Vakantie!!!!!
Re: Vakantie!!!!!
Ik heb trouwens geen idee wat ik qua vakantie ga doen, überhaupt óf ik ergens heen ga. Heb wel 3, mss 4, week vrij eind juni begin juli maar...ach...waarom moet ik dat hier ook tentoonspreiden, krijg ik Schyzovoid weer achter me aan 
aka Ri'shad, Parel van het Noordoosten
Het is maar een forum, een internetforum!
¯\_(ツ)_/¯
¯\_(ツ)_/¯
hey Billy, ga anders over 'n uur ff met een ijzeren staaf in je hand op 't dak staan 
¯\_(ツ)_/¯
¯\_(ツ)_/¯
- Kryptozoid
- Forumgod
- Contacteer:
Richardus schreef:hey Billy, ga anders over 'n uur ff met een ijzeren staaf in je hand op 't dak staan
"'Samenleving' is een biologische constructie."
— Kryptozoid, lid 69
— Kryptozoid, lid 69
gaat nie door
alles dooft uit boven Utrecht...iKer

¯\_(ツ)_/¯
¯\_(ツ)_/¯
- Ysidorus Fuchs
- Meganerd
Vakantie zoals het hoort: geen gejaag, geen gestress, geen muizenissen. Gewoon je zin doen binnen je mogelijkheden en jezelf, en eventueel anderen, verwennen.Richardus schreef:Ik heb trouwens geen idee wat ik qua vakantie ga doen
“Not out to stud – Not out to pasture – Just out to lunch”
¯\_(ツ)_/¯
¯\_(ツ)_/¯
btw, zo leef ik elke dag al
zoveel mogelijk 
¯\_(ツ)_/¯
¯\_(ツ)_/¯
Hij creëert een afstand tussen hem en 'zijn' gezinnetje. Hij kan het niet nalaten te benadrukken dat zijn dochtertje niet van hem is en dat hij sowieso ruimte nodig heeft. Ik vermoed dat dit geen pose is en dat hij daadwerkelijk moeite heeft met deze hem opgedrongen rol. Hij zal vast erg veel van zijn wijf houden en is vast heel aardig voor zijn nepkindjes, maar helemaal lekker zit het hem niet.Billy Blitzkrieg schreef:Jawel, een relatie met een wijf met kutkoters.Richardus schreef:schijnt een relatie te hebben maar hoor je 'm nooit over, ook reden tot roddels
Laatst gewijzigd door gung ho op 28 apr 2011, 20:00, 1 keer totaal gewijzigd.
This country makes it hard to fuck.
joh, jij leest het forum grondig, dat wist ook ik geeneens (maar ik lees lang niet alles)gung ho schreef:Hij creëert een afstand tussen hem en 'zijn' gezinnetje. Hij kan het niet nalaten te benadrukken dat zijn dochtertje niet van hem is en dat hij sowieso ruimte nodig heeft. Ik vermoed dat dit geen pose is en dat hij daadwerkelijk moeite heeft met deze hem opgedrongen rol. Hij zal vast erg veel van zijn wijf houden en is vast heel aardig voor zijn nepkindje, maar helemaal lekker zit het hem niet.Billy Blitzkrieg schreef:Jawel, een relatie met een wijf met kutkoters.Richardus schreef:schijnt een relatie te hebben maar hoor je 'm nooit over, ook reden tot roddels
¯\_(ツ)_/¯
¯\_(ツ)_/¯
- Kryptozoid
- Forumgod
- Contacteer:
Als dit over mij gaat, moet je over nepkindjes spreken. Of beter, stiefkindjes, want ze zijn niet nep, alleen niet 'van mij'. Ze zijn hier ook maar de helft van de week (ander helft bij pa + vriendin) dus vind ik het ook ongepast om er anders over te spreken. Verder kan ik me goed vinden in je analyse (die overigens ook niet zo ingewikkeld was om te maken, omdat ik voor zover ter sprake geweest, geen pogingen heb ondernomen een ander beeld neer te zetten) en ben ik blij, hoewel ik het gezellig vind dat ze er nu zijn, de andere helft van de week kinderloos door te brengen.gung ho schreef:Hij creëert een afstand tussen hem en 'zijn' gezinnetje. Hij kan het niet nalaten te benadrukken dat zijn dochtertje niet van hem is en dat hij sowieso ruimte nodig heeft. Ik vermoed dat dit geen pose is en dat hij daadwerkelijk moeite heeft met deze hem opgedrongen rol. Hij zal vast erg veel van zijn wijf houden en is vast heel aardig voor zijn nepkindje, maar helemaal lekker zit het hem niet.Billy Blitzkrieg schreef:Jawel, een relatie met een wijf met kutkoters.Richardus schreef:schijnt een relatie te hebben maar hoor je 'm nooit over, ook reden tot roddels
— Kryptozoid, lid 69
— Kryptozoid, lid 69
duh, kinderen zijn kut
¯\_(ツ)_/¯
¯\_(ツ)_/¯
- Kryptozoid
- Forumgod
- Contacteer:
Niet als persoon / mens, tenminste niet meer dan een willekeurige volwassene, en ze zijn ook echt wel lief (die van hier dan, niet alle kinderen natuurlijk, denk aan die Jamie Bulger zaak in Engeland). Maar de gebondenheid aan plaats en tijd is idd kut. En dat je doordeweeks nergens met ze naar toe kan, maar wel moet zorgen dat je om kwart voor drie weer thuis moet zijn, en er dan voor ze moet zijn etc. Da's idd kut.Richardus schreef:duh, kinderen zijn kut
Volkomen onbegrijpelijk voor mij dat een paar jaar geleden eerst Faces en later Kraut daar uit eigen beweging voor 100% ingedoken zijn, en dan ook nog eens vanaf de afschuwelijke baby-fase
— Kryptozoid, lid 69
— Kryptozoid, lid 69
nie zo serieus joh...
als ik daarop serieus zou ingaan zou ik ook een lap tekst moeten neerpennen
nou snap ik waarom jij dat doet: je neemt dit forum en de contacten hier veel te serieus...ziet ze als écht (voor mij is het 'forum', zonder band verder)
nou snap ik waarom jij dat doet: je neemt dit forum en de contacten hier veel te serieus...ziet ze als écht (voor mij is het 'forum', zonder band verder)
¯\_(ツ)_/¯
¯\_(ツ)_/¯
- Kryptozoid
- Forumgod
- Contacteer:
Richardus schreef:nie zo serieus joh...
— Kryptozoid, lid 69
— Kryptozoid, lid 69
Ik lees niet zo grondig. Ik onthoud meer.Richardus schreef: joh, jij leest het forum grondig, dat wist ook ik geeneens (maar ik lees lang niet alles)
- Kryptozoid
- Forumgod
- Contacteer:
Zonder eerst te lezen?gung ho schreef:Ik lees niet zo grondig. Ik onthoud meer.Richardus schreef: joh, jij leest het forum grondig, dat wist ook ik geeneens (maar ik lees lang niet alles)
— Kryptozoid, lid 69
— Kryptozoid, lid 69
ok, kan goed zijn
¯\_(ツ)_/¯
¯\_(ツ)_/¯
- Kryptozoid
- Forumgod
- Contacteer:
Vinden jullie het goed dat ik de hond uit ga laten? Dat moet van m'n vriendin...
— Kryptozoid, lid 69
— Kryptozoid, lid 69
- Ysidorus Fuchs
- Meganerd
Wat vindt de hond ervan?
Ha. Je hebt een tweede puntje gevonden dat je kunt herhalen? Het zal je niet verbazen dat de postjes over je surrogaatgezin (jouw woorden?) vaak wat korter van stof zijn.Kryptozoid schreef: Zonder eerst te lezen?
- Kryptozoid
- Forumgod
- Contacteer:
Het lijkt me niet dat het zich daarvoor leent, is het wel? Binnen de context was het ook helemaal niet zo'n vreselijk rare of ueberhaupt lullig bedoelde vraag. Raar dat jij het nodig vindt daar zo gebeten op te reageren. Je staat hier niet voor de klas, hoeft ons niet tot de orde te roepen ofzo.gung ho schreef:Ha. Je hebt een tweede puntje gevonden dat je kunt herhalen?Kryptozoid schreef: Zonder eerst te lezen?
— Kryptozoid, lid 69
— Kryptozoid, lid 69
- Billy Blitzkrieg
- Forum Diva
- Kryptozoid
- Forumgod
- Contacteer:
Dank, Billy
Plaatje gesaved.
— Kryptozoid, lid 69
— Kryptozoid, lid 69
- 1ofthemFaces
- Knuffelnerd
Wordt Krypt nu echt door Riesardus verweten dattie teveel over zijn privé loslaat hier?
Vind Ho een beetje over de scheef gaan trouwens hier.
Maar ws is dat gebaseerd op niet heersende waarden.
Vind Ho een beetje over de scheef gaan trouwens hier.
nee hoor, voor billy dat er genoeg over Krypto bekend is om een tijdje mee vooruit te kunnen1ofthemFaces schreef:Wordt Krypt nu echt door Riesardus verweten dattie teveel over zijn privé loslaat hier?![]()
is slecht lezen zó veelvoorkomend bij SPH'ers in omgeving R'dam? Teveel opgetrokken met kutmarokkaantjes?
¯\_(ツ)_/¯
¯\_(ツ)_/¯
Ik reageerde niet gebeten hoor. Je kunt relaxen. Het was een vraag die buiten deze context nog niet eens zo vreselijk raar was.Kryptozoid schreef: Het lijkt me niet dat het zich daarvoor leent, is het wel? Binnen de context was het ook helemaal niet zo'n vreselijk rare of ueberhaupt lullig bedoelde vraag. Raar dat jij het nodig vindt daar zo gebeten op te reageren. Je staat hier niet voor de klas, hoeft ons niet tot de orde te roepen ofzo.
jammer dan van die context hier hè 
¯\_(ツ)_/¯
¯\_(ツ)_/¯
Is dat zo? De woordkeus was opzettelijk vilein, verder heb ik geen dingen gezegd die Krypto beledigd kunnen hebben. Overigens kan ik me niet voorstellen dat hij het met je eens is. De informatie komt rechtstreeks van hem.1ofthemFaces schreef: Vind Ho een beetje over de scheef gaan trouwens hier.
dat toontje van jullie...
kunnen we die nou niet 'ns vatten en inlijsten?!
wat is dat: puur wijsneuzigheid, belerendheid? leraren en pedagogisch werkers...allemaal dat betweterige toontje, gadverdamme
wat is dat: puur wijsneuzigheid, belerendheid? leraren en pedagogisch werkers...allemaal dat betweterige toontje, gadverdamme
¯\_(ツ)_/¯
¯\_(ツ)_/¯
- Kryptozoid
- Forumgod
- Contacteer:
Hij constateerde in een ander draadje wel dat ik het forum te serieus nam, in tegenstelling to hoe hij er mee omgaat. Hij ziet 't alleen als zomaar een forum, waar de mensen er niet toe doen, ofzoiets1ofthemFaces schreef:Wordt Krypt nu echt door Riesardus verweten dattie teveel over zijn privé loslaat hier?![]()
Ik vermoed dat we hier te maken hebben met het fenomeen (tegen)overdracht van Gung Ho jegens mij... Waarschijnlijk houdt ie zo de orde in de klas, door één leerling (die hij inschat als een vervelal) net ietsje over de schreef aan te pakken, zodat de groep weet waar hij toe in staat is, zodat hij, zonder al teveel vertoon van openlijke repressie, toch goed de orde kan handhaven.1ofthemFaces schreef:Vind Ho een beetje over de scheef gaan trouwens hier.
Een methode die ik overigens niet geheel laakbaar vind (je moet toch wat, als leraar), maar die natuurlijk wel in het verlengde ligt van Ramcest's stelling (die ik overigens niet onderschrijf) dat alle leraren nazi's zijn. Dat is een beetje de pest voor als een hele groep categorisch negatief gestereotypeerd wordt: zeg tegen een antisemiet dat niet alle joden slecht zijn, en hij komt met Bugsy Siegel en Basil Zaharoff; zeg tegen Rams dat niet alle leraren nazi's zijn en hij noemt Gung Ho
*NB ik zie mij genoodzaakt voortaan een clown emoticon te plaatsen als ik iets niet meen, anders wordt het verkeerd begrepen. Jammer, maar 't is niet anders.
— Kryptozoid, lid 69
— Kryptozoid, lid 69
- Kryptozoid
- Forumgod
- Contacteer:
Daar ben je nu mooi te laat mee. Ik heb je net als argument genoemd voor Rams' z'n opinie omtrent het lerarendom (die ik overigens niet onderschrijf). Wel met een clown emoticon "gung ho schreef:Ik reageerde niet gebeten hoor. Je kunt relaxen. Het was een vraag die buiten deze context nog niet eens zo vreselijk raar was.Kryptozoid schreef: Het lijkt me niet dat het zich daarvoor leent, is het wel? Binnen de context was het ook helemaal niet zo'n vreselijk rare of ueberhaupt lullig bedoelde vraag. Raar dat jij het nodig vindt daar zo gebeten op te reageren. Je staat hier niet voor de klas, hoeft ons niet tot de orde te roepen ofzo.
— Kryptozoid, lid 69
— Kryptozoid, lid 69
- 1ofthemFaces
- Knuffelnerd
Ik vind het meer een typisch forumnerdstoontje.Richardus schreef:dat toontje van jullie...kunnen we die nou niet 'ns vatten en inlijsten?!
Colllega.
- Kryptozoid
- Forumgod
- Contacteer:
Ai. Ik was al bang dat klaagpostje van jou, van de vorige keer dat je slecht gestemd was (Was dat nou gisteren? Of vandaag? Of vorige week) geïnterpreteerd kon worden als "help! ik haal dit niveau niet!" maar ik hoopte dat ik 't bij het verkeerde eind had, omdat je toch best een aardige en bovenal vermakelijke kerel vind. Maar nu dan tochRichardus schreef:dat toontje van jullie...kunnen we die nou niet 'ns vatten en inlijsten?!
Waar moeten we het dan over hebben, Ries, dat jij je meer thuis voelt hier? Het heeft hier al een week ofzo niet meer geonweerd...
— Kryptozoid, lid 69
— Kryptozoid, lid 69
1ofthemFaces schreef:Ik vind het meer een typisch forumnerdstoontje.Richardus schreef:dat toontje van jullie...kunnen we die nou niet 'ns vatten en inlijsten?!
Colllega.
¯\_(ツ)_/¯
¯\_(ツ)_/¯
- Kryptozoid
- Forumgod
- Contacteer:
Welke context bedoel je precies?Richardus schreef:jammer dan van die context hier hè
— Kryptozoid, lid 69
— Kryptozoid, lid 69
Volgens mij noemt hij JackN.Kryptozoid schreef: Ik vermoed dat we hier te maken hebben met het fenomeen (tegen)overdracht van Gung Ho jegens mij... Waarschijnlijk houdt ie zo de orde in de klas, door één leerling (die hij inschat als een vervelal) net ietsje over de schreef aan te pakken, zodat de groep weet waar hij toe in staat is, zodat hij, zonder al teveel vertoon van openlijke repressie, toch goed de orde kan handhaven.
Een methode die ik overigens niet geheel laakbaar vind (je moet toch wat, als leraar), maar die natuurlijk wel in het verlengde ligt van Ramcest's stelling (die ik overigens niet onderschrijf) dat alle leraren nazi's zijn. Dat is een beetje de pest voor als een hele groep categorisch negatief gestereotypeerd wordt: zeg tegen een antisemiet dat niet alle joden slecht zijn, en hij komt met Bugsy Siegel en Basil Zaharoff; zeg tegen Rams dat niet alle leraren nazi's zijn en hij noemt Gung Ho*
[/size]
Je gebrek aan mensenkennis blijft me verbazen. Ik kies juist de zwakste leerling uit om flink aan te pakken. De stoere jongens en meisjes heb je aan je eigen kant nodig natuurlijk.
Overigens is het vmbo geen jungle hoor. Orde houden lukt prima met een knipoog, wijzen met een wijsvinger, een duim omhoog houden of het schrapen van een keel.
Repressie.
Kryptozoid schreef:Welke context bedoel je precies?Richardus schreef:jammer dan van die context hier hè
¯\_(ツ)_/¯
¯\_(ツ)_/¯
- Kryptozoid
- Forumgod
- Contacteer:
Ah, daar gaat het om: erkenning.Richardus schreef:1ofthemFaces schreef:Ik vind het meer een typisch forumnerdstoontje.Richardus schreef:dat toontje van jullie...kunnen we die nou niet 'ns vatten en inlijsten?!
Colllega.je erkent de ware inhoud van mijn vak, linkmiechel

— Kryptozoid, lid 69
— Kryptozoid, lid 69
euh nee...maar zijn post suggereert dat wel
verder alles goed, schat? niet ál te snel door de bocht gaan hier hè
kom je op je werk mss wel mee weg 
verder alles goed, schat? niet ál te snel door de bocht gaan hier hè
Laatst gewijzigd door Richardus op 28 apr 2011, 21:08, 1 keer totaal gewijzigd.
¯\_(ツ)_/¯
¯\_(ツ)_/¯
Je bent van mening dat niet alleen Billy, maar ook Richardus en ik je ironie niet weten te herkennen?Kryptozoid schreef: Daar ben je nu mooi te laat mee. Ik heb je net als argument genoemd voor Rams' z'n opinie omtrent het lerarendom (die ik overigens niet onderschrijf). Wel met een clown emoticon "" zodat ook jij, Ries en Billy een aanwijzing hebben dat ik 't wel eens niet echt zou kunnen menen.
KRYPTO ÜBER ALLES!gung ho schreef:Je bent van mening dat niet alleen Billy, maar ook Richardus en ik je ironie niet weten te herkennen?Kryptozoid schreef: Daar ben je nu mooi te laat mee. Ik heb je net als argument genoemd voor Rams' z'n opinie omtrent het lerarendom (die ik overigens niet onderschrijf). Wel met een clown emoticon "" zodat ook jij, Ries en Billy een aanwijzing hebben dat ik 't wel eens niet echt zou kunnen menen.
¯\_(ツ)_/¯
¯\_(ツ)_/¯
Dat toontje gebruik ik uit zelfbescherming Richardus. Op die manier kan ik mijn afstandelijkheid intact houden. Heeft verder niets te maken met wijsneuzerigheid of betweterigheid.Richardus schreef:dat toontje van jullie...kunnen we die nou niet 'ns vatten en inlijsten?!
- Billy Blitzkrieg
- Forum Diva
He kryptozoid, moet je niet nieuwsuur kijken? Gaat over Tristan van der V. Kan je weer lekker sentimenteel verontwaardigd lopen janken. Ben je beter in dan ironische postings plaatsen 
Erelid der pro-multiculturele gedachtepolitie
- Kryptozoid
- Forumgod
- Contacteer:
Hoho (niet de eigennaam) - ik heb het niet over sterke of zwakke genoemd, ik zei 'die inschat als een 'vervelal'. Over de invulling daarvan heb ik me niet uitgelaten, en is van generlei waarde voor het principe.gung ho schreef:Je gebrek aan mensenkennis blijft me verbazen. Ik kies juist de zwakste leerling uit om flink aan te pakken. De stoere jongens en meisjes heb je aan je eigen kant nodig natuurlijk.
Da's best old school eigenlijk... Bestaat er nog zoiets als de LTS dan tegenwoordig, voor aankomend TBS'ers? Want die zitten niet bij jou dan, zo te horen.gung ho schreef:Overigens is het vmbo geen jungle hoor. Orde houden lukt prima met een knipoog, wijzen met een wijsvinger, een duim omhoog houden of het schrapen van een keel.
Een jeugdvriendje van mij zat op een TBS... Achteraf bekeken was hij niet dom, wel een soort van ADHD'er, zeg ik met de kennis van nu. Die maakte zelf werpsterren en steekwapens bij metaalbewerking. Dat was min of meer de usance daar, mid jaren '80.
— Kryptozoid, lid 69
— Kryptozoid, lid 69
Interessant...afstandelijkheid... zullen lui als Schyzo en Faces dat ook doen om die reden...? zit toch een overeenkomst in beroep, me dunkt...gung ho schreef:Dat toontje gebruik ik uit zelfbescherming Richardus. Op die manier kan ik mijn afstandelijkheid intact houden. Heeft verder niets te maken met wijsneuzerigheid of betweterigheid.Richardus schreef:dat toontje van jullie...kunnen we die nou niet 'ns vatten en inlijsten?!
¯\_(ツ)_/¯
¯\_(ツ)_/¯
quoteneukerKryptozoid schreef:Hoho (niet de eigennaam) - ik heb het niet over sterke of zwakke genoemd, ik zei 'die inschat als een 'vervelal'. Over de invulling daarvan heb ik me niet uitgelaten, en is van generlei waarde voor het principe.gung ho schreef:Je gebrek aan mensenkennis blijft me verbazen. Ik kies juist de zwakste leerling uit om flink aan te pakken. De stoere jongens en meisjes heb je aan je eigen kant nodig natuurlijk.
Da's best old school eigenlijk... Bestaat er nog zoiets als de LTS dan tegenwoordig, voor aankomend TBS'ers? Want die zitten niet bij jou dan, zo te horen.gung ho schreef:Overigens is het vmbo geen jungle hoor. Orde houden lukt prima met een knipoog, wijzen met een wijsvinger, een duim omhoog houden of het schrapen van een keel.
Een jeugdvriendje van mij zat op