Ik ben de laatste die zal ontkennen dat Wilders en co een veeeeel groter gevaar voor onze democratische rechtsstaat betekent dan die hele islam. Wilders is sowieso nog fundamentalistischer en narrow minded dan al die immans waar ie tegen ageert. Dat zijn sympathisanten dat maar niet inzien , en hem zelfs als martelaar van het vrije woord beschouwen, is me echt een raadsel. Hoe dom en naïef kan je zijn.revolutie schreef:
hoe weet jij dat jij geen potentiele terrorist bent in wilders ogen?
je bent links en derhalve een gevaar voor de staat
wilders heeft een hekel aan linkse mensen
verder probeert hij nu al kritische geluiden de mond te snoeren
ik ga er niet van uit dat ie met meer zetels daarmee gaat inbinden
ik ben er van overtuigd dat we allemaal groot gevaar lopen
verder is hij daarbij ook nog eens van plan het sociale stelsel af te breken
nederland wordt onder wilders een groot slavenkamp
politie moet overal; preventief foulleren van de man
het leger dient te worden ingezet tegen het eigen volk
politie mag met scherp schieten op burgers etc.
Het is alleen dat woorden van uw strekking weer doorslaan naar de andere kant en dat dat de reden is dat mensen u ook niet meer serieus nemen. Je moet zaken wel in hun perspectief blijven zien. Wilders wil islamtische potentiële terroristen opsluiten als ie de kans krijgt, Dat is wat ie zegt. Dat u het doortrekt alszou hij alles wat links is ook in een werkkamp willen zetten is een vooronderstelling die geheel voor uw rekening komt, maar die nergens uit zijn program te halen valt.
Hij is ook veel te slim om zoiets te gaan roepen. Dat kost hem alleen maar stemmen. Zijn hele tactiek is gericht op islamofobie. Autochtonen laat ie geheel buiten schot. Temeer hij dondersgoed weet dat veel van zijn electoraat van de zwevende SP vleugel afkomstig is.