https://dspace.library.uu.nl/bitstream/ ... sAllowed=y
Krijg nou wat!
Krijg nou wat!
Een masterscriptie met het voormalig 3voor12 forum in de bronvermelding!

- United Hope
- Forumgod
Re: Krijg nou wat!
Dat ligt aan je browser en browserinstellingen.
- United Hope
- Forumgod
Hoe is het als bron gebruikt?
¯\_(ツ)_/¯
aka Ri'shad, de Parel van het Noordoosten
- United Hope
- Forumgod
ik kon de vermelding niet vinden maar kennelijk struinde hij gewoon fora af, ik zag bijvoorbeeld het forum van voetbalclub sparta langskomen....
hopelijk heeft ie een ae trol aangezien voor een serieuze mening
JOEPIE, FLAAKS GAAT NAAR SINT KILDA
Auteur: Headroom
Bron: http://vpro.react.nl/3voor12/forum/list ... es/4454/16
ik ga denk ik toch maar voor stemmen.
De tegenstemmers hier hebben me niet kunnen overtuigen, allemaal non argumenten en gebral van die kant. Alleen Tok (kort, bondig) en HansG (langdradig maar genuanceerd) komen met een beetje redelijke verhalen waarom ze nee stemmen. en van die 2 is HansG al naar de JA kant aan het hellen.
Van de voorstemmers zie ik veel meer duidelijke uitleg waarom ja. En dat terwijl het zo veel moeilijker is om uit te leggen waarom je ja stemt.
ik als student ben tegen dit kabinet, maar gewoon voor Europese eenheid met behoud van eigen identiteit, en dat kan volgens mij best met een grondwet, president en minister van buitenlandse zaken die voor 1 Europa staan.
Naam: Stephanie de Hoogh
Project: Masterwerkstuk
Datum: Augustus 2005
De discussie waar dat in stond kan ik me vaagweg nog herinneren. Het zou kunnen dat het één der eerste is waarin ik me mengde, dat deed ik vanaf ca. 2004 (?)
Toen was ik 100% pro-EU, iets waar ik later wel genuanceerder in kwam te staan onder invloed van de identitaire golf.
Project: Masterwerkstuk
Datum: Augustus 2005
De discussie waar dat in stond kan ik me vaagweg nog herinneren. Het zou kunnen dat het één der eerste is waarin ik me mengde, dat deed ik vanaf ca. 2004 (?)
Toen was ik 100% pro-EU, iets waar ik later wel genuanceerder in kwam te staan onder invloed van de identitaire golf.
Make Peace Not War
- Rainy Day Woman
- Forum Diva
Wie de fuck was 'Headroom'?
Nu ja, ik ben pas forumnerd sinds oktober 2006.
Nu ja, ik ben pas forumnerd sinds oktober 2006.
The company of women with opinions and fat asses.
Er was een nerd die Max Headroom heette toch?
Iets raars trouwens: een tijdje geleden had ik een gesprek met een blonde mevrouw.
Die bleek betrokken te zijn geweest bij het opheffen van het 3voor12-forum. Sterker: ze was één van de betaalde krachten achter 3voor12. Ze vondt het allemaal heel heftig wat daar gezegd werd en gebeurde.
Ik heb niet durven zeggen wie ik was, want ik was ook zo'n testosteron-mannetje waar ze het over had
.
Iets raars trouwens: een tijdje geleden had ik een gesprek met een blonde mevrouw.
Die bleek betrokken te zijn geweest bij het opheffen van het 3voor12-forum. Sterker: ze was één van de betaalde krachten achter 3voor12. Ze vondt het allemaal heel heftig wat daar gezegd werd en gebeurde.
Make Peace Not War
- Siegfried Stahl
- Meganerd
- Contacteer:
iKer schreef: ↑25 nov 2019, 22:05 Er was een nerd die Max Headroom heette toch?
En kijk nu eens; al in geen tijden meer over nazi's gesproken!
" what the fuck are you talking about! Have you no ears (laughs)".
Johnny Lydon 1983
Siegfried Stahl. Lidnr.66.
Johnny Lydon 1983
- Siegfried Stahl
- Meganerd
- Contacteer:
Maar goed, de dag is nog niet om dus even een kiekje uit het rijke leven van snorremans en zijn goede vriend Herman de Perman!

Johnny Lydon 1983
Johnny Lydon 1983
- Siegfried Stahl
- Meganerd
- Contacteer:
Heftig hoor!
Johnny Lydon 1983
Johnny Lydon 1983
iKer schreef: ↑25 nov 2019, 22:05 Er was een nerd die Max Headroom heette toch?
Ik heb niet durven zeggen wie ik was, want ik was ook zo'n testosteron-mannetje waar ze het over had
.
Die nerd heette gewoon Headroom.
Was het Jacinthe?
¯\_(ツ)_/¯
- United Hope
- Forumgod
ach ja
ze begonnen pas te modereren toen oved opdook \\
daarvoor is de enige actie ooit geweest de billy idol sluiten
toen kwam ook die hilhorst klagen die vermoedelijk pieter hilhorst was - later een pvda prominent
die vond het taalgebruik een schande
dat was cultuur - en vrij literair op zekere vlakken - helaas zijn veel mensen te dom om dat te zien \
en als moderatoren gewoon gedaan hadden waarvoor ze betaalde werden dan hadden ze dat geweten danwel tijdig kunnen ingrijpen
ze begonnen pas te modereren toen oved opdook \\
daarvoor is de enige actie ooit geweest de billy idol sluiten
toen kwam ook die hilhorst klagen die vermoedelijk pieter hilhorst was - later een pvda prominent
die vond het taalgebruik een schande
dat was cultuur - en vrij literair op zekere vlakken - helaas zijn veel mensen te dom om dat te zien \
en als moderatoren gewoon gedaan hadden waarvoor ze betaalde werden dan hadden ze dat geweten danwel tijdig kunnen ingrijpen
Ook in het modereren waren ze hun tijd vooruit hoor. GeenStijl en Elsevier hadden jarenlang zelfs openlijk veel racistischer en meer misogyne reageerders. Daar is pas veel later steviger gemodereerd.
Fetch this: ze waren met een paar betaalde krachten (vijf?) verantwoordelijk voor één van de meestbezochte sites van NL. Afhankelijk van overheidsgeld. Dan ga je niet op moment dat er vijftig apen zijn en er komt een aap bij die niet helemaal 100 is daar rekening mee houden. Dan ga je op gegeven moment je business beschermen en alle apen wegduwen. Zo werkt dat (helaas).
Ik denk trouwens niet dat Oved de oorzaak is, er was een soort wolfpack die de meningen overheerste en wsl. veel kritiek op de sfeer op het 3v12-forum genereerde. Als er dan veel kritiek is komt je gehele site in gevaar, niet alleen je drukbezochte opvangtehuis van digitale gekken.
Feit blijft dat de kwaliteit van reacties hier vele malen hoger was dan die van GeenStijl.
Maar wat hadden zij daar aan?
(NB, het was Jacinthe niet. Het was een ex-college en vriendin van Erwin Blom en Leonieke Daalder)
Fetch this: ze waren met een paar betaalde krachten (vijf?) verantwoordelijk voor één van de meestbezochte sites van NL. Afhankelijk van overheidsgeld. Dan ga je niet op moment dat er vijftig apen zijn en er komt een aap bij die niet helemaal 100 is daar rekening mee houden. Dan ga je op gegeven moment je business beschermen en alle apen wegduwen. Zo werkt dat (helaas).
Ik denk trouwens niet dat Oved de oorzaak is, er was een soort wolfpack die de meningen overheerste en wsl. veel kritiek op de sfeer op het 3v12-forum genereerde. Als er dan veel kritiek is komt je gehele site in gevaar, niet alleen je drukbezochte opvangtehuis van digitale gekken.
Feit blijft dat de kwaliteit van reacties hier vele malen hoger was dan die van GeenStijl.
Maar wat hadden zij daar aan?
(NB, het was Jacinthe niet. Het was een ex-college en vriendin van Erwin Blom en Leonieke Daalder)
Make Peace Not War
- Guerrilla
- Heeft Geen Leven
- Contacteer:
'Een van de meest bezochte sites van Nederland'. Je moet de Vpro niet te veel credits geven hoor en al helemaal het forum niet. Het Viva-forum daarentegen 
I Love women, I have all their albums
- United Hope
- Forumgod
- United Hope
- Forumgod
overigens
fora zijn schaars tegenwoordig
\
tenzij je dieren fokt of over auto's wil lullen
fora zijn schaars tegenwoordig
\
tenzij je dieren fokt of over auto's wil lullen
- Siegfried Stahl
- Meganerd
- Contacteer:
Een plaatje van een doopfeestje waar adolf aanwezig was zet een mens wel op de zwarte lijst van Spamhaus. Jammer dat.
Laatst gewijzigd door Siegfried Stahl op 26 nov 2019, 20:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Johnny Lydon 1983
Johnny Lydon 1983
- Siegfried Stahl
- Meganerd
- Contacteer:
Ik hoop trouwens dat alle werknemers van Spamhaus jeuk aan hun ballen krijgen. Ook de vrouwen. Vies gespuis!
Johnny Lydon 1983
Johnny Lydon 1983
- Siegfried Stahl
- Meganerd
- Contacteer:
En het is niet nodig dat die jeuk ooit over gaat.
Johnny Lydon 1983
Johnny Lydon 1983
- Krautsurfer
- Meganerd
Hear hear!Siegfried Stahl schreef: ↑26 nov 2019, 20:02 Ik hoop trouwens dat alle werknemers van Spamhaus jeuk aan hun ballen krijgen. Ook de vrouwen. Vies gespuis!
‘ik hoop dat je kanker krijgt’ - Oved
‘Goed bezig’ - Siegfried Stahl
‘een verongelijkte drammende janker’ -David
‘Lekker ding’ - RDW
Uw mening hier, voor slechts vijf euro per letter!
Grijp die kans!
‘Lekker ding’ - RDW
Grijp die kans!
Nee, ik had nog nooit van haar gehoord.
Ze kende wel al die lui, en komt bij sommigen nog steeds over de vloer. Werkt ergens bij een nachtelijk radioprogramma nu, maar dat programma had ik eerlijk gezegd nog nooit van gehoord.
Make Peace Not War
3voor12 was zelfs op gegeven moment zelfs de best bezochte site van Nederland dacht ik.
Allemaal (heel) grijze oudheid.
Make Peace Not War
- Krautsurfer
- Meganerd
Dat gezeik is trouwens wel mooi afgelopen. Dank daarvoor, Marsha en Radiohoofdnz.Siegfried Stahl schreef: ↑26 nov 2019, 20:02 Ik hoop trouwens dat alle werknemers van Spamhaus jeuk aan hun ballen krijgen. Ook de vrouwen. Vies gespuis!
‘Lekker ding’ - RDW
Grijp die kans!
‘Lekker ding’ - RDW
Grijp die kans!
- Kryptozoid
- Forumgod
- Contacteer:
Krautsurfer schreef: ↑27 jan 2020, 20:31Dat gezeik is trouwens wel mooi afgelopen. Dank daarvoor, Marsha en Radiohoofdnz.Siegfried Stahl schreef: ↑26 nov 2019, 20:02 Ik hoop trouwens dat alle werknemers van Spamhaus jeuk aan hun ballen krijgen. Ook de vrouwen. Vies gespuis!
![]()
"'Samenleving' is een biologische constructie."
— Kryptozoid, lid 69
— Kryptozoid, lid 69
- Siegfried Stahl
- Meganerd
- Contacteer:
Ik mag toch hopen dat die jeuk niet weg is!Krautsurfer schreef: ↑27 jan 2020, 20:31Dat gezeik is trouwens wel mooi afgelopen. Dank daarvoor, Marsha en Radiohoofdnz.Siegfried Stahl schreef: ↑26 nov 2019, 20:02 Ik hoop trouwens dat alle werknemers van Spamhaus jeuk aan hun ballen krijgen. Ook de vrouwen. Vies gespuis!
![]()
Johnny Lydon 1983
Johnny Lydon 1983
- Krautsurfer
- Meganerd
Nee was van vorig jaar toen Sieg en ik en zelfs MarkS er om de haverklap uitgegooid werden door spamhaus.org.Kryptozoid schreef: ↑27 jan 2020, 21:28Krautsurfer schreef: ↑27 jan 2020, 20:31Dat gezeik is trouwens wel mooi afgelopen. Dank daarvoor, Marsha en Radiohoofdnz.Siegfried Stahl schreef: ↑26 nov 2019, 20:02 Ik hoop trouwens dat alle werknemers van Spamhaus jeuk aan hun ballen krijgen. Ook de vrouwen. Vies gespuis!
![]()
Die spamperiode was onze Gouden Eeuw, qua inhoudelijke draadjes. Ik mis dat best wel.
‘Lekker ding’ - RDW
Grijp die kans!
‘Lekker ding’ - RDW
Grijp die kans!