Het is bekend dat de moraal niet helemaal deugt bij ze, maar soit!
Geen koe zo bont of er zit een vlekje aan.
Maar corrupt?
Afgelopen maand Hooijmaijers. In staat van beschuldiging.
Afgelopen jaren was het bál met nogal wat anderen.
Nu van Rey.
Had vroeger het beeld van een degelijke man. Maar het is toch fout gegaan kennelijk. Ergens.
De VVD Limburg staat pal achter hem... lijkt me bijzonder onverstandig gezien wat er gelekt wordt.
En dat gemekker over hoe zo'n inval verloopt... werd er een beetje onpasselijk van.
Dat gebeurt iedere verdachte en was tot nu nog nooit een issue in de VVD.
Maar ook de regelrechte leugens en rare beloftes in verkiezingsstrijd...
(Weet u nog, de overheidsfinanciën zouden niet groeien, en we zouden 'zeker' geen gemorrel aan het PZB krijgen. O, en voor ik vergeet: iedereen zou €1000,- van Rutte krijgen, dat was de laatste lachwekkende belofte. Bent u daar nog?)
Valt zoiets VVD-kiezers niet op?
Ik kan niet alles vinden wat ik tegenkwam afgelopen jaren, maar we hebben recent Van Rey, en Hooijmaijers (beiden nog niet veroordeeld, maar met de schijn sterk tegen.) en deze was nieuw voor mij: it Den Helder. Pleegde onlangs zelfmoord. Had €18.000 partijgelden gepikt...
We hadden natuurlijk ook die miljarden aan Bouwfraude, ongetwijfeld vnl. VVD-ers.Van der Schans wordt in de media geroemd om zijn maatschappelijke inzet. Hij was de VVD dankbaar dat de partij de affaire niet in de publiciteit had gebracht. Door zijn veroordeling tot een voorwaardelijke straf deze week, kwam de zaak toch naar buiten.
Bouwend Nederland is bepaald geen sociaal links clubje. Heeft voor tientallen miljarden de zaak belazerd.
Maar er was ook een jong opneukertje die ten tijde van het begin van Bruin1 corrupt bleek te zijn geweest.
Ik dacht dat er ook in Groningen een gevalletje was, twee jaar ofzo geleden.
Wat is dat toch met die partij?
Hoe kan het dat er zoveel mis kan gaan bij die law and orderpartij voor de blanke man?
Niet dat ik voorbeeldig en fantastisch persoon ben, maar het geheel ademt van alle kanten list en bedrog.
Tot en met glasharde leugens in verkiezingstijd.