Smaken verschillenKrautsurfer schreef: ↑17 nov 2025, 00:08hij was echt wel grappigroadrunner schreef: ↑16 nov 2025, 21:39 Hensup was niet grappig, en ik vrees dat hij hier nog steeds rondhangt![]()
Zelfingenomenheidstopic
Re: Zelfingenomenheidstopic
aka Ri'shad, de Parel van het Noordoosten
- Krautsurfer
- Meganerd
joh.
‘ik hoop dat je kanker krijgt’ - Oved
‘Goed bezig’ - Siegfried Stahl
‘een verongelijkte drammende janker’ -David
‘Lekker ding’ - RDW
Uw mening hier, voor slechts vijf euro per letter!
Grijp die kans!
‘Goed bezig’ - Siegfried Stahl
‘een verongelijkte drammende janker’ -David
‘Lekker ding’ - RDW
Uw mening hier, voor slechts vijf euro per letter!
Grijp die kans!
Ik dacht/hoopte dat mijn eerste zin (die ik hierboven niet geciteerd zie) een afdoende hint zou zijn dat het allemaal niet zo serieus opgevat hoeft te worden, maar helaas...frobbert schreef: ↑16 nov 2025, 22:32Ik dacht/hoopte dat de contradictio in terminis waarmee ik mijn ‘betoogje’ eindigde (de opmerking over bescheidenheid dus) een afdoende hint zou zijn dat het allemaal niet zo serieus opgevat hoeft te worden maar helaas…gung ho schreef: ↑16 nov 2025, 20:11 Fijn dat je toegeeft zelfingenomen te zijn over muziek en dat je er achteraan gooit dat je meer weet dan de gemiddelde nerd. Dat durf ik te betwijfelen. Je pocht graag met kennis en slaat jezelf daarmee op de borst. Dat is je goed recht, dat doet Flaaks ook, maar er zijn nerds die minder hoog van de toren blazen en die toch aardig wat weten over muziek. Ik acht jouw kennis daarin niet veel groter. Wat Siegfried zegt; als bij de meeste nerds is jouw kennis beperkt tot een aantal genres die er verder niet zoveel toe doen.
¯\_(ツ)_/¯
Insert emoji.
This country makes it hard to fuck.
Goed. OK. Zijn we er inmiddels uit wie het meest zelfingenomen is? Wellicht een polletje eraan koppelen?
Memento Amoris