De eerste tien van het millenium zitten er op.
Tijd voor een overzichtje.
Volgorde is niet zo belangrijk, hoewel de nummer 1 en 2 wel vast staan.
Lijkt best wel wat zo....

Mwo..geen americana, geen minimal, geen punkfunk...genres die welig tierden de afgelopen 10.mr.T schreef:bizar lijstje, al zit er voor iedereen wel iets tussen

Ik vind deze Raveonettes echt hun beste.mr.T schreef:lijkt me een willekeurige selectie....vb.die van de Raveonettes is minstens inwisselbaar met hun debuut
Amy Winehouse is een talentloos kalf met een verschrikkelijke stem (ok, dat is...euh....persoonlijk)
begin ook te denken dat The Last Shadow Puppets de AM gaan laten vergeten

daarvoor ken ik te weinig (van) muziek :P en als ik het toch zou doen zal het1ofthemFaces schreef:Ik vind deze Raveonettes echt hun beste.mr.T schreef:lijkt me een willekeurige selectie....vb.die van de Raveonettes is minstens inwisselbaar met hun debuut
Amy Winehouse is een talentloos kalf met een verschrikkelijke stem (ok, dat is...euh....persoonlijk)
begin ook te denken dat The Last Shadow Puppets de AM gaan laten vergeten
Willekeurig issie in die zin dat ik langs mijn kast en dozen gelopen ben en de beste 20 titels heb trachten te verzamelen.
Amy Winehouse heeft (samen met Mark Ronson) de beste soulplaat van de afgelopen 10 (wellicht 30) jaar gemaakt.
Vast niet je genre denk ik.
Nu jouw lijstje

mr.T schreef: iig Wilco (hotel Yankee Foxtrot), Pavement (wowee zowee) zullen erin staan
zal straks is in mijn platenkast piepen
Hij kan beter strax ff langs zijn platenkast lopenwendyvortex schreef:mr.T schreef: iig Wilco (hotel Yankee Foxtrot), Pavement (wowee zowee) zullen erin staan
zal straks is in mijn platenkast piepen
![]()
Pavement bestond van 1989-1999
Da's dus vorige eeuw!
En die plaat van Wilco heet Yankee Hotel Foxtrot

Die Sufjan en Cat power heb ik ook....maar als dat nu het beste van de laatse 10 jaar is....1ofthemFaces schreef:@ Banaan.
Sufjan had er bij mij ook wel bij moeten staan.Glad vergeten![]()
Kings Of Convience zat bij de eerste collectie die ik maakte.
I Am Kloot ook, hoewel ik hun debuut beter vind dan de door jouw genoemde.
Songs Ohia en Cat Power zijn ook mooie plaatjes :yesno:
(expres op 1, om te schockeren) 

Ja, maar tegenover die 2 plaatjes staan dan ook wel weer hele slechte meukplaten in uw lijst.1ofthemFaces schreef:Grappig dat je mij er weer uitpikt terwijl wel toch 2 plaatjes gemeen hebben (met anderen kom je niet verder dan 1)

Is inderdaad een goeie plaat.Flaaks schreef:Nevje toch, die prachtplaat van Morrissey op 1. U stijgt waarlijk in mijn achting.

:')Siegfried Stahl schreef:Eevn off topic hier ...gisterenavond voor het optreden van Fervid trad een singer/ songwriter op...allemaal Jeff healey liedjes..niet mijn ding...maar toen deed ie ,,there is a light that never goes out" van the Smiths.....Grote grutten wat is dat toch een mooi liedje...en die uitvoering van gisteren was helemaal top.
Wat kan muziek toch mooi zijn.
1ofthemFaces schreef:Is inderdaad een goeie plaat.Flaaks schreef:Nevje toch, die prachtplaat van Morrissey op 1. U stijgt waarlijk in mijn achting.
Maar genoeg daarover.
Flaak's lijstje gaarne.

Carice zei het al:wendyvortex schreef:Antony in je lijst verbaast dan ook wel weer.
Da's een transgender die zingt dat ie eigenlijk een meisje wil zijn.
Duetje met Boy George erbij...
Wat kan mij dat nou rotten..vind het mooie muziek.wendyvortex schreef:Antony in je lijst verbaast dan ook wel weer.
Da's een transgender die zingt dat ie eigenlijk een meisje wil zijn.

wendyvortex schreef:Ja ik pest ook graag terug.
Zie Nevje's garage al helemaal voor me.
In overall onder de oliesmeer.
Pin-ups aan de muur (Tatjana's of zo).
En dan klinkt Antony & The Johnsons....

snarf schreef:Ah, leuk, even nadenken wat het zal worden, maar ik weet zeker dat deze er in zal voorkomen:

Niemand (behalve Nev) heeft platen van 2009 erbij staan joh.Flaaks schreef:Hee, 2009 is nog lang niet voorbij.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast