Forumnerds = een open veld vol hondendrollen
Forumnerds = een open veld vol hondendrollen
Erin stappen is onvermijdelijk met deze afzeikende nerds. Klagen erover heeft dus geen zin. Niemand kan normaal met elkaar omgaan. Er is altijd wel een sneer of geniepige opmerking naar elkander.
Ik dacht dat ik er tegenwoordig wel tegenkon met de prioriteiten die me blij maken. Maar iKer moest zonodig een walgelijke opmerking maken. Dankjewel iKer voor het benadrukken van wat dit forum echt is en betekent in al haar glorie!
Klaz is werkelijk de énige die lief is en lief doet. Kun je nagaan. Geen wonder dat zoveel ex-nerds zijn weggejaagd en met name vrouwen.
Gelukkig kan ik de nerd met de beste platencollectie van dit forum elders volgen. Verder kan ik me niet bedenken wie hier nog meer authentiek is met goed bedoelingen. Wellicht zitten we al te lang sinds 3voorkut opgescheept met elkaar?
I'm just speechless by the evilness...
Ik dacht dat ik er tegenwoordig wel tegenkon met de prioriteiten die me blij maken. Maar iKer moest zonodig een walgelijke opmerking maken. Dankjewel iKer voor het benadrukken van wat dit forum echt is en betekent in al haar glorie!
Klaz is werkelijk de énige die lief is en lief doet. Kun je nagaan. Geen wonder dat zoveel ex-nerds zijn weggejaagd en met name vrouwen.
Gelukkig kan ik de nerd met de beste platencollectie van dit forum elders volgen. Verder kan ik me niet bedenken wie hier nog meer authentiek is met goed bedoelingen. Wellicht zitten we al te lang sinds 3voorkut opgescheept met elkaar?
I'm just speechless by the evilness...
Tomorrow is yesterday's history and art will still be there, even if life terminates.
- Keith Emerson
- Keith Emerson
- Siegfried Stahl
- Meganerd
- Contacteer:
Re: Forumnerds = een open veld vol hondendrollen
Jee rams! Ook weer eens aan het schrijven?
" what the fuck are you talking about! Have you no ears (laughs)".
Johnny Lydon 1983
Siegfried Stahl. Lidnr.66.
Johnny Lydon 1983
- Siegfried Stahl
- Meganerd
- Contacteer:
Overigens, hoe kun je ex nerds nog wegjagen? Via de gewone post bedreigen?
" what the fuck are you talking about! Have you no ears (laughs)".
Johnny Lydon 1983
Johnny Lydon 1983
En één paarsharige die er als een sukkeltje vrijwillig doorheen rolt "kijk mij kijk mij kijk mij"
aka Ri'shad, Parel van het Noordoosten
Het is maar een forum, een internetforum!
¯\_(ツ)_/¯
¯\_(ツ)_/¯
What de fuck?
Jij hebt nog nooit aardig tegen mij gedaan. Nog nooit. En dan zo'n kutbericht sturen waarin je iedereen (behalve klaz) als hetzelfde beschouwt.
En dat terwijl allerlei mensen het beste met je voor hebben (gehad), met je in contact zijn gebleven en je hebben beschermd. Shame on you dat je dat niet inziet. Bah, bah en nog eens bah. Zo ondankbaar en egoïstisch.
Jij hebt nog nooit aardig tegen mij gedaan. Nog nooit. En dan zo'n kutbericht sturen waarin je iedereen (behalve klaz) als hetzelfde beschouwt.
En dat terwijl allerlei mensen het beste met je voor hebben (gehad), met je in contact zijn gebleven en je hebben beschermd. Shame on you dat je dat niet inziet. Bah, bah en nog eens bah. Zo ondankbaar en egoïstisch.
This country makes it hard to fuck.
Jij kent Rams 20 jaar. Wij jou dus ook. 20 jaar ontevreden op dit forum en daar bijna dagelijks verslag van doen. Knap hoor. En maar zeiken en maar zeiken.
Als je zo alleen op het forum bent en het je niets positiefs brengt, blijf weg.
En positief nieuws: Gung Ho en ik zijn het hier eens!
Dat zo een verbroedering op dit forum ook openlijk gedeeld kan worden mag ook worden benoemd.
En verder: de ongepaste slachtofferrol is nog steeds volop aanwezig daar in een huisje in het noordoosten van ons kikkerlandje.
Dat zo een verbroedering op dit forum ook openlijk gedeeld kan worden mag ook worden benoemd.
En verder: de ongepaste slachtofferrol is nog steeds volop aanwezig daar in een huisje in het noordoosten van ons kikkerlandje.
Probleemwolf
Je moet, zoals klaz redelijk volhoudt, bij elke post reageren met positieve aandacht. Zoals 'leuk muziekje', 'leuke foto', 'schattige poes', 'ja doe mij ook koffie' enz etc. Haar bubbel affirmeren en vooral niet uitdagen, nog niet met een veertje kietelen. Dan ben je van Satan. Negerlijst en in het luchtledige laten lullen is het beste, zoekt ze haar heil weer op fb of psychonet oid tot ze daar weer zuchtje tegenwind ervaart.
En nu krijg ik weer 5 gepersonaliseerde haattopics, nummers 3005-3010
¯\_(ツ)_/¯
¯\_(ツ)_/¯
- MarkS
- Knuffelnerd
- Contacteer:
Dat was inderdaad een wal-ge-lijke opmerking van iker! 
Feck!
Even analyserend denk ik dat Klaz aanspreken met het vaderlijke ‘jongen’ (mijn) evil is. Alles wat ik heb willen uitdrukken is ‘maak je niet zo druk om de vorm van een filmpje’. Die dingen worden met een automatische functie ondertiteld bij de productie. Klaz heeft (uiteraard) wel een punt met zijn kritiek maar ik probeerde hem ervan te doordringen hoe die fimpjes gemaakt worden.
Het is een beetje zoals je opwinden over het zwakke Nederlands bij de online achterban van Geert Wilders. Je neemt de bron en zijn of haar mening minder serieus omdat de verpakking niet deugt.
Ries heeft daar in het bewuste topic ook last van. En zelf heb ik ook verre van schone handen als het hierop aankomt.
Make Peace Not War
Oof heeft me gevraagd excuses aan te bieden.
Bij dezen:
Klaz, mijn excuses! Ik bedoelde het niet echt lullig maar er wordt zwaar aan getild (zwaarder dan ik nodig vind). Dus bij dezen: mijn excuses, ik had me anders moeten uitdrukken.
@rest v d nerds. Stop met hakken op Oof, ze is zwaar geestesziek en heeft moeite zich stabiel te houden. Iedereen weet dat. En iedereen weet dat ze eigenlijk fucking dankbaar moet zijn dat ze hier nog mag posten.
Zelf vind ik dat met name Krautsurfer en Klaz het meeste hebben moeten incasseren en haar de meeste liefde door hun tolerantie hebben gegeven in de loop der jaren. Ook Ries vond ik vaak erg geduldig en positief. Hopelijk komt ooit de tijd dat Oof deze nerds kan bedanken.
Maar voor nu: Oof heeft me gezegd dat ik mijn excuses aan moet bieden. Positiever kan ze niet zijn. Dus bij dezen, Klaz: sorry.

Bij dezen:
Klaz, mijn excuses! Ik bedoelde het niet echt lullig maar er wordt zwaar aan getild (zwaarder dan ik nodig vind). Dus bij dezen: mijn excuses, ik had me anders moeten uitdrukken.
@rest v d nerds. Stop met hakken op Oof, ze is zwaar geestesziek en heeft moeite zich stabiel te houden. Iedereen weet dat. En iedereen weet dat ze eigenlijk fucking dankbaar moet zijn dat ze hier nog mag posten.
Zelf vind ik dat met name Krautsurfer en Klaz het meeste hebben moeten incasseren en haar de meeste liefde door hun tolerantie hebben gegeven in de loop der jaren. Ook Ries vond ik vaak erg geduldig en positief. Hopelijk komt ooit de tijd dat Oof deze nerds kan bedanken.
Maar voor nu: Oof heeft me gezegd dat ik mijn excuses aan moet bieden. Positiever kan ze niet zijn. Dus bij dezen, Klaz: sorry.

Laatst gewijzigd door iKer op 25 apr 2026, 12:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Make Peace Not War
¯\_(ツ)_/¯
¯\_(ツ)_/¯
- MarkS
- Knuffelnerd
- Contacteer:
- MarkS
- Knuffelnerd
- Contacteer:
Om heel eerlijk te zijn probeer ik jou een (grotere) hekel aan mij te laten krijgen. 
Make Peace Not War
O ja hoor. Ga jij ineens de begripvolle oom uithangen?iKer schreef: ↑25 apr 2026, 11:42 Oof heeft me gevraagd excuses aan te bieden.
Bij dezen:
![]()
Volgens mij heb ik, als mod, mijn uiterste best gedaan Oofje binnenboord te houden, heeft Rainy (een vrouw, Oofje heeft last van territoriumdrift) de meest onterechte kritiek van haar ontvangen en zie ik jouw beschermende gebaar als vlietend. Volgende week vraag je ouderwets om een ban als dat je beter uitkomt.
Maar welke hondendrol heeft iKer nou eigenlijk gefabriceerd?
t Leven, ze kunnen me nog meer vertellen.