Wat heb jij gedroomd vannacht?

Alles wat niet onder de bovenstaande kopjes valt kun je hier kwijt...
Rainy Day Woman
Forum Diva

Re: Wat heb jij gedroomd vannacht?

Bericht door Rainy Day Woman » 05 jun 2025, 08:25

:upup:
The company of women with opinions and fat asses.

(klaz*)
Meganerd

Bericht door (klaz*) » 05 jun 2025, 08:25

Oofje schreef: 05 jun 2025, 06:17 Gedroomd dat ik in een voetbalteam met Zverev zat notabene. Hij was super aardig en ik was ietwat onder de indruk van zijn aanwezigheid. Oh ja ik miste een doelschot

Toch vreemd, heb al maaaaanden geen tennis gekeken. Suffe sport
Je hebt iets met ballen, begrijp ik? :drink:

iKer
Meganerd
Contacteer:

Bericht door iKer » 05 jun 2025, 08:30

Eerste deel was een auto die ergens de doorgang versperde. Twee jonge mannen en een vrouw sprak ik erop aan, ze waren even verderop aan het werk. ‘Anders rijden er vrachtwagens langs’. Okay… dus ik helemaal omrijden en dat was echt een paar kilometer. Kan me de details verder niet herinneren.

Even later stond ik, nog steeds in mijn auto, stil ergens in een buitenwijk aan de linkerkant van de straat. Opeens komt daar een groepje schaarsgeklede meiden van begin twintig aan die wat acrobatiek uitvoeren op het grasveldje langs de weg. Twee ontbloten hun borsten. Ze hebben kleurige bikini’s en sommigen lichtblauw of roze haar. Ik schat ze in als lesbisch, en ik vergaap me aan het schouwspel.
Even later steken ze de straat over om links langs mijn auto te passeren. Een groot deel van de groep laat mij hun borsten zien. Daar zaten bijzonder aantrekkelijke exemplaren tussen, waar ik wel raad mee zou weten. In de hoop dat ik aan een borst mag sabbelen maak ik een tuitende kusbeweging met mijn lippen, maar helaas loopt men door, en mijn raampje blijft gesloten.
Ze zullen wel hebben gedacht ‘geen opa aan mijn tieten!’

Disclaimer: dit alles tussen 7 en 9 vanochtend.
Make Peace Not War

Ysidorus Fuchs
Meganerd

Bericht door Ysidorus Fuchs » 05 jun 2025, 10:39

iKer schreef: 05 jun 2025, 08:30 Disclaimer: dit alles tussen 7 en 9 vanochtend.
Ah, ok, ik dacht al, wanneer lag iKer over borsten te dromen, maar fijn dat je duidelijkheid verschaft. :up:
“Not out to stud – Not out to pasture – Just out to lunch”

(klaz*)
Meganerd

Bericht door (klaz*) » 05 jun 2025, 10:50

Da's toch geen disclaimer? :?

Krautsurfer
Meganerd

Bericht door Krautsurfer » 05 jun 2025, 11:41

Iets met een hoofd dat op straat lag, met een plas vloeistof in plaats van een gezicht. Soort gesmolten was. In het midden dreef een witte laag stolsel.
Kwam een warme gele gloed vanaf.

Vraag me niet waarom.
‘ik hoop dat je kanker krijgt’ - Oved
‘Goed bezig’ - Siegfried Stahl
‘een verongelijkte drammende janker’ -David
‘Lekker ding’ - RDW

Uw mening hier, voor slechts vijf euro per letter!
Grijp die kans!

Krautsurfer
Meganerd

Bericht door Krautsurfer » 05 jun 2025, 12:13

In ieder geval geen tieten.
‘Lekker ding’ - RDW

Grijp die kans!

Number9
Forum Diva

Bericht door Number9 » 05 jun 2025, 12:15

Krautsurfer schreef: 05 jun 2025, 11:41 Iets met een hoofd dat op straat lag, met een plas vloeistof in plaats van een gezicht. Soort gesmolten was. In het midden dreef een witte laag stolsel.

Vraag me niet waarom.
Zoiets?

Afbeelding
If Man is five and the Devil is six and God is seven, dan zal ik wel Number9 zijn.
6 afraid of 7, 'cause 7-8-9.

Krautsurfer
Meganerd

Bericht door Krautsurfer » 05 jun 2025, 12:36

Number9 schreef: 05 jun 2025, 12:15
Krautsurfer schreef: 05 jun 2025, 11:41 Iets met een hoofd dat op straat lag, met een plas vloeistof in plaats van een gezicht. Soort gesmolten was. In het midden dreef een witte laag stolsel.

Vraag me niet waarom.
Zoiets?

Afbeelding
:lol:

Nee, niet echt.
‘Lekker ding’ - RDW

Grijp die kans!

iKer
Meganerd
Contacteer:

Bericht door iKer » 05 jun 2025, 16:22

(klaz*) schreef: 05 jun 2025, 10:50 Da's toch geen disclaimer? :?
Het topic heeft ‘vannacht’ in de titel. Dus ik denk, ik zet het er even bij. Dan weten mensen ook dat wanneer ze over borsten willen dromen overdag ook goede kans maken.
Make Peace Not War

Ysidorus Fuchs
Meganerd

Bericht door Ysidorus Fuchs » 05 jun 2025, 23:27

Twee nachten geleden gedroomd dat een tand loskwam en, ja, de andere tanden volgenden uiteraard al snel. Bijzonder nare droom.
Dreaming about loose teeth often symbolizes a sense of anxiety, uncertainty, or loss of control in one's life. It can also reflect feelings of insecurity, inability to communicate, or financial instability. Some interpret it as a need to address unresolved issues or make difficult decisions.
Tja...

Het vreemde aan die droom was dat er allemaal rare kleine dingetjes zaten in de losgekomen tanden (die hol bleken te zijn). Miniscule bobijntjes en dies meer. :crazy:

iKer
Meganerd
Contacteer:

Bericht door iKer » 06 jun 2025, 11:04

Iets met een jongerensoos, een uiteenvallende airco en mijn huidige woonplaats.
Make Peace Not War

iKer
Meganerd
Contacteer:

Bericht door iKer » 06 jun 2025, 11:05

Ysidorus Fuchs schreef: 05 jun 2025, 23:27 Miniscule bobijntjes en dies meer. :crazy:
Bobijntjes. Ik moest het even opzoeken, kende het woord niet.
Make Peace Not War

iKer
Meganerd
Contacteer:

Bericht door iKer » 18 jun 2025, 06:57

Op Texel was ik aan het vogelen en het was er druk met medevogelaars. Men had zich ergens langs een sloom kanaal in een stadje opgesteld. Ik vroeg wat iedereen daar deed.
‘Dit is de perfecte plek voor een zeldzame reigersoort’. En verdomd, toen ik beter keek was het kanaal bedekt langs de randen met klein struikgewas en waterplanten.
Een collega blijkt er ook te zijn. Hij ontdekt de zeldzame vogel waar iedereen op zit te wachten. Het beest blijkt de kleuren van een purperkoet te hebben en de kop van een kalkoen. Het zit losser in de veren dan pino als het opvliegt voor een rondje langs de tientallen vogelaars die staan opgesteld langs het kanaal.
‘Ga ik erachteraan?’ overleg ik met mezelf. ‘Ach nee, ik heb ‘m mooi gezien en hij telt voor de jaarlijst’.

Ik scharrel nog wat rond op de kade, zie de vogel nog eens mooi vliegen en langzaam groeit het besef: het is zondagavond en ik moet nog terug.

Deel II van de droom is nog steeds op Texel.
Er moet een grote houten boot gebouwd worden waarin we Texel kunnen verlaten. Maar voordat dat kan is er een examen, waarbij de boot gekeurd wordt. Ik klus wat met beitel en hamer en besluit om negen uur dat het tijd wordt te gaan slapen. Morgenochtend doe ik dan de verfijningen aan het binnenwerk. Bedden, kastjes, dat werk.

Droom III
We bevinden ons in een enorm groot kantoorgebouw op een soort van lezing in een grote zaal. Opeens wordt de hele zaal omringd door mensen die grote aaneengesloten schermen opwerpen. We zitten in de val!
Een van de schermen blijkt een deur te bevatten en iKer ontsnapt met een handjevol anderen.
Rennen de trappen op om op te gaan in de rest van het kantoorvolk.
Even later bevind ik me op een toilet. Omdat ik haast had heb ik het verkeerd afgesloten en kan iedereen me zien schijten. Er is nog iets met een vrouw die me herkent en zegt dat ik niet op dat toilet mag. Een andere vrouw pakt toiletpapier af maar daar zit poep aan. Boontje komt om z’n loontje.

Einde.
Make Peace Not War

MarkS
Knuffelnerd
Contacteer:

Bericht door MarkS » 18 jun 2025, 08:21

iKer schreef: 18 jun 2025, 06:57 Even later bevind ik me op een toilet. Omdat ik haast had heb ik het verkeerd afgesloten en kan iedereen me zien schijten.
Dat droom ik ook 1 x per jaar. Heel ongemakkelijke dromen zijn dat.
It’s a satanic drug thing. You wouldn’t understand…

Richardus
Meganerd

Bericht door Richardus » 21 jun 2025, 03:44

Ik moet van Pepr een boek van Reinier Kaffing lezen. Een aanrader omdat de hoofdpersoon daarin echt een man van het volk is.

Oofje
Knuffelnerd

Bericht door Oofje » 03 jul 2025, 02:14

Ik heb over Miyuki gedroomd, ze kwam eten en gaf me een kopje. En toen huilend wakker geworden
~ coffee & cigarillos ~

Richardus
Meganerd

Bericht door Richardus » 03 jul 2025, 06:43

Mooi. Ik droom pas sinds een paar maanden niet meer regelmatig over Sammy. Vaak ook met sterk gevoel van gemis wakker geworden en de rest van de dag mee moeten doen.

Oofje
Knuffelnerd

Bericht door Oofje » 03 jul 2025, 06:48

Lieve Sammy, deed me altijd een beetje aan Dabseltje denken
~ coffee & cigarillos ~

Richardus
Meganerd

Bericht door Richardus » 03 jul 2025, 07:02

Ja :upup:

Oofje
Knuffelnerd

Bericht door Oofje » 11 jul 2025, 23:10

Het speelde af vroeger in dit huisje op Terschelling. Ging om een getrouwd stel. Man ging meerdere malen vreemd (o.a. met een burlesque dame) en het huwelijk liep stuk. Later had de vrouw het goed. Geloof dat het in de jaren '30 afspeelde

Ik droom nooit alleen maar over andere mensen. Vreemd...

Tweede droom, Klaz die de beoordeling van z'n proefschrift trots op joop.nl had gezet en Ram6 vervolgens daar op hem ging reageren en plagen

:crazy:
~ coffee & cigarillos ~

Ysidorus Fuchs
Meganerd

Bericht door Ysidorus Fuchs » 11 jul 2025, 23:24

Oofje schreef: 11 jul 2025, 23:10 Tweede droom, Klaz die de beoordeling van z'n proefschrift trots op joop.nl had gezet en Ram6 vervolgens daar op hem ging reageren en plagen
:lol: :upup:

Oofje
Knuffelnerd

Bericht door Oofje » 12 jul 2025, 12:24

@Klaz: gelezen? :oops:
~ coffee & cigarillos ~

iKer
Meganerd
Contacteer:

Bericht door iKer » 24 jul 2025, 08:25

Mijn vriendin was op de maan geweest, onder leiding van iemand die daar de bijzonderheden kent.
Opeens duikt die gast op op aarde, loopt naar mijn vriendin en pakt haar vol op de mond. Hij stopte niet dus haalde ik hem met grof geweld van mijn vriendin. Ik duwde hem neer en kneep zijn keel dicht. ‘Ik wil jouw nooooit meer in de buurt van mijn vriendin zien. Heb je dat begrepen?’
Hij antwoordde met dichtgeknepen keel. ‘Ik ben het er niet mee eens.’

De droom stopte daar omdat mijn vriendin me wakker maakte. Ik vertelde haar de droom. ‘O wow. You do get jealous!’
Make Peace Not War

Richardus
Meganerd

Bericht door Richardus » 29 jul 2025, 06:27

Allememachies, wat een nacht :crazy: als ik niet wist dat het net nieuwe maan geweest is, zou ik denken dat het volle maan was, zoals het in een van de dromen wel was trouwens

Magoe, in eentje was ik geen mens meer in een wereld die niet meer onze natuur was. Een groot deel van de droom ben ik kwijt, ik was erg lang weg in andere wereldén, in fasen denk ik, waarvan de laatste bijna van wit karton leek en ik ter bescherming van rondvliegende objecten een rond stuk kreeg om voor me te houden...dus ik was nog wel íets maar elk idee van menselijkheid was in die onmenselijke niet-onze natuur verdwenen tot schepsels van diezelfde natuur als de omgeving, als een leger zich om me heen verplaatsend, me optilden om eens te bekijken waarmee ik eruitgetild werd een lab in waarin een gozah zonder verdoving in mn snijtand zat te boren terwijl het kwijl uit z'n oor sijpelde. Ik herinnerde me dat de droom ook met die laborant begonnen was... Het kostte me daar erg moeite m'n menselijkheid terug te vinden, te beseffen, terwijl ik door het lab strompelde. Ik werd wakker door die pijn, en had ook hier tijd nodig me weer mens te voelen. Stilliggend geprobeerd de vele abstracte gebeurtenissen van voor die laatste episode terug te krijgen, meer dan een beeld van een kantoorachtige, wachtkamerachtige ruimte (van dat lab? Ik zag er wel een bekende die aan het eind ook in dat lab was) werd het helaas niet.

Ik moest denken aan hoe Juan Matiz & co de werelden van anorganische wezens bezochten. Maar dit leek kunstmatig opgewerkt. Freaky. Ging in iets minder existentialistische vorm de hele nacht door trouwens; dit was de 2e a 3e rem fase, eentje die ik zelden bewust meekrijg.
Laatst gewijzigd door Richardus op 29 jul 2025, 19:21, 1 keer totaal gewijzigd.

Rainy Day Woman
Forum Diva

Bericht door Rainy Day Woman » 29 jul 2025, 19:17

Ik heb ook intens gedroomd vannacht. De scène die ik me nog kan herinneren was dat alles in mijn huis (of althans wat in de droom mijn huis was) omviel.
The company of women with opinions and fat asses.

(klaz*)
Meganerd

Bericht door (klaz*) » 01 aug 2025, 08:04

Net voordat ik wakker werd zat ik te schijten op een dixi, me erover verbazend hoe schoon en luxe die vanbinnen was.

Oofje
Knuffelnerd

Bericht door Oofje » 01 aug 2025, 08:05

(klaz*) schreef: 01 aug 2025, 08:04 Net voordat ik wakker werd zat ik te schijten op een dixi, me erover verbazend hoe schoon en luxe die vanbinnen was.
Kon je daarin koffie drinken? :drink:
~ coffee & cigarillos ~

(klaz*)
Meganerd

Bericht door (klaz*) » 01 aug 2025, 08:14

Dat helaas niet!

Richardus
Meganerd

Bericht door Richardus » 01 aug 2025, 08:21

Afbeelding

(klaz*)
Meganerd

Bericht door (klaz*) » 01 aug 2025, 08:21

:upup:

iKer
Meganerd
Contacteer:

Bericht door iKer » 01 aug 2025, 08:35

Twee overvliegende wouwen die pikzwart waren, maar het silhouet van rode wouwen hadden. De rest van de dromen weet ik niet meer.
Make Peace Not War

(klaz*)
Meganerd

Bericht door (klaz*) » 01 aug 2025, 08:45

iKer schreef: 01 aug 2025, 08:35 Twee overvliegende wouwen die pikzwart waren, maar het silhouet van rode wouwen hadden. De rest van de dromen weet ik niet meer.
Pikzwart, da's weer overduidelijk een fallussymbool.

Oofje
Knuffelnerd

Bericht door Oofje » 02 aug 2025, 06:47

Dat het Sinterklaasjournaal weer was begonnen :bounce:
~ coffee & cigarillos ~

Richardus
Meganerd

Bericht door Richardus » 05 aug 2025, 07:28

Eerst was ik in 'The Mall", bekende plek onder lucide dromers al was ik niet lucide. Ik zocht boxershorts maar was allemaal raar ingedeeld.

Iets met een sprookjesachtig Duits dorp maar de weg erheen was apart, een soort survivaltocht met iemand die het niet trok maar kwam truck langs waar ik hem achterin mocht dumpen en meeliften

Een criminele spionage-achtige droom, spectaculair.

En ik kwam door duinen met flink wat sprinkhanen en libellen (zuidelijke glazenmaker in copula sws) terecht als gast bij een gezin, met paarden en ander vee volgens mij, dat ook al duitssprekend was..maar was volgens mij geen overlap met die andere, hmm

Oofje
Knuffelnerd

Bericht door Oofje » 08 aug 2025, 07:57

Ik had een hele ranzige nachtmerrie. Ik droomde dat ik wakker werd met enorme rood gespikkelde bollen vliezen op mn ogen. Het zag er heel vies uit :erm:
~ coffee & cigarillos ~

Oofje
Knuffelnerd

Bericht door Oofje » 09 aug 2025, 10:14

Dat het wat luister je nu topic zoveel reacties had, dat er een nieuw wat luister je nu topic moest komen :crazy:
~ coffee & cigarillos ~

Richardus
Meganerd

Bericht door Richardus » 05 sep 2025, 06:30

Ik weet nu niet nog maar flarden maar ik weet wel dat ik een hele film gedroomd heb. Ik had er zelf een rol in, gedeeltelijk in bekende omgeving, en het duurde zeker anderhalf uur met duidelijk plotverloop. Droomtijd is raar.

Oofje
Knuffelnerd

Bericht door Oofje » 06 sep 2025, 06:59

Ik droomde dat mijn vader auto reed en sms'te tegelijk. Ik zei nee papa, krijg je boete! Maar hij luisterde eerst niet

(Toen ik het hem vanochtend vertelde vond ie het grappig :p )
~ coffee & cigarillos ~

Oofje
Knuffelnerd

Bericht door Oofje » 06 sep 2025, 07:33

Oh ja, ik droomde ook dat Riesje yawn deed in het platenspeler topic en toen verwees ik hem naar deafheaven poep op je hoofd topic en toen kregen we ruzie :lol:
~ coffee & cigarillos ~

deschrijver
Forumjunk
Forumjunk

Bericht door deschrijver » 01 okt 2025, 16:17

Dat er op het treinstation bij het loket taart werd uitgedeeld. Voor iedere klant werd er een punt taart afgeknipt (ja, met een schaar dus).
Only love, only love can leave such a mark. But only love, only love can heal such a scar.

Plaats reactie