Plaat van het Jaar
Plaat van het Jaar
Wat is jouw ontdekking dit jaar? En dan specifiek, welke plaat heb je dit jaar ontdekt?
Een plaat die je nog niet kende, en waar je echt te gek op gaat?
iKer is benieuwd naar jullie ontdekkingen.
Deel ze hier.
Een plaat die je nog niet kende, en waar je echt te gek op gaat?
iKer is benieuwd naar jullie ontdekkingen.
Deel ze hier.
Make Peace Not War
Re: Plaat van het Jaar
Maar dan verklap ik al wat ik voor de Tracklist ga insturen!
Dan verklap je alleen maar de artiest van één van de vijfnummers.
Dus hophop! Voor de draad ermee!
Make Peace Not War
Ik luister geen nieuwe muziek, maar heb genoeg ontdekt en gekocht
~ coffee & cigarillos ~
Elke nieuwe plaat kende je nog niet. Bedoel je misschien een nieuw artiest? Dan kan ik je zeggen dat ik Bad Bunny alleen van naam kende, vanwege zijn enorme populariteit als meest gestreamde artiest, maar dat ik niet had verwacht dat hij zo'n formidabele plaat had gemaakt. Hij is terecht nu de grootste.
Voorheen Vlaecks. Nu nóg groener en nóg linkser, maar altijd genuanceerd.
Er staat toch duidelijk "Een plaat die je nog niet kende, en waar je echt te gek op gaat?"
Make Peace Not War
Lul toch niet zo dom. Als een plaat dit jaar uitkomt dan ken ik die per definitie niet. Ga nu eerst maar eens Bad Bunny luisteren. Dat zal je slappie vast ook waarderen.
JIj lult dom. Ik heb slechts gevraagd naar een plaat dit jaar waar je te gek op gaat.Flaaks schreef: ↑23 sep 2025, 19:01Lul toch niet zo dom. Als een plaat dit jaar uitkomt dan ken ik die per definitie niet. Ga nu eerst maar eens Bad Bunny luisteren. Dat zal je slappie vast ook waarderen.
Niet naar een plaat VAN dit jaar. Maar een plaat waarop je dit jaar te gek gaat.
Make Peace Not War
Via The Quietus (en dus niet via Forumnerds, wat een uitermate kwalijke zaak is
) heb ik Dopethrone van Electric Wizard leren kennen.
Plaat van het jaar. Ook al is die 25 jaar oud.

Plaat van het jaar. Ook al is die 25 jaar oud.
Gestopt als mod.

Ik wilde slapie tikken, maar daar maakte de automatische correctie slappe van. Dat heb ik onbedoeld veranderd in slappie. Laten we het daar maar bij houden.
Zonder een noot te horen weet ik nu al dat ze het niks vindt.
Sorry.
Ik vond Bad Bunny wel aardig toen ik het eens checkte.
Zal mss dat album van je weleens checken.
Sorry.
Ik vond Bad Bunny wel aardig toen ik het eens checkte.
Zal mss dat album van je weleens checken.
Make Peace Not War
- MarkS
- Knuffelnerd
- Contacteer:
Wat ik ook heb leren kennen dit jaar, en wat ook niks voor jou is, maar wellicht wel voor anderen is Zeitkratzer. Een collectief uit Duitsland (of eigenlijk: de wereld) dat samenwerkingsverbanden aangaat met een waaier aan artiesten. In 2008 brachten zij drie cd's uit onder de naam electronics. Carsten Nicolai (Alva Noto), Keiji Haino en Terre Thaemlitz zijn de mannen met wie muziek wordt gemaakt...
Gestopt als mod.
Zeitkratzer is zeker de moeite waard. Een al wat oudere plaat van ze heb ik in de platenkast staan: Zeitkratzer speelt Whitehouse. De extreme power elektronics van Whitehouse inderdaad. Maar dan in heel andere muzikale stijl. Aanrader!gung ho schreef: ↑24 sep 2025, 07:27 Wat ik ook heb leren kennen dit jaar, en wat ook niks voor jou is, maar wellicht wel voor anderen is Zeitkratzer. Een collectief uit Duitsland (of eigenlijk: de wereld) dat samenwerkingsverbanden aangaat met een waaier aan artiesten. In 2008 brachten zij drie cd's uit onder de naam electronics. Carsten Nicolai (Alva Noto), Keiji Haino en Terre Thaemlitz zijn de mannen met wie muziek wordt gemaakt...
If Man is five and the Devil is six and God is seven, dan zal ik wel Number9 zijn.
6 afraid of 7, 'cause 7-8-9.
6 afraid of 7, 'cause 7-8-9.
Zeker wel. Maar als dit topic vol gaat lopen komt Bad Bunny wel achteraan, omdat ik al een indruk heb. Die van jou bijvoorbeeld interesseert me heel erg.
Make Peace Not War
Number9 schreef: ↑24 sep 2025, 07:40Zeitkratzer is zeker de moeite waard. Een al wat oudere plaat van ze heb ik in de platenkast staan: Zeitkratzer speelt Whitehouse. De extreme power elektronics van Whitehouse inderdaad. Maar dan in heel andere muzikale stijl. Aanrader!gung ho schreef: ↑24 sep 2025, 07:27 Wat ik ook heb leren kennen dit jaar, en wat ook niks voor jou is, maar wellicht wel voor anderen is Zeitkratzer. Een collectief uit Duitsland (of eigenlijk: de wereld) dat samenwerkingsverbanden aangaat met een waaier aan artiesten. In 2008 brachten zij drie cd's uit onder de naam electronics. Carsten Nicolai (Alva Noto), Keiji Haino en Terre Thaemlitz zijn de mannen met wie muziek wordt gemaakt...
Niet voor de poes deze...
Gave plaat!

Gestopt als mod.
- deschrijver
- Forumjunk
Nieuwe album van Suede vind ik erg goed, zeker een favoriet van dit jaar.
Only love, only love can leave such a mark. But only love, only love can heal such a scar.