The Voice, sex edition
- Siegfried Stahl
- Meganerd
- Contacteer:
Re: The Voice, sex edition
Staat er nog wat behoorlijks in het mooie vrouwen echt topiekje welke ik eens kan benaderen?
" what the fuck are you talking about! Have you no ears (laughs)".
Johnny Lydon 1983
[quote=Krautsurfer post_id=747557 time=1780944109 user_id=95]
Fervid is een steengoede band.
[/quote]
Johnny Lydon 1983
[/quote]
- Ysidorus Fuchs
- Meganerd
Een vrouw die er tegen trapt, zal wellicht sneller te vinden zijn.
"The worst thing about it I'd just booked me cruise"
- Siegfried Stahl
- Meganerd
- Contacteer:
Ja, dat zul je net zien!
Johnny Lydon 1983
[/quote]
Johnny Lydon 1983
[/quote]
- Siegfried Stahl
- Meganerd
- Contacteer:
Ali B functie elders dus begrijp ik.....wat zijn de mogelijkheden nog in zo'n geval....Burgemeester ergens in Groningen? Nachtwaker op een verlaten industrieterrein? Verkeersregelaar? De spoelkeuken bij van der Valk? Rietsnijder in de Biesbosch? Bibliotheek mederwerker tussen front en backoffice? Cliniclown? Eenzame zaaier in een weids landschap? kassa medewerker bij de kingloop? Bananenplukker? Aspergesteker?
wat?
wat?
Johnny Lydon 1983
[/quote]
Johnny Lydon 1983
[/quote]
- Siegfried Stahl
- Meganerd
- Contacteer:
Overigens is dit gedrag zeker niet nieuw.
Johnny Lydon 1983
[/quote]
Johnny Lydon 1983
[/quote]
- Siegfried Stahl
- Meganerd
- Contacteer:

Johnny Lydon 1983
[/quote]
Johnny Lydon 1983
[/quote]
- United Hope
- Forumgod
- United Hope
- Forumgod
Ik denk dat ie wel in een garage kan werkenSiegfried Stahl schreef: ↑21 jan 2022, 08:54 Ali B functie elders dus begrijp ik.....wat zijn de mogelijkheden nog in zo'n geval....Burgemeester ergens in Groningen? Nachtwaker op een verlaten industrieterrein? Verkeersregelaar? De spoelkeuken bij van der Valk? Rietsnijder in de Biesbosch? Bibliotheek mederwerker tussen front en backoffice? Cliniclown? Eenzame zaaier in een weids landschap? kassa medewerker bij de kingloop? Bananenplukker? Aspergesteker?
wat?
JOEPIE, FLAAKS GAAT NAAR SINT KILDA
ik hoorde dat ie met Marco B naar vrijplaats Dubai is gevlucht om hun geld te besteden, en aan die cultuur daar denkende vast ook enige vleselijke geneugten te consumerenSiegfried Stahl schreef: ↑21 jan 2022, 08:54 Ali B functie elders dus begrijp ik.....wat zijn de mogelijkheden nog in zo'n geval....Burgemeester ergens in Groningen? Nachtwaker op een verlaten industrieterrein? Verkeersregelaar? De spoelkeuken bij van der Valk? Rietsnijder in de Biesbosch? Bibliotheek mederwerker tussen front en backoffice? Cliniclown? Eenzame zaaier in een weids landschap? kassa medewerker bij de kingloop? Bananenplukker? Aspergesteker?
wat?
aka Ri'shad, Parel van het Noordoosten
Nothing to be done
¯\_(ツ)_/¯
Nothing to be done
¯\_(ツ)_/¯
- Mina en de mieren
- Meganerd
wat is dit voor shownieuwssletterigetopic? 
I know a place where to go
Into your arms
Oh into your arms
I can go
Into your arms
Oh into your arms
I can go
misschien moet je hem even lezen, dan kom je er achter
leef je altijd onder een steen ofzo
leef je altijd onder een steen ofzo
Nothing to be done
¯\_(ツ)_/¯
Nothing to be done
¯\_(ツ)_/¯
- Mina en de mieren
- Meganerd
ik hou me niet bezig met onzin 
Into your arms
Oh into your arms
I can go
Into your arms
Oh into your arms
I can go
tot je zelf bij de kut gegrepen wordt door een Donald en dan maar gillen
Nothing to be done
¯\_(ツ)_/¯
Nothing to be done
¯\_(ツ)_/¯
- Mina en de mieren
- Meganerd
ik volg het niet 
Into your arms
Oh into your arms
I can go
Into your arms
Oh into your arms
I can go
Ik vind het tot nu toe allemaal erg hysterisch die reacties overal, en een hoog 'trial by media' gehalte hebben.
Ik vraag me oprecht af hoeveel strafbare feiten er nou zijn gepleegd.
Rietbergen heeft wat borsten betast en geile appjes gestuurd, Borsato heeft aan de kontjes van minderarige meisjes gezeten (dat kan al gebeuren als je ze even optilt) maar daar is het bij gebleven, en Ali B heeft er wat buitenechtelijke affaires op nagehouden die hij vanuit zijn machtspostitie bij de voice heeft opgedaan. Oké, tegen AliB 1 verkrachtings aangifte, maar daarbij kan je afvragen of dat het echt was of dat het bewezen kan worden.
Het lijkt me allemaal eerder een moraal kwestie. De heren hebben zich niet bepaald netjes gedragen. Moeten daar ook zeker gevolgen van ondervinden (als in: einde carriére of minimaal ontslag) maar échte strafbare feiten lijken er vooralsnog niet te zijn gepleegd.
Daarbij ook altijd in het achterhoofd houden dat je als man in zo'n positie onmiddelijk genaild wordt als een vals of labiel vrouwspersoon je besluit te cancellen via de media. Ook daar kunnen onzuivere motieven meespelen.
Oké, weer even advocaat van de duivel gespeeld. Ik heb altijd behoefte aan wat tegenwicht bij lynchpartijen.
We wachten de eventuele strafzaken maar af.
Rietbergen heeft wat borsten betast en geile appjes gestuurd, Borsato heeft aan de kontjes van minderarige meisjes gezeten (dat kan al gebeuren als je ze even optilt) maar daar is het bij gebleven, en Ali B heeft er wat buitenechtelijke affaires op nagehouden die hij vanuit zijn machtspostitie bij de voice heeft opgedaan. Oké, tegen AliB 1 verkrachtings aangifte, maar daarbij kan je afvragen of dat het echt was of dat het bewezen kan worden.
Het lijkt me allemaal eerder een moraal kwestie. De heren hebben zich niet bepaald netjes gedragen. Moeten daar ook zeker gevolgen van ondervinden (als in: einde carriére of minimaal ontslag) maar échte strafbare feiten lijken er vooralsnog niet te zijn gepleegd.
Daarbij ook altijd in het achterhoofd houden dat je als man in zo'n positie onmiddelijk genaild wordt als een vals of labiel vrouwspersoon je besluit te cancellen via de media. Ook daar kunnen onzuivere motieven meespelen.
Oké, weer even advocaat van de duivel gespeeld. Ik heb altijd behoefte aan wat tegenwicht bij lynchpartijen.
Probleemwolf
Neemt niet weg dat het natuurlijk heerlijk is als we die Ali B en Borsato nooit meer op TV hoeven te zien 
Probleemwolf
- Siegfried Stahl
- Meganerd
- Contacteer:
Er gaan geruchten dat ook Roel van Velzen de gewoonte had vrouwen onder de rok te kijken. Maar hij kon niet anders.David schreef: ↑23 jan 2022, 10:11 Ik vind het tot nu toe allemaal erg hysterisch die reacties overal, en een hoog 'trial by media' gehalte hebben.
Johnny Lydon 1983
[/quote]
Johnny Lydon 1983
[/quote]
- Siegfried Stahl
- Meganerd
- Contacteer:
Ga je nog bloemen leggen bij de studio?
Johnny Lydon 1983
[/quote]
Johnny Lydon 1983
[/quote]
Als Ali B mij nou belt; ik heb nog wel wat contacten in een distributiecentrum waar ze zitten te springen om pretentieloze handjes.Siegfried Stahl schreef: ↑21 jan 2022, 08:54 Ali B functie elders dus begrijp ik.....wat zijn de mogelijkheden nog in zo'n geval....Burgemeester ergens in Groningen? Nachtwaker op een verlaten industrieterrein? Verkeersregelaar? De spoelkeuken bij van der Valk? Rietsnijder in de Biesbosch? Bibliotheek mederwerker tussen front en backoffice? Cliniclown? Eenzame zaaier in een weids landschap? kassa medewerker bij de kingloop? Bananenplukker? Aspergesteker?
wat?
iKer. Een ijdel cultfiguur met een megalomaan online ego.
Siegfried Stahl schreef: ↑23 jan 2022, 10:31Er gaan geruchten dat ook Roel van Velzen de gewoonte had vrouwen onder de rok te kijken. Maar hij kon niet anders.David schreef: ↑23 jan 2022, 10:11 Ik vind het tot nu toe allemaal erg hysterisch die reacties overal, en een hoog 'trial by media' gehalte hebben.
@BB: grappig beschreven. Mijn jongste dochter zou zeggen 'pap, ik weet het Nederlandse woord niet, maar hij is misogynist'.
iKer. Een ijdel cultfiguur met een megalomaan online ego.
Siegfried Stahl schreef: ↑23 jan 2022, 10:31
Er gaan geruchten dat ook Roel van Velzen de gewoonte had vrouwen onder de rok te kijken. Maar hij kon niet anders.
Nee, maar ga me wel aanmelden als kandidaat bij verschillende programma's.
Ik heb ook wel weer eens behoefte aan echt fysiek contact
Probleemwolf
- Mina en de mieren
- Meganerd
David klaagt over zijn vriendin 
Into your arms
Oh into your arms
I can go
Into your arms
Oh into your arms
I can go
Overigens is geen topic met 'voice' en 'sex' in de titel compleet zonder Serhat:

Ik ben geen BB maar als jij me maar met deze gek wil verwarren is het jouw zaak natuurlijk.
Maar om even op de opmerking zelf in te gaan: ik ben niet misogyn.
Om de vrouw puur als onweerbaar kwetsbaar slachtoffer te zien: dat is pas misogyn.
Uit de verhalen die ik in de documentaire van Boos heb gehoord kwam steeds naar voren dat zodra de vrouwen aangaven niet van de handtastelijkheden gediend te zijn de mannen ermee stopten. Het waren eigenlijk vooral de labiele types die het toch maar toelieten. In hun eigen woorden omdat ze overdonderd waren door de machtspositie van de heer in kwestie of gewoon bang ertegen in te gaan. Maar het kan natuurlijk ook zijn dat ze dachten dat het goed was voor hun carrière (de pragmatische dames die achteraf besluiten te cancellen omdat de carrièrebeloftes toch niet van de grond blijken te zijn gekomen). In dat laatste geval zijn ze medeplichtig aan het proces.
Hoe dan ook: de weerbare vrouwen (of de vrouwen die zich niet teveel lieten leiden door carrièregeilheid) konden de mannen blijkbaar makkelijk afremmen. Daarmee kunnen we concluderen dat niet alleen de foute mannen hun gedrag aan moeten passen, maar dat ook de vrouwen moeten leren (zoals de heer de Mol terecht opmerkte) wat weerbaarder te worden. En niet teveel moeten geilen op machtige mannen met gladde babbels. Ook dát is emancipatie. Die komt niet van 1 kant.
Daarmee beschouwt David ook de vrouwen zelf als onderdeel van het probleem, en daarmee als volwaardige personen en niet enkel als willoos kwetsbaar aangeschoten wild.
Wie dat laatste vindt (zoals half NLD momenteel) is misogyner dan David. Zeg dat maar tegen je dochters.
Probleemwolf
Het wordt onderhand wel eens tijd dat ik ook word gecanceld om deze mening trouwens.
Probleemwolf
Doe het zelf.
Nothing to be done
¯\_(ツ)_/¯
Nothing to be done
¯\_(ツ)_/¯
Ik ben het trouwens eens met daafje.
Nothing to be done
¯\_(ツ)_/¯
Nothing to be done
¯\_(ツ)_/¯
- Rainy Day Woman
- Forum Diva
Goede column van Loes Reijmer in de Volkskrant:
Je hoorde deze week nog weleens gemopper dat het nergens anders over ging. Dat het een soap was, een beetje vunzig ook, iets voor de roddelbladen en showbizzrubrieken. Navelstaarderij bovendien, waar een klein land klein in kan zijn. Hebben we door dat Poetin dreigt Oekraïne binnen te vallen, dat de rijksten alleen maar rijker worden, dat China invloed probeert uit te oefenen op Nederlandse academici? En dan zijn wij bezig met het seksleven van de man van Linda de Mol?
Zalig zijn degenen voor wie de kwestie The Voice abstract is. Degenen die het van een afstandje kunnen bekijken, het hoofd lauwtjes schuddend: het zal allemaal wel. Degenen die niet weten hoe het is om op straat, op de werkvloer, op sociale media of op de dansvloer te moeten navigeren rondom grote ego’s, of broze ego’s. Degenen die niet, zo zou je min of meer kunnen zeggen, de ándere helft van de bevolking zijn.
Het schandaal van The Voice gaat, voor de duidelijkheid, in de kern niet over het seksleven van de man van Linda de Mol. En ook niet over het seksleven van Ali B, of dat van Marco Borsato.
Het gaat over de carrières van vrouwen. Jonge zangeressen die een droom hadden, op een podium wilden staan – en tot het vernederende besef kwamen dat het helemaal niet om hun talent of inzet ging. Niet alleen, althans. Vanaf het moment dat de kandidaten een flirterig appje van bandleider Jeroen Rietbergen ontvingen, voelden ze: mijn optreden is niet meer het enige dat telt. Hoe te reageren? Als je terugflirt, word je medeplichtig, een afwijzing kan consequenties hebben voor je carrière. Een gekmakend dilemma dat niet alleen kandidaten van The Voice treft, maar vrouwen (en een enkele man) op vele werkvloeren.
Coach Ali B benaderde de jonge vrouwen na afloop van hun deelname, blijkt uit de verhalen in BOOS. Maar ook dat gebeurde onder de vlag van werk. Een kandidaat die het programma net had verlaten, bood hij een dag in de studio aan. Om vervolgens bij haar thuis aan te kloppen met de mededeling dat hij zin had om haar ‘te neuken’. Een andere ex-kandidaat met wie hij in de weken daarvoor een vriendschappelijke band had opgebouwd, nam hij mee naar zijn studio, zijn werkterrein dus. Daar drong hij plotseling aan op seks.
De vrouwen voelden zich gezien om hun talent, ze dachten dat Ali B iets met hen wilde als artiest. Dat is niet naïef, want dat is het verhaal waarmee we opgroeien: dat mannen en vrouwen even serieus worden genomen, dat we louter gevierd worden om wat we kunnen. Het wangedrag bij The Voice laat zien dat het vooralsnog een fabeltje is, dat het ideaal pas dichterbij komt als macht evenwichtiger wordt verdeeld.
Sinds donderdag is er al veel gezegd over het ontluisterende interview met John de Mol. Over zijn stellige overtuiging dat bandleider Rietbergen, óók nog eens zijn zwager, geen machtspositie had. Over het machismo waarmee hij Rietbergen ‘alle hoeken van de kamer had laten zien’, maar hem gewoon liet aanblijven als bandleider. Over zijn oprechte verbazing dat vrouwen zich niet eerder bij ‘de loketten’ hadden gemeld.
Wat mij vooral zal bijblijven is de algehele nonchalance, de kennelijke desinteresse in het onderwerp. Hier zat een man die zich nog nooit had verdiept in seksueel grensoverschrijdend gedrag, ook al leidt hij al decennialang een media-imperium. Een man die het zelfs nu niet nodig had gevonden een deskundige te raadplegen, in voorbereiding op het interview. Een man, kortom, voor wie de kwestie The Voice abstract bleef, ook al zat hij er tot zijn nek in.
The company of women with opinions and fat asses.
- United Hope
- Forumgod
ach niks zo moois als walgelijke types van hun voetstuk zien vallen of niet dan?
Mwoah, ik denk niet dat dat in mijn ranglijst van mooiste dingen erg hoge ogen scoort.
- United Hope
- Forumgod
Nee maar een groot deel der Nederlanders vindt het machtig mooi.
De pers pakte grootser uit dan bijvoorbeeld met het toeslagen schandaal waarbij 2000 kinderen bij hun ouders weggehaald zijn en diverse zelfmoorden en scheidingen heeft opgeleverd
Nee, een heerlijke lynchpartij omdat wij moreel allemaal veel hoger staan dan die BN-ers dat is pas genieten.
De pers pakte grootser uit dan bijvoorbeeld met het toeslagen schandaal waarbij 2000 kinderen bij hun ouders weggehaald zijn en diverse zelfmoorden en scheidingen heeft opgeleverd
Nee, een heerlijke lynchpartij omdat wij moreel allemaal veel hoger staan dan die BN-ers dat is pas genieten.
De implicaties gaan cultureel wel stukje verder dan dat. Je denkt/kijkt al net zo oppervlakkig als je vriendin, en al die showbizgeile types waar je nu over klaagt.
Nothing to be done
¯\_(ツ)_/¯
Nothing to be done
¯\_(ツ)_/¯
- United Hope
- Forumgod
denk na
Nothing to be done
¯\_(ツ)_/¯
Nothing to be done
¯\_(ツ)_/¯
- United Hope
- Forumgod
Je maakt een statement - leg het dan uit want ik ben namelijk net zo oppervlakkig als mijn vriendin dus ik snap het niet
- Rainy Day Woman
- Forum Diva
Het legt een dieperliggend, ernstiger probleem bloot waardoor het verder gaat dan de gebruikelijke showbizroddelpraat.
- United Hope
- Forumgod
Ach ja want dat gebeurde vroeger noooooit
- Krautsurfer
- Meganerd
Rainy Day Woman schreef: ↑23 jan 2022, 14:16 Het legt een dieperliggend, ernstiger probleem bloot waardoor het verder gaat dan de gebruikelijke showbizroddelpraat.
Dat klopt.
Milennia van ingebakken sexisme.
Net zoals die toeslagenaffaire, die uiteindelijk weer terug te voeren valt op racisme. ook al zo'n hardnekkig probleem.
‘ik hoop dat je kanker krijgt’ - Oved
‘Goed bezig’ - Siegfried Stahl
‘een verongelijkte drammende janker’ -David
‘Lekker ding’ - RDW
Uw mening hier, voor slechts vijf euro per letter!
Grijp die kans!
‘Lekker ding’ - RDW
Grijp die kans!
- Krautsurfer
- Meganerd
Oh, nou, ok..
Dan er maar mee doorgaan dus?
Want als het goed genoeg was voor mijn opa (oma wordt niks gevraagd) dan is het ook goed genoeg voor jou?
‘ik hoop dat je kanker krijgt’ - Oved
‘Lekker ding’ - RDW
Grijp die kans!
‘Lekker ding’ - RDW
Grijp die kans!
David's tenenkrommende reactie vat het probleem mooi samen 
“I tell you, we are here on Earth to fart around, and don't let anybody tell you different.”
― Kurt Vonnegut, A Man Without a Country
― Kurt Vonnegut, A Man Without a Country
- Rainy Day Woman
- Forum Diva
Juist wel. Dat dit soort dingen al decennialang gebeuren is er deel van. Het wordt nu alleen meer uitgesproken, aangewezen.
- Rainy Day Woman
- Forum Diva
Precies.Krautsurfer schreef: ↑23 jan 2022, 14:23Rainy Day Woman schreef: ↑23 jan 2022, 14:16 Het legt een dieperliggend, ernstiger probleem bloot waardoor het verder gaat dan de gebruikelijke showbizroddelpraat.
Dat klopt.
Milennia van ingebakken sexisme.
Net zoals die toeslagenaffaire, die uiteindelijk weer terug te voeren valt op racisme. ook al zo'n hardnekkig probleem.
- Rainy Day Woman
- Forum Diva
- Siegfried Stahl
- Meganerd
- Contacteer:
Het is moreel allemaal nogal verwerpelijk maar is het ook strafbaar? Ali B. zoekt een meisje laat op in de avond. Roept dat hij wil neuken, meisje zegt nee en Ali vertrekt boos.
Nogmaals; niet zo fijn van Ali maar mag dit niet van de wet? Is het strafbaar?
Nogmaals; niet zo fijn van Ali maar mag dit niet van de wet? Is het strafbaar?
Johnny Lydon 1983
[/quote]
Johnny Lydon 1983
[/quote]
- Siegfried Stahl
- Meganerd
- Contacteer:
Johnny Lydon 1983
[/quote]
Johnny Lydon 1983
[/quote]