Ik herken wat je zegt. Het heeft bij mij ruim een decennium geduurd voordat ik hier iets heb verteld over de zelfdoding van mijn zusje. De grappig bedoelde opmerkingen kon ik toen wel aan. Ik heb er daarvoor bewust niks over gezegd omdat er werkelijk niks grappigs aan is. Mensen begrijpen het niet als ze er niet mee te maken hebben gehad.United Hope schreef: ↑26 mei 2023, 20:15Dank je voor deze reactiegung ho schreef: ↑25 mei 2023, 06:04Als je tirades voortkomen uit die opmerking over zelfdoding begrijp ik dat. Iemand aanmoedigen tot die daad over te gaan, gaat inderdaad veel te ver. Ik kreeg er buikpijn van toen ik het las. Nu had ik, als mod, daar eigenhandig actie.op kunnen inzetten en dat heb ik niet gedaan. Het is niet eens in me opgekomen.United Hope schreef: ↑25 mei 2023, 00:37 Nee, ik ga slapen
Morgen zal ik er niet zijn overmorgen waarschijnlijk ook niet
Kom gewoon af en toe even langs om onaardig te doen gezien dat nu eenmaal is waarvoor ik hier betaald wordt
Sorry dat ik een redelijk en volwassen persoon was al die tijd
ik zal het nooooit meer doen
Tarieven zijn nu eenmaal gestegen en jullie kunnen me niet dagelijks meer betalen
Eerlijkheidshalve doe ik het alleen nog maar voor het geld en niet meer voor de kunst
IK was eigenlijk al met pensioen - maar ja - jij en RDW en frob, jullie blijven maar mijn kunstjes eisen - wie ben ik dan jullie teleur te stellen?! \
Overigens ga je die ad hominem regel niet invoeren omdat je jezelf natuurlijk geen ban gaat geven
Succes met je haatsmurfendorpje Gunkelmans!
Laat je vrolijk kastijden door de Gargadaaf - in de wetenschap dat jullie smurfen altijd ontsnappem
En vraag je jezelf eens af
Zelfmoord - is dat een serieus psychisch probleem of moeten bellers naar de zelfmoordlijn niet alleen uitgelachen worden maar tevens de grond in getrapt worden? Want dat is waar jij je geen seconde druk over gemaakt hebt met je RDW
Beetje een machoforum he\
Jongens mogen niet huilen, hoe erg de problematiek ook is maar de ingegroeide teennagel van de smurfin - ow - sterkte![]()
Serieus knul - is dat het soort forum waar jij de mod van wil zijn?![]()
Ik heb wél overwogen op persoonlijke titel te reageren. Dat heb ik niet gedaan omdat ik het op dit forum verder niet over zelfdoding wil hebben.
Het is voor mij moeilijk te bepalen wat voor een ander acceptabel is en wat niet. Het makkelijkst voor mij is als dat wordt aangegeven. Als dat de boodschap is van je postjes, is mij dat nu pas duidelijk geworden.
Het is niet mijn plan om iedere postje met een ad hominem te verwijderen, daar ben ik de mod, en is dit forum, niet naar. Jouw postjes laat ik dus óók staan. Zelfs die met de scheldpartijen richting RDW.
Mocht jij je gekwetst of gekrenkt voelen door opmerkingen van een andere nerd (waarvan ik er ook één ben) geef het alsjeblieft duidelijk aan. Dan kunnen we wellich komen tot gedragsregels.
Ja dat zit er achter
Ik ben alleen niet de jankerd waar men mij voor uitmaakt
Ik ben nog van de generatie waarbij je dat binnen moest houden enzo
daarbij kots ik werkelijk van elke schreeuwerij om bannen en die- en die- heeft mij gekwetsst
maar het ging een grens over en het NIEMAND die ook maar iets zei
Daar komt het zeker weten vandaan want ik heb het weggestopt - in een soort ilussie dat ik mogelijk inderdaad de aansteller zou zijn
Het waren keiharde tijden voor mij toen - het grootste deel heb ik maar niet opgeschreven hier wegens ervaring dat mensen dan wederom materiaal zouden hebben om akelig tegen me te doen .
Nu het allemaal veel beter is - oof goed, J goed, geld goed, huis goed, buurt, goed etc
Veel tijd besteed om over na te denken .
Conclusie ; nee, wat david en een paar anderen deden was absoluut walgelijk. Ik betreed dit forum slechts behoedzaam en nooit wanneer ik me mentaal wat snotterig voel, want dan liggen hier monsters op de loer.
Ik ben het verder met je eens dat wanneeer je gaat modereren op een bepaald niveau dat het vergaande gevolgen heeft. Desondanks zou iedereen hier ervan opknappen gewoon in discussies op te houden met ad hominems .
Weet wel dat door die zelfmoordkwesties en hoe men er hier mee omgaat ik jullie in principe voor geen meter vertrouw .
Veder is dat wel vaker zo, dingen die boven het begrip gaan van de gemiddelde nerd (en dat is nogal wat) worden altijd met agressie onthaald, gebroken benen en geborken harten zijn herkenbare zaken - zaken die compexer liggen, zoals psychische problemen daarin zit forumnerds nog ergens in de jaren 50 en dan bedoel ik 1850 motherfuckers!
We zullen het met elkaar moeten doen
Re: !
This country makes it hard to fuck.
- United Hope
- Forumgod
man dat wist ik nietgung ho schreef: ↑26 mei 2023, 20:24Ik herken wat je zegt. Het heeft bij mij ruim een decennium geduurd voordat ik hier iets heb verteld over de zelfdoding van mijn zusje. De grappig bedoelde opmerkingen kon ik toen wel aan. Ik heb er daarvoor bewust niks over gezegd omdat er werkelijk niks grappigs aan is. Mensen begrijpen het niet als ze er niet mee te maken hebben gehad.United Hope schreef: ↑26 mei 2023, 20:15Dank je voor deze reactiegung ho schreef: ↑25 mei 2023, 06:04Als je tirades voortkomen uit die opmerking over zelfdoding begrijp ik dat. Iemand aanmoedigen tot die daad over te gaan, gaat inderdaad veel te ver. Ik kreeg er buikpijn van toen ik het las. Nu had ik, als mod, daar eigenhandig actie.op kunnen inzetten en dat heb ik niet gedaan. Het is niet eens in me opgekomen.United Hope schreef: ↑25 mei 2023, 00:37 Nee, ik ga slapen
Morgen zal ik er niet zijn overmorgen waarschijnlijk ook niet
Kom gewoon af en toe even langs om onaardig te doen gezien dat nu eenmaal is waarvoor ik hier betaald wordt
Sorry dat ik een redelijk en volwassen persoon was al die tijd
ik zal het nooooit meer doen
Tarieven zijn nu eenmaal gestegen en jullie kunnen me niet dagelijks meer betalen
Eerlijkheidshalve doe ik het alleen nog maar voor het geld en niet meer voor de kunst
IK was eigenlijk al met pensioen - maar ja - jij en RDW en frob, jullie blijven maar mijn kunstjes eisen - wie ben ik dan jullie teleur te stellen?! \
Overigens ga je die ad hominem regel niet invoeren omdat je jezelf natuurlijk geen ban gaat geven
Succes met je haatsmurfendorpje Gunkelmans!
Laat je vrolijk kastijden door de Gargadaaf - in de wetenschap dat jullie smurfen altijd ontsnappem
En vraag je jezelf eens af
Zelfmoord - is dat een serieus psychisch probleem of moeten bellers naar de zelfmoordlijn niet alleen uitgelachen worden maar tevens de grond in getrapt worden? Want dat is waar jij je geen seconde druk over gemaakt hebt met je RDW
Beetje een machoforum he\
Jongens mogen niet huilen, hoe erg de problematiek ook is maar de ingegroeide teennagel van de smurfin - ow - sterkte![]()
Serieus knul - is dat het soort forum waar jij de mod van wil zijn?![]()
Ik heb wél overwogen op persoonlijke titel te reageren. Dat heb ik niet gedaan omdat ik het op dit forum verder niet over zelfdoding wil hebben.
Het is voor mij moeilijk te bepalen wat voor een ander acceptabel is en wat niet. Het makkelijkst voor mij is als dat wordt aangegeven. Als dat de boodschap is van je postjes, is mij dat nu pas duidelijk geworden.
Het is niet mijn plan om iedere postje met een ad hominem te verwijderen, daar ben ik de mod, en is dit forum, niet naar. Jouw postjes laat ik dus óók staan. Zelfs die met de scheldpartijen richting RDW.
Mocht jij je gekwetst of gekrenkt voelen door opmerkingen van een andere nerd (waarvan ik er ook één ben) geef het alsjeblieft duidelijk aan. Dan kunnen we wellich komen tot gedragsregels.
Ja dat zit er achter
Ik ben alleen niet de jankerd waar men mij voor uitmaakt
Ik ben nog van de generatie waarbij je dat binnen moest houden enzo
daarbij kots ik werkelijk van elke schreeuwerij om bannen en die- en die- heeft mij gekwetsst
maar het ging een grens over en het NIEMAND die ook maar iets zei
Daar komt het zeker weten vandaan want ik heb het weggestopt - in een soort ilussie dat ik mogelijk inderdaad de aansteller zou zijn
Het waren keiharde tijden voor mij toen - het grootste deel heb ik maar niet opgeschreven hier wegens ervaring dat mensen dan wederom materiaal zouden hebben om akelig tegen me te doen .
Nu het allemaal veel beter is - oof goed, J goed, geld goed, huis goed, buurt, goed etc
Veel tijd besteed om over na te denken .
Conclusie ; nee, wat david en een paar anderen deden was absoluut walgelijk. Ik betreed dit forum slechts behoedzaam en nooit wanneer ik me mentaal wat snotterig voel, want dan liggen hier monsters op de loer.
Ik ben het verder met je eens dat wanneeer je gaat modereren op een bepaald niveau dat het vergaande gevolgen heeft. Desondanks zou iedereen hier ervan opknappen gewoon in discussies op te houden met ad hominems .
Weet wel dat door die zelfmoordkwesties en hoe men er hier mee omgaat ik jullie in principe voor geen meter vertrouw .
Veder is dat wel vaker zo, dingen die boven het begrip gaan van de gemiddelde nerd (en dat is nogal wat) worden altijd met agressie onthaald, gebroken benen en geborken harten zijn herkenbare zaken - zaken die compexer liggen, zoals psychische problemen daarin zit forumnerds nog ergens in de jaren 50 en dan bedoel ik 1850 motherfuckers!
begrijp je nu ook een stuk beter
waarom je niks zei
ik begrijp niet alleen wat je zegt beter - ik begrijp jou beter
JOEPIE, FLAAKS GAAT NAAR SINT KILDA
- deschrijver
- Knuffelnerd
Het onderwerp zelfdoding kan inderdaad vaak rekenen op onbegrip en soms denk ik dan: ergens maar goed dat je geen idee hebt.gung ho schreef: ↑26 mei 2023, 20:24 Ik herken wat je zegt. Het heeft bij mij ruim een decennium geduurd voordat ik hier iets heb verteld over de zelfdoding van mijn zusje. De grappig bedoelde opmerkingen kon ik toen wel aan. Ik heb er daarvoor bewust niks over gezegd omdat er werkelijk niks grappigs aan is. Mensen begrijpen het niet als ze er niet mee te maken hebben gehad.
Ik heb het helaas een paar keer van dichtbij meegemaakt. Bepaald niet zwart/wit. Een goede vriendin kreeg na jaren strijd daarvoor uiteindelijk de mogelijkheid tot euthanasie en dat was heel dubbel. Triest dat zij echt niet meer verder kon vanwege zeer heftige psychische problematiek, anderzijds opgelucht voor haar: ik heb haar nooit zo gelukkig gezien als de dag waarop de euthanasie werd bevestigd en ze eindelijk een datum daarvoor kon plannen.
@UH Lijkt mij inderdaad nogal kut om mee te maken hoe daarop gereageerd wordt en dat heeft dan uiteraard gevolgen voor hoe jij je opstelt. Een treurig als begrijpelijk.
Only love, only love can leave such a mark. But only love, only love can heal such a scar.
Re: We zullen het met elkaar moeten doen
Wat een bijzonder topic, en wat een eerste post! Ik kan me helemaal vinden in GH zijn visie. Met al dat gescheld van de afgelopen week ben ik lekker weggebleven.gung ho schreef: ↑23 mei 2023, 22:42 Hoi allemaal,
Wat mij betreft is het postgedrag van Oofje geen aanleiding tot een (perma)ban. Ik kan werkelijk niet bepalen wie hier het meest kinderachtig bezig is -ik meen dat ieder lid volwassen is- maar dat het niveau van de communicatie door een ondergrens aan het zakken is, lijkt mij evident. Mijn tip zou zijn om elkaar wat meer met rust te laten - iets wat bij pubers werkt omdat je dan een beroep doet op wederzijds verantwoordelijkheidsgevoel- maar dat lijkt erg veel van jullie gevraagd.
De beledigingen aan het adres van Rainy Day Woman en de persoonlijke informatie over Billy die United Hope op het forum slingerde, ging wat mij betreft wél die richting op. Gelukkig gunt hij zichzelf op dit moment een forumpauze.
Pasklare oplossingen zijn er niet. Ik wil jullie er wel aan herinneren dat wij met elkaar het forum maken. Dat betekent ook dat wij het met elkaar kunnen afbreken. Ieder voor zich kan bepalen wat hij post. Ieder voor zich kan er ook voor kiezen soms iets niet te posten. Zo moeilijk is het niet.
Voorheen Vlaecks. Nu nóg groener en nóg linkser, maar altijd genuanceerd.
- MarkS
- Knuffelnerd
- Contacteer:
En je bent niet de enige. Ik heb klaz al dagen niet gezien hier 
Feck!
- United Hope
- Forumgod
Omdat klaz hier een van de meest wijze nerds is
die zou nooit en te nimmer met een klein groepje hufters een ban eisen
je moest je schamen mark
(en dat zou ik niet tegen ries zeggen - die heeft geen moreel besef)
- United Hope
- Forumgod
je moet het maar eens terugzoeken - het was niet onbegrip, het was misselijkdeschrijver schreef: ↑26 mei 2023, 20:40Het onderwerp zelfdoding kan inderdaad vaak rekenen op onbegrip en soms denk ik dan: ergens maar goed dat je geen idee hebt.gung ho schreef: ↑26 mei 2023, 20:24 Ik herken wat je zegt. Het heeft bij mij ruim een decennium geduurd voordat ik hier iets heb verteld over de zelfdoding van mijn zusje. De grappig bedoelde opmerkingen kon ik toen wel aan. Ik heb er daarvoor bewust niks over gezegd omdat er werkelijk niks grappigs aan is. Mensen begrijpen het niet als ze er niet mee te maken hebben gehad.
Ik heb het helaas een paar keer van dichtbij meegemaakt. Bepaald niet zwart/wit. Een goede vriendin kreeg na jaren strijd daarvoor uiteindelijk de mogelijkheid tot euthanasie en dat was heel dubbel. Triest dat zij echt niet meer verder kon vanwege zeer heftige psychische problematiek, anderzijds opgelucht voor haar: ik heb haar nooit zo gelukkig gezien als de dag waarop de euthanasie werd bevestigd en ze eindelijk een datum daarvoor kon plannen.
@UH Lijkt mij inderdaad nogal kut om mee te maken hoe daarop gereageerd wordt en dat heeft dan uiteraard gevolgen voor hoe jij je opstelt. Een treurig als begrijpelijk.
Dat de partijen elkaar nu lijken te vinden in het thema zelfdoding is nochtans een verrassende ontknoping. Ik ben blij dat ik me daar niks bij kan voorstellen, omdat ik zoiets afschuwelijks gelukkig nooit van nabij heb meegemaakt. Ik kan me depressiviteit en ernstige somberheid al amper voorstellen.
Hoe dan ook, hulde aan het wederzijds begrip!
Hoe dan ook, hulde aan het wederzijds begrip!
- deschrijver
- Knuffelnerd
Neem ik van je aan. Ook daarom vind ik de wijze waarop je daar nu op terugkomt grote klasse en begrijp ik je wantrouwen.United Hope schreef: ↑26 mei 2023, 21:09 je moet het maar eens terugzoeken - het was niet onbegrip, het was misselijk
Only love, only love can leave such a mark. But only love, only love can heal such a scar.
- deschrijver
- Knuffelnerd
Ik heb het wel van nabij meegemaakt. 2 keer zelfs.Flaaks schreef: ↑26 mei 2023, 21:11 Dat de partijen elkaar nu lijken te vinden in het thema zelfdoding is nochtans een verrassende ontknoping. Ik ben blij dat ik me daar niks bij kan voorstellen, omdat ik zoiets afschuwelijks gelukkig nooit van nabij heb meegemaakt. Ik kan me depressiviteit en ernstige somberheid al amper voorstellen.
Hoe dan ook, hulde aan het wederzijds begrip!![]()
Daarom word ik ook zo kotsmisselijk als lieden zelfmoord dreigementen inzetten sec als manipulatief middel om de ander(en) schuldig te laten voelen.
Ook dat heb ik (nog vaker) meegemaakt.
Lager dan dat kan je niet zinken. Je kotst dan op mensen die er echt een eind aan willen maken. Je maakt misbruik van dat gegeven.
United Hope schat ik absoluut in in die laatste categorie. Noem het intuïtie.
Probleemwolf
Maar goed, ik heb het onderwerp al heel lang laten liggen. UH kan het echter niet nalaten het steeds weer op te rakelen. Voor mij hét ultieme bewijs dat het puur om manipulatie te doen is.
Hij gaat zijn gang maar. Ik kots erop en laat het verder rusten.
Hij gaat zijn gang maar. Ik kots erop en laat het verder rusten.
Probleemwolf
- deschrijver
- Knuffelnerd
Volledig met je eens. UH schaar ik daar niet onder.David schreef: ↑26 mei 2023, 21:28 Daarom word ik ook zo kotsmisselijk als lieden zelfmoord dreigementen inzetten sec als manipulatief middel om de ander(en) schuldig te laten voelen.
Lager dan dat kan je niet zinken. Je kotst dan op mensen die er echt een eind aan willen maken. Je maakt misbruik van dat gegeven.
Daarvoor ben je nog te kort op dit forum om het te herkennen of je trapt gewoon in de manipulatieve valkuil zoals velen hier.
Dit is UH:

Je gelooft erin of niet.
Probleemwolf
- United Hope
- Forumgod
nou mensenDavid schreef: ↑26 mei 2023, 21:28Ik heb het wel van nabij meegemaakt. 2 keer zelfs.Flaaks schreef: ↑26 mei 2023, 21:11 Dat de partijen elkaar nu lijken te vinden in het thema zelfdoding is nochtans een verrassende ontknoping. Ik ben blij dat ik me daar niks bij kan voorstellen, omdat ik zoiets afschuwelijks gelukkig nooit van nabij heb meegemaakt. Ik kan me depressiviteit en ernstige somberheid al amper voorstellen.
Hoe dan ook, hulde aan het wederzijds begrip!![]()
Daarom word ik ook zo kotsmisselijk als lieden zelfmoord dreigementen inzetten sec als manipulatief middel om de ander(en) schuldig te laten voelen.
United Hope schat ik absoluut in in die laatste categorie. Noem het intuïtie.
moet ik meer zeggen?
- deschrijver
- Knuffelnerd
Of iemand denkt ergens anders over dan jij. Wellicht moeilijk voor te stellen, maar echt, het komt voor.
Kan ik me heel goed voorstellen hoor. Zeker op een forum als dit.deschrijver schreef: ↑26 mei 2023, 21:43
Of iemand denkt ergens anders over dan jij. Wellicht moeilijk voor te stellen, maar echt, het komt voor.
Mag ook. Neem zijn ultieme slachtofferschap vooral serieus als je dat wilt.
Maar sta ook toe dat ik er niet in meega.
Bij voorbaat dank.
Probleemwolf
- deschrijver
- Knuffelnerd
We hoeven het ook echt niet met elkaar eens te zijn.
- United Hope
- Forumgod
hallo zelfmoord lijn?
ja hallo met bert
ik wil mezelfmoorden
hahahaha lolobroek aansteller
hahaha
nee serieus mensen
billy kent mij want al jaren op internet
intuitie zelfs
was ik een banschreeuwer
dit is misselijk
en overigens die gevoelens spelen nu niet
en al zouden ze wel spelen haal ik het niet in mn hoofd dat hier neer te plempen \
en wat nog veel belangrijker is
J heeft me nodig
Ik sluit niet uit dat die gevoelens terugkomen
Gevoelens is overigens niet automatisch de daad ... het is de angst voor daad ..en ja soms komt het ook wel tot de daad.
Ik weet dat niet - ik heb heel lang geleden eens een poging gedaan. Ik kan niet in het hoofd kijken van een zelfmoordenaar - wel van mezelf'
Hoe dan ook, de kans dat ik dat nu doe is erg klein. Het is eigenlijk iets dat je moet zien te beheersen denk ik. Maar makkelijk praten nu...ik weet hoe ik me toen voelde
Maar volgens david is het allemaal aanstellerij omdat hij mij zo goed kent ...
Ik heb m een keer gezien en dat was leuk
Fijne vent in die tijd
Maar denken jullie nu werkelijk dat hij dat kan beoordelen? Zelfs als ie mn broer was in in hetzelfde huis woonde zou hij nog niet kunnen weten wat er zich in mijn hoofd afspeelt . IK ben nogal een binnenvitter namelijk.
Maar zie hier dus
Dit
Is wat er gebeurt op dit forum als je over zelfmoord wil praten
DIt is wat er gebeurt als je steun nodig hebt
Laten we eerlijk zijn
sta ik hier bekend als iemand die voortdurend bezig is met steun zoeken op dit forum?
Ik ben van de generatie waar dat soort zaken nogal taboe zijn
Dat ik dat toen liet vallen was een misplaatst vertrouwen in mijn medenerds geweest
En wat mijzelf betreft
Zou daafje bij mij komen huilen dan zou ik m mijn schouder hebben aangeboden. Dat is namelijk wat je doet als mens .
- United Hope
- Forumgod
Nee want volgens hem is alles een strijddeschrijver schreef: ↑26 mei 2023, 21:43Of iemand denkt ergens anders over dan jij. Wellicht moeilijk voor te stellen, maar echt, het komt voor.
- United Hope
- Forumgod
BOYS DONT CRYDavid schreef: ↑26 mei 2023, 21:45Kan ik me heel goed voorstellen hoor. Zeker op een forum als dit.deschrijver schreef: ↑26 mei 2023, 21:43
Mag ook. Neem zijn ultieme slachtofferschap vooral serieus als je dat wilt.
Maar sta ook toe dat ik er niet in meega.
Bij voorbaat dank.
Zeg eikeltje, ten eerste ben ik die Billy niet.
Ten tweede, als je echt met die gedachtes rondloopt (of hebt gelopen) moet je aan jezelf werken en daarbij professionele hulp gaan zoeken.
Het probleem met jou is-en blijft dat je alles altijd buiten jezelf legt. De schuld ligt altijd bij de ander. Daardoor kom je geen ene steek verder en als je inderdaad al suïcidale gedachtes hebt komt het door dat patroon.
Je staat ook helemaal niet open voor constructieve adviezen. Het enige waar je op uit bent is om slachtoffer te spelen en anderen de schuld te geven. Je zwelgt erin. Daarom rakel je dat zelfmoordverhaal ook steeds weer op.
Rot op daarmee eikel, ik heb 1 van mijn beste vrienden verloren door zelfmoord. En jij dweept met dergelijke gedachtes enkel en alleen om je eeuwige slachtofferrol te cultiveren. Met capslocks en al een zelfmoordtopicje openen. En jan-en alleman de schuld ervan geven.
Waar is je norm besef? Wijlen mijn vriend zou zich omdraaien in zijn graf.
Ga eens aan jezelf werken malloot. Zoek hulp. Het zit in jezelf, niet bij de ander(en).
En nu hou ik erover op.
Ten tweede, als je echt met die gedachtes rondloopt (of hebt gelopen) moet je aan jezelf werken en daarbij professionele hulp gaan zoeken.
Het probleem met jou is-en blijft dat je alles altijd buiten jezelf legt. De schuld ligt altijd bij de ander. Daardoor kom je geen ene steek verder en als je inderdaad al suïcidale gedachtes hebt komt het door dat patroon.
Je staat ook helemaal niet open voor constructieve adviezen. Het enige waar je op uit bent is om slachtoffer te spelen en anderen de schuld te geven. Je zwelgt erin. Daarom rakel je dat zelfmoordverhaal ook steeds weer op.
Rot op daarmee eikel, ik heb 1 van mijn beste vrienden verloren door zelfmoord. En jij dweept met dergelijke gedachtes enkel en alleen om je eeuwige slachtofferrol te cultiveren. Met capslocks en al een zelfmoordtopicje openen. En jan-en alleman de schuld ervan geven.
Waar is je norm besef? Wijlen mijn vriend zou zich omdraaien in zijn graf.
Ga eens aan jezelf werken malloot. Zoek hulp. Het zit in jezelf, niet bij de ander(en).
En nu hou ik erover op.
Probleemwolf
Ben je nu ook al zo triest dat je met de echte naam van die Billy gaat smijten (neem ik aan)?
Niet dat het mij verbaast hoor. Maar het toont wel aan hoe ontzettend laag je bent.
Ik word alleen maar meer bevestigd in mijn oordeel.
Niet dat het mij verbaast hoor. Maar het toont wel aan hoe ontzettend laag je bent.
Ik word alleen maar meer bevestigd in mijn oordeel.
Probleemwolf
- United Hope
- Forumgod
en waarom wil je dat zo graag?
- United Hope
- Forumgod
heb je een ego dinkie in je hoofd?
- Rainy Day Woman
- Forum Diva
Echt niet lullig bedoeld, maar je hoeft het toch niet zelf te hebben meegemaakt om te snappen dat zoiets vreselijk is en dat je daar geen grapjes of lullige opmerkingen over maakt?
Laatst gewijzigd door Rainy Day Woman op 27 mei 2023, 11:23, 2 keer totaal gewijzigd.
The company of women with opinions and fat asses.
- United Hope
- Forumgod
dat zegt hij ook nietRainy Day Woman schreef: ↑26 mei 2023, 22:36Echt niet lullig bedoeld, maar je hoeft het toch niet zelf te hebben meegemaakt om te snappen dat zoiets vreselijk is en dat je daar geen grapjes of lullige opmerkingen over maakt?deschrijver schreef: ↑26 mei 2023, 20:40
Het onderwerp zelfdoding kan inderdaad vaak rekenen op onbegrip en soms denk ik dan: ergens maar goed dat je geen idee hebt.
en trouwens grapjes zijn prima
mensen die die gevoelens hebben kwaadwillig neerzetten als aanstellers
daar heb ik persoonlijk mijn twijfels over \
maar wie ben ik
maar wie ben ik?
Ik denk dat ik een beetje voorbarig was. Gelukkig gaan deze bloemen heel lang mee.
- United Hope
- Forumgod
Geen idee - ik weet dat jij me een aansteller vondDavid schreef: ↑26 mei 2023, 22:29 Je kreeg hele constructieve adviezen, ook toen, maar die kwamen erop neer dat je aan jezelf moest werken. Dus bleef je liever zwelgen in je slachtofferrol.
Nu ook weer.
Je bent kansloos.
En ik geen Jack. Maar ja, wat jij wil. Je kop zit vol waanbeelden.
Scheld nog lekker door. Ik ga slapen, Trusten malloot![]()
aan jezelf moeten werken zou op dat moment nogal een belachelijke suggestie zien geweest - ik moest toen met 15 ballen jongleren in de vrieskouw balancerend op een dun touw in mn nakie terwijl er paranha's naar mijn ballen hapten . Niet echt een situatie waarin intelligente mensen de suggestie zouden wekken dat ik aan mezelf zou moeten werken .
Uiteraard wel kwaadaardige en voorzal zieke mensen zoals jij.
Kun je nou godverdomme niet een keer matigen UH! Haal die naam weg uit je posts!
Ga een tijdje weg van dit forum en kom terug als je je weer kunt gedragen. Je bent in wezen een aardige kerel, je hebt zeker ook enig talent, en je bent soms best grappig. Dat is allemaal fijn, maar dat idiote gescheld van je is beschamend en haalt alles onderuit. Doe dat jezelf en de anderen hier niet aan.
Ga een tijdje weg van dit forum en kom terug als je je weer kunt gedragen. Je bent in wezen een aardige kerel, je hebt zeker ook enig talent, en je bent soms best grappig. Dat is allemaal fijn, maar dat idiote gescheld van je is beschamend en haalt alles onderuit. Doe dat jezelf en de anderen hier niet aan.
- United Hope
- Forumgod
NeeFlaaks schreef: ↑26 mei 2023, 23:44 Kun je nou godverdomme niet een keer matigen UH! Haal die naam weg uit je posts!
Dat dus juist niet
IK heb die shit moeten verdragen
NU ga ik precies doen wat jullie al die jaren tegen mij deden
Ik ga onaardig zijn
KIJKEN HOE LEUK JULLIE DAT VINDEN
IK WiL OOK WEL EENS WETEN HOE HET VOELT DE PESTKOP TE ZIJN
EN IK WIL OOK WEL EENS WETEN HOE LEUK JULLIE HET VINDEN GEPESTE TE WORDEN
IK BEN JULLIE PESTERIJEN GEWOON HELEMAAL ZAT
IK BEN ALS KIND AL GEPEST EN IK KEN HET |
IK PEST TERUG
SMERIG STELLETJE DAAFPIJPERTS
Misschien moet je ook wat minder drinken. Je bazelt een eind weg. 
- deschrijver
- Knuffelnerd
Ben ik met je eens. Ik doelde niet op grapjes of lullige opmerkingen, maar puur op onbegrip. Dus ook niet verwijtbaar. Veel mensen kunnen zich er geen voorstelling van maken dat het einde voor iemand nog de enige optie is. En dat komt vaak juist voort uit de beste bedoelingen.Rainy Day Woman schreef: ↑26 mei 2023, 22:36Echt niet lullig bedoeld, maar je hoeft het toch niet zelf te hebben meegemaakt om te snappen dat zoiets vreselijk is en dat je daar geen grapjes of lullige opmerkingen over maakt?deschrijver schreef: ↑26 mei 2023, 20:40
Het onderwerp zelfdoding kan inderdaad vaak rekenen op onbegrip en soms denk ik dan: ergens maar goed dat je geen idee hebt.
- United Hope
- Forumgod
Flaaks
of iets minder vlees eten ?
OF wellicht wat meer mediteren
wie weet?
Ik drink momenteel omdat ik boos ben
ik wordt niet boos omdat ik drink
Ik ben niet zomaar boos
Ik ben woedend
ik heb lang en heel erg lang me afgevraagd
ligt het nu aan mij??
echt heel dom
onzeker
weet je veel ?
ik kwam dus tot de schrikbarende conclusie
het ligt niet aan mij
Alleen zelfreflectie is iets waar men hier totaal mee onbekend is
De theorie
Niet de praktijk
Dit zijn kwaadaardige eikels
EN Nu ben ik dus boos
Heel erg boos en vooral woedend
Wat denken deze burgertrutten wiens enige tegenslag in het leven ongeveer geweest is dat ze brinta kregen van hun moeder.
Ik dans links en ik krijg gezeik, ik dans rechts en ik krijg gezeik
Ik dans niet EN IK KRIJG NOG MEER GEZEIK
of iets minder vlees eten ?
OF wellicht wat meer mediteren
wie weet?
Ik drink momenteel omdat ik boos ben
ik wordt niet boos omdat ik drink
Ik ben niet zomaar boos
Ik ben woedend
ik heb lang en heel erg lang me afgevraagd
ligt het nu aan mij??
echt heel dom
onzeker
weet je veel ?
ik kwam dus tot de schrikbarende conclusie
het ligt niet aan mij
Alleen zelfreflectie is iets waar men hier totaal mee onbekend is
De theorie
Niet de praktijk
Dit zijn kwaadaardige eikels
EN Nu ben ik dus boos
Heel erg boos en vooral woedend
Wat denken deze burgertrutten wiens enige tegenslag in het leven ongeveer geweest is dat ze brinta kregen van hun moeder.
Ik dans links en ik krijg gezeik, ik dans rechts en ik krijg gezeik
Ik dans niet EN IK KRIJG NOG MEER GEZEIK
- deschrijver
- Knuffelnerd
Ik snap je wel, maar je hebt er alleen zelf geen ene reet aan.United Hope schreef: ↑26 mei 2023, 23:51 NU ga ik precies doen wat jullie al die jaren tegen mij deden
Ik ga onaardig zijn
- United Hope
- Forumgod
Hier komt dat niet uit de beste bedoelingen maar puur uit kwaadaardigheiddeschrijver schreef: ↑27 mei 2023, 00:00Ben ik met je eens. Ik doelde niet op grapjes of lullige opmerkingen, maar puur op onbegrip. Dus ook niet verwijtbaar. Veel mensen kunnen zich er geen voorstelling van maken dat het einde voor iemand nog de enige optie is. En dat komt vaak juist voort uit de beste bedoelingen.Rainy Day Woman schreef: ↑26 mei 2023, 22:36Echt niet lullig bedoeld, maar je hoeft het toch niet zelf te hebben meegemaakt om te snappen dat zoiets vreselijk is en dat je daar geen grapjes of lullige opmerkingen over maakt?deschrijver schreef: ↑26 mei 2023, 20:40
Ik wilde zelfmoord doen
ik belde geen lijn
ik vertelede het op plaatsen waarvan ik dacht dat ik het er over kon hebben zoals hier
je ziet als je vandaag eens even leest hoe david daar toen en nu mee omgaat
Ik was een aansteller - want hij kent iemand en die was niet ik
\
Mooi man
ik was er gewoon waarschijnlijk niet geweest als ik niet mijn dochter had gehad
Ik heb die gevoelens al heel erg lang en dat is kut
heel kut
en tevens ongelovelijk kut
ik was er ooit bijna
toen was er gelukkig iemand die het doorhad
maar goed
als het aan die teringklootzakken hier ligt is dat maar jammer
die zouden me persoonlijk de polsen komen doorsnijden en zeggen "eindelijk rust op het forum"
En dat zouden ze ook bij oofje doen , bij jou en eigenlijk iedereen wiens kop ze niet aanstaat
Bijzonder dat nou mensen spontaan hun leed gaan uitventen.
Nou ja, ergens wel begrijpelijk. Rams lijkt te denken dat ie de enige is die shit meegemaakt heeft.
Nou 'beste' Rams, dat is niet zo. Ik deel hier zelden persoonlijke informatie maar ondergetekende heeft ook heus geen onbezorgd leven achter de rug. Ik heb in mijn jeugd een paar dingen meegemaakt die je gerust traumatisch mag noemen. Ik ben op m'n 14e noodgedwongen uit huis gegaan en dat was niet voor niets. En ja, ook ik heb verschillende mensen gekend die zelf hebben besloten uit het leven te stappen.
Wil ik hier verder iets mee zeggen? Nee, iedereen maakt dingen mee, de één meer dan de ander natuurlijk, en het is natuurlijk geen wedstrijd. Maar het is hoe dan ook de bedoeling dat je iets met je levenservaringen doet. Dat je er dingen van leert om er sterker uit te komen. Dat je coping mechanismes ontwikkelt.
Jij hebt die kennelijk nooit ontwikkeld. Denk niet dat ik veel van de door jouw geschreven gevoelens niet herken. Ook ik heb me vaak genoeg zielig en onbegrepen gevoeld. Maar ik ben geen 16 meer.
Vanwege dat stukje herkenning zou ik graag wat meer begrip voor je willen opbrengen maar dat krijg ik gezien wat je nu allemaal aan het doen bent niet voor elkaar. Je bent je echt schofterig en smerig aan het gedragen nu en je bent gewoon een lul
Nou ja, ergens wel begrijpelijk. Rams lijkt te denken dat ie de enige is die shit meegemaakt heeft.
Nou 'beste' Rams, dat is niet zo. Ik deel hier zelden persoonlijke informatie maar ondergetekende heeft ook heus geen onbezorgd leven achter de rug. Ik heb in mijn jeugd een paar dingen meegemaakt die je gerust traumatisch mag noemen. Ik ben op m'n 14e noodgedwongen uit huis gegaan en dat was niet voor niets. En ja, ook ik heb verschillende mensen gekend die zelf hebben besloten uit het leven te stappen.
Wil ik hier verder iets mee zeggen? Nee, iedereen maakt dingen mee, de één meer dan de ander natuurlijk, en het is natuurlijk geen wedstrijd. Maar het is hoe dan ook de bedoeling dat je iets met je levenservaringen doet. Dat je er dingen van leert om er sterker uit te komen. Dat je coping mechanismes ontwikkelt.
Jij hebt die kennelijk nooit ontwikkeld. Denk niet dat ik veel van de door jouw geschreven gevoelens niet herken. Ook ik heb me vaak genoeg zielig en onbegrepen gevoeld. Maar ik ben geen 16 meer.
Vanwege dat stukje herkenning zou ik graag wat meer begrip voor je willen opbrengen maar dat krijg ik gezien wat je nu allemaal aan het doen bent niet voor elkaar. Je bent je echt schofterig en smerig aan het gedragen nu en je bent gewoon een lul
't Is mooi geweest
Dat je boos bent is duidelijk, UH. Maar je bent nu alleen maar boos om wat er eerder is gezegd, want vandaag is er niks nieuws voorbij gekomen dat enige boosheid rechtvaardigt, eerder het tegendeel. Je zoekt die boosheid dus zelf op, mengt het met je levensverhaal en dat alles dompel je onder in tranen van bier of iets sterkers. Misschien moet je maar eens je nest opzoeken. Morgen spreken we verder.
- United Hope
- Forumgod
Ik heb er wel wat aandeschrijver schreef: ↑27 mei 2023, 00:04Ik snap je wel, maar je hebt er alleen zelf geen ene reet aan.United Hope schreef: ↑26 mei 2023, 23:51 NU ga ik precies doen wat jullie al die jaren tegen mij deden
Ik ga onaardig zijn
Ik wil mensen eens laten voelen wat ze mij hebben laten voelen
Als wijsheid niet komt door welbespraakte volzinnen
Laat het dan maar komen door ervaring
Vinden jullie me leuk zo?!
NOU?!~
Waarom moest ik jullie dan wel leuk vinden
@schrijver
IK ben mijn hele jeugd gepest
Tijd om de pesters een terug te pesten
En jullie zullen godverdomme mijn hele jeugd over jullie burgertruttige rugjes voelen'
Iets wat mn onbegripvolle pa altijd zei
wor je gepest
gewoon keihard terugslaan
Nou dat zullen ze krijgen dus
Hier wordt het bullebakken door daaf, ries en frob alle ruimte gegeven
PRIMA
Dan heb ik het recht terug te meppen
Fukking Hufters
Hoe lang moet een mens pesterijen verdragen voordat het terug gaat slaan?
- United Hope
- Forumgod
Lees je PM naar mij nog eens nafrobbert schreef: ↑27 mei 2023, 00:10 Bijzonder dat nou mensen spontaan hun leed gaan uitventen.
Vanwege dat stukje herkenning zou ik graag wat meer begrip voor je willen opbrengen maar dat krijg ik gezien wat je nu allemaal aan het doen bent niet voor elkaar. Je bent je echt schofterig en smerig aan het gedragen nu en je bent gewoon een lul![]()
Je liegt dat je barst - je WIL RUZIE
iK BOOD VREDE AAN
Je maakte me uit voor aansteller
\
Ik geloof je trouwens
We hadden het niet makkelijk vroeger
Maar er was geen enkele manier mogelijk om gewoon van jou te horen te krijgen
"ok laten we gewoon aardig tegen elkaar doen"
mijn woede strekt zich - (*is zelf mede de oorzaak) van jouw walgelijke PM's waaruit blijkt dat jouw intentie gewoon is om vooral ruzie met mij te maken
Gepeste mensen worden vaak zelf pestkoppen tenslotte
fuck you Frobbert
ik ben geen zestien meer
JIj WEL~!
- deschrijver
- Knuffelnerd
Wat mij betreft wordt er gewoon over een onderwerp gesproken.
- United Hope
- Forumgod
precies
maar volgens frobbert - de morele overbaas - is het uitventen
boys dont cry
echt hoor frobbert
uitventen
zeg gewoon dat jongens geen emoties mogen tonen
of is er een manier dat te doen dat het niet uitventen is
misbaksel
WAnt dit is EXACT wat ik bedoel
Je mag hier NOOIT iets zeggen over je emoties want je bent toch godverdomme een echte man of niet dan?
(mijn pa kreeg zelfs keiharde klappen in zijn smoel van mijn lieve op als ie zoiets flikte)
Stomme zeeuwse slavendrijver die je er bent.
maar volgens frobbert - de morele overbaas - is het uitventen
boys dont cry
echt hoor frobbert
uitventen
zeg gewoon dat jongens geen emoties mogen tonen
of is er een manier dat te doen dat het niet uitventen is
misbaksel
WAnt dit is EXACT wat ik bedoel
Je mag hier NOOIT iets zeggen over je emoties want je bent toch godverdomme een echte man of niet dan?
(mijn pa kreeg zelfs keiharde klappen in zijn smoel van mijn lieve op als ie zoiets flikte)
Stomme zeeuwse slavendrijver die je er bent.
- Rainy Day Woman
- Forum Diva
Nou, ik denk dat ik dat me wel kan voorstellen puur vanuit empathisch vermogen, zonder dat ik het in mijn omgeving heb meegemaakt. Maar je zou wel kunnen zeggen dat alleen de persoon die het zelf doet dat écht kan weten. Dat lijkt me iets heel donkers en eenzaams en dáár kan ik me inderdaad niet echt een voorstelling van maken. Gelukkig maar.deschrijver schreef: ↑27 mei 2023, 00:00Ben ik met je eens. Ik doelde niet op grapjes of lullige opmerkingen, maar puur op onbegrip. Dus ook niet verwijtbaar. Veel mensen kunnen zich er geen voorstelling van maken dat het einde voor iemand nog de enige optie is. En dat komt vaak juist voort uit de beste bedoelingen.Rainy Day Woman schreef: ↑26 mei 2023, 22:36Echt niet lullig bedoeld, maar je hoeft het toch niet zelf te hebben meegemaakt om te snappen dat zoiets vreselijk is en dat je daar geen grapjes of lullige opmerkingen over maakt?deschrijver schreef: ↑26 mei 2023, 20:40
Maar ik vind het lastig er iets over te zeggen, omdat het zo'n precair onderwerp is en ik niemand voor het hoofd wil stoten.
Laatst gewijzigd door Rainy Day Woman op 27 mei 2023, 00:30, 1 keer totaal gewijzigd.
The company of women with opinions and fat asses.
- deschrijver
- Knuffelnerd
Ik snap dat je iets wil doen met dat gevoel. Ik raad therapie aan en dat bedoel ik serieus en met een goede intentie. En vooral omdat je daar zelf uiteindelijk het meeste aan hebt. En daar gaat het om. Wraakgevoelens zijn begrijpelijk, maar werken uiteindelijk voor jezelf alleen maar destructief.United Hope schreef: ↑27 mei 2023, 00:16 @schrijver
- United Hope
- Forumgod
waarom moeten de slachtoffers en niet de daders therapie?
enneh
man
je wil niet weten wat voor idioten dat zijn
daarom denk ik ook niet dat het een oplossing is voor ries, frob en david
het zij kwaadaardige mensen
hoe ga je om met kwaadaardige mensen?
dat heb ik moeten leren en inmiddels weet ik dat een beetje
je past je aan - helpt niet want - ze ruiken slachtoffers
je past je niet aan en je wordt tot in den treure gepest
naja
maakt dus geen flikker uit
Nee hoor ik ben mijn hele leven al gepest
NU ga ik de hufters terugpesten de smerige lafaards, de hufters, de bullebakken
JUllie zijn begonnnen
HET IS GENOEG GEWEEST
EN mark en kraut \
DOMME IDIOTEN
Ik ben boos en WOEDEND op jullie smerige laffe hypocrieten !
Ik kots op jullie
hufters
smeriger huters
flikker op
zelfs daaf is niet zo laag als jullie meelopers'
enneh
man
je wil niet weten wat voor idioten dat zijn
daarom denk ik ook niet dat het een oplossing is voor ries, frob en david
het zij kwaadaardige mensen
hoe ga je om met kwaadaardige mensen?
dat heb ik moeten leren en inmiddels weet ik dat een beetje
je past je aan - helpt niet want - ze ruiken slachtoffers
je past je niet aan en je wordt tot in den treure gepest
naja
maakt dus geen flikker uit
Nee hoor ik ben mijn hele leven al gepest
NU ga ik de hufters terugpesten de smerige lafaards, de hufters, de bullebakken
JUllie zijn begonnnen
HET IS GENOEG GEWEEST
EN mark en kraut \
DOMME IDIOTEN
Ik ben boos en WOEDEND op jullie smerige laffe hypocrieten !
Ik kots op jullie
hufters
smeriger huters
flikker op
zelfs daaf is niet zo laag als jullie meelopers'
- United Hope
- Forumgod
dat komt omdat je dom bentRainy Day Woman schreef: ↑27 mei 2023, 00:28Nou, ik denk dat ik dat me wel kan voorstellen puur vanuit empathisch vermogen, zonder dat ik het in mijn omgeving heb meegemaakt. Maar je zou wel kunnen zeggen dat alleen de persoon die het zelf doet dat écht kan weten. Dat lijkt me iets heel donkers en eenzaams en dáár kan ik me inderdaad niet echt een voorstelling van maken. Gelukkig maar.deschrijver schreef: ↑27 mei 2023, 00:00Ben ik met je eens. Ik doelde niet op grapjes of lullige opmerkingen, maar puur op onbegrip. Dus ook niet verwijtbaar. Veel mensen kunnen zich er geen voorstelling van maken dat het einde voor iemand nog de enige optie is. En dat komt vaak juist voort uit de beste bedoelingen.Rainy Day Woman schreef: ↑26 mei 2023, 22:36Echt niet lullig bedoeld, maar je hoeft het toch niet zelf te hebben meegemaakt om te snappen dat zoiets vreselijk is en dat je daar geen grapjes of lullige opmerkingen over maakt?deschrijver schreef: ↑26 mei 2023, 20:40
Maar ik vind het lastig er iets over te zeggen, omdat het zo'n precair onderwerp is en ik niemand voor het hoofd wil stoten.
- MarkS
- Knuffelnerd
- Contacteer:
Interessant filmpje:
Het commentaar eronder:
"A wonderful clip featuring Mary Bancroft from the documentary on C.G. Jung "Matter of The Heart." When Jung poked Mary with a very simple question, she was shown a reflection that she wasn’t quite ready to honesty acknowledge... Her response is a quintessential example of “projection”."
Het commentaar eronder:
"A wonderful clip featuring Mary Bancroft from the documentary on C.G. Jung "Matter of The Heart." When Jung poked Mary with a very simple question, she was shown a reflection that she wasn’t quite ready to honesty acknowledge... Her response is a quintessential example of “projection”."
Feck!
Ik weet het niet hoor, maar volgens mij heb je een verkeerd beeld van pesten. Wat jij aan het doen bent is iig geen pesten. Dat is, dat is...waanzin. Of dronkemans gejank. Just my five cents. Carry on.United Hope schreef: ↑27 mei 2023, 00:16
t Leven, ze kunnen me nog meer vertellen.
- deschrijver
- Knuffelnerd
Er moet natuurlijk helemaal niets. Mijn gedachte is meer: een mens kan niet alles alleen en soms is hulp effectief om je eigen leven wat aangenamer te maken.
Proberen je daar zo min mogelijk van aan te trekken.
Makkelijk gezegd, maar mijn insteek is niet de illusie dat ik het gedrag van anderen in die mate kan beïnvloeden dat ze en ander, aangenamer mens worden.
Ik probeer mij daar een voorstelling van te maken, maar daar slaag ik niet in. Wel weet ik dat iedereen er bij gebaat is om zo sterk en weerbaar mogelijk te zijn. Aangedaan leed kun je niet ongedaan maken.