Dat komt omdat hij daar zo prominent mee te loopt te pronken op dit forum, inclusief zijn switch met een of ander miepje. Bij de andere homo's alhier is er geen reden om erover te beginnen. Daarmee bakkelei ik liever over postrock.Krautsurfer schreef:![]()
D'r zijn zat andere dingen waar je met 'm om kan bakkeleien, maar juist dit lijkt me vrij zinloos.
Voorheen Vlaecks. Nu nóg groener en nóg linkser, maar altijd genuanceerd.
Er is hier echt een facepalm-smiley nodig!Flaaks schreef:Dat komt omdat hij daar zo prominent mee te loopt te pronken op dit forum, inclusief zijn switch met een of ander miepje. Bij de andere homo's alhier is er geen reden om erover te beginnen. Daarmee bakkelei ik liever over postrock.Krautsurfer schreef:![]()
Memento Amoris
Flaaks schreef:Dat komt omdat hij daar zo prominent mee te loopt te pronken op dit forum, inclusief zijn switch met een of ander miepje. Bij de andere homo's alhier is er geen reden om erover te beginnen. Daarmee bakkelei ik liever over postrock.Krautsurfer schreef:![]()

- Krautsurfer
- Meganerd
Als er iemand is hier die daar wat van kan zeggen ben jij dat.Onbekommerd, zonnig schreef:Ik ben nu met een vrouw... is dat enger of juist beter... Zeg het mij Flaaks, stem van Wakker Nederland, zeg het mij...Flaaks schreef:Peter Sloot, hoogleraar aan de UvA? Of de cultuurfilosoof Peter Sloterdijk? Nee, het is onze deeltijdhomo die zich begeeft tussen kunst en kitsch.Onbekommerd, zonnig schreef:sneu. Maar ja: het klopt ik heet Peter. Niet Sloot, niet Onbekommerd, zonnig, maar Peter.
‘ik hoop dat je kanker krijgt’ - Oved
‘Lekker ding’ - RDW
Grijp die kans!
‘Lekker ding’ - RDW
Grijp die kans!