The Voice, sex edition

Voor Film, TV, Boeken, Musea, Theater etc...
Siegfried Stahl
Meganerd
Contacteer:

Re: The Voice, sex edition

Bericht door Siegfried Stahl » 23 jan 2022, 15:01

Het is waanzinnig grappig zoals u ziet!
" what the fuck are you talking about! Have you no ears (laughs)".
Johnny Lydon 1983

Siegfried Stahl. Lidnr.66.

Krautsurfer
Meganerd

Bericht door Krautsurfer » 23 jan 2022, 15:16

Siegfried Stahl schreef: 23 jan 2022, 14:58 Het is moreel allemaal nogal verwerpelijk maar is het ook strafbaar? Ali B. zoekt een meisje laat op in de avond. Roept dat hij wil neuken, meisje zegt nee en Ali vertrekt boos.

Nogmaals; niet zo fijn van Ali maar mag dit niet van de wet? Is het strafbaar?
Nee, lijkt me niet.

Maar niet iedereen is even assertief, of kan dat worden. En dat zou ook niet nodig moeten zijn.
Het wordt (misschien, dat zal de rechter uiteindelijk uitwijzen) strafbaar zodra dat meisje van schrik en onder druk van het hele apparaat dat types zoals Ali B op een voetstuk (of machtspositie, whatever) hijst geen nee meer durft te zeggen. Moreel laakbaar lijkt het me zeker.
‘ik hoop dat je kanker krijgt’ - Oved
‘Goed bezig’ - Siegfried Stahl
‘een verongelijkte drammende janker’ -David
‘Lekker ding’ - RDW

Uw mening hier, voor slechts vijf euro per letter!
Grijp die kans!

David
Knuffelnerd

Bericht door David » 23 jan 2022, 15:29

Rainy Day Woman schreef: 23 jan 2022, 14:44
frobbert schreef: 23 jan 2022, 14:25 David's tenenkrommende reactie vat het probleem mooi samen :up:
:yes:
Ah, ik dacht al, waar blijft de cancelling. En die komt wederom uit de verwachte hoek.

Verder niets tenenkrommend aan mijn reactie, die er samenvattend op neer komt dat ik het gedrag van dit soort mannen ook moreel laakbaar vind, maar daarbij tevens vrouwen niet louter als weerloze kwetsbare wezens beschouw. Zo zwart/wit zit de wereld nu eenmaal niet in elkaar. Behalve in jullie perceptie dan. Ook ben ik niet zo seksistisch om vrouwen als weerloze wezentjes te beschouwen.

Voorts gaat het hier niet over strafbare aanranding en verkrachting vooralsnog. Dat gaat natuurlijk vele stappen verder en mannen die zich daaraan schuldig maken zijn gewoon ziek. En daar zijn bovenstaande opvattingen ook niet van op toepassing.
Laatst gewijzigd door David op 23 jan 2022, 15:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Probleemwolf

MarkS
Knuffelnerd
Contacteer:

Bericht door MarkS » 23 jan 2022, 15:31

Oh, als iemand je tegenspreekt dan word je gecanceld volgens jou? :lol:
Feck!

David
Knuffelnerd

Bericht door David » 23 jan 2022, 15:36

MarkS schreef: 23 jan 2022, 15:31 Oh, als iemand je tegenspreekt dan word je gecanceld volgens jou? :lol:
Nou, het is nogal een oordeel; dat mijn mening het probleem goed samenvat.
Terwijl ik het ook gewoon moreel laakbaar vind wat er is gebeurd. En het ook afkeur.

Maar dat vrouwen per definitie geen enkel aandeel hebben in de problematiek (enkel slachtoffer zijn) en het enkel aan de mannen ligt lijkt me een seksistisch standpunt, naar zowel mannen als vrouwen toe.
Als ik dit als open brief naar de krant zou schrijven zou ik op zeker gecanceld worden. En als eerste door types als Frobbert, RDW en jij.
Probleemwolf

David
Knuffelnerd

Bericht door David » 23 jan 2022, 15:44

Overigens geen probleem dat types als Frobbert het tenenkrommend vinden wat ik zeg hoor. Ik vind vrijwel alles wat de hypocriete moraalridder verkondigt ook tenenkrommend. En hoe RDW zich willens en wetens door een lul de behanger als Herman liet belazeren vind ik ook tenenkrommend.
En zo vind ik nog veel meer zaken hier tenenkrommend.
In die zin houden we elkaar in evenwicht. :upup:
Probleemwolf

Rainy Day Woman
Forum Diva

Bericht door Rainy Day Woman » 23 jan 2022, 15:48

David schreef: 23 jan 2022, 15:29
Rainy Day Woman schreef: 23 jan 2022, 14:44
frobbert schreef: 23 jan 2022, 14:25 David's tenenkrommende reactie vat het probleem mooi samen :up:
:yes:
Ah, ik dacht al, waar blijft de cancelling. En die komt wederom uit de verwachte hoek.

Verder niets tenenkrommend aan mijn reactie, die er samenvattend op neer komt dat ik het gedrag van dit soort mannen ook moreel laakbaar vind, maar daarbij tevens vrouwen niet louter als weerloze kwetsbare wezens beschouw. Zo zwart/wit zit de wereld nu eenmaal niet in elkaar. Behalve in jullie perceptie dan. Ook ben ik niet zo seksistisch om vrouwen als weerloze wezentjes te beschouwen.

Voorts gaat het hier niet over strafbare aanranding en verkrachting vooralsnog. Dat gaat natuurlijk vele stappen verder en mannen die zich daaraan schuldig maken zijn gewoon ziek. En daar zijn bovenstaande opvattingen ook niet van op toepassing.
Knap dat ik nog niet eens inhoudelijk op je ben ingegaan en dat je gelijk alweer weet wat me stoort aan je reactie.
Zoals altijd laat je gemakshalve een deel van je uitspraken weg (bijvoorbeeld het deel waarin je de vermeende handelingen bagatelliseert tot 'geflirt', 'grapjes') en herhaal je slechts een ander deel zodat je kunt doen alsof anderen je daarin tegenspreken, zodat je slechts daar op in hoeft te gaan.

Niemand, of in ieder geval niet ik, heeft gezegd dat vrouwen zich niet hoeven te verweren. Maar het is te makkelijk om het daar dan maar op te gooien.
Het is misschien makkelijk voor jouw 'discussie' dat ik het zwart/wit bekijk maar helaas voor jou is dat niet zo.
Helaas komt het ook voor dat mensen vals beschuldigd worden van dit soort zaken en inderdaad, we gaan er daarom niet maar meteen vanuit dat lieden als Ali B wrede verkrachters zijn oid.
Het feit dat de vrouwen niet gewelddadig in een hoek gedrukt en genomen zijn wil nog niet zeggen dat er dan maar gelijk niets aan de hand is. Uiteindelijk komt het er, als de beschuldigingen waar zijn, dat deze mannen seksuele handelingen verricht hebben met vrouwen tegen hun zin. Natuurlijk is het beter als zo'n vrouw zo'n man gelijk afweert maar dat ze dat niet direct doet wil nog niet zeggen dat zo'n man dan een vrijbrief heeft om zijn tong, vingers of geslacht overal maar in te steken. Zeker als er sprake is van een werksituatie of van een of andere machtspositie. Zo'n man moet beter weten.
Heb je er overigens wel eens bij stil gestaan dat bij een traumatische ervaring een persoon kan bevriezen, dus misschien wel helemaal niet in staat is zich te verweren ook al wil die persoon dat?
(En ja, het omgekeerde komt ook voor dat vrouwen zo'n man 'verleiden' omwille van hun carriere maar net zoals het te kort door de bocht is om deze mannen meteen maar als verkrachters te zien is het evengoed te gemakkelijk om er dan maar vanuit te gaan dat dat het geval is.)

Zo kan ik nog wel even doorgaan maar er is een reden waarom ik niet tot nauwelijks nog inhoudelijk op je in wil gaan over wat voor discussieonderwerp dan ook. Dat is niet omdat je mening me niet bevalt maar omdat je niet op een normale manier kunt discussiëren. Doei David.
Laatst gewijzigd door Rainy Day Woman op 23 jan 2022, 15:49, 1 keer totaal gewijzigd.
The company of women with opinions and fat asses.

Rainy Day Woman
Forum Diva

Bericht door Rainy Day Woman » 23 jan 2022, 15:49

David schreef: 23 jan 2022, 15:44 Overigens geen probleem dat types als Frobbert het tenenkrommend vinden wat ik zeg hoor. Ik vind vrijwel alles wat de hypocriete moraalridder verkondigt ook tenenkrommend. En hoe RDW zich willens en wetens door een lul de behanger als Herman liet belazeren vind ik ook tenenkrommend.
En zo vind ik nog veel meer zaken hier tenenkrommend.
In die zin houden we elkaar in evenwicht. :upup:
Ik zat me net af te vragen wanneer je met de Hermansituatie zou aankomen. Zou je mijn persoonlijke ervaringen ajb buiten deze misselijkmakende toestanden willen houden want het heeft er werkelijk geen flikker mee te maken.
Nogmaals; doei.

David
Knuffelnerd

Bericht door David » 23 jan 2022, 15:54

Ik denk dat je maar eens moet leren lezen RDW, want feitelijk zeg ik weinig anders dan jij. je legt me woorden in de mond en ik bagatelliseer helemaal niets.
Dodelijk vermoeiend zo te moeten discussiëren inderdaad. Bijna niemand hier lijkt inhoudelijk te kunnen bevatten wat er staat.

En ja, Herman situatie heeft er zijdelings wel mee te maken. Ook daar beschouwt iedereen je louter als slachtoffer terwijl je het overduidelijk hebt mee laten gebeuren. Kijk alleen maar naar de waarschuwingen die je hier hebt gehad destijds.

En zo werkt het wel vaker in de verhouding tussen mannen en vrouwen. Het zit niet altijd zo simpel zwart/wit in elkaar als de cancelcultuur het bepaalt.

Maar ik zal het verder niet meer ter sprake brengen.
Laatst gewijzigd door David op 23 jan 2022, 15:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Probleemwolf

Mina en de mieren
Meganerd

Bericht door Mina en de mieren » 23 jan 2022, 15:54

is het gezellig in dit topic?
I know a place where to go
Into your arms
Oh into your arms
I can go

(klaz*)
Meganerd

Bericht door (klaz*) » 23 jan 2022, 15:55

Zo gezellig dat ik inmiddels het huis heb gestofzuigd. :bounce:

Mina en de mieren
Meganerd

Bericht door Mina en de mieren » 23 jan 2022, 15:56

en ik de tafels afgenomen :bounce:
Into your arms
Oh into your arms
I can go

(klaz*)
Meganerd

Bericht door (klaz*) » 23 jan 2022, 15:57

Wat zijn we goed bezig! :bounce:

Mina en de mieren
Meganerd

Bericht door Mina en de mieren » 23 jan 2022, 15:57

:upup:
Into your arms
Oh into your arms
I can go

Rainy Day Woman
Forum Diva

Bericht door Rainy Day Woman » 23 jan 2022, 15:57

David schreef: 23 jan 2022, 15:54

En ja, Herman situatie heeft er zijdelings wel mee te maken. Ook daar beschouwt iedereen je louter als slachtoffer terwijl je het overduidelijk hebt mee laten gebeuren. Kijk alleen maar naar de waarschuwingen die je hier hebt gehad destijds.
:lol: :lol: :lol: :nooo:

Nou, nog even dan, ter info voor jou: ik beschouw mezelf niet louter als slachtoffer in die situatie en erken mijn eigen aandeel daarin ook. Maar ik heb nu verder even niet zo zin om me kwetsbaar op te stellen hierover. Gek hè. Meneertje nuance.

"De waarschuwingen op forumnerds" :lol:

David
Knuffelnerd

Bericht door David » 23 jan 2022, 16:09

Rainy Day Woman schreef: 23 jan 2022, 15:57

Nou, nog even dan, ter info voor jou: ik beschouw mezelf niet louter als slachtoffer in die situatie en erken mijn eigen aandeel daarin ook.

Goed zo RDW. Ik ben trots op je.
Kunnen veel vrouwen een voorbeeld aan nemen.
Als mannen (met name die met macht) nu even geen misbruik meer maken van de situatie en niet over grenzen gaan, en vrouwen wat minder gevoelig worden voor macht en/of gladde babbels en hun grenzen leren aangeven dan komen we nog ergens. :up:

Samen komen we verder.

Waarom is hier geen aureool/heilig boontje emoticon? :protest:
Probleemwolf

frobbert
Knuffelnerd

Bericht door frobbert » 23 jan 2022, 16:10

Het ergste aan het seksisme van David (en John de Mol, en Ronald Molendijk) is dat het niet eens boosaardigheid is. Het is puur onvermogen. We hebben nog een lange weg te gaan....
't Is mooi geweest

Mina en de mieren
Meganerd

Bericht door Mina en de mieren » 23 jan 2022, 16:10

David schreef: 23 jan 2022, 16:09

😇
Into your arms
Oh into your arms
I can go

David
Knuffelnerd

Bericht door David » 23 jan 2022, 16:11

frobbert schreef: 23 jan 2022, 16:10 Het ergste aan het seksisme van David (en John de Mol, en Ronald Molendijk) is dat het niet eens boosaardigheid is. Het is puur onvermogen. We hebben nog een lange weg te gaan....
Sterker, met hypocriete 'politiek-correcte cancel-culture' moraalridders als jij komen we nooit die weg over.
Probleemwolf

David
Knuffelnerd

Bericht door David » 23 jan 2022, 16:23

Frobbert is vast een Sunny Bergman fan? :lol:
Probleemwolf

David
Knuffelnerd

Bericht door David » 23 jan 2022, 16:26

Hoe dan ook. Bedankt weer voor de zwart/wit visies en de framing vanuit het bietenveld.

Ik ga moeder de vrouw weer eens ongewenst seksueel intimideren.
Probleemwolf

frobbert
Knuffelnerd

Bericht door frobbert » 23 jan 2022, 16:26

:lol:
David schreef: 23 jan 2022, 16:23 Afbeelding
:wave:
't Is mooi geweest

Siegfried Stahl
Meganerd
Contacteer:

Bericht door Siegfried Stahl » 23 jan 2022, 18:41

David schreef: 23 jan 2022, 16:23 Frobbert is vast een Sunny Bergman fan? :lol:
Ik snap ook niet dat de paus hem nog niet zaligverklaard heeft. Zo woke, zo politiek correct.

Het is mij een raadsel dat zo een goed mens niet al bij leven zalig verklaard wordt.

Hijzelf doet het gelukkig wel. Dat scheelt.
Johnny Lydon 1983

David
Knuffelnerd

Bericht door David » 23 jan 2022, 19:28

Probleemwolf

Rainy Day Woman
Forum Diva

Bericht door Rainy Day Woman » 23 jan 2022, 23:48

David schreef: 23 jan 2022, 16:09
Rainy Day Woman schreef: 23 jan 2022, 15:57

Nou, nog even dan, ter info voor jou: ik beschouw mezelf niet louter als slachtoffer in die situatie en erken mijn eigen aandeel daarin ook.

Goed zo RDW. Ik ben trots op je.
Kunnen veel vrouwen een voorbeeld aan nemen.
Als mannen (met name die met macht) nu even geen misbruik meer maken van de situatie en niet over grenzen gaan, en vrouwen wat minder gevoelig worden voor macht en/of gladde babbels en hun grenzen leren aangeven dan komen we nog ergens. :up:

Samen komen we verder.

Je begrijpt het nog steeds niet helemaal vermoed ik, maar vooruit, je toenaderingspoging valt te waarderen.

United Hope
Forumgod

Bericht door United Hope » 24 jan 2022, 08:35

toenadering of aanranding?
JOEPIE, FLAAKS GAAT NAAR SINT KILDA

frobbert
Knuffelnerd

Bericht door frobbert » 24 jan 2022, 11:19

Siegfried Stahl schreef: 23 jan 2022, 18:41 Ik snap ook niet dat de paus hem nog niet zaligverklaard heeft.
Dat snap ik dan weer wel. Ik ben immers niet katholiek.
't Is mooi geweest

(klaz*)
Meganerd

Bericht door (klaz*) » 24 jan 2022, 11:35

Krautsurfer
Meganerd

Bericht door Krautsurfer » 24 jan 2022, 16:24

frobbert schreef: 24 jan 2022, 11:19
Siegfried Stahl schreef: 23 jan 2022, 18:41 Ik snap ook niet dat de paus hem nog niet zaligverklaard heeft.
Dat snap ik dan weer wel. Ik ben immers niet katholiek.
Afbeelding
‘Lekker ding’ - RDW

Grijp die kans!

Richardus
Meganerd

Bericht door Richardus » 24 jan 2022, 16:32

Maartje Ettema (30), radioproducer en sidekick bij RTV Noord, besloot vrijdagavond ongepaste opmerkingen in haar berichteninbox op Facebook te delen met de wereld. Het levert haar naast steunbetuigingen van andere (media)vrouwen ook een nieuw probleem op.

Naar aanleiding van de misstanden rondom tv-programma The Voice of Holland is er een beerput opengegaan. Ook in de Noordelijke mediawereld hebben vrouwen, vooral als ze in beeld zijn, te maken met grensoverschrijdend gedrag. Sexueel getint commentaar via Facebook of Facebook Messenger is schering en inslag. Zoals: ‘volgende aflevering in string!’ of 'die jurk had je wel gestaan als je iets aan je buste hadden gedaan’.

‘Opmerkingen van deze aard zijn niet te tolereren’, zegt RTV Noord-directeur Pieter Sijpersma. ‘Dit is buitengewoon vervelend en beledigend voor alle vrouwen en we kunnen dit niet over onze kant laten gaan. Mannen die dit doen moeten hiermee stoppen.’

'Ik sta daar niet voor jouw genot'

Sijpersma steunt Maartje Ettema volledig in haar actie. Zij maakte vrijdag een deel van haar berichteninbox openbaar op Facebook. Een bloemlezing uit de afgelopen zes jaar aan commentaar, inclusief namen van de online belagers. Van de kleur van haar ondergoed tot haar kledingstijl: verschillende mannen vonden het nodig haar daarop aan te spreken. ‘Belachelijk. Ik sta daar niet voor jouw genot. Het is zo banaal.’

Afbeelding

Zij is niet de enige die het zat is. Verslaggever en presentator Mirre van de Klok (25), werkzaam bij OOG TV, heeft diepe bewondering voor Ettema’s actie. ‘Ik dacht: you go girl, wat een ballen heb jij om dit zo open te gooien.’
Zelf krijgt ze meerdere keren per dag intimiderende berichten van mannen. ‘Laatst opende ik mijn inbox op Instagram en ik zag dat een vreemde man een hele rits foto’s had gestuurd. Die had hij van mij gemaakt terwijl ik op straat aan het filmen en interviewen was. Ik had niet eens door dat ik gefotografeerd werd. Dat is ook het enge eraan: je bent aan het werk en dit gebeurt gewoon.’
Daarnaast krijgt ze dagelijks op straat reacties. ‘Als ik mijn items monteer, moet ik vaak de geluiden van mannen die me nafluiten eruit knippen. Dat is toch niet normaal?’

Beoordeeld worden op je uiterlijk in plaats van inhoud

Zowel Ettema als Van de Klok vinden het vervelend dat ze vanwege dit soort opmerkingen in hun werk zich 'hyperbewust' zijn van hun uiterlijk en hoe ze overkomen. ‘Denk maar niet dat mijn mannelijke collega dit soort opmerkingen krijgt’, zegt Van de Klok. ‘Ik hou er toch rekening mee in mijn kledingkeuze en daar baal ik wel van. Ik word beoordeeld op mijn uiterlijk in plaats van mijn inhoud.’

Ettema, die in de radiostudio werkt en zo overdag op tv rechtstreeks in beeld te volgen is, onderschrijft dat. ‘Dan krijg je berichtjes van mannen die zeggen: doe je haar los, of iets dergelijks. Misschien wilde ik op dat moment wel mijn haar los doen, maar dan doe ik het juist niet. Ik wil ze niet de indruk geven dat ik naar ze luister.’

Intimiderende berichten

Het feit dat veel van deze berichten in de privé-inbox op sociale media binnenkomen, maakt het intimiderend. Ettema heeft er daarom voor gekozen om de berichtenapp van Facebook te verwijderen van haar telefoon. ‘Ik kan ze ook wel blokkeren, maar wat een gedoe is dat. En bovendien: waarom moet ik dat doen? Zij moeten zich maar gedragen.’

Ze deelde de berichten met namen van de afzenders. ‘Dat heb ik gedaan om duidelijk te maken dat ik het niet meer pik. En mensen kunnen zo zien dat het bijvoorbeeld ook je buurman kan zijn die dit soort berichten stuurt.’

Bakken reacties na het delen ervan
Ettema is overspoeld met reacties na haar Facebook post, zowel positief als negatief. Daarnaast is de stroom vervelende berichten toegenomen en zijn haar privégegevens op social media gedeeld. Hierover is contact met de politie.
https://www.rtvnoord.nl/nieuws/891074/r ... e-in-inbox
aka Ri'shad, Parel van het Noordoosten

Het is maar een forum, een internetforum!

¯\_(ツ)_/¯

Krautsurfer
Meganerd

Bericht door Krautsurfer » 24 jan 2022, 16:34

Volgens David moet ze dan maar wat assertiever worden.

Tsjah...
‘Lekker ding’ - RDW

Grijp die kans!

Richardus
Meganerd

Bericht door Richardus » 24 jan 2022, 16:40

Tja, dat gaat hier niet echt op hè

¯\_(ツ)_/¯

Snif
Forumspammer
Forumspammer

Bericht door Snif » 24 jan 2022, 16:45

Gewoon lekker stoppen met Facebook.
t Leven, ze kunnen me nog meer vertellen.

United Hope
Forumgod

Bericht door United Hope » 24 jan 2022, 16:46

al die postjes met 'lieverd' zijn waarschijnlijk gewoon spam .
JOEPIE, FLAAKS GAAT NAAR SINT KILDA

David
Knuffelnerd

Bericht door David » 24 jan 2022, 19:29

Krautsurfer schreef: 24 jan 2022, 16:34 Volgens David moet ze dan maar wat assertiever worden.

Tsjah...
Tsjonge wat lezen de nerds hier toch selectief en louter wat ze willen lezen. :yawn:
Ten eerste heb ik het niet zo gezegd zoals jij hier poneert (voor wat ik wel heb gezegd verwijs ik naar de betreffende quotes, en dan in zijn geheel en niet uit de context gehaald graag).
Ten tweede heb ik gezegd dat foute mannen ook hun gedrag aan moeten passen.

Overigens wel een goede assertieve actie van deze mevrouw om het openbaar te maken met naam en toenaam.

Maarre.. dat berichtje van dat ze een lieverd is en een berichtje moet sturen als ze weer vrijgezel is is toch niet zo erg? Zolang die kerel dat bij 1 opmerking laat is dat best lief.
We moeten niet gaan doorslaan hoor. Straks mag je als man niet eens meer een onschuldige complimenteuze flirterige opmerking maken naar een schone deerne.
In dat geval kan ik mezelf nu alvast aangeven bij de politie. :drink:
Probleemwolf

Ysidorus Fuchs
Meganerd

Bericht door Ysidorus Fuchs » 24 jan 2022, 19:40

Die neuroloog die het verschil niet kent tussen ligt en licht, is dan weer andere koek.
“Not out to stud – Not out to pasture – Just out to lunch”

frobbert
Knuffelnerd

Bericht door frobbert » 24 jan 2022, 19:58

Schattig (en veelzeggend) hoe David hier een John-de-Molletje doet. Te laat joh... :clown:
't Is mooi geweest

David
Knuffelnerd

Bericht door David » 24 jan 2022, 20:00

Frobbert krijgt de Sunny Bergman award van de maand.
Gefeliciteerd valse moraalridder. :flowers:
Probleemwolf

(klaz*)
Meganerd

Bericht door (klaz*) » 24 jan 2022, 20:03

Afbeelding

MarkS
Knuffelnerd
Contacteer:

Bericht door MarkS » 24 jan 2022, 22:58

Misschien moet je ook niet gaan vechten met het kind van dat mythologiese wezen :roll:
Feck!

frobbert
Knuffelnerd

Bericht door frobbert » 24 jan 2022, 23:05

David schreef: 24 jan 2022, 20:00 Frobbert krijgt de Sunny Bergman award van de maand.

:clap:

Weet je wie dat vroeger ook altijd deed, zogenaamde awards uitreiken? :pig:

Je kunt (om maar eens iets te noemen) een kleine ruk naar rechts maken en je grammatica wat oppoetsen, een forumstijl blijft toch altijd een soort handtekening. Het is mij inmiddels duidelijk hoor :yes:
't Is mooi geweest

David
Knuffelnerd

Bericht door David » 24 jan 2022, 23:26

Geen idee wie vroeger awards uitreikte maar dat zal die Billy of Koekblik wel weer geweest zijn. Daar word ik immers al jaren voor aangezien door de grootste inteeltgekkies hier.
Ik heb in elk geval nooit eerder een award uitgereikt maar deze is wel heel erg toepasselijk voor jou. Dat mens is net zo ongeloofwaardig in haar zelfverklaarde hoge morele besef, doorgeslagen woke-waanzin en misplaatste megalomanie als jij.

En verder, tsja, er zijn dingen wel vaker duidelijk voor jou die in werkelijkheid klinklare nonsens zijn. Je komt me in elk geval nogal geobsedeerd over. Het zoveelste wappie op dit forum.
Probleemwolf

Siegfried Stahl
Meganerd
Contacteer:

Bericht door Siegfried Stahl » 24 jan 2022, 23:43

David schreef: 24 jan 2022, 23:26 Geen idee wie vroeger awards uitreikte maar dat zal die Billy of Koekblik wel weer geweest zijn. Daar word ik immers al jaren voor aangezien door de grootste inteeltgekkies hier.
Ik heb in elk geval nooit eerder een award uitgereikt maar deze is wel heel erg toepasselijk voor jou. Dat mens is net zo ongeloofwaardig in haar zelfverklaarde hoge morele besef, doorgeslagen woke-waanzin en misplaatste megalomanie als jij.

En verder, tsja, er zijn dingen wel vaker duidelijk voor jou die in werkelijkheid klinklare nonsens zijn. Je komt me in elk geval nogal geobsedeerd over. Het zoveelste wappie op dit forum.

De zoveelste wappie! :nono:
Johnny Lydon 1983

Siegfried Stahl
Meganerd
Contacteer:

Bericht door Siegfried Stahl » 24 jan 2022, 23:43

Maar verder niets op aan te merken hoor!
Johnny Lydon 1983

Siegfried Stahl
Meganerd
Contacteer:

Bericht door Siegfried Stahl » 24 jan 2022, 23:44

Mooi stukje!
Johnny Lydon 1983

Siegfried Stahl
Meganerd
Contacteer:

Bericht door Siegfried Stahl » 24 jan 2022, 23:44

Rckty!
Johnny Lydon 1983

Krautsurfer
Meganerd

Bericht door Krautsurfer » 25 jan 2022, 06:46

Siegfried Stahl schreef: 24 jan 2022, 23:43
David schreef: 24 jan 2022, 23:26 Geen idee wie vroeger awards uitreikte maar dat zal die Billy of Koekblik wel weer geweest zijn. Daar word ik immers al jaren voor aangezien door de grootste inteeltgekkies hier.

De zoveelste wappie! :nono:
:*)
Dat soort fouten maakte Billy ook altijd.
‘Lekker ding’ - RDW

Grijp die kans!

Richardus
Meganerd

Bericht door Richardus » 25 jan 2022, 07:29

frobbert schreef: 24 jan 2022, 23:05
David schreef: 24 jan 2022, 20:00 Frobbert krijgt de Sunny Bergman award van de maand.

:clap:

Weet je wie dat vroeger ook altijd deed, zogenaamde awards uitreiken? :pig:

Je kunt (om maar eens iets te noemen) een kleine ruk naar rechts maken en je grammatica wat oppoetsen, een forumstijl blijft toch altijd een soort handtekening. Het is mij inmiddels duidelijk hoor :yes:
Wie niet :lol:

¯\_(ツ)_/¯

David
Knuffelnerd

Bericht door David » 25 jan 2022, 09:01

Tsjonge het houdt jullie wel bezig he?
Stelletje inteelt malloten :lol:
Maar goed, jullie geloven maar wat jullie willen.

En wat het lid-of aanwijzend voornaamwoord van ' wappie' betreft: ervan uitgaande dat het een gelijkend zelfstandig naamwoord is van 'gekkie' zegt de Van Dale dat we ' het' of 'dat' moeten gebruiken inplaats van ' de' of ' die'.
https://www.woordenboek.nl/lidwoord/gekkie

Met mijn grammatica is doorgaans niet veel mis hoor.
Wel is er veel mis met jullie zogenaamde verbeteringen en/of conclusies. :drink:
Probleemwolf

(klaz*)
Meganerd

Bericht door (klaz*) » 25 jan 2022, 09:15

Volgens Van Dale is het de wappie: https://www.vandale.nl/gratis-woordenbo ... nis/wappie

En als we dan toch bezig zijn: in het Nederlands is het cancelen, niet cancellen. :drink:

Plaats reactie