Wilders, je moeder is een hoer

Heeft Mark, Maxime, Geert, Diederik, Emiel, Jolande / Tofik, Alexander, Arie, Kees, Marianne of een andere waardeloze politicus weer iets nutteloos besloten? Spuw dan hier uw gal.
Billy Blitzkrieg
Forum Diva

Re: Wilders, je moeder is een hoer

Bericht door Billy Blitzkrieg » 06 apr 2009, 14:30

revolutie schreef:
hoe weet jij dat jij geen potentiele terrorist bent in wilders ogen?
je bent links en derhalve een gevaar voor de staat
wilders heeft een hekel aan linkse mensen
verder probeert hij nu al kritische geluiden de mond te snoeren
ik ga er niet van uit dat ie met meer zetels daarmee gaat inbinden
ik ben er van overtuigd dat we allemaal groot gevaar lopen

verder is hij daarbij ook nog eens van plan het sociale stelsel af te breken
nederland wordt onder wilders een groot slavenkamp

politie moet overal; preventief foulleren van de man
het leger dient te worden ingezet tegen het eigen volk
politie mag met scherp schieten op burgers etc.
Ik ben de laatste die zal ontkennen dat Wilders en co een veeeeel groter gevaar voor onze democratische rechtsstaat betekent dan die hele islam. Wilders is sowieso nog fundamentalistischer en narrow minded dan al die immans waar ie tegen ageert. Dat zijn sympathisanten dat maar niet inzien , en hem zelfs als martelaar van het vrije woord beschouwen, is me echt een raadsel. Hoe dom en naïef kan je zijn.

Het is alleen dat woorden van uw strekking weer doorslaan naar de andere kant en dat dat de reden is dat mensen u ook niet meer serieus nemen. Je moet zaken wel in hun perspectief blijven zien. Wilders wil islamtische potentiële terroristen opsluiten als ie de kans krijgt, Dat is wat ie zegt. Dat u het doortrekt alszou hij alles wat links is ook in een werkkamp willen zetten is een vooronderstelling die geheel voor uw rekening komt, maar die nergens uit zijn program te halen valt.
Hij is ook veel te slim om zoiets te gaan roepen. Dat kost hem alleen maar stemmen. Zijn hele tactiek is gericht op islamofobie. Autochtonen laat ie geheel buiten schot. Temeer hij dondersgoed weet dat veel van zijn electoraat van de zwevende SP vleugel afkomstig is.
Erelid der pro-multiculturele gedachtepolitie

revolutie
Hop hop

Bericht door revolutie » 06 apr 2009, 14:35

autochtonen laat hij helemaal niet buiten schot
de media vind m alleen meer de moeite waard als hij moslims zit te bashen

ik sla niet door naar de abdere kant ik waarschuw voor die gek
ik ben er van overtuigd dat je net als dat je moslim bent als links individu eveneens gevaar loopt
en zowiezo
in zijn politiestaat wil je niet leven zelfs als je niet in een van zijn kampen terrecht komt
het is nu al zowat een politistaat
veel erger moet het echt niet worden

jules deeldeer in een rijkswerkkamp billy
omdat ie van een lijntje houdt
zo ver gaat wilders

Billy Blitzkrieg
Forum Diva

Bericht door Billy Blitzkrieg » 06 apr 2009, 14:39

Allemaal uw interpretatie. Ik haal dat nergens uit zijn programma of interviews.
Al sluit ik, nogmaals, beslist niet uit dat als ie de kans krijgt we nog voor heel veel onaangename verrassingen komen te staan en veel van zijn huidige electoraat slachtoffer wordt van het monster dat ze zelf groot hebben gemaakt.

Ik ben de laatste die u hoeft te waarschuwen voor Wilders. Ik hou me alleen liever bij de feiten te dezent.
Erelid der pro-multiculturele gedachtepolitie

revolutie
Hop hop

Bericht door revolutie » 06 apr 2009, 14:54

billy
gezien er geen definitie is van een potentiele terrorist zou ik er maar niet vanuit gaan dat het jou of mij niet zou kunnen treffen
je hebt inzicht genoeg om te weten wat de gevolgen zullen zijn van de plannen van wilders
zowiezo als hij onze islamitische landgenoten in een apartheidsregime wil drukken
is dan niet eenieder die daar tegen verbaal in opstand komt geen potentiele terrorist?

revolutie
Hop hop

Bericht door revolutie » 06 apr 2009, 15:03

heb jij toevallig nog banden met de kraakwereld billy?

- deelneming aan een criminele organisatie: 8 jaar gevangenisstraf;

Kryptozoid
Forumgod
Contacteer:

Bericht door Kryptozoid » 06 apr 2009, 23:10

Bah, je hebt gelijk. Jammer, dit belemmert mij in het bedrijven van provocatief Wilders-apologetisme... Wat moet ik nou?! :nooo:
"'Samenleving' is een biologische constructie."
                                                — Kryptozoid, lid 69

Kryptozoid
Forumgod
Contacteer:

Bericht door Kryptozoid » 06 apr 2009, 23:14

Billy Blitzkrieg schreef:
Kryptozoid schreef: :lol: Ik zie dat in de eerste plaats al 'ludiek'.
Ja, zo kan je alles wel gaan bagetalliseren.
Lullig dat je de rest van mijn betoog, waarin ik de betrekkelijkheid van dat ludieke aangeef en daarbij onderken dat dit niet zonder gevaren hoeft te blijven, nou niet citeert.

Jij wekt geregeld de indruk niet verder te willen kijken dan stereotype indrukken, hetgeen mij voorkomt als zijnde in strijd met de levensvisie die je uit lijkt te willen dragen.

Verder ben je wel okee. Je hebt zelfs enkele meningen gepost die me verbazen (d.w.z. niet geplagieerd lijken te zijn van Elsbeth Etty en Sonja Barends).
"'Samenleving' is een biologische constructie."
                                                — Kryptozoid, lid 69

revolutie
Hop hop

Bericht door revolutie » 07 apr 2009, 01:25

billy is geen genie maar kennelijk is het tegenwoordig bijzonder om in wilders GEEN hitler te zien

dat zegt niks over billy maar meer over mensen die geen billy zijn

wat ik dan wel grappig vind sinds ik hier terug kom buurten is dat jullie op een of andere manier in een virtueel vacuüm geleefd hebben.. kennelijk zijn hier geen felle discussies gaande geweest tussen de "moslimknuffelaars" en de " tokkies"

en riesje blijkt stiekem echt een hardcore complotter te zijn :lol:

:worship: :worship: :worship:

Oofje
Knuffelnerd

Bericht door Oofje » 18 okt 2025, 08:53

Wilders over Israëlische vernietiging van Gaza: ‘Geen oorlogsmisdaden’

PVV-leider Geert Wilders noemt de Israëlische vernietigingscampagne in Gaza, waarbij 67.000 Palestijnen zijn gedood, „geen oorlogsmisdaden”. Dat heeft hij vrijdagavond gezegd in het tv-programma Vandaag Inside. Wilders, die onder meer interviews met NRC en Nieuwsuur heeft geweigerd, schoof aan in een uitzending van de SBS6-talkshow.

Als Nederland net zoals Israël op 7 oktober zou worden aangevallen, zou Wilders indien hij minister-president was „hetzelfde” hebben gedaan als Israël. Hij zou hebben „teruggeslagen”. Dat zei Wilders nadat Johan Derksen, vaste tafelgast bij VI, zei dat Wilders de daden van Israël „maar blijft goedpraten”.

Derksen vindt dat de „blinde adoratie” van Wilders doorschiet. Dat ontkent de PVV-leider. „Ik betreur ook iedere civiele dode die niet nodig is”, zei hij. „Natuurlijk moet je ook voorkomen dat je burgerslachtoffers veroorzaakt. Maar wie is de oorlog begonnen, Johan? Hamas.” Verder stelde Wilders dat het „onvermijdelijk” is dat in een oorlog burgerslachtoffers vallen.

Het optreden van Wilders bij Vandaag Inside is het eerste sinds zijn ‘campagnestop’. Hij voelde zich onveilig nadat zijn naam genoemd werd in een Belgische terreurzaak en sloeg onder meer het debat op Radio 1 en het RTL-debat over. Politie en justitie bevestigden eerder deze week dat ze geen aanleiding zagen voor onderzoek naar extra dreiging richting de PVV-leider.

Woensdag schreef Wilders op X dat hij „weer aan de slag” gaat. Zondag maakt hij, net als enkele andere lijsttrekkers, een eigen krantenvoorpagina op de redactie van De Telegraaf. Zondagavond is hij niet aanwezig bij het tweede RTL-debat. Wel neemt hij onder meer deel aan het Jeugdjournaaldebat en het NOS-slotdebat.

https://www.removepaywall.com/search?ur ... n-a4909976
Lying on an eiderdown, Yippee!
You can't see me, but I can you

Plaats reactie