Leeuwarden
Leeuwarden
De enige Nederlandse provincie die ik nog nooit bezocht heb is Friesland maar aangezien ik binnenkort in Leeuwarden moet zijn gaat daar verandering in komen. Iemand leuke culturele tips?
't Is mooi geweest
Re: Leeuwarden
Spoor 6 of 8, trein naar Groningen 
aka Ri'shad, Parel van het Noordoosten
Het is maar een forum, een internetforum!
¯\_(ツ)_/¯
¯\_(ツ)_/¯
Toevallig ben ik er afgelopen weekend geweest.
Aan de voorstreek 16 (hartje centrum) zit een bijzonder sympathiek tweedehands platenzaakje.
Heerlijke teringzooi, en best veel alternatieve shit.
Het heet music en film.
Maar er is geen film te bekennen. Daarnaar gevraagd bleek de toko in 2020 afgebrand en daar is de hele filmcollectie verloren gegaan. De eigenaar zei er nog steeds hevig door getraumatiseerd te zijn.
Oftewel, de beste man verdient wel een bezoekje van een gulle muziekminnende consument.
Aan de voorstreek 16 (hartje centrum) zit een bijzonder sympathiek tweedehands platenzaakje.
Het heet music en film.
Maar er is geen film te bekennen. Daarnaar gevraagd bleek de toko in 2020 afgebrand en daar is de hele filmcollectie verloren gegaan. De eigenaar zei er nog steeds hevig door getraumatiseerd te zijn.
Oftewel, de beste man verdient wel een bezoekje van een gulle muziekminnende consument.
Probleemwolf
- MarkS
- Knuffelnerd
- Contacteer:
Nee, al vind ik het best een goed programma. Ik zou Lowen wel willen zien, hopelijk komen die nog een keer naar Roadburn.
't Is mooi geweest
DankDavid schreef: ↑21 jul 2025, 20:31 Toevallig ben ik er afgelopen weekend geweest.
Het heet music en film.
't Is mooi geweest
Das toch al een paar jaar nie heel boeiend meer? Net als Into The Grave (beiden sinds het bij dat Loud Noise zit). Nu idd Lowen enige verrassende naam (maar nie mijn ding)
Laatst gewijzigd door Richardus op 22 jul 2025, 06:43, 1 keer totaal gewijzigd.
¯\_(ツ)_/¯
¯\_(ツ)_/¯
Dus frobbert gaat 4 uur in de trein zitten voor dat Friese dorpje?

Tomorrow is yesterday's history and art will still be there, even if life terminates.
- Keith Emerson
- Keith Emerson
Hij rijdt er in de auto heen wrs
¯\_(ツ)_/¯
¯\_(ツ)_/¯
Music & Film viel een beetje tegen eigenlijk. King Kong Records, het winkeltje aan de overkant was een stuk beter. Flink ingeslagen daar. Zelfs vrouwlief heeft er een paar plaatjes gekocht.
't Is mooi geweest
- deschrijver
- Knuffelnerd
Bestaat Wolweze nog?
Only love, only love can leave such a mark. But only love, only love can heal such a scar.
- MarkS
- Knuffelnerd
- Contacteer:
Dat heb ik dan weer gemist.
Ach wij waren er ook maar een half dagje en mijn aanhang is niet zo geïnteresseerd in muziek. Ik kon dus geen vergelijkend warenonderzoek doen.
Je was iig de juiste richting opgestuurd
Probleemwolf
Saai land.
If Man is five and the Devil is six and God is seven, dan zal ik wel Number9 zijn.
6 afraid of 7, 'cause 7-8-9.
6 afraid of 7, 'cause 7-8-9.
- Siegfried Stahl
- Meganerd
- Contacteer:
Jij wel dan?
" what the fuck are you talking about! Have you no ears (laughs)".
Johnny Lydon 1983
Siegfried Stahl. Lidnr.66.
Johnny Lydon 1983
Siegfried Stahl. Lidnr.66.
Zolang het maar door CAN is beïnvloed!
Probleemwolf
- deschrijver
- Knuffelnerd
Only love, only love can leave such a mark. But only love, only love can heal such a scar.
Zeker. Dank daarvoor
't Is mooi geweest