Chocolade
- Mina en de mieren
- Meganerd
Re: Chocolade
I know a place where to go
Into your arms
Oh into your arms
I can go
Into your arms
Oh into your arms
I can go
- Mina en de mieren
- Meganerd
Slagroom staat ook op de foto 
Into your arms
Oh into your arms
I can go
Into your arms
Oh into your arms
I can go
- Mina en de mieren
- Meganerd
Welke slagroomspuit past in die rolletjes?
Into your arms
Oh into your arms
I can go
Into your arms
Oh into your arms
I can go
- Mina en de mieren
- Meganerd
Dat lukt ons nooit
Into your arms
Oh into your arms
I can go
Into your arms
Oh into your arms
I can go
Ik doe zonder slagroom, vind ik zonde met die smaakloze spuitbustroep. Maar zit in dozen gewone rolletjes speciaal spuitmondje, nooit bewaard?
Beter zelf slagroom kloppen en eigen zak of spuit gebruiken (
)
Beter zelf slagroom kloppen en eigen zak of spuit gebruiken (
¯\_(ツ)_/¯
aka Ri'shad, de Parel van het Noordoosten
Ik vond het al zo meevallen dat ze maar een duppie duurder zijn dan vorig jaar, maar ze hebben ze korter gemaakt! 
¯\_(ツ)_/¯
- Mina en de mieren
- Meganerd
- Mina en de mieren
- Meganerd
Rams wil ze niet voor de kerst kopen, omdat het voor Oud&Nieuw bedoeld is 
Ach ja, dan maar marsepein, en chocoletters en choco pepernoten
oh ja muizen en kikkers
Ach ja, dan maar marsepein, en chocoletters en choco pepernoten
oh ja muizen en kikkers
Into your arms
Oh into your arms
I can go
Into your arms
Oh into your arms
I can go
Ik wist niet dat Rams zo aan tradities hecht.
- Mina en de mieren
- Meganerd
zelfs geen kerstboom voor sinterklaas 
Into your arms
Oh into your arms
I can go
Into your arms
Oh into your arms
I can go
Alhoewel, bij nader inzien lijkt hij inderdaad een tamelijk conservatieve inborst te hebben.
- Mina en de mieren
- Meganerd
het mag niet over hem gaan! van mij mocht ie zelfs niet forummen
ik duik mn bed in
ik duik mn bed in
Into your arms
Oh into your arms
I can go
Into your arms
Oh into your arms
I can go
Ik eet ondertussen nog een appeltje. Voor de trek.

Prima chocolade. Hiervan heb ik altijd een stapeltje in huis.
Voorheen Vlaecks. Nu nóg groener en nóg linkser, maar altijd genuanceerd.
Keurig gereformeerd mannetje zeg, kan sgp stemmen.
Maar dan eet ie 't niet. Jij kunt toch ff naar Appie of Jumbo fietsen of lopen en het halen? Be brave!
Laatst gewijzigd door Richardus op 28 nov 2022, 08:48, 1 keer totaal gewijzigd.
¯\_(ツ)_/¯
Vivera ofzo is best goed en er is nog een ander merk, en vroegste merk Green & Black's, nu verdwenen door Ekoplaza, was goddelijk!
Bio+ is laffe hap, alsof ze de cacao eerst hebben laten liggen verstoffen.
¯\_(ツ)_/¯
Gister nog bonbons gekocht in Winsum, Yann Chocolaterie, echt zoooo lekker! 
¯\_(ツ)_/¯
- Mina en de mieren
- Meganerd
Ik smikkel nu Puur/Noir smooth 50% cocoa 
Into your arms
Oh into your arms
I can go
Into your arms
Oh into your arms
I can go
In het Warenwetbesluit Cacao en chocolade staat dat de aanduiding 'chocolade' alleen mag worden gebruikt voor pure chocolade met in totaal ten minste 35 procent droge cacaobestanddelen, inclusief ten minste 18 procent cacaoboter en ten minste 14 procent vetvrije droge cacaobestanddelen.
De aanduiding 'melkchocolade' mag alleen worden gebruikt voor chocolade met ten minste 25 procent droge cacaobestanddelen; ten minste 14 procent droge melkbestanddelen; ten minste 2,5 procent vetvrije droge cacaobestanddelen; ten minste 3,5 procent melkvet; en in totaal aan cacaoboter en melkvet ten minste 25 procent vetten.
De aanduiding 'witte chocolade' is voor chocolade met ten minste 20 procent cacaoboter; en ten minste 14 procent droge melkbestanddelen, inclusief ten minste 3,5 procent melkvet. Wat betreft de extra pure variant is er geen wettelijke grens bepaald.
De aanduiding 'melkchocolade' mag alleen worden gebruikt voor chocolade met ten minste 25 procent droge cacaobestanddelen; ten minste 14 procent droge melkbestanddelen; ten minste 2,5 procent vetvrije droge cacaobestanddelen; ten minste 3,5 procent melkvet; en in totaal aan cacaoboter en melkvet ten minste 25 procent vetten.
De aanduiding 'witte chocolade' is voor chocolade met ten minste 20 procent cacaoboter; en ten minste 14 procent droge melkbestanddelen, inclusief ten minste 3,5 procent melkvet. Wat betreft de extra pure variant is er geen wettelijke grens bepaald.
¯\_(ツ)_/¯
- Mina en de mieren
- Meganerd
- Mina en de mieren
- Meganerd
- Mina en de mieren
- Meganerd
met dadels gevulde bonbons van de markt tijdens de historische schepen met lichtjes voorstelling op Lage en Hoge A, zo verrukkelijk!
Into your arms
Oh into your arms
I can go
Into your arms
Oh into your arms
I can go
En wanneer mag je het Koetjesreep noemen?Richardus schreef: ↑10 dec 2022, 17:42 In het Warenwetbesluit Cacao en chocolade staat dat de aanduiding 'chocolade' alleen mag worden gebruikt voor pure chocolade met in totaal ten minste 35 procent droge cacaobestanddelen, inclusief ten minste 18 procent cacaoboter en ten minste 14 procent vetvrije droge cacaobestanddelen.
If Man is five and the Devil is six and God is seven, dan zal ik wel Number9 zijn.
6 afraid of 7, 'cause 7-8-9.
6 afraid of 7, 'cause 7-8-9.
Als Marx klaagt dat hij het niet te vreten vindtNumber9 schreef: ↑17 dec 2022, 23:01En wanneer mag je het Koetjesreep noemen?Richardus schreef: ↑10 dec 2022, 17:42 In het Warenwetbesluit Cacao en chocolade staat dat de aanduiding 'chocolade' alleen mag worden gebruikt voor pure chocolade met in totaal ten minste 35 procent droge cacaobestanddelen, inclusief ten minste 18 procent cacaoboter en ten minste 14 procent vetvrije droge cacaobestanddelen.
De aanduiding 'witte chocolade' is voor chocolade met ten minste 20 procent cacaoboter; en ten minste 14 procent droge melkbestanddelen, inclusief ten minste 3,5 procent melkvet. Wat betreft de extra pure variant is er geen wettelijke grens bepaald.![]()
¯\_(ツ)_/¯
Leuk zaakje, Marx, "Kolibrie" op Hoogeveen CS
Enthousiaste dame die haar pappenheimers wel leek te kennen, al kon ik haar de chocolatier in Midsland nog tippen
Prijzig maar van elke bonbon die ik lust eentje meegenomen
mooi opgemaakt, bijzondere smaken
Leuke kado's en mooie kaarten ook 
Nu nog smikkelen. Ondanks dat ik duidelijk zei dat ze gewoon voor mezelf zijn, pakte ze de boel mooi in dus nu voel ik me bezwaard het zo in de trein open te frunniken maar ik wil ze proooooeeeeveeeeeeen
Nu nog smikkelen. Ondanks dat ik duidelijk zei dat ze gewoon voor mezelf zijn, pakte ze de boel mooi in dus nu voel ik me bezwaard het zo in de trein open te frunniken maar ik wil ze proooooeeeeveeeeeeen
¯\_(ツ)_/¯
Leuke vrouw, van Kolibrie, en rotwinkel want allemaal andere smaken bonbons dan vorige keer dus ook voor mezelf weer teveel meegenomen, nomnomnom. Duur dagje alsnog zo; fietsonderdeel is ook €7 duurder dan de goedkoopste online (zonder porto). Ach, dan maar ff geen Broodje Jantje straks in Tilburg, komt volgende week nog wel.
De dame gaf trouwens nog een tip voor in A'dam, bij Puccini in de buurt; Pompadour, voor koffie en taart. Iemand daar bekend mee?
De dame gaf trouwens nog een tip voor in A'dam, bij Puccini in de buurt; Pompadour, voor koffie en taart. Iemand daar bekend mee?
¯\_(ツ)_/¯
Wat een vervelende tip was dat, Mark, Kolibrie...

¯\_(ツ)_/¯
- deschrijver
- Knuffelnerd
Re: ChoCOLA
ChoCOLA, cola met chocoladesmaak, ook lekker 
Only love, only love can leave such a mark. But only love, only love can heal such a scar.
- Mina en de mieren
- Meganerd
- Mina en de mieren
- Meganerd
Hey Sufkut, blijf je dit keer wat langer hangen?
Into your arms
Oh into your arms
I can go
Into your arms
Oh into your arms
I can go
- deschrijver
- Knuffelnerd
Ik heb mijn ex ooit zo'n enorme reep (met haar naam er op) cadeau gedaan.
(zaten kleinere reepjes in)
Only love, only love can leave such a mark. But only love, only love can heal such a scar.
- Mina en de mieren
- Meganerd
deschrijver schreef: ↑27 jan 2024, 19:24 Ik heb mijn ex ooit zo'n enorme reep (met haar naam er op) cadeau gedaan.
Chocolade (en dan vooral 'pure' zwarte chocolade met 70% cacao) bevat effectief een aantal chemische stoffen die mogelijk een positieve invloed hebben op de seksuele activiteit. Het gaat dan onder meer om fenylethylamine en theobromine.
Into your arms
Oh into your arms
I can go
Into your arms
Oh into your arms
I can go
- deschrijver
- Knuffelnerd
Dat had zij niet nodig 
- Paxneerlandica
- Forumnerd
Nee, kuttekopje. Mij teveel een mien x skrieber fuckfest geworden hier. Forum der levenlozen. Weinig behoefte ook meer aan zo'n ongericht en onbeheerd "lief dagboek" plek.
Was ff tip aan lui als MarkS (had Kolibrie dankzij hem) en Flaaks (die er nogal eens komt). Rdw komt er ook nog wel ns en is vast wel 'n lekkerbekje
Tschüß
¯\_(ツ)_/¯