Ik heb met de Admin gesproken
- kattekopje
- Forumspammer
Re: Ik heb met de Admin gesproken
Zojuist PM gestuurd over de ontwikkelingen rondom forumnerds en of daar wat aan gedaan kan worden. Want dat zulke fijne mensen als Klaz en Krautsurfer wegblijven door een nare sfeer en getrol, dat vind ik echt jammer. Ik zie zoals het er nu uitziet de toekomst van forumnerds somber in. Er moet iets aan gedaan worden, zodat de nerds weer interactief worden. Althans als ze dat nog willen. 20 jaar is niet niets
we are the nukes of terror
we are all mutated
rehabilitated
friends of the earth
we are all mutated
rehabilitated
friends of the earth
Ook eerlijk bij vermeld dat jijzelf één van de grootste redenen bent dat nerds weg zijn en blijven?
aka Ri'shad, Parel van het Noordoosten
Het is maar een forum, een internetforum!
¯\_(ツ)_/¯
Het is maar een forum, een internetforum!
¯\_(ツ)_/¯
- kattekopje
- Forumspammer
Je staat in mijn vijandenlijst schat 
we are the nukes of terror
we are all mutated
rehabilitated
friends of the earth
we are all mutated
rehabilitated
friends of the earth
- Siegfried Stahl
- Meganerd
- Contacteer:
Er moet een spreekwoord zijn dat handelt over iets met een pot en een ketel....wat was dat ook al weer...kattekopje schreef: ↑24 feb 2024, 13:37 Zojuist PM gestuurd over de ontwikkelingen rondom forumnerds en of daar wat aan gedaan kan worden. Want dat zulke fijne mensen als Klaz en Krautsurfer wegblijven door een nare sfeer en getrol, dat vind ik echt jammer. Ik zie zoals het er nu uitziet de toekomst van forumnerds somber in. Er moet iets aan gedaan worden, zodat de nerds weer interactief worden. Althans als ze dat nog willen. 20 jaar is niet niets
" what the fuck are you talking about! Have you no ears (laughs)".
Johnny Lydon 1983
Siegfried Stahl. Lidnr.66.
Johnny Lydon 1983
Siegfried Stahl. Lidnr.66.
Om over Mina, dove en al haar zusters maar niet te spreken.
t Leven, ze kunnen me nog meer vertellen.
Wel een geniale post bij nader inzien. Chapeau!kattekopje schreef: ↑24 feb 2024, 13:37 Zojuist PM gestuurd over de ontwikkelingen rondom forumnerds en of daar wat aan gedaan kan worden. Want dat zulke fijne mensen als Klaz en Krautsurfer wegblijven door een nare sfeer en getrol, dat vind ik echt jammer. Ik zie zoals het er nu uitziet de toekomst van forumnerds somber in. Er moet iets aan gedaan worden, zodat de nerds weer interactief worden. Althans als ze dat nog willen. 20 jaar is niet niets
t Leven, ze kunnen me nog meer vertellen.
- Paxneerlandica
- Forumnerd
Het kan verkeren zie.....................Bredero.Siegfried Stahl schreef: ↑24 feb 2024, 14:27Er moet een spreekwoord zijn dat handelt over iets met een pot en een ketel....wat was dat ook al weer...kattekopje schreef: ↑24 feb 2024, 13:37 Zojuist PM gestuurd over de ontwikkelingen rondom forumnerds en of daar wat aan gedaan kan worden. Want dat zulke fijne mensen als Klaz en Krautsurfer wegblijven door een nare sfeer en getrol, dat vind ik echt jammer. Ik zie zoals het er nu uitziet de toekomst van forumnerds somber in. Er moet iets aan gedaan worden, zodat de nerds weer interactief worden. Althans als ze dat nog willen. 20 jaar is niet niets
VERITAS VOS LIBERABIT.
- MarkS
- Knuffelnerd
- Contacteer:
kattekopje schreef: ↑24 feb 2024, 13:37 Zojuist PM gestuurd over de ontwikkelingen rondom forumnerds en of daar wat aan gedaan kan worden. Want dat zulke fijne mensen als Klaz en Krautsurfer wegblijven door een nare sfeer en getrol, dat vind ik echt jammer. Ik zie zoals het er nu uitziet de toekomst van forumnerds somber in. Er moet iets aan gedaan worden, zodat de nerds weer interactief worden. Althans als ze dat nog willen. 20 jaar is niet niets
Feck!