"ik word van een paar dode Palestijnen niet warm of koud"
Re: "ik word van een paar dode Palestijnen niet warm of koud"
I love iKer en David! 
Tomorrow is yesterday's history and art will still be there, even if life terminates.
- Keith Emerson
- Keith Emerson
Sorry, het IDF was je net voor.
If Man is five and the Devil is six and God is seven, dan zal ik wel Number9 zijn.
6 afraid of 7, 'cause 7-8-9.
6 afraid of 7, 'cause 7-8-9.
SCHOFTEN, wat een zwakkelingen die zionistische kolonisten en Israëlische leger 
Het Israëlische leger heeft een inval gedaan in het huis van Basel Adra, een van de regisseurs van de veelgeprezen documentaire No Other Land, op de bezette Westelijke Jordaanoever. De Israëlische militairen waren op zoek naar hem en doorzochten de telefoon van zijn vrouw, zegt Adra tegen persbureau AP. Zijn negen maanden oude dochter was ook thuis.
Eerder op de dag zouden Joodse kolonisten zijn dorp hebben aangevallen en twee van zijn broers en een neef hebben verwond. Toen Adra hen bezocht in het ziekenhuis, hoorde hij van de inval. Het Israëlische leger stelt het dorp te zijn binnengegaan nadat Palestijnen stenen hadden gegooid. Daarbij zouden twee Israëliërs gewond zijn geraakt.
Adra heeft zijn carrière als journalist en filmmaker gewijd aan het vastleggen van kolonistengeweld op de Westelijke Jordaanoever. De documentaire No Other Land, over de Israëlische bezetting en het geweld van kolonisten tegen Palestijnen, werd vorig jaar bekroond met een Oscar.
Afgelopen maart zei Adra dat hij en zijn collega's het gevoel hebben dat ze sinds het winnen van de award vaker worden aangevallen. In juni werd de Palestijnse activist Awdah Hathaleen, die meewerkte aan No Other Land, doodgeschoten door een kolonist.
(Bron: NOS)
Het Israëlische leger heeft een inval gedaan in het huis van Basel Adra, een van de regisseurs van de veelgeprezen documentaire No Other Land, op de bezette Westelijke Jordaanoever. De Israëlische militairen waren op zoek naar hem en doorzochten de telefoon van zijn vrouw, zegt Adra tegen persbureau AP. Zijn negen maanden oude dochter was ook thuis.
Eerder op de dag zouden Joodse kolonisten zijn dorp hebben aangevallen en twee van zijn broers en een neef hebben verwond. Toen Adra hen bezocht in het ziekenhuis, hoorde hij van de inval. Het Israëlische leger stelt het dorp te zijn binnengegaan nadat Palestijnen stenen hadden gegooid. Daarbij zouden twee Israëliërs gewond zijn geraakt.
Adra heeft zijn carrière als journalist en filmmaker gewijd aan het vastleggen van kolonistengeweld op de Westelijke Jordaanoever. De documentaire No Other Land, over de Israëlische bezetting en het geweld van kolonisten tegen Palestijnen, werd vorig jaar bekroond met een Oscar.
Afgelopen maart zei Adra dat hij en zijn collega's het gevoel hebben dat ze sinds het winnen van de award vaker worden aangevallen. In juni werd de Palestijnse activist Awdah Hathaleen, die meewerkte aan No Other Land, doodgeschoten door een kolonist.
(Bron: NOS)
Tomorrow is yesterday's history and art will still be there, even if life terminates.
- Keith Emerson
- Keith Emerson
iKer en David,
Ik word er moedeloos en intens verdrietig van. Negeren kan niet, want het gebeurt. Ik ben wel opgehouden met Al Jazeera kijken, die verschrikkelijke beelden doorboren mijn hart en ziel. Het blijft maar doorgaan en de situatie verslechterd per dag. Wat moet ik? Soms jank ik letterlijk bij dit soort nieuwsberichten.
Hoe gaan jullie ermee om? Met woede? Met machteloosheid? Met snode plannen? Met actief demonstreren? Met doneren? Alsof dat allemaal helpt. Ik ben heel gevoelig hierin, aaaaaarggghhhh.
Wat kunnen we doen? Niets? Tell me purrty pls! Ik ben compleet kapot hoe lang dit al gaande is
Wat is jullie kijk hierop? En nu ga ik heeeeel diep rook inhijsen om mezelf numb te maken
Ik word er moedeloos en intens verdrietig van. Negeren kan niet, want het gebeurt. Ik ben wel opgehouden met Al Jazeera kijken, die verschrikkelijke beelden doorboren mijn hart en ziel. Het blijft maar doorgaan en de situatie verslechterd per dag. Wat moet ik? Soms jank ik letterlijk bij dit soort nieuwsberichten.
Hoe gaan jullie ermee om? Met woede? Met machteloosheid? Met snode plannen? Met actief demonstreren? Met doneren? Alsof dat allemaal helpt. Ik ben heel gevoelig hierin, aaaaaarggghhhh.
Wat kunnen we doen? Niets? Tell me purrty pls! Ik ben compleet kapot hoe lang dit al gaande is
Wat is jullie kijk hierop? En nu ga ik heeeeel diep rook inhijsen om mezelf numb te maken
- Keith Emerson
- Keith Emerson
De genocide is zo heftig dat het mijn brein het eigenlijk niet eens kan bevatten.
Wat ik wel kan bevatten, en wat me enorm woest maakt, is de hypocrisie die ik hier al vaker heb aangekaart.
De holocaust wordt zo'n beetje als het ergste beschouwd wat de mens ooit heeft kunnen creëren. Talloze boeken, films en documentaires zijn er over gemaakt. Elk jaar de 4 mei herdenking in NLD etc. 'Dit nooit meer' is het mantra.
Maar nu de nazaten van de voornaamste slachtoffers van die holocaust feitelijk hetzelfde doen (het gaat met de huidige strategie iig echt volledig die ontspoorde kant op want de bezetters willen de Palestijnen echt allemaal weg hebben en als dat niet kan met uitsluiting, uithongering, verdrijving en terreur zal massamoord de uiteindelijke uitkomst zijn) gebeurt er , behoudens wat burgerprotesten, nauwelijks iets. Houdt de wereld zich stil, behoudens wat woorden van afkeur voor de bühne, en wat lichte sancties. Daar waar elk ander land wat zich hieraan schuldig zou maken (op deze schaal) allang zou zijn afgeserveerd. Maar Israël krijgt notabene nog steeds wapens geleverd.
Voor eenieder met een beetje moraal in de donder is dat krediet van de staat Israël natuurlijk allang verspeeld.
Eenieder die nog met Israël sympathiseert mag mi ook nooit meer de holocaust bekritiseren. Laat staan het (nog steeds) als excuus aanvoeren voor deze genocide.
Ik heb zelf het contact verbroken met enkele familieleden en vrienden die de daden van Israël nog steeds vergoelijken omdat ik er gewoon echt niet mee om kan gaan. Zoals ik ook geen holocaust ontkenners of nazi sympathisanten in mijn kring tolereer.
Ook overweeg ik mee te lopen in pro-Palestina demo's. Het heeft nul effect, dat besef ik ook wel, en eigenlijk kom ik doorgaans alleen de deur uit voor dierenrechten, maar ik wil wel trouw blijven aan de 4 mei mantra: 'dit nooit meer'.
Dat is hoe ik er nu mee omga.
Wat ik wel kan bevatten, en wat me enorm woest maakt, is de hypocrisie die ik hier al vaker heb aangekaart.
De holocaust wordt zo'n beetje als het ergste beschouwd wat de mens ooit heeft kunnen creëren. Talloze boeken, films en documentaires zijn er over gemaakt. Elk jaar de 4 mei herdenking in NLD etc. 'Dit nooit meer' is het mantra.
Maar nu de nazaten van de voornaamste slachtoffers van die holocaust feitelijk hetzelfde doen (het gaat met de huidige strategie iig echt volledig die ontspoorde kant op want de bezetters willen de Palestijnen echt allemaal weg hebben en als dat niet kan met uitsluiting, uithongering, verdrijving en terreur zal massamoord de uiteindelijke uitkomst zijn) gebeurt er , behoudens wat burgerprotesten, nauwelijks iets. Houdt de wereld zich stil, behoudens wat woorden van afkeur voor de bühne, en wat lichte sancties. Daar waar elk ander land wat zich hieraan schuldig zou maken (op deze schaal) allang zou zijn afgeserveerd. Maar Israël krijgt notabene nog steeds wapens geleverd.
Voor eenieder met een beetje moraal in de donder is dat krediet van de staat Israël natuurlijk allang verspeeld.
Eenieder die nog met Israël sympathiseert mag mi ook nooit meer de holocaust bekritiseren. Laat staan het (nog steeds) als excuus aanvoeren voor deze genocide.
Ik heb zelf het contact verbroken met enkele familieleden en vrienden die de daden van Israël nog steeds vergoelijken omdat ik er gewoon echt niet mee om kan gaan. Zoals ik ook geen holocaust ontkenners of nazi sympathisanten in mijn kring tolereer.
Ook overweeg ik mee te lopen in pro-Palestina demo's. Het heeft nul effect, dat besef ik ook wel, en eigenlijk kom ik doorgaans alleen de deur uit voor dierenrechten, maar ik wil wel trouw blijven aan de 4 mei mantra: 'dit nooit meer'.
Dat is hoe ik er nu mee omga.
Probleemwolf
Dankjewel voor je reactie David, heftig allemaal 
- Keith Emerson
- Keith Emerson
Een genocide als deze is dan ook extreem buitenproportioneel.
Dat vergoelijken is extreem amoreel.
Dat vergoelijken is extreem amoreel.
Probleemwolf
Maar wat ook helpt is er niet constant mee bezig te zijn want dan loop je de hele dag woedend rond.
Beetje lanterfanten op forumnerds.nl is een redelijke afleiding.
Kiespijn trouwens ook.
Beetje lanterfanten op forumnerds.nl is een redelijke afleiding.
Kiespijn trouwens ook.
Probleemwolf
- Keith Emerson
- Keith Emerson
@Oof: Ik doneer af en toe aan Artsen Zonder Grenzen. En anderen. Zoals je weet ben ik een hele tijd landelijk actief geweest; dat was een hele goeie manier om mijn woede te kanaliseren. Er zijn sinds het begin van de genocide een wirwar aan initiatieven opgekomen die vele malen radicaler en energieker zijn dan wat ik gewend was. (Al gelijk deed een voorzitster van een organisatie waarvan ik mede-oprichter was haar beklag dat met name vanuit studentenorganisaties heel veel radicalere elementen zaten. Dat kon onze softe organisatie helemaal niet aan. We zijn daar in Nederland niet aan gewend omdat zionisme hier altijd maatschappelijk een enorm dominante kracht is geweest. Ook binnen ProPalestijnse organisaties zit zionisme en haar oorsprong diep ingebakken. Tot mijn schaamte moet ik bekennen dat ook ik altijd nog teveel geloofde in de goede wil van Israel. Hoe dom en blind kon ik toch na al die jaren nog zijn!).
Je kunt je woede en machteloosheid op deze manier positief gebruiken. Door actief te worden. Je hebt ook organisaties die zich richten op vreedzaam samenleven tussen joden en Palestijnen. Naast de wat radicalere zoals BDS Nederland, die zich beroepen op internationaal recht en daarin onbuigzaam zijn.
Op dit moment geef ik alleen geld aan organisaties die het leed aldaar verzachten. Maar je kunt ook bijvoorbeeld binnen een politieke partij actief worden in een werkgroep. Zelf heb ik goeie herinneringen aan samenwerking met de SP, maar ook GroenLinks had soms een vleugje openheid voor Propalestijnse bijeenkomsten. Maar binnen GroenLinks hadden het zionisme en Israel ook altijd een hele sterke stem. Ik mag hopen dat men daar inmiddels een beetje realistischer is geworden.
Je kunt je er ook totaal van afkeren, en jezelf helen door het nieuws te vermijden en je net als Ram6 voor dieren in te zetten. Een nieuwe hobby nemen waar je lol in hebt. Oof, ik hoop echt dat je hier wat aan hebt. Voor mij was het ooit nodig veel te doen. Als je wilt kan ik je wel wat organisaties aan de hand doen. Kifaia deed bijvoorbeeld altijd humanitaire dingen in Gaza. Maar is internationaal gezien een hele kleine speler denk ik (al komt daar wel eea binnen aan geld geloof ik. Men bezocht Gaza vanuit de organisatie regelmatig om toezicht te houden).
Voor de rest mijn oude recept: in- en uitademen, yoga, lichaambeweging. Gezond eten en drinken en je realiseren dat je via je scherm echt meer ellende binnenhaalt dan je zelf kunt handelen. Het scherm is een angstmachine als je constant jezelf eraan blootstelt. Het maakt je kapot! Dus ga je tuin in, voel de elementen, geniet van je katten. Je dochter. Ram6. Het maken van eten. Het contact met vrienden en familie.
Je kunt je woede en machteloosheid op deze manier positief gebruiken. Door actief te worden. Je hebt ook organisaties die zich richten op vreedzaam samenleven tussen joden en Palestijnen. Naast de wat radicalere zoals BDS Nederland, die zich beroepen op internationaal recht en daarin onbuigzaam zijn.
Op dit moment geef ik alleen geld aan organisaties die het leed aldaar verzachten. Maar je kunt ook bijvoorbeeld binnen een politieke partij actief worden in een werkgroep. Zelf heb ik goeie herinneringen aan samenwerking met de SP, maar ook GroenLinks had soms een vleugje openheid voor Propalestijnse bijeenkomsten. Maar binnen GroenLinks hadden het zionisme en Israel ook altijd een hele sterke stem. Ik mag hopen dat men daar inmiddels een beetje realistischer is geworden.
Je kunt je er ook totaal van afkeren, en jezelf helen door het nieuws te vermijden en je net als Ram6 voor dieren in te zetten. Een nieuwe hobby nemen waar je lol in hebt. Oof, ik hoop echt dat je hier wat aan hebt. Voor mij was het ooit nodig veel te doen. Als je wilt kan ik je wel wat organisaties aan de hand doen. Kifaia deed bijvoorbeeld altijd humanitaire dingen in Gaza. Maar is internationaal gezien een hele kleine speler denk ik (al komt daar wel eea binnen aan geld geloof ik. Men bezocht Gaza vanuit de organisatie regelmatig om toezicht te houden).
Voor de rest mijn oude recept: in- en uitademen, yoga, lichaambeweging. Gezond eten en drinken en je realiseren dat je via je scherm echt meer ellende binnenhaalt dan je zelf kunt handelen. Het scherm is een angstmachine als je constant jezelf eraan blootstelt. Het maakt je kapot! Dus ga je tuin in, voel de elementen, geniet van je katten. Je dochter. Ram6. Het maken van eten. Het contact met vrienden en familie.
Laatst gewijzigd door iKer op 15 sep 2025, 10:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Make Peace Not War
- deschrijver
- Knuffelnerd
Likt mij heftig, maar kan het mij wel voorstellen. Vrienden/vriendinnen zitten in mijn geval op dezelfde lijn als ik. Ik zou daar ook niet mee om kunnen gaan, net zo min als met PVV mensen.
Only love, only love can leave such a mark. But only love, only love can heal such a scar.
Ook jij bedankt voor je uitgebreide reactie. Fijn om te weten dat ik niet alleen ben die hier zo'n kijk op heeft. Bedankt voor je adviezen en tips!iKer schreef: ↑15 sep 2025, 10:17 @Oof: Ik doneer af en toe aan Artsen Zonder Grenzen. En anderen. Zoals je weet ben ik een hele tijd landelijk actief geweest; dat was een hele goeie manier om mijn woede te kanaliseren. Er zijn sinds het begin van de genocide een wirwar aan initiatieven opgekomen die vele malen radicaler en energieker zijn dan wat ik gewend was. (Al gelijk deed een voorzitster van een organisatie waarvan ik mede-oprichter was haar beklag dat met name vanuit studentenorganisaties heel veel radicalere elementen zaten. Dat kon onze softe organisatie helemaal niet aan. We zijn daar in Nederland niet aan gewend omdat zionisme hier altijd maatschappelijk een enorm dominante kracht is geweest. Ook binnen ProPalestijnse organisaties zit zionisme en haar oorsprong diep ingebakken. Tot mijn schaamte moet ik bekennen dat ook ik altijd nog teveel geloofde in de goede wil van Israel. Hoe dom en blind kon ik toch na al die jaren nog zijn!).
- Keith Emerson
- Keith Emerson
Pardon?
Bij mijn weten is hij een grootverbruiker van producten uit de bio industrie.
Een notoire vleeseter (dat weet ik uit de tijd dat oof nog vega maaltijden ging maken en de rest van de family mee moest zien te krijgen).
Als vleeseter (met name vlees uit de bio industrie) zet je je niet voor dieren in, maar wel voor dierenbeulerij.
Laten we dat ook even helder stellen.
Probleemwolf
Laten we een traditioneel Palestijnse chai drinken!
- Keith Emerson
- Keith Emerson
Hopelijk komen ze (die bekenden van mij) nog tot bezinning tegen de tijd dat er enorme massamoorden gaan plaatsvinden.deschrijver schreef: ↑15 sep 2025, 10:18Likt mij heftig, maar kan het mij wel voorstellen. Vrienden/vriendinnen zitten in mijn geval op dezelfde lijn als ik. Ik zou daar ook niet mee om kunnen gaan, net zo min als met PVV mensen.
Bijvoorbeeld omdat de Palestijnen nergens heen kunnen, of nergens welkom zijn.
Dan is massa executie de final solution.
Zo ging het tenslotte ook met de joden in de jaren '30. Massale verdrijving naar Madagascar was onmogelijk, buurlanden wilden ze ook niet opnemen, en toen kwamen de gaskamers.
Met Netanyahu aan het roer wacht de Palestijnen een vergelijkbaar lot. Wellicht dat de schellen dan van de ogen vallen. Alleen is het dan veel te laat.
Probleemwolf
Hij heeft meer dieren gered, dan jij met je no-pig dinner 
- Keith Emerson
- Keith Emerson
Ja, knuffeldieren en vogels. Die gewoon een vrij leven hebben gehad.
Zal ik eens een boekje open doen over het leed van de dieren in de bio industrie.
Ook dat is vergelijkbaar met genocide/holocaust.
Daar werk je als vleeseter gewoon direct aan mee.
Allemaal leuk en aardig maar ga zo iemand niet opvoeren als een dierenvriend, laat staan als iemand die zich inzet voor dieren
Laatst gewijzigd door David op 15 sep 2025, 10:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Probleemwolf

- Keith Emerson
- Keith Emerson
Heb je nou ziekteverlof, omdat je kiespijn hebt? 
- Keith Emerson
- Keith Emerson
Het is oncomfortabel natuurlijk, maar Ddavid heeft wel een heel klein beetje boel gelijk.
Enfin, hoop wel dat je iets aan mijn betoog hebt gehad.
Make Peace Not War
Ik hoef me niet te verantwoorden namens Ram6 jegens jullie. Maar wij eten zover mogelijk is, biologisch. Verder heel vaak linzen, boontjes en dahl omdat hij koolhydraatarm dieet heeft en andere lichamelijke mankementen
En nu ophouden!
En nu ophouden!
- Keith Emerson
- Keith Emerson
Een ongemakkelijke waarheid maakt de waarheid niet minder waar.
Don't shoot the messenger.
Don't shoot the messenger.
Probleemwolf
zullen we nu weer forumvriendjes zijn? 
