(Dr. Tancredi, een fijne dokter).
........ (maak hier uw eigen onderlip-grap)1ofthemFaces schreef:Ze ontbeert een bovenlip
Guerrilla schreef:@ Umbretta en Chaostrophy
Jullie moeten even opnieuw jullie oude account aanmaken zodat je je oude naam straks weer hebt.
Oude zijn namelijk verloren gegaan.
waaaaaaaaaaaaaaaaSnif schreef:Ik kijk sinds kort prison break, vandaar:
(Dr. Tancredi, een fijne dokter).
Richardus, grote vriend van de echt mooie vrouwen, dat valt me van je tegen. Misschien is de foto niet helemaal flateus, maar het is heus een alleraardigst meiske.Richardus schreef: waaaaaaaaaaaaaaaa
jezus, ik schrok me dood man, wat een freak!
Laatmaar23chaostrophy schreef:Guerrilla schreef:@ Umbretta en Chaostrophy
Jullie moeten even opnieuw jullie oude account aanmaken zodat je je oude naam straks weer hebt.
ok, here's she sweet. Maar je moet r niet laten schrikken!@!!!Snif schreef:Richardus, grote vriend van de echt mooie vrouwen, dat valt me van je tegen. Misschien is de foto niet helemaal flateus, maar het is heus een alleraardigst meiske.Richardus schreef: waaaaaaaaaaaaaaaa
jezus, ik schrok me dood man, wat een freak!
Lekkere hoeren zijn niet viesRichardus schreef:die tweede is een hoer
tja, smaken verschillen gelukkig.Fuonqrrjet schreef:
Fuonqrrjet schreef:
kan het niet laten om ze kaal voor te stellenFuonqrrjet schreef:
Wat is er mis met Grote Massamoord?Guerrilla schreef:@ Umbretta en Chaostrophy
Nou nou. De ene shockerende opmerking na de ander.grote massamoord schreef:Je zus?
Wat is daar nou weer voor shockerends aan? :|gung ho schreef:Nou nou. De ene shockerende opmerking na de ander.grote massamoord schreef:Je zus?
zeikert! dat zijn nou bovenarmen. En dat is nou een middel.Richardus schreef:met die papperige bovenarmen
Uiteraard.tzz schreef:MAar zij is roderigues?
goh, heb je 2 jaar lang al mn posts gelezen? überhaupt afgelopen paar maand?tzz schreef:WhoehaaaaMooi zo. Dan is dat ook weer gezegd.
Maarre R, neeniks niet twee jaar, pas sinds een maand, misschien twee of drie, sinds dat gedoe op 3v12. Kun je niet weer gewoon wat ronder figuur worden, ipv die tweedimensionale typecast die je nu hier neerzet? t lijkt wel of je de hele tijd alles hysterisch schreeuwt. En dat ken ik niet van je.
Hou es op met t Ge Mina, ofzo
Maarre. Je kent met toch? Ik BEN een moraalridder. En een die haar studie maar niet af krijgt.
Wie moet er nu op die kutkat passen?tzz schreef:ja, geevolueerde Richardus spaar ik niet
Maar goed, pech voor mij.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast