Best Kept Secret 2022
Re: Best Kept Secret 2022
Dat was echt een héél erg goed concert.
De Ziggo en Pinkpop-concerten die ik zag waren erg zwak.
De Ziggo en Pinkpop-concerten die ik zag waren erg zwak.
iKer. Een ijdel cultfiguur met een megalomaan online ego.
- Krautsurfer
- Meganerd
Heb ‘m in de vroege 90’s gezien. Ik denk pukkelpop. Was goed. Erg goed,
‘ik hoop dat je kanker krijgt’ - Oved
‘Goed bezig’ - Siegfried Stahl
‘een verongelijkte drammende janker’ -David
‘Lekker ding’ - RDW
Uw mening hier, voor slechts vijf euro per letter!
Grijp die kans!
‘Lekker ding’ - RDW
Grijp die kans!
iKer schreef: ↑12 jun 2022, 18:44He grappig, dat bandje ontdekte ik net eergisteren.Rainy Day Woman schreef: ↑12 jun 2022, 17:58 Zit in de uitzending van gisteren nog wat dingen terug te kijken en Big Thief is het eerste wat ik echt goed vind.
![]()
Al enkele jaren zijn ze de indy-darlings, inclusief de dame solo. Ik kan de zang niet verdragen.
Voorheen Vlaecks. Nu nóg groener en nóg linkser, maar altijd genuanceerd.
Dikke boef, dat zei mijn beppe vroeger wel eens tegen me. 
Dat zeg je tegen elke Woudfries.
- MarkS
- Knuffelnerd
- Contacteer:
Recensie Muziek
De folktornado van Big Thief laat Best Kept Secret ontploffen
Best Kept Secret Hoe kleiner het podium en hoe minder testosteron, hoe meer er viel te genieten van het uiterst diverse biotoop van aanstormende popkometen op het driedaagse festival Best Kept Secret.
Frank Provoost
12 juni 2022 om 20:51
Leestijd 3 minuten
Froukje tijdens haar optreden op Best Kept Secret.
Foto Ben Houdijk
Je moet er veertig minuten geduld voor hebben, maar dan wordt je vertrouwen in de mensheid alsnog beloond.
Het wonder voltrekt zich tijdens het optreden van de Amerikaanse gitaargodin Yasmin Williams. Zij is – blunder één – veel te vroeg geprogrammeerd, op vrijdagmiddag in de Casbah, een golfplaten koepelschuur waarin hooguit – blunder twee – een paar honderd man past.
Daar is het podium – blunder drie – veel te laag en nauwelijks verlicht. Williams vertolkt haar virtuoze instrumentale getokkel zittend, waarbij ze haar akoestische gitaar plat op schoot legt, de vingers van beide handen over de hals laat racen, met een minuscuul hamertje op de snaren slaat, haar vuist op de klankkast beukt of met ratelende voeten (gestoken in tapdanceschoenen) het ritme meetrappelt.
Het is kortom allemaal behoorlijk geniaal.
Alleen: niemand kan het zien.
Maar dan, bij het voorlaatste nummer ‘After the storm’ – Williams’ instrumentale ode aan de Black Lives Matter-beweging – gaan alle toeschouwers opeens spontaan zitten, zodat ook de achterste rijen eindelijk kunnen aanschouwen wie hier zo weergaloos aan het pingelen is.
Lees ook het interview met Best Kept Secret-directeur Maurits Westerik: ‘We gaan nu voluit.’
Hyperemotionele eredienst
Het is het eerste hoogtepunt van Best Kept Secret. Op het festival in de bossen van de Beekse Bergen gingen per dag 24 duizend bezoekers op safari: niet tussen de wilde dieren, maar langs een uiterst divers biotoop van aanstormende popkometen (Merol, Froukje, Sigrid), levende legendes (zoals het 82-jarige soulkanon Mavis Staples) en indiehelden uit binnen- (no-wave-trots Tramhaus) en buitenland (shoegaze-bazen DIIV).
Alles kon: wie wilde, danste zichzelf ’s nachts in trance bij dj Joost van Bellen om de kater de volgende voormiddag weer therapeutisch weg te headbangen én fluisterzacht uit te huilen bij de Vlaamse metalpioniers Amenra.
Die driedaagse overdaad eindigde zondagavond – toen deze krant naar de drukker moest – bij wat een hyperemotionele eredienst moest worden van Nick Cave. De Australische zanger verloor zeer recent voor de tweede keer een van zijn zoons, maar besloot toch te blijven optreden. Als geen ander weet Cave, de ultieme verkenner van asgrauwe tot pikzwarte rafelfanden van de popmuziek, intens leed om te toveren in verpletterende urgentie en troostende catharis.
Het voelde bijna alsof Best Kept Secret één lange aanloop vormde naar juist die show, die als een opwindende wolk van verwachting boven Hilvarenbeek hing en tegelijkertijd een loden last vormde voor de overige passanten die het hoofdpodium vulden: alsof ze moesten schaduwboksen tegen De Grote Ongenaakbare.
Dansende festivalgangers tijdens Best Kept Secret.
Foto: Jokko
Apenrots
Door die geldingsdrang leek Stage One soms op een apenrots, waar de andere primaten te hard hun best probeerden te doen. Tom Barman van Deus bleef er tegen de klippen op fitnessen met rocksterposes, maar vergat zuiver te zingen. The Strokes begonnen niet alleen te laat, maar wisten ook met gemak het wereldrecord tijdrekken te verbeteren door tussen de (overigens uitstekend vertolkte) (punk)rock onuitstaanbaar lang te lanterfanten.
Zanger Julian Casablancas had weliswaar complimenten voor de schilderachtige omgeving terwijl hij met zijn leren handschoenen naar de maan wees die boven het met bomen omringde meer schitterde: „Freaking beautiful postcard shit.” Maar hij begon ook te tieren tegen fans die vroegtijdig wegliepen – allemaal ten koste van de zuivere speeltijd.
Alleen de Ierse postpunkers van Fontaines DC leken tegen de druk bestand. Met de perfecte mix van nonchalance en hooliganisme stak poëet Grian Chatten de volgestroomde zandvlakte in de zak van zijn zwart met groene Adidas-trainingsbroek die boven zijn cowboylaarzen wapperde. Oprecht venijnig beet hij Best Kept Secret toe: „Is it too real for ya?”
Pip Blom in tent van Stage Two tijdens haar optreden op Best Kept Secret.
Foto Jokko
‘Mag ik weer?’
Hoe kleiner het podium en hoe minder testosteron er door de aderen pompte, hoe meer er viel te genieten. In tent van Stage Two liet Pip Blom met een haar ijzersterke en immer opgetogen popsongs voor altijd de zon schijnen. Verderop speelde de supersympathieke Vlaamse singer-songwriter Meskerem Mees – in tegenstelling tot The Strokes – juist te láng, óók toen naast het podium zenuwachtige mannen op horloges begonnen te wijzen. Ze kon niet anders: het publiek was zo uitzinnig over haar akoestische ballades dat het weigerde te stoppen met klappen en joelen – net zolang totdat Mees eindelijk bedeesd durfde te vragen: „Mag ik weer?”
Maar de ultieme openbaring was de hartstochtelijke folkrocktornado die de Amerikaanse band Big Thief zaterdagavond liet opstijgen. Stem, krakend gitaarspel en tere persoonlijkheid van frontvrouw Adrianne Lenker vormen een wonderlijk mengsel van weerloos en woest, breekbaar en bars.
Magisch moment: toen ze aan het begin van het zielsplijtende ‘Not’ haar tekst vergat – blunder vier – en vertwijfeld „FUCK!” uitschreeuwde, minutenlang bevroor en radeloos in hetzelfde akkoord bleef hangen, liet Lenker alsnog de tent ontploffen in extase. Zodra ze het nummer had vlotgetrokken perste ze een hartverscheurende tirade van knetterend onweer uit haar gitaar, alsof het instrument aan een Hilvarenbeekse hoogspanningsmast was aangesloten.
Als je zelfs met fouten zó kunt imponeren, heb je van Nick Cave niets te vrezen.
De folktornado van Big Thief laat Best Kept Secret ontploffen
Best Kept Secret Hoe kleiner het podium en hoe minder testosteron, hoe meer er viel te genieten van het uiterst diverse biotoop van aanstormende popkometen op het driedaagse festival Best Kept Secret.
Frank Provoost
12 juni 2022 om 20:51
Leestijd 3 minuten
Foto Ben Houdijk
Je moet er veertig minuten geduld voor hebben, maar dan wordt je vertrouwen in de mensheid alsnog beloond.
Het wonder voltrekt zich tijdens het optreden van de Amerikaanse gitaargodin Yasmin Williams. Zij is – blunder één – veel te vroeg geprogrammeerd, op vrijdagmiddag in de Casbah, een golfplaten koepelschuur waarin hooguit – blunder twee – een paar honderd man past.
Daar is het podium – blunder drie – veel te laag en nauwelijks verlicht. Williams vertolkt haar virtuoze instrumentale getokkel zittend, waarbij ze haar akoestische gitaar plat op schoot legt, de vingers van beide handen over de hals laat racen, met een minuscuul hamertje op de snaren slaat, haar vuist op de klankkast beukt of met ratelende voeten (gestoken in tapdanceschoenen) het ritme meetrappelt.
Het is kortom allemaal behoorlijk geniaal.
Alleen: niemand kan het zien.
Maar dan, bij het voorlaatste nummer ‘After the storm’ – Williams’ instrumentale ode aan de Black Lives Matter-beweging – gaan alle toeschouwers opeens spontaan zitten, zodat ook de achterste rijen eindelijk kunnen aanschouwen wie hier zo weergaloos aan het pingelen is.
Lees ook het interview met Best Kept Secret-directeur Maurits Westerik: ‘We gaan nu voluit.’
Hyperemotionele eredienst
Het is het eerste hoogtepunt van Best Kept Secret. Op het festival in de bossen van de Beekse Bergen gingen per dag 24 duizend bezoekers op safari: niet tussen de wilde dieren, maar langs een uiterst divers biotoop van aanstormende popkometen (Merol, Froukje, Sigrid), levende legendes (zoals het 82-jarige soulkanon Mavis Staples) en indiehelden uit binnen- (no-wave-trots Tramhaus) en buitenland (shoegaze-bazen DIIV).
Alles kon: wie wilde, danste zichzelf ’s nachts in trance bij dj Joost van Bellen om de kater de volgende voormiddag weer therapeutisch weg te headbangen én fluisterzacht uit te huilen bij de Vlaamse metalpioniers Amenra.
Die driedaagse overdaad eindigde zondagavond – toen deze krant naar de drukker moest – bij wat een hyperemotionele eredienst moest worden van Nick Cave. De Australische zanger verloor zeer recent voor de tweede keer een van zijn zoons, maar besloot toch te blijven optreden. Als geen ander weet Cave, de ultieme verkenner van asgrauwe tot pikzwarte rafelfanden van de popmuziek, intens leed om te toveren in verpletterende urgentie en troostende catharis.
Het voelde bijna alsof Best Kept Secret één lange aanloop vormde naar juist die show, die als een opwindende wolk van verwachting boven Hilvarenbeek hing en tegelijkertijd een loden last vormde voor de overige passanten die het hoofdpodium vulden: alsof ze moesten schaduwboksen tegen De Grote Ongenaakbare.
Dansende festivalgangers tijdens Best Kept Secret.
Foto: Jokko
Apenrots
Door die geldingsdrang leek Stage One soms op een apenrots, waar de andere primaten te hard hun best probeerden te doen. Tom Barman van Deus bleef er tegen de klippen op fitnessen met rocksterposes, maar vergat zuiver te zingen. The Strokes begonnen niet alleen te laat, maar wisten ook met gemak het wereldrecord tijdrekken te verbeteren door tussen de (overigens uitstekend vertolkte) (punk)rock onuitstaanbaar lang te lanterfanten.
Zanger Julian Casablancas had weliswaar complimenten voor de schilderachtige omgeving terwijl hij met zijn leren handschoenen naar de maan wees die boven het met bomen omringde meer schitterde: „Freaking beautiful postcard shit.” Maar hij begon ook te tieren tegen fans die vroegtijdig wegliepen – allemaal ten koste van de zuivere speeltijd.
Alleen de Ierse postpunkers van Fontaines DC leken tegen de druk bestand. Met de perfecte mix van nonchalance en hooliganisme stak poëet Grian Chatten de volgestroomde zandvlakte in de zak van zijn zwart met groene Adidas-trainingsbroek die boven zijn cowboylaarzen wapperde. Oprecht venijnig beet hij Best Kept Secret toe: „Is it too real for ya?”
Pip Blom in tent van Stage Two tijdens haar optreden op Best Kept Secret.
Foto Jokko
‘Mag ik weer?’
Hoe kleiner het podium en hoe minder testosteron er door de aderen pompte, hoe meer er viel te genieten. In tent van Stage Two liet Pip Blom met een haar ijzersterke en immer opgetogen popsongs voor altijd de zon schijnen. Verderop speelde de supersympathieke Vlaamse singer-songwriter Meskerem Mees – in tegenstelling tot The Strokes – juist te láng, óók toen naast het podium zenuwachtige mannen op horloges begonnen te wijzen. Ze kon niet anders: het publiek was zo uitzinnig over haar akoestische ballades dat het weigerde te stoppen met klappen en joelen – net zolang totdat Mees eindelijk bedeesd durfde te vragen: „Mag ik weer?”
Maar de ultieme openbaring was de hartstochtelijke folkrocktornado die de Amerikaanse band Big Thief zaterdagavond liet opstijgen. Stem, krakend gitaarspel en tere persoonlijkheid van frontvrouw Adrianne Lenker vormen een wonderlijk mengsel van weerloos en woest, breekbaar en bars.
Magisch moment: toen ze aan het begin van het zielsplijtende ‘Not’ haar tekst vergat – blunder vier – en vertwijfeld „FUCK!” uitschreeuwde, minutenlang bevroor en radeloos in hetzelfde akkoord bleef hangen, liet Lenker alsnog de tent ontploffen in extase. Zodra ze het nummer had vlotgetrokken perste ze een hartverscheurende tirade van knetterend onweer uit haar gitaar, alsof het instrument aan een Hilvarenbeekse hoogspanningsmast was aangesloten.
Als je zelfs met fouten zó kunt imponeren, heb je van Nick Cave niets te vrezen.
Feck!
- Rainy Day Woman
- Forum Diva
Hoezo "nog steeds niet"? Ik kan toch nog niet alles live gezien hebben in mijn nog relatief korte leventje. Sowieso, zoveel factoren waarvan afhankelijk is of je een bij een concert bent of niet.
The company of women with opinions and fat asses.
- Rainy Day Woman
- Forum Diva
Nee, duister en romantisch.
- Rainy Day Woman
- Forum Diva
Ik kende ze ook al langer, maar dat is nog geen reden om dat er bij iKer in te wrijven. Het is totaal irrelevant of iemand een band vroeger of later ontdekt dan iemand anders.Flaaks schreef: ↑12 jun 2022, 19:17iKer schreef: ↑12 jun 2022, 18:44He grappig, dat bandje ontdekte ik net eergisteren.Rainy Day Woman schreef: ↑12 jun 2022, 17:58 Zit in de uitzending van gisteren nog wat dingen terug te kijken en Big Thief is het eerste wat ik echt goed vind.
![]()
![]()
Al enkele jaren zijn ze de indy-darlings, inclusief de dame solo. Ik kan de zang niet verdragen.
- Rainy Day Woman
- Forum Diva
Enfin, geen Mr Cave op de buis vanavond.
- Krautsurfer
- Meganerd
Dat is het betere werk, maar toen die nog bestonden had ik er nog nooit van gehoord.
‘Lekker ding’ - RDW
Grijp die kans!
‘Lekker ding’ - RDW
Grijp die kans!
Je bent flink belerend de afgelopen tijd, zeg. Hij zegt toch dat het grappig is. Ik lach sociaal met iKer mee. Wat is daar nou weer mis mee?Rainy Day Woman schreef: ↑12 jun 2022, 21:22Ik kende ze ook al langer, maar dat is nog geen reden om dat er bij iKer in te wrijven. Het is totaal irrelevant of iemand een band vroeger of later ontdekt dan iemand anders.Flaaks schreef: ↑12 jun 2022, 19:17iKer schreef: ↑12 jun 2022, 18:44He grappig, dat bandje ontdekte ik net eergisteren.Rainy Day Woman schreef: ↑12 jun 2022, 17:58 Zit in de uitzending van gisteren nog wat dingen terug te kijken en Big Thief is het eerste wat ik echt goed vind.
![]()
![]()
- Rainy Day Woman
- Forum Diva
Je wekte de suggestie dat je je erop voorstond. Dat is ook wel vaker.Flaaks schreef: ↑12 jun 2022, 21:36Je bent flink belerend de afgelopen tijd, zeg. Hij zegt toch dat het grappig is. Ik lach sociaal met iKer mee. Wat is daar nou weer mis mee?Rainy Day Woman schreef: ↑12 jun 2022, 21:22Ik kende ze ook al langer, maar dat is nog geen reden om dat er bij iKer in te wrijven. Het is totaal irrelevant of iemand een band vroeger of later ontdekt dan iemand anders.Flaaks schreef: ↑12 jun 2022, 19:17iKer schreef: ↑12 jun 2022, 18:44He grappig, dat bandje ontdekte ik net eergisteren.Rainy Day Woman schreef: ↑12 jun 2022, 17:58 Zit in de uitzending van gisteren nog wat dingen terug te kijken en Big Thief is het eerste wat ik echt goed vind.
![]()
![]()
Al enkele jaren zijn ze de indy-darlings, inclusief de dame solo. Ik kan de zang niet verdragen.![]()
En als ik eens mijn mening geef ben ik gelijk belerend. Okee.
- Rainy Day Woman
- Forum Diva
- MarkS
- Knuffelnerd
- Contacteer:
De Birthday Party ook, maar dan anders
Nou ja, in ieder geval duister.
Feck!
- Rainy Day Woman
- Forum Diva
Flaaks schreef: ↑12 jun 2022, 21:36Je bent flink belerend de afgelopen tijd, zeg.Rainy Day Woman schreef: ↑12 jun 2022, 21:22Ik kende ze ook al langer, maar dat is nog geen reden om dat er bij iKer in te wrijven. Het is totaal irrelevant of iemand een band vroeger of later ontdekt dan iemand anders.Flaaks schreef: ↑12 jun 2022, 19:17iKer schreef: ↑12 jun 2022, 18:44He grappig, dat bandje ontdekte ik net eergisteren.Rainy Day Woman schreef: ↑12 jun 2022, 17:58 Zit in de uitzending van gisteren nog wat dingen terug te kijken en Big Thief is het eerste wat ik echt goed vind.
![]()
![]()

aka Ri'shad, Parel van het Noordoosten
Nothing to be done
¯\_(ツ)_/¯
Nothing to be done
¯\_(ツ)_/¯
Het optreden van Nick Cave & The Bad Seeds was geweldig. Wát een performer, wat een muzikant! (En dat geldt uiteraard ook voor de Bad Seeds).
En wie heeft er NPO2 nodig als je Youtube hebt?
Red Right Hand met een door het publiek meegezongen la-la-la-refrein alsof je bij de voetbal zit. Het klinkt als heiligschennis, en zo voelde het aanvankelijk ook, maar als Cave het publiek hiertoe beweegt kan het weer wel, maar ook alleen maar in de hele opbouw van het optreden. (Dus niet meteen naar ca. 3:30 spoelen, vanaf 4:45 nog beter).
From her to eternity. Superintro. Over Nederlanders en Belgen. En wat een uitvoering...
Tupelo
Fantastische uitvoering, en ook aangrijpend. Met herhaald - uit andere nummers - de steeds weer geroepen teksten als Cry cry cry all night long en Just breathe just breathe just breathe just breathe. En dan haast terloops op ca. 5:20 The firstborn is dead.
Red Right Hand met een door het publiek meegezongen la-la-la-refrein alsof je bij de voetbal zit. Het klinkt als heiligschennis, en zo voelde het aanvankelijk ook, maar als Cave het publiek hiertoe beweegt kan het weer wel, maar ook alleen maar in de hele opbouw van het optreden. (Dus niet meteen naar ca. 3:30 spoelen, vanaf 4:45 nog beter).
From her to eternity. Superintro. Over Nederlanders en Belgen. En wat een uitvoering...
Tupelo
Fantastische uitvoering, en ook aangrijpend. Met herhaald - uit andere nummers - de steeds weer geroepen teksten als Cry cry cry all night long en Just breathe just breathe just breathe just breathe. En dan haast terloops op ca. 5:20 The firstborn is dead.
If Man is five and the Devil is six and God is seven, dan zal ik wel Number9 zijn.
6 afraid of 7, 'cause 7-8-9.
King Gizzard and the Lizard Wizard was ook vermakelijk. Crowdswimming vanaf ca. 8:00 naar het water, om daar daadwerkelijk in te plonsen.
Dat laatste - zwemmen in het meer, maar dan meteen ná het optreden, en dus niet zoals bij King Gizzard en de Lizard Wizard weer het water uit om de set af te maken - deed het ook erg prettige Wolf Alice. Die was wel op de VPRO zag ik:
Verder onder meer Amenra gezien (nog geen YT van gevonden), was fijn donker en hard, en heerlijk meteen daarna een ambient set onder de noemer Sacred Sundays. Novastar ook gezien, maar vond ik wat te braafjes. Black midi was dat zeker niet. Ontregelend, knap, fascinerend, hard.
Dat laatste - zwemmen in het meer, maar dan meteen ná het optreden, en dus niet zoals bij King Gizzard en de Lizard Wizard weer het water uit om de set af te maken - deed het ook erg prettige Wolf Alice. Die was wel op de VPRO zag ik:
Verder onder meer Amenra gezien (nog geen YT van gevonden), was fijn donker en hard, en heerlijk meteen daarna een ambient set onder de noemer Sacred Sundays. Novastar ook gezien, maar vond ik wat te braafjes. Black midi was dat zeker niet. Ontregelend, knap, fascinerend, hard.
If Man is five and the Devil is six and God is seven, dan zal ik wel Number9 zijn.
- Mina en de mieren
- Meganerd
Dank voor het verslag Number9! 
I know a place where to go
Into your arms
Oh into your arms
I can go
Into your arms
Oh into your arms
I can go
Voor alles is een tijd.Rainy Day Woman schreef: ↑12 jun 2022, 21:20Hoezo "nog steeds niet"? Ik kan toch nog niet alles live gezien hebben in mijn nog relatief korte leventje. Sowieso, zoveel factoren waarvan afhankelijk is of je een bij een concert bent of niet.
Dat klopt.
Maar.
Op jouw leeftijd wist ik allang dat ik Tom Petty, Rolling Stones en Neil Young qua live ging overslaan.
Op jouw leeftijd had ik triphop, Madchester, Britpop, Eurohouse, rave, blanke Amerikaanse hiphop en drum'n'base. Naast Nick Cave, die toen al ca. 15 jaar z'n eigen spoor volgde.
Kwestie van prio's. Iedereen heeft zijn/haar eigen muziekbeleving en muzikale pad te lopen. Voor alles is een tijd. Jouw tijd komt nog.
Het is de maand van de belering op forumnerds.
Tijd om mijn Mister B outfit op te scharrelen!
Tijd om mijn Mister B outfit op te scharrelen!
- Siegfried Stahl
- Meganerd
- Contacteer:
iKer schreef: ↑13 jun 2022, 12:51
Op jouw leeftijd wist ik allang dat ik Tom Petty, Rolling Stones en Neil Young qua live ging overslaan.
Op jouw leeftijd had ik triphop, Madchester, Britpop, Eurohouse, rave, blanke Amerikaanse hiphop en drum'n'base. Naast Nick Cave, die toen al ca. 15 jaar z'n eigen spoor volgde.
Kwestie van prio's. Iedereen heeft zijn/haar eigen muziekbeleving en muzikale pad te lopen. Voor alles is een tijd. Jouw tijd komt nog.

" what the fuck are you talking about! Have you no ears (laughs)".
Johnny Lydon 1983
[quote=Krautsurfer post_id=747557 time=1780944109 user_id=95]
Fervid is een steengoede band.
[/quote]
Johnny Lydon 1983
[/quote]
het is iKel maar
en anders Vlaecks of kraut
maar
aka Ri'shad, Parel van het Noordoosten
Nothing to be done
¯\_(ツ)_/¯
Nothing to be done
¯\_(ツ)_/¯
- Krautsurfer
- Meganerd
Iemand die te belazerd is om een woordenboek open te slaan maar die wel de moeite neemt om hier om een antwoord te lopen zeuren als de eerste de beste elf-jarige, die 'beleer' ik graag.
‘Lekker ding’ - RDW
Grijp die kans!
‘Lekker ding’ - RDW
Grijp die kans!
- Mina en de mieren
- Meganerd
- Rainy Day Woman
- Forum Diva
Ok boomer.iKer schreef: ↑13 jun 2022, 12:51Voor alles is een tijd.Rainy Day Woman schreef: ↑12 jun 2022, 21:20Hoezo "nog steeds niet"? Ik kan toch nog niet alles live gezien hebben in mijn nog relatief korte leventje. Sowieso, zoveel factoren waarvan afhankelijk is of je een bij een concert bent of niet.
Dat klopt.
Maar.
- Rainy Day Woman
- Forum Diva
@Number9: Leuk verslag!
Klinkt gaaf allemaal.
- Siegfried Stahl
- Meganerd
- Contacteer:
En zo een antwoord is inderdaad een beetje belerend. Wat best wel grappig als iemand die zo weinig van toeten en blazen weet dat doet.Krautsurfer schreef: ↑13 jun 2022, 17:06Iemand die te belazerd is om een woordenboek open te slaan maar die wel de moeite neemt om hier om een antwoord te lopen zeuren als de eerste de beste elf-jarige, die 'beleer' ik graag.
![]()
Laatst gewijzigd door Siegfried Stahl op 13 jun 2022, 19:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Johnny Lydon 1983
[/quote]
Johnny Lydon 1983
[/quote]
- Siegfried Stahl
- Meganerd
- Contacteer:
Blanke Amerikaanse hiphop.
Dat is hetzelfde als Reggae uit Oosterijk.
Johnny Lydon 1983
[/quote]
Johnny Lydon 1983
[/quote]
- Siegfried Stahl
- Meganerd
- Contacteer:
Of jodelmuziek uit Ghana
Laatst gewijzigd door Siegfried Stahl op 13 jun 2022, 19:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Johnny Lydon 1983
[/quote]
Johnny Lydon 1983
[/quote]
- Siegfried Stahl
- Meganerd
- Contacteer:
Dat had die Iker toch maar mooi op jouw leeftijd.
Johnny Lydon 1983
[/quote]
Johnny Lydon 1983
[/quote]
- Siegfried Stahl
- Meganerd
- Contacteer:
Nee, die Iker had het voor elkaar hoor.
Johnny Lydon 1983
[/quote]
Johnny Lydon 1983
[/quote]
- Siegfried Stahl
- Meganerd
- Contacteer:
Met zijn madchester.
Johnny Lydon 1983
[/quote]
Johnny Lydon 1983
[/quote]
- Siegfried Stahl
- Meganerd
- Contacteer:
Wow!
Johnny Lydon 1983
[/quote]
Johnny Lydon 1983
[/quote]
- Siegfried Stahl
- Meganerd
- Contacteer:
Wat is madchester trouwens? De broer van Mad Steven?
Johnny Lydon 1983
[/quote]
Johnny Lydon 1983
[/quote]
- Siegfried Stahl
- Meganerd
- Contacteer:
Maar dan muzikaal?
Johnny Lydon 1983
[/quote]
Johnny Lydon 1983
[/quote]
- Rainy Day Woman
- Forum Diva
Op mijn leeftijd stond iKer nog in de loopgraven. Met zijn witte riem.
- Rainy Day Woman
- Forum Diva
Het schijnt ook dat iKer op mijn leeftijd aan Martin Luther King heeft uitgelegd waar de hiphop vandaan komt. Liet ie even een stukje horen tijdens het wandelen. Heel bijzonder.
- Rainy Day Woman
- Forum Diva
Vrouwenkiesrecht? Ideetje van iKer. Op mijn leeftijd al he.
- Krautsurfer
- Meganerd
Siegfried Stahl schreef: ↑13 jun 2022, 19:22En zo een antwoord is inderdaad een beetje belerend. Wat best wel grappig als iemand die zo weinig van toeten en blazen weet dat doet.Krautsurfer schreef: ↑13 jun 2022, 17:06Iemand die te belazerd is om een woordenboek open te slaan maar die wel de moeite neemt om hier om een antwoord te lopen zeuren als de eerste de beste elf-jarige, die 'beleer' ik graag.
![]()
![]()
Wat best wel grappig IS als iemand etc.
‘Lekker ding’ - RDW
Grijp die kans!
‘Lekker ding’ - RDW
Grijp die kans!
- Siegfried Stahl
- Meganerd
- Contacteer:
Wel mooi om te zien dat je niet protesteert tegen het feit dat je van toeten nog blazen weet!Krautsurfer schreef: ↑13 jun 2022, 19:45Siegfried Stahl schreef: ↑13 jun 2022, 19:22En zo een antwoord is inderdaad een beetje belerend. Wat best wel grappig als iemand die zo weinig van toeten en blazen weet dat doet.Krautsurfer schreef: ↑13 jun 2022, 17:06Iemand die te belazerd is om een woordenboek open te slaan maar die wel de moeite neemt om hier om een antwoord te lopen zeuren als de eerste de beste elf-jarige, die 'beleer' ik graag.
![]()
![]()
Johnny Lydon 1983
[/quote]
Johnny Lydon 1983
[/quote]
- Siegfried Stahl
- Meganerd
- Contacteer:
En zijn witte beentjes!Rainy Day Woman schreef: ↑13 jun 2022, 19:35 Op mijn leeftijd stond iKer nog in de loopgraven. Met zijn witte riem.
Johnny Lydon 1983
[/quote]
Johnny Lydon 1983
[/quote]
- Siegfried Stahl
- Meganerd
- Contacteer:
Met z'n poten in de modder! Ja, dat was onze Iker!
Johnny Lydon 1983
[/quote]
Johnny Lydon 1983
[/quote]
- Krautsurfer
- Meganerd
Mooi ook om te zien dat mijn weerwoord te subtiel voor je was.Siegfried Stahl schreef: ↑13 jun 2022, 19:57Wel mooi om te zien dat je niet protesteert tegen het feit dat je van toeten nog blazen weet!Krautsurfer schreef: ↑13 jun 2022, 19:45Siegfried Stahl schreef: ↑13 jun 2022, 19:22En zo een antwoord is inderdaad een beetje belerend. Wat best wel grappig als iemand die zo weinig van toeten en blazen weet dat doet.Krautsurfer schreef: ↑13 jun 2022, 17:06Iemand die te belazerd is om een woordenboek open te slaan maar die wel de moeite neemt om hier om een antwoord te lopen zeuren als de eerste de beste elf-jarige, die 'beleer' ik graag.
![]()
![]()
Ik zal het uitleggen.
Iemand die een ander beticht van onwetendheid, en dat doet met veel aplomb terwijl hij een woord in zijn zin vergeet, zet zichzelf een beetje voor lul. Als die ander je daar dan op moet wijzen, heb je in feite zelf laten zien dat je van toeten noch blazen weet.
Het is ook bepaald niet de eerste keer dat zoiets je overkomt.
‘Lekker ding’ - RDW
Grijp die kans!
‘Lekker ding’ - RDW
Grijp die kans!
- Siegfried Stahl
- Meganerd
- Contacteer:

Johnny Lydon 1983
[/quote]
Johnny Lydon 1983
[/quote]