Gezellig!

Nou, ik was weer iets te voorbarig.iKer schreef: ↑18 aug 2025, 09:38 Vorige week uitslagen van een bloedonderzoek n.a.v. vermeende andropausale klachten.
En jawel, twee bloedwaarden niet goed.
Wellicht gevolgen van de griepepisodes sinds corona? Hopelijk is het lek nu eindelijk boven water want ik ben er wel klaar mee zo langzamerhand.
We gaan het zien...
Glijdt er beter in dan?
Uiteraard want enge ziektes voorwenden genereert aandacht, en waar ben jij constant wanhopig naar op zoek?
Geen andere tandartsen in de buurt die je even kunt bellen?
Die kunnen je niet behandelen als je bij een andere tandarts ingeschreven staat.
Weet je dat wel zeker? Mijn partner had ook zoiets en kon na een belletje gewoon bij een andere tandarts langs.David schreef: ↑12 sep 2025, 09:35Die kunnen je niet behandelen als je bij een andere tandarts ingeschreven staat.
Je moet dan meteen overstappen (ben ik wel aan het overwegen want een tandarts die niet eens een wortelkanaalbehandeling kan laten slagen is een slechte tandarts).
Alleen voor het overstappen hebben ze weer alles wat de vorige tandarts van je in het behandelarchief heeft staan nodig, en aangezien de tandarts op vakantie is wordt dat opsturen ook lastig.
Er is wel een oplossing: extreme kiespijn voorwenden en de kies dan bij de spoedtandarts laten trekken.
Maar het punt is dat het de kies direct naast mijn tanden is dus dan zie je er meteen uit als een zwerver.
Destijds bewust gekozen voor een klein praktijkje, maar nu merk ik het nadeel ervan (bij een grotere praktijk hebben ze genoeg reserve tandartsen, maar het zijn vaak ook commerciële geldwolven).
Gaatjes vullen XXL.
Ja, da's kut. En dat houten gevoel dat urenlang aanhoudt vind ik ook niks.
Laatst met de verzekering gebeld en die zeiden dat je, als het even kan , je voor gecompliceerde tandheelkundige behandelingen moet laten doorverwijzen naar de kaakchirurg. Dat zit namelijk in je basisverzekering (omdat het onder ziekenhuis opname valt).Krautsurfer schreef: ↑12 sep 2025, 12:08 Gisteren nog bij de tandarts geweest.
Ik heb een gaatje onder het enamel van m'n kies, en dat zit dus diep en is daarom erg lastig te vullen. Gisteren was poging drie.
Fruit, volkorenproducten en groene bladgroenten.
Nog dank voor de motivatie tip dominee.
Hmmm...en ik heb mijn griepprik nog niet gehad....
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast