De onzin van de anti-islam/Marokkanen hype

Heeft Mark, Maxime, Geert, Diederik, Emiel, Jolande / Tofik, Alexander, Arie, Kees, Marianne of een andere waardeloze politicus weer iets nutteloos besloten? Spuw dan hier uw gal.
Billy Blitzkrieg
Forum Diva

De onzin van de anti-islam/Marokkanen hype

Bericht door Billy Blitzkrieg » 20 okt 2010, 18:35

Heb ik het al veel over gehad de laatste maanden en ga het niet weer allemaal herhalen, maar zag vandaag het interview van Wim Brandts met Kees Beekmans; een auteur die eerst veel als leraar met Marokkaanse jeugd te maken heeft gehad en nu reeds 5 jaar zelf in Marokko woont; een land dat snel aan het moderniseren is (althans; in de steden), soms dankzij, soms ondanks de islam.
Beekmans zegt vooral zeer wijze dingen over de problematiek die eigenlijk geen problematiek is van de Marokkanen in ons land (dat handjevol extreme relschoppers uitgezonderd uiteraard).
Kan me 100 % vinden in wat deze ervaringsdeskundige beweert.
Waarom zie je dit soort wijze gasten nou nooit in opiniemakende & veelbekeken programma's als P & W en DWDD?

Anyway, het interview is te bekijken via deze link: http://boeken.vpro.nl/programmas/242141 ... /43797161/
(optie video aanklikken rechtsbovenin, en dan die oninteressante haverman gast even doorskippen-beekmans begint na 16 minuten)
Erelid der pro-multiculturele gedachtepolitie

Siegfried Stahl
Meganerd
Contacteer:

Re: De onzin van de anti-islam/Marokkanen hype

Bericht door Siegfried Stahl » 20 okt 2010, 19:53

Even denken hoor....wat is ook weer de standaard opmerking als iemand een linkje plaatst...was iets in de geest van: ik heb wel wat beters te doen dan die stompzinnige linkjes van jou te openen....zoiets toch?
" what the fuck are you talking about! Have you no ears (laughs)".
Johnny Lydon 1983

Siegfried Stahl. Lidnr.66.

Billy Blitzkrieg
Forum Diva

Bericht door Billy Blitzkrieg » 20 okt 2010, 20:01

Het verschil met uw linkjes is dat dit een interessant linkje is

Siegfried Stahl
Meganerd
Contacteer:

Bericht door Siegfried Stahl » 20 okt 2010, 20:30

O, dan klik ik het natuurlijk meteen aan.

:no:
Johnny Lydon 1983

Billy Blitzkrieg
Forum Diva

Bericht door Billy Blitzkrieg » 20 okt 2010, 20:36

Toch bedankt voor uw reactie

Zonnedauw
Hop hop

Bericht door Zonnedauw » 20 okt 2010, 20:47

Billy Blitzkrieg schreef:Het verschil met uw linkjes is dat dit een interessant linkje is
:lol:
Vr.Gr. Zonnedauw.

harriechristus
Forumnerd

Bericht door harriechristus » 20 okt 2010, 21:00

Billy Blitzkrieg schreef:Heb ik het al veel over gehad de laatste maanden en ga het niet weer allemaal herhalen, maar zag vandaag het interview van Wim Brandts met Kees Beekmans; een auteur die eerst veel als leraar met Marokkaanse jeugd te maken heeft gehad en nu reeds 5 jaar zelf in Marokko woont; een land dat snel aan het moderniseren is (althans; in de steden), soms dankzij, soms ondanks de islam.
Beekmans zegt vooral zeer wijze dingen over de problematiek die eigenlijk geen problematiek is van de Marokkanen in ons land (dat handjevol extreme relschoppers uitgezonderd uiteraard).
Waarom zie je dit soort wijze gasten nou nooit in opiniemakende & veelbekeken programma's als P & W en DWDD?

Anyway, het interview is te bekijken via deze link: http://boeken.vpro.nl/programmas/242141 ... /43797161/
(optie video aanklikken rechtsbovenin, en dan die oninteressante haverman gast even doorskippen-beekmans begint na 16 minuten)
Waarom gaat gij niet in Marokko wonen.
Het zal U vast en zeker erg bevallen en mij evenzeer... :lol:

MarkS
Knuffelnerd
Contacteer:

Bericht door MarkS » 20 okt 2010, 21:13

Hou je d'r buiten Cock!
Feck!

Plaid Cymru

Bericht door Plaid Cymru » 20 okt 2010, 21:18

kunt beter naar een multicultureel land gaan. De multiculturele landen doen het tegenwoordig economisch het beste .

Brazilië is een goed voorbeeld.

En waarom Billy nooit dat soort gasten op TV ziet; KIJKCIJFERS

harriechristus
Forumnerd

Bericht door harriechristus » 20 okt 2010, 21:19

MarkS schreef:Hou je d'r buiten Cock!
Dat zeg ik ook: ga naar buiten.
Waarom al die Islamieten hier naar toe halen als je ook gewoon naar hun eigen land kan gaan!!

Dan kan je zoveel moskeeën bezoeken als je zelf wilt.... :lol:

Plaid Cymru

Bericht door Plaid Cymru » 20 okt 2010, 21:22

harriechristus schreef:
Waarom al die Islamieten hier naar toe halen als je ook gewoon naar hun eigen land kan gaan!!

Omdat we helemaal geen Islamieten hierheen halen die wonen hier al.
Waarom ga jij niet naar Saoedi Arabië daar kun je je hart ophalen ; alles wat wilders wil brengen ze daar in de praktijk!

jackN
Forumjunk
Forumjunk

Bericht door jackN » 20 okt 2010, 21:23

Billy Blitzkrieg schreef:Heb ik het al veel over gehad de laatste maanden en ga het niet weer allemaal herhalen, maar zag vandaag het interview van Wim Brandts met Kees Beekmans; een auteur die eerst veel als leraar met Marokkaanse jeugd te maken heeft gehad en nu reeds 5 jaar zelf in Marokko woont; een land dat snel aan het moderniseren is (althans; in de steden), soms dankzij, soms ondanks de islam.

Ik dacht overigens dat deze man gewoon al weer is teruggekeerd in Nederland.

Overigens heb ik zelf ook alleen maar positieve ervaringen opgedaan tijdens mijn bezoek aan Marokko vorig jaar.
Maar wat hier de afgelopen 30 jaar naar is toegekomen, hoeft niet altijd te hebben behoord tot het meer verlichte deel van die bevolking. Dat betekent dat er nogal wat achterstallig onderhoud is ontstaan en dat de Nederlandse politiek, de sociale hulpverzorging etc er niet in geslaagd is tot nu toe om deze mensen beter te laten integreren. (Zelfs Merkel geeft dat toe in haar eigen land), we doen hier toch blijkbaar iets niet goed.! Een behoorlijk deel wilde ook niet integreren, ze zouden ook teruggaan naar het eigen land. Een flink deel van Het linkse establisment vond het ook helemaal niet nodig dat ze daar moeite voor zouden moeten doen. Dat werkte maar stigmatiserend, wanneer er te veel druk op trad. Iedereen mocht zijn wie hij wilde zijn. Ik weet er alles van, want het klonk zeer zeker ook in mijn kennisenkring. Mogelijk dat al die rotzakkies daar het treurige gevolg van zijn. Echt goede voorbeelden of goede rolpatronen ontbraken lang. Zoals mijn (nog steeds levende) junkvriend mij altijd onder de neus wrijft dat hij ...... het product is van deze samenleving. Die heeft hem gemaakt tot wat hij nu is. Het is hem allemaal zo makkelijk gemaakt, dat hij er niet over peinsde om een serieus leven te gaan leiden. Kortom tijdens onze veelvuldige en lange gesprekken aan het water heeft hij geprobeerd ook mij met een zeker schuldgevoel op te zadelen. Zelf heeft hij nu wel flink spijt van zijn verleden.
Begin jaren 90 was ik in Florida en sprak daar met een groep latino's die hooguit zo'n 10 jaar pas in de VS woonden.
Die lui werkten zich de schompen in het rond, hadden een baan, hun eerste huizen en waren er nog trots op dat ze Amerikaan waren geworden.
Natuurlijk dat waren uitgerekend de succesgevallen die ik tegen kwam, Miami bij nacht liet ook hele nare kanten zien, maar toch deze groep had het gevoel dat het Amerikaans burgerschap iets voorstelde en ze waren trots op wat ze tot dan bereikt hadden.
Autochtonen kankeren graag op dit land, wel dat is in ieder geval iets dat veel allochtonen wel van ons hebben overgenomen. Ach we groeien in de loop van 50 jaar gewoon naar elkaar toe, hopelijk nemen ze niet al onze kwalijke trekjes van ons over.
Een echte heer gaat eenzaam zijn eigen weg.

harriechristus
Forumnerd

Bericht door harriechristus » 20 okt 2010, 21:28

Plaid Cymru schreef:kunt beter naar een multicultureel land gaan. De multiculturele landen doen het tegenwoordig economisch het beste .
Is China ook al multi culti?
Noem er nog eens een paar.
Bijvoorbeeld Amerika. Schijnt daar ook heel erg goed te gaan.. :lol:

harriechristus
Forumnerd

Bericht door harriechristus » 20 okt 2010, 21:36

Plaid Cymru schreef:
harriechristus schreef:

Omdat we helemaal geen Islamieten hierheen halen die wonen hier al.
En die waren er zomaar plotseling vanzelf.... :lol:
Waarom ga jij niet naar Saoedi Arabië daar kun je je hart ophalen ; alles wat wilders wil brengen ze daar in de praktijk!
Je bedoelt de hoofdvoddentax.... :lol:

Plaid Cymru

Bericht door Plaid Cymru » 20 okt 2010, 21:56

harriechristus schreef:
Plaid Cymru schreef:kunt beter naar een multicultureel land gaan. De multiculturele landen doen het tegenwoordig economisch het beste .
China is zeer multicultureel.
Amerika tsja New York en dergelijke steden wel. Net als dat Nederland een multicultureel land is.
Alleen macht ligt in Nederland in Amerika niet meer bij het volk door jarenlang rechts beleid dat de bedrijven de macht geven over de mensen.

Dat is ook wat gebeurde in landen als Brazilië maar door een linkse regering worden de mensen nu eindelijk ook eens gehoord.

Wat dat betreft lopen ze jaren op ons voor maar dat is ook geen wonder die Crisis die ons nu aan het treffen is hebben zij al in de jaren 80-90 moeten verwerken. Tsja nu zijn wij eigelijk degene met een achterlijke cultuur.

Ysidorus Fuchs
Meganerd

Bericht door Ysidorus Fuchs » 21 okt 2010, 04:20

Lachen is gezond.
“Not out to stud – Not out to pasture – Just out to lunch”

23chaostrophy
Forumnerd

Bericht door 23chaostrophy » 21 okt 2010, 10:21

harriechristus schreef:

En waarom pleur jij niet gewoon op naar dat astronomen-nazi-forum. Fijn babbelen met gelijkgestemden. Of verdwijn in de ruimte met je microwezentjes.
Nothing is True, Everything is Permitted.

Zonnedauw
Hop hop

Bericht door Zonnedauw » 21 okt 2010, 11:21

23chaostrophy schreef:
En waarom pleur jij niet gewoon op naar dat astronomen-nazi-forum. Fijn babbelen met gelijkgestemden. Of verdwijn in de ruimte met je microwezentjes.
Gezien je aangekondigde verdwijning....zou ik zeggen 'pleur jij daar maar naar toe'

Ekki Harrie en Zonnedauw zijn daar niet meer.
Die hebben hunzelf opgewaardeerd en zich hier bij 'de lepertjes' gevoegd. :upup:
Vr.Gr. Zonnedauw.

jackN
Forumjunk
Forumjunk

Bericht door jackN » 21 okt 2010, 14:48

maar 3 stuks hier begint toch al aardig op een crowd te lijken. Moet niet gekker worden.

Ysidorus Fuchs
Meganerd

Bericht door Ysidorus Fuchs » 21 okt 2010, 14:53

Zonnedauw schreef:Ekki Harrie en Zonnedauw zijn daar niet meer.
Zo, en wat was de oorzaak van dit schisma?
“Not out to stud – Not out to pasture – Just out to lunch”

Billy Blitzkrieg
Forum Diva

Bericht door Billy Blitzkrieg » 21 okt 2010, 14:57

Het engste is nog wel dat eva zonnebraun zojuist heeft vermeld dat ze niet meer op hun Arische occulte zweefteven forum vertoeven maar van zins zijn forumnerds. nl tot hun nieuwe thuishaven te bombarderen.
Straks staan we serieus nog te boek als PVV forum (aangezien we al met vage rechtse types als kryptozoid, siegfried en 1ofthemfaces opgescheept zaten, en dan laat ik de proleten nerds nog buiten beschouwing)

Een vaag proces wat wordt versterkt door het feit dat sommige uitgesproken lefties het forum al zeggen te gaan verlaten.

Flaaks
Forum Diva

Bericht door Flaaks » 21 okt 2010, 15:18

Billy Blitzkrieg schreef: Een vaag proces wat wordt versterkt door het feit dat sommige uitgesproken lefties het forum al zeggen te gaan verlaten.
Ik blijf hoor, maar ik heb de laatste tijd wel wat minder zin. Gelukkig zijn er dan altijd nog de luisterpaal topics. :up:
Voorheen Vlaecks. Nu nóg groener en nóg linkser, maar altijd genuanceerd.

Kryptozoid
Forumgod
Contacteer:

Bericht door Kryptozoid » 21 okt 2010, 15:26

Billy Blitzkrieg schreef:(aangezien we al met vage rechtse types als kryptozoid, siegfried en 1ofthemfaces opgescheept zaten, en dan laat ik de proleten nerds nog buiten beschouwing)
:protest: Sinds wanneer beschouw jij Faces niet meer als proleet?! :protest:
Billy Blitzkrieg schreef:Een vaag proces wat wordt versterkt door het feit dat sommige uitgesproken lefties het forum al zeggen te gaan verlaten.
:? Wie dan wel?
"'Samenleving' is een biologische constructie."
                                                — Kryptozoid, lid 69

Kryptozoid
Forumgod
Contacteer:

Bericht door Kryptozoid » 21 okt 2010, 15:27

Zonnedauw schreef:Ekki Harrie en Zonnedauw zijn daar niet meer.
:? Dat forum was toch van Ekki?
                                                — Kryptozoid, lid 69

Billy Blitzkrieg
Forum Diva

Bericht door Billy Blitzkrieg » 21 okt 2010, 15:40

Kryptozoid schreef: :protest: Sinds wanneer beschouw jij Faces niet meer als proleet?! :protest:
Sinds ie zich zgn genuanceerder is gaan uitlaten om (net als jij) de ware dubieuze gedachten en ideeën te verhullen
Chaostrophy (groen links) en sobcack (PVDD)
Wel allebei mega burgerlullen, maar toch..

Kryptozoid
Forumgod
Contacteer:

Bericht door Kryptozoid » 21 okt 2010, 16:00

Billy Blitzkrieg schreef:
Kryptozoid schreef: :protest: Sinds wanneer beschouw jij Faces niet meer als proleet?! :protest:
Sinds ie zich zgn genuanceerder is gaan uitlaten om (net als jij) de ware dubieuze gedachten en ideeën te verhullen
De PVDD is toch niet uitgesproken links??

Geven die trouwens aan het forum te gaan verlaten, en dat vanwege vermeende verrechtsing?? Edit: oja ik zie het

Altijd raar, dat gezeur over de inhoud of teneur van bepaalde berichten; officiële kennisgevingen het forum niet meer te bezoeken, al dan niet tijdelijk; negeer-lijst... :crazy:
Als je er behagen (in de ruime zin, omvattende stimulerend ergeren) in schept, lees je een bericht. Indien niet, dan niet.
                                                — Kryptozoid, lid 69

Billy Blitzkrieg
Forum Diva

Bericht door Billy Blitzkrieg » 21 okt 2010, 16:40

Kryptozoid schreef:De PVDD is toch niet uitgesproken links??
Niet volgens henzelf, wel volgens de kieswijzers. Hoe linkser je daar de vragen invult, de groter de kans dat de PVDD op 1 staat. Billy stemt er niet voor niets al jaren op B-) (al is dat vnl vanwege mijn aversie tegen dieren in gevangenschap gecombineerd met mijn misantropie)
Het is sowieso de enige partij die heel ver gaat qua milieu maatregelen. Die bereid is daar heel veel van onze welvaart voor op te offeren.
Als je zorg voor het milieu als een links item ziet, is de PVDD überhaupt een erg links radicale partij

Kryptozoid
Forumgod
Contacteer:

Bericht door Kryptozoid » 21 okt 2010, 17:12

Billy Blitzkrieg schreef:Als je zorg voor het milieu als een links item ziet, is de PVDD überhaupt een erg links radicale partij
Tja... En als je zorg voor het milieu als een rechts item ziet, is de PVDD überhaupt een erg rechts radicale partij.
                                                — Kryptozoid, lid 69

Billy Blitzkrieg
Forum Diva

Bericht door Billy Blitzkrieg » 21 okt 2010, 17:24

Nu is rechts doorgaans niet zo begaan met het milieu, edoch veel en veel en veel meer met economische welvaart

We kunnen de PVDD derhalve als extreem linkse partij beschouwen

harriechristus
Forumnerd

Bericht door harriechristus » 21 okt 2010, 18:18

Plaid Cymru schreef:
harriechristus schreef:
China is zeer multicultureel.
Ja, ja: het stikt daar van de Tibetanen.... :lol:
Amerika tsja New York en dergelijke steden wel. Net als dat Nederland een multicultureel land is.
Alleen macht ligt in Nederland in Amerika niet meer bij het volk door jarenlang rechts beleid dat de bedrijven de macht geven over de mensen.
Ja, ja, dat is dan weer een ander probleem.
Dat is ook wat gebeurde in landen als Brazilië maar door een linkse regering worden de mensen nu eindelijk ook eens gehoord.
zo zo... en nou denkt Job Cohen: als we al die rot-jochies maar flink wat geld geven en extra verwennen, dan houden ze wel op met stelen.
Wat dat betreft lopen ze jaren op ons voor maar dat is ook geen wonder die Crisis die ons nu aan het treffen is hebben zij al in de jaren 80-90 moeten verwerken. Tsja nu zijn wij eigelijk degene met een achterlijke cultuur.
tenminste: als je het allemaal economisch bekijkt en meent dat de Koran een zeer progressief boekwerk is met nieuwe ideeën.

harriechristus
Forumnerd

Bericht door harriechristus » 21 okt 2010, 18:20

23chaostrophy schreef:
harriechristus schreef:

oh, oh, wat ben je weer lelijk.
En dat voor iemand die Links is.
Ik dacht dat dat allemaal van die aardige jongens en meisjes waren.... :puke:

Maar ja: tegenwoordig is het zo dat Links eigenlijk Rechts is en Rechts Links.

harriechristus
Forumnerd

Bericht door harriechristus » 21 okt 2010, 18:27

Billy Blitzkrieg schreef:Het engste is nog wel dat eva zonnebraun zojuist heeft vermeld dat ze niet meer op hun Arische occulte zweefteven forum vertoeven maar van zins zijn forumnerds. nl tot hun nieuwe thuishaven te bombarderen.
Zo is het: het is hier best aardig toeven met zoveel belangstelling, want niets wat Links zo boeit als Rechts.
Straks staan we serieus nog te boek als PVV forum (aangezien we al met vage rechtse types als kryptozoid, siegfried en 1ofthemfaces opgescheept zaten, en dan laat ik de proleten nerds nog buiten beschouwing)
Links is immers steeds rechtser geworden en met de Islam ook nog eens reactionair.
Nou: dan kan de PVV er ook nog wel bij.
Het is effe wennen, maar het is echt een punt dat Links heeft laten liggen.
Alleen ze durven niet zo goed omdat ze bang zijn hun gezicht te verliezen.
Een vaag proces wat wordt versterkt door het feit dat sommige uitgesproken lefties het forum al zeggen te gaan verlaten.
uitgesproken lefties..... :lol: .....je bedoelt: uitgesproken nazi's en andere terroristen.

harriechristus
Forumnerd

Bericht door harriechristus » 21 okt 2010, 18:32

Kryptozoid schreef:
De PVDD is toch niet uitgesproken links??
Inderdaad, alsof alle dieren ook Links zouden zijn.... :lol:

Neem nou de honden: uitgesproken rechtse roofdieren.
Neem de katten: idem dito.

Maar de partij van de dieren neemt deze ellendelingen in bescherming.
Net zoals de fascistische Islamieten in bescherming worden genomen door Links.

:protest:

Billy Blitzkrieg
Forum Diva

Bericht door Billy Blitzkrieg » 21 okt 2010, 18:35

harriechristus schreef:[Inderdaad, alsof alle dieren ook Links zouden zijn.... :lol:

Doet me trouwens denken aan Gerard Reve die ooit de dieren onderverdeelde in katholiek (goed) en niet katholiek (slecht)

jackN
Forumjunk
Forumjunk

Bericht door jackN » 21 okt 2010, 19:30

Kryptozoid schreef:De PVDD is toch niet uitgesproken links??
Niet volgens henzelf, wel volgens de kieswijzers. Hoe linkser je daar de vragen invult, de groter de kans dat de PVDD op 1 staat. Billy stemt er niet voor niets al jaren op B-) (al is dat vnl vanwege mijn aversie tegen dieren in gevangenschap gecombineerd met mijn misantropie)
Het is sowieso de enige partij die heel ver gaat qua milieu maatregelen. Die bereid is daar heel veel van onze welvaart voor op te offeren.
Als je zorg voor het milieu als een links item ziet, is de PVDD überhaupt een erg links radicale partij

Dus jij wilt onze speurtocht de komende dagen naar de middelste bonte specht, als bedreigde vogelsoort wel sponsoren?. :bounce:

jackN
Forumjunk
Forumjunk

Bericht door jackN » 21 okt 2010, 19:33

In ieder geval moreel ondersteunen? Want het wordt een helse expeditie, afzien en zo. Niet geschikt voor watjes in ieder geval.
zal via twitterberichten mijn volgers op de hoogte houden van onze expeditie in de binnenlanden van Limbabwe.

jackN
Forumjunk
Forumjunk

Bericht door jackN » 21 okt 2010, 19:37

Draai nu het nummer all fucked up van nashville pussy, past erg goed bij de titel van dit topic. Ik word er in ieder geval heel hyper van. kan ook van de fles wijn zijn die net achterover is gegaan. Goeie wijn overigens. Wilde een gewone fles pakken geschikt voor een doordeweekse dag. Trok per ongeluk een goeie fles open, een margeaux uit 97. Smaakte erg goed. Nou is hij helaas leeg.

(klaz*)
Meganerd

Bericht door (klaz*) » 21 okt 2010, 19:49

harriechristus schreef:Waarom gaat gij niet in Marokko wonen.
In dit geval kunt u ook naar uzelf kijken: Waarom gaat u niet op een eigen forum spelen?

Billy Blitzkrieg
Forum Diva

Bericht door Billy Blitzkrieg » 21 okt 2010, 19:59

jackN schreef:
Dus jij wilt onze speurtocht de komende dagen naar de middelste bonte specht, als bedreigde vogelsoort wel sponsoren?. :bounce:
Als ik het geld zou hebben zou ik jullie nerd-outfit incluis vlindernetjes en drollenvangers bekostigen :yes:
Met name voor een queste naar de middelste bonte specht. Want ik laat me er doorgaans niet veel over uit, maar ik ben helemaal idolaat van de middelste bonte specht; ik heb al zijn platen, zijn foto's, zijn boeken. Manoman, wat bewonder ik de middelste bonte specht. Hij is mijn lust, en ook nog eens mijn leven.
Geef hem een knuffel en een kus van me JackN.

Siegfried Stahl
Meganerd
Contacteer:

Bericht door Siegfried Stahl » 21 okt 2010, 20:02

En daarbij is de middelste bonte specht ook nog eens zeer smakelijk. Gaat heel goed bij rijst. :yes:
Johnny Lydon 1983

Kryptozoid
Forumgod
Contacteer:

Bericht door Kryptozoid » 21 okt 2010, 20:07

(klaz*) schreef:
In dit geval kunt u ook naar uzelf kijken: Waarom gaat u niet op een eigen forum spelen?
Ik heb als leerling op een opname-afdeling gewerkt, waar een christelijke vrouw was opgenomen, die in een psychose zat en dacht ze zeer slecht was: "slechter dan de antichrist, even slecht als Hitler" had ze verklaard tegen degene die het opnamerapport had geschreven.

Ik vond dat opmerkelijk, omdat in de beleving van deze vrouw (die van de Zuid-Hollandse eilanden kwam, en dus niet alleen maar in naam christelijk was, maar deel uitmaakte van een levende christelijke gemeente) Hitler dus slechter was dan de Antichrist! Terwijl de antichrist toch de belichaming van het kwaad was.

Daar kon je, zo vond (en vind) ik, de impact van Hitler in onze samenleving aan afmeten, maar ook de mate waarin christelijke mensen aan het seculariseren waren. Thema's uit 'de leer' raakten ondergeschikt aan thema's uit het recente verleden.

Ik moest daar nu aan denken, nu ik jou (*(Klaz)) Harrie zie afwijzen, die al jaar-in jaar-uit zegt dat die de nieuwe Jezus is (hetgeen, naar mijn inschatting, beledigend is voor een christen) maar nu pas je wrevel oproept, nu ie zich discriminerend uitlaat over bevolkingsgroepen.

Ik verbind daar verder geen orrdeel aan, maar het valt me op.
                                                — Kryptozoid, lid 69

jackN
Forumjunk
Forumjunk

Bericht door jackN » 21 okt 2010, 20:08

jackN schreef:
Als ik het geld zou hebben zou ik jullie nerd-outfit incluis vlindernetjes en drollenvangers bekostigen :yes:
Met name voor een queste naar de middelste bonte specht. Want ik laat me er doorgaans niet veel over uit, maar ik ben helemaal idolaat van de middelste bonte specht; ik heb al zijn platen, zijn foto's, zijn boeken. Manoman, wat bewonder ik de middelste bonte specht. Hij is mijn lust, en ook nog eens mijn leven.
Geef hem een knuffel en een kus van me JackN.
Zoveel enthousiasme. :cry:
Met deze steun zal het ons zeker lukken deze expeditie tot een goed einde te brengen.
Zal het beest niet te uitbundig zoenen, want het is een delicaat vogeltje.

Billy Blitzkrieg
Forum Diva

Bericht door Billy Blitzkrieg » 21 okt 2010, 20:10

Trouwens Limbadwe? Wat is dat nou weer voor iets debiels? :?

Sowieso vind ik dat je wel wat teveel uitstapjes maakt op je ouwe dag JackN.
Je moet wat vaker achter de geraniums blijven zitten, zoals het hoort :nono:

jackN
Forumjunk
Forumjunk

Bericht door jackN » 21 okt 2010, 20:13

Billy Blitzkrieg schreef:Trouwens Limbadwe? Wat is dat nou weer voor iets debiels? :?

Sowieso vind ik dat je wel wat teveel uitstapjes maakt op je ouwe dag JackN.
Je moet wat vaker achter de geraniums blijven zitten, zoals het hoort :nono:

Vind ik zelf eigenlijk ook wel, maar ja ik heb een jonge vrouw en die moet regelmatig afgedraafd worden, want anders kan ze haar energie niet kwijt en komt ze misschien op foute gedachten. :clown:

(klaz*)
Meganerd

Bericht door (klaz*) » 21 okt 2010, 20:14

Kryptozoid schreef:
(klaz*) schreef:
Ik heb als leerling op een opname-afdeling gewerkt, waar een christelijke vrouw was opgenomen, die in een psychose zat en dacht ze zeer slecht was: "slechter dan de antichrist, even slecht als Hitler" had ze verklaard tegen degene die het opnamerapport had geschreven.

Ik vond dat opmerkelijk, omdat in de beleving van deze vrouw (die van de Zuid-Hollandse eilanden kwam, en dus niet alleen maar in naam christelijk was, maar deel uitmaakte van een levende christelijke gemeente) Hitler dus slechter was dan de Antichrist! Terwijl de antichrist toch de belichaming van het kwaad was.

Daar kon je, zo vond (en vind) ik, de impact van Hitler in onze samenleving aan afmeten, maar ook de mate waarin christelijke mensen aan het seculariseren waren. Thema's uit 'de leer' raakten ondergeschikt aan thema's uit het recente verleden.

Ik moest daar nu aan denken, nu ik jou (*(Klaz)) Harrie zie afwijzen, die al jaar-in jaar-uit zegt dat die de nieuwe Jezus is (hetgeen, naar mijn inschatting, beledigend is voor een christen) maar nu pas je wrevel oproept, nu ie zich discriminerend uitlaat over bevolkingsgroepen.

Ik verbind daar verder geen orrdeel aan, maar het valt me op.
Als een afwijzing zie ik mijn opmerking niet, ik spiegel zijn argumentatie naar hemzelf. Aan harrie om zijn eigen oordeel er over te geven. Daarnaast heb ik eerder wel eens mijn wrevel getoond over het feit dat hij zich als de nieuwe Jezus ziet, maar beledigd kan ik mij er nauwelijks over voelen om de reden dat ik hem moeilijk serieus kan nemen.

harriechristus
Forumnerd

Bericht door harriechristus » 21 okt 2010, 20:16

(klaz*) schreef:
Omdat ik hier ten onrechte aangevallen wordt als zou ik een nazi zijn.
En dat nog wel door iemand die zich Billy Blitzkrieg noemt.

Hier is dus een grote taak voor mij weggelegd de mensen wat op te voeden.

harriechristus
Forumnerd

Bericht door harriechristus » 21 okt 2010, 20:22

harriechristus schreef:[Inderdaad, alsof alle dieren ook Links zouden zijn.... :lol:

Doet me trouwens denken aan Gerard Reve die ooit de dieren onderverdeelde in katholiek (goed) en niet katholiek (slecht)
In de fantasie van van het Reve was God een ezeltje, die hij met plezier zijn zondig zaad offerde... :lol:

Overigens beschouwen de Islamieten ons als honden en omdat ze zelf geitenneukers heten te zijn, moeten wij het ergste vrezen... :D

Enfin: Billy heeft er geen moeite mee... :clown:

Kryptozoid
Forumgod
Contacteer:

Bericht door Kryptozoid » 21 okt 2010, 20:25

(klaz*) schreef:Als een afwijzing zie ik mijn opmerking niet, ik spiegel zijn argumentatie naar hemzelf. Aan harrie om zijn eigen oordeel er over te geven. Daarnaast heb ik eerder wel eens mijn wrevel getoond over het feit dat hij zich als de nieuwe Jezus ziet, maar beledigd kan ik mij er nauwelijks over voelen om de reden dat ik hem moeilijk serieus kan nemen.
Okee, duidelijk :up:
                                                — Kryptozoid, lid 69

Billy Blitzkrieg
Forum Diva

Bericht door Billy Blitzkrieg » 21 okt 2010, 20:25

harriechristus schreef: Overigens beschouwen de Islamieten ons als honden en omdat ze zelf geitenneukers heten te zijn, moeten wij het ergste vrezen... :D

Enfin: Billy heeft er geen moeite mee... :clown:
Neen, omdat alleen de fundi's onder de islamieten zo denken, en daar zijn er relatief maar heel weinig van. Een onderscheid die jij keer op keer maar niet wil en kunt maken
Maar daar ben je dan ook een nazi voor
Gelukkig neemt niemand jou serieus
Maar helaas wordt die andere gek in de tweede kamer wel teveel serieus genomen :erm:

Zijn we toch weer on topic geraakt B-)

Kryptozoid
Forumgod
Contacteer:

Bericht door Kryptozoid » 21 okt 2010, 20:28

Billy Blitzkrieg schreef:Een onderscheid die
:nono: "Een onderscheid dat"

Je taalgebruik is aan het verislamiseren, Billy :roll: :lol:
                                                — Kryptozoid, lid 69