- Keith Emerson
- Keith Emerson
Te laat, je bent te traag voor mij 
- Keith Emerson
- Keith Emerson
1 keer trek je de conclusie
Forumvriendschap is een illusie
Forumvriendschap is een droom
Een pakketje schroot, met een dun laagje chroom
Forumvriendschap is een illusie
Forumvriendschap is een droom
Een pakketje schroot, met een dun laagje chroom
Probleemwolf
- Keith Emerson
- Keith Emerson
- Krautsurfer
- Meganerd
Gut, is de kortstondige liefde weer voor de zoveelste keer over?

‘ik hoop dat je kanker krijgt’ - Oved
‘Goed bezig’ - Siegfried Stahl
‘een verongelijkte drammende janker’ -David
‘Lekker ding’ - RDW
Uw mening hier, voor slechts vijf euro per letter!
Grijp die kans!
‘Lekker ding’ - RDW
Grijp die kans!
Wil je roezie Kraut?
- Keith Emerson
- Keith Emerson
- Krautsurfer
- Meganerd
Ik had het niet tegen jou.
Niet op mij reageren aub.
Tenzij, en ook alleen maar dan, je ooit nog 's weet aan te geven waarom ik een gore leugenaar was.
Laatst gewijzigd door Krautsurfer op 15 sep 2025, 14:41, 1 keer totaal gewijzigd.
‘Lekker ding’ - RDW
Grijp die kans!
‘Lekker ding’ - RDW
Grijp die kans!
Jij hebt het over mij, dan reageer ik
- Keith Emerson
- Keith Emerson
- Krautsurfer
- Meganerd
Krautsurfer schreef: ↑15 sep 2025, 14:41
Tenzij, en ook alleen maar dan, je ooit nog 's weet aan te geven waarom ik een gore leugenaar was.
‘Lekker ding’ - RDW
Grijp die kans!
‘Lekker ding’ - RDW
Grijp die kans!
Het lag aan de context en mijn emotionele instabiliteitKrautsurfer schreef: ↑15 sep 2025, 14:42Krautsurfer schreef: ↑15 sep 2025, 14:41
- Keith Emerson
- Keith Emerson
- Krautsurfer
- Meganerd
Daar heb ik geen ene reet mee te maken.Oofje schreef: ↑15 sep 2025, 14:43Het lag aan de context en mijn emotionele instabiliteitKrautsurfer schreef: ↑15 sep 2025, 14:42Krautsurfer schreef: ↑15 sep 2025, 14:41
Gaarne uw mond tegen mij houden, tenzij, zie het gedeelte van m'n quote in dikke letters.
Tot dan heb ik geen enkele zin om ook nog maar iets met je te maken te hebben.
‘Lekker ding’ - RDW
Grijp die kans!
‘Lekker ding’ - RDW
Grijp die kans!
GA DAN GODVERDOMME NIKS OVER MIJ ZEGGEN
- Keith Emerson
- Keith Emerson
- Krautsurfer
- Meganerd
'T is goed met je.

‘Lekker ding’ - RDW
Grijp die kans!
‘Lekker ding’ - RDW
Grijp die kans!
Lees mijn posts dan ook niet, als je er niks mee te maken wilt hebben
- Keith Emerson
- Keith Emerson
Zullen we nu weer even de Forumvrede bewaren?
Dank u Oof. En Kraut.
Dank u Oof. En Kraut.
Make Peace Not War
- Krautsurfer
- Meganerd
Waar dank je me voor, eigenlijk?
regel anders ff dat dat gepreoccupeerde mormel een ban krijgt, dan is het een stuk vrediger hier.
we hadden de afspraak elkaar te negeren, dan zou het wel zo fijn zijn als mevrouw zich daar aan houdt.
‘Lekker ding’ - RDW
Grijp die kans!
‘Lekker ding’ - RDW
Grijp die kans!
Ok meneer
- Keith Emerson
- Keith Emerson
Ok ff ontopic dan maar:
2 mensen kunnen al niet met elkaar overweg, laat staan 2 hele bevolkingsgroepen
Het is hopeloos
- Keith Emerson
- Keith Emerson
Alsof je een mierenhoop in de fik steekt. Schande dat hij Katz heet overigens 
Israëlische defensieminister: 'Gaza staat in brand'
Israel Katz, de Israëlische minister van Defensie, zegt zojuist in een verklaring dat "Gaza in brand staat". Dat melden meerdere Israëlische media. Hij voegt daaraan toe dat "de IDF de terroristische infrastructuur met ijzeren vuist aanvalt". Katz zegt niet of er inderdaad sprake is van een grondoffensief in Gaza-Stad.
Bron: NOS
Israëlische defensieminister: 'Gaza staat in brand'
Israel Katz, de Israëlische minister van Defensie, zegt zojuist in een verklaring dat "Gaza in brand staat". Dat melden meerdere Israëlische media. Hij voegt daaraan toe dat "de IDF de terroristische infrastructuur met ijzeren vuist aanvalt". Katz zegt niet of er inderdaad sprake is van een grondoffensief in Gaza-Stad.
Bron: NOS
- Keith Emerson
- Keith Emerson
Goed nieuws dat Herzog nu ook als medeplichtige wordt aangemerkt door de VN. En bizar dat de man nog bij de opening mocht zijn van het Nationaal Holocaustmuseum. Het was beter geweest de man toen al preventief aan te pakken.
Vorige week bestond Keir Starmer het nog dit monster de handen te schudden in Londen… Hoewel hij dus Palestina gaat erkennen blijft hij dikke vrienden met de zionistische massamoordenaars en leiders die hebben aangezet tot de genocide.
Keir
Starmer
Vorige week bestond Keir Starmer het nog dit monster de handen te schudden in Londen… Hoewel hij dus Palestina gaat erkennen blijft hij dikke vrienden met de zionistische massamoordenaars en leiders die hebben aangezet tot de genocide.
Keir
Make Peace Not War
- Siegfried Stahl
- Meganerd
- Contacteer:
Juist! Wat heeft nota bene een Jood daar te zoeken! Het moet toch niet gekker worden. Waarom is die man niet gelyncht toen?
" what the fuck are you talking about! Have you no ears (laughs)".
Johnny Lydon 1983
Siegfried Stahl. Lidnr.66.
Johnny Lydon 1983
Dat zou wel fantastisch geweest zijn
- Keith Emerson
- Keith Emerson
Dat fascistische nazi regime van een Israël heeft inmiddels 6 landen gebombardeerd, waaronder Qatar meest recent
Tja, met Washington als rugsteun kunnen ze alles flikken
Tja, met Washington als rugsteun kunnen ze alles flikken
- Keith Emerson
- Keith Emerson
Als je de aard van het regime in Israel een beetje kende hoef je niet verbaasd te staan van wat er nu gebeurt. Herzog ging toen allang over de schreef in zijn uitspraken. Kortom: Nederland maakte zich toen al schuldig aan medeplichtigheid.Siegfried Stahl schreef: ↑16 sep 2025, 10:18
Juist! Wat heeft nota bene een Jood daar te zoeken! Het moet toch niet gekker worden. Waarom is die man niet gelyncht toen?![]()
Je mag namelijk niet een heel volk aansprakelijk stellen voor de daden van leden van dat volk. Iets wat de nazi's deden met de holocaust als gevolg. En Herzog deed deze uitspraak als president van Israel, met de genocide als gevolg.Zo leek Herzog enkele dagen na de aanval van Hamas op 7 oktober geen onderscheid te maken tussen burgers in Gaza en terroristen van Hamas. "Een hele natie is verantwoordelijk", zei hij in een persconferentie. Zuid-Afrika nam die uitspraak op in de aanklacht tegen Israël voor het Internationaal Gerechtshof in Den Haag. b r o n
Make Peace Not War
Twee totaal verschillende artikels waar ze Hamas benoemen
Verzwakt Hamas is tot grote frustratie van Israël allesbehalve verslagen:
https://archive.is/20250918070109/https ... ~bc76f6d5/
Israëlische militairen zien geen Hamas-strijders in Gaza-Stad:
https://www.bnr.nl/nieuws/internationaa ... +Headlines
Verzwakt Hamas is tot grote frustratie van Israël allesbehalve verslagen:
https://archive.is/20250918070109/https ... ~bc76f6d5/
Israëlische militairen zien geen Hamas-strijders in Gaza-Stad:
https://www.bnr.nl/nieuws/internationaa ... +Headlines
- Keith Emerson
- Keith Emerson
- Siegfried Stahl
- Meganerd
- Contacteer:

Johnny Lydon 1983
Johnny Lydon 1983
Dit wisten jullie vast al, maar ik post het even voor de documentatie
Schoof: Alle begrip dat terreurstaat Israël Nederlandse Gaza-activisten heeft opgepakt
Wanneer een buitenlandse mogendheid vredelievende burgers van een andere natie arresteert, zou je verwachten dat de natie in kwestie daar schande van spreekt en alles op alles zet om die vredelievende burgers weer zo snel mogelijk in vrijheid te krijgen, naar huis te brengen en eventueel de buitenlandse mogendheid in kwestie op wat voor manier dan ook sanctioneert.
Niet Nederland. Niet de door helemaal niemand gekozen Dick Schoof, dubbeldemissionair premier van een dubbeldemissionair extreemrechts prutskabinet. Op het bericht dat de Israëlische marine Nederlandse opvarenden van de Global Sumud Flotilla heeft gearresteerd, heeft Schoof weinig anders te melden dan dat hij volkomen begrijpt dat Israël tussen de genocidale oorlogsmisdaden op de Palestijnen door nog de tijd vond om een hulpkonvooi te kapen. In internationale wateren, dus ook dat nog eens.
Volgens Schoof hadden de activisten en hulpverleners nooit naar Gaza moeten varen, want "het is een rood reisgebied". Ook laat hij weten geen oproep te zullen doen aan Israël om de Nederlandse opvarenden sneller vrij te laten. Na de vele rode lijnen die voor Gaza waren aangekondigd en die allemaal zonder ook maar enige consequentie door Israël zijn getreden, valt er natuurlijk ook niet te verwachten dat premier "Slappe Hap" nu wel opeens staatsmanschap zou tonen.
https://www.bnnvara.nl/joop/artikelen/s ... t-opgepakt
Schoof: Alle begrip dat terreurstaat Israël Nederlandse Gaza-activisten heeft opgepakt
Wanneer een buitenlandse mogendheid vredelievende burgers van een andere natie arresteert, zou je verwachten dat de natie in kwestie daar schande van spreekt en alles op alles zet om die vredelievende burgers weer zo snel mogelijk in vrijheid te krijgen, naar huis te brengen en eventueel de buitenlandse mogendheid in kwestie op wat voor manier dan ook sanctioneert.
Niet Nederland. Niet de door helemaal niemand gekozen Dick Schoof, dubbeldemissionair premier van een dubbeldemissionair extreemrechts prutskabinet. Op het bericht dat de Israëlische marine Nederlandse opvarenden van de Global Sumud Flotilla heeft gearresteerd, heeft Schoof weinig anders te melden dan dat hij volkomen begrijpt dat Israël tussen de genocidale oorlogsmisdaden op de Palestijnen door nog de tijd vond om een hulpkonvooi te kapen. In internationale wateren, dus ook dat nog eens.
Volgens Schoof hadden de activisten en hulpverleners nooit naar Gaza moeten varen, want "het is een rood reisgebied". Ook laat hij weten geen oproep te zullen doen aan Israël om de Nederlandse opvarenden sneller vrij te laten. Na de vele rode lijnen die voor Gaza waren aangekondigd en die allemaal zonder ook maar enige consequentie door Israël zijn getreden, valt er natuurlijk ook niet te verwachten dat premier "Slappe Hap" nu wel opeens staatsmanschap zou tonen.
https://www.bnnvara.nl/joop/artikelen/s ... t-opgepakt
- Keith Emerson
- Keith Emerson
- Siegfried Stahl
- Meganerd
- Contacteer:
Johnny Lydon 1983
Johnny Lydon 1983