Mijn dag
Re: Mijn dag
Vrijwel de klok rond geslapen, godzijdank. Ik heb het idee dat ik me wel weer enigszins levend begin te voelen. Wel drie lange werkdagen voor de boeg
inval bestaat bij ons nauwelijks meer dus je durft net zo nauwelijks nog vrij te nemen en je cliënten alleen te laten. Verantwoordelijkheidsgevoel, maar wie hoort die te dragen? De maatschappij is zo geworden. Ik had best rest van de week vrij willen, en mss móeten hebben. Maar wist ik veel dat RB dit jaar zó zou worden...
Laatst gewijzigd door Richardus op 21 apr 2026, 10:36, 1 keer totaal gewijzigd.
aka Ri'shad, Parel van het Noordoosten
Het is maar een forum, een internetforum!
¯\_(ツ)_/¯
¯\_(ツ)_/¯
Echte kunstwerk door J 

Tomorrow is yesterday's history and art will still be there, even if life terminates.
- Keith Emerson
- Keith Emerson
Mwoah, redelijk bijgekomen (korte nacht met oppervlakkige slaap wel) alleen de paar hersencellen moeten nog teruggroeien. Drie lange werkdagen voor de boeg om het verlof te compenseren. Niet zozeer om de uren maar om de cliënten en schade van onzinverlof van Pasen en Koningsdag bij te trekken. En bedankt
maar komt goed. Wel hectisch direct. Life is hell.
¯\_(ツ)_/¯
¯\_(ツ)_/¯
Net een bij (geen wesp!) gered die de weg naar buiten niet meer kon vinden. 
Zeker! Maar het komt vaker voor dat ik wespen dan bijen in huis heb, dus ik was even verrast.
Uur later weg dan de planning omdat ik niet kan laten iemand psychische bijstand te geven wanneer die daar behoeftig om is. Lul.
¯\_(ツ)_/¯
¯\_(ツ)_/¯
Staat er een oudje bij een zebrapad te gebaren dat ik door mag maar stop ik en zeg is toch een zebrapad en...ik heb alle tijd!!???!! Wtf stomme sukkel wat is dat nou weer, rij gewoon over zo'n oudje heen sjongejonge manmanman
¯\_(ツ)_/¯
¯\_(ツ)_/¯
- Siegfried Stahl
- Meganerd
- Contacteer:
" what the fuck are you talking about! Have you no ears (laughs)".
Johnny Lydon 1983
Siegfried Stahl. Lidnr.66.
Johnny Lydon 1983
Ik vind het wel schattig, mensen praten Spaans en Italiaans tegen me om mijn voor en achternaam. Moet ze telkens uitleggen dat ik geen Argentijn of Spanjaard of Italiaan ben. Sooooo cute
Tomorrow is yesterday's history and art will still be there, even if life terminates.
- Keith Emerson
- Keith Emerson
-
roadrunner
- Forumjunk

Vanaf morgen ga ik drie weken op vakantie, alles staat ingepakt.
Laatst gewijzigd door roadrunner op 22 apr 2026, 19:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Veel plezier!!
Voorheen Vlaecks. Nu nóg groener en nóg linkser, maar altijd genuanceerd.
Uh-oh, kraut...
Moederbedrijf Instagram, Facebook en WhatsApp ontslaat duizenden medewerkers
https://nos.nl/artikel/2611773-moederbe ... edewerkers
¯\_(ツ)_/¯
¯\_(ツ)_/¯
Ik kwam er gister achter dat ik volgend jaar alweer 20 leef met rams. Waar gaat de tijd heen 
en zo lang ken ik jullie nerds ook dus

en zo lang ken ik jullie nerds ook dus
- Keith Emerson
- Keith Emerson
- Krautsurfer
- Meganerd
Ik werk voor een bedrijf dat Meta als klant heeft. Maar relaxed is het niet.Richardus schreef: ↑24 apr 2026, 06:31 Uh-oh, kraut...
‘ik hoop dat je kanker krijgt’ - Oved
‘Goed bezig’ - Siegfried Stahl
‘een verongelijkte drammende janker’ -David
‘Lekker ding’ - RDW
Uw mening hier, voor slechts vijf euro per letter!
Grijp die kans!
‘Lekker ding’ - RDW
Grijp die kans!
Ik ben stiekem benieuwd hoe de nieuwe baan van Kraut bevalt. Je moet toch schokkende online content bekijken en eruit filteren?
Is dat een beetje vol te houden?
En wat kom je zoal tegen?
Is dat een beetje vol te houden?
En wat kom je zoal tegen?
Probleemwolf
De fladderiepen staan inmiddels weer mooi in blad, Rainy!
Laatst gewijzigd door (klaz*) op 24 apr 2026, 16:42, 1 keer totaal gewijzigd.
- Ysidorus Fuchs
- Meganerd
Het begon allemaal op de Orient Express.
“The forest was shrinking but the trees kept voting for the axe, for the axe was clever and convinced the trees that because his handle was made of wood he was one of them.”
- Rainy Day Woman
- Forum Diva
Met drie ddd's.
Het zal de adrenaline geweest zijn.

Het zal de adrenaline geweest zijn.
Daar wil ik niet aan denken
- Keith Emerson
- Keith Emerson
- Rainy Day Woman
- Forum Diva
The company of women with opinions and fat asses.
Wat doet MarkS op mijn LP 

- Keith Emerson
- Keith Emerson
10 uur geslapen
vandaag dagje films inhalen in de bios, verder bijkomen
¯\_(ツ)_/¯
¯\_(ツ)_/¯
Schoen stuk. Oogje uit het leer geknapt. Grr.
¯\_(ツ)_/¯
¯\_(ツ)_/¯
Groninger kant Lauwersmeer was nie veel bijzonders. Nou ja, duidelijk lente in het riet en leuk weer koekoeken te horen, paar ruitertjes bij Jaap Deensgat. Schattig te zien hoe een man witte kwikstaart z'n vrouwtje het hof maakte; headbangend! De blauwvleugeltaling was gevlogen.
Friese kant een paartje veldleeuweriken schattig aan het spelen vlak langs de weg, keken betrapt. Morinelplevieren gevlogen. Bij Ezumakeeg weer eens dwergmeeuwen gezien, steltkluten waren er weer, veel kemphanen, ook een visdief en twee zwarte sterns
Flink rondje peddelen op de pedalen maar het viel me niet tegen, weinig wind ook en noord dus laatste stuk meest in de rug
Ff wat lekkers halen, omfietsen langs Plus (geen zin in drukte centrum, noch meuk van Jumbo) en vanavond Badlands in de bios
Friese kant een paartje veldleeuweriken schattig aan het spelen vlak langs de weg, keken betrapt. Morinelplevieren gevlogen. Bij Ezumakeeg weer eens dwergmeeuwen gezien, steltkluten waren er weer, veel kemphanen, ook een visdief en twee zwarte sterns
Flink rondje peddelen op de pedalen maar het viel me niet tegen, weinig wind ook en noord dus laatste stuk meest in de rug
Ff wat lekkers halen, omfietsen langs Plus (geen zin in drukte centrum, noch meuk van Jumbo) en vanavond Badlands in de bios
¯\_(ツ)_/¯
¯\_(ツ)_/¯
- Siegfried Stahl
- Meganerd
- Contacteer:
Zo, dat was wel weer genoeg sociaal gedaan voor dit jaar. Allemachtig wat een drukte. Maar ik weet nu dat er een engelbewaarder bestaat en dat er iemand is die naar de regenboog wil. Heel erg allemaal.
Met als toppunt toen ik in een bak met cd's stond te neuzen (troep) dat de man van het stalletje kwam melden dat hij nog wel meer cd's had en of ik even met hem wilde dansen? (ja echt!)
Na een korte doch felle woordenwisseling denk ik wel dat hij snapte dat ik niet het dansende type ben.
Snel weer naar huis. 50 cent aan een familie orkest dat het Wilhelmus stond te verkrachten maar verder geen geld uitgegeven want niks leuks gezien. Bah.
Met als toppunt toen ik in een bak met cd's stond te neuzen (troep) dat de man van het stalletje kwam melden dat hij nog wel meer cd's had en of ik even met hem wilde dansen? (ja echt!)
Na een korte doch felle woordenwisseling denk ik wel dat hij snapte dat ik niet het dansende type ben.
Snel weer naar huis. 50 cent aan een familie orkest dat het Wilhelmus stond te verkrachten maar verder geen geld uitgegeven want niks leuks gezien. Bah.
Laatst gewijzigd door Siegfried Stahl op 27 apr 2026, 12:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Johnny Lydon 1983
Johnny Lydon 1983
- Siegfried Stahl
- Meganerd
- Contacteer:
O, en mocht je een winkel hebben in legpuzzels dan zou ik de komende twee maanden maar met vakantie gaan want iedereen heeft nu puzzels genoeg.
Johnny Lydon 1983
Johnny Lydon 1983
Druk vrij dagje wel, met heen en weer fietsen voor pakjes, boodschappen en plantjes. Later maar even lopend stad in naar de bios want kan fiets wrs nergens kwijt.
¯\_(ツ)_/¯
¯\_(ツ)_/¯
- rozebanaan
- Heeft niks beters te doen
- Contacteer:
Deze vraag had ik destijds gemist.Siegfried Stahl schreef: ↑20 apr 2024, 15:39 En waarom was jij En galop aan het interviewen en waarvoor?
En Gallop is een bekende illustrator/stripmaker (zeker in Vlaanderen). En ik schrijf af en toe over strips.
Er heeft zich in mij een uil genesteld, die 's nachts de muizenissen uit mijn dromen vangt.
- Krautsurfer
- Meganerd
Nooit geweten.rozebanaan schreef: ↑28 apr 2026, 10:53Deze vraag had ik destijds gemist.Siegfried Stahl schreef: ↑20 apr 2024, 15:39 En waarom was jij En galop aan het interviewen en waarvoor?
En Gallop is een bekende illustrator/stripmaker (zeker in Vlaanderen). En ik schrijf af en toe over strips.
Tof!
‘ik hoop dat je kanker krijgt’ - Oved
‘Lekker ding’ - RDW
Grijp die kans!
‘Lekker ding’ - RDW
Grijp die kans!
- Siegfried Stahl
- Meganerd
- Contacteer:
2 jaar met deze knagende vraag rondgelopen. Opluchting.rozebanaan schreef: ↑28 apr 2026, 10:53Deze vraag had ik destijds gemist.Siegfried Stahl schreef: ↑20 apr 2024, 15:39 En waarom was jij En galop aan het interviewen en waarvoor?
Johnny Lydon 1983
Johnny Lydon 1983
- rozebanaan
- Heeft niks beters te doen
- Contacteer:
Speelt Fervid nog?Siegfried Stahl schreef: ↑28 apr 2026, 11:312 jaar met deze knagende vraag rondgelopen. Opluchting.rozebanaan schreef: ↑28 apr 2026, 10:53Deze vraag had ik destijds gemist.Siegfried Stahl schreef: ↑20 apr 2024, 15:39 En waarom was jij En galop aan het interviewen en waarvoor?
Er heeft zich in mij een uil genesteld, die 's nachts de muizenissen uit mijn dromen vangt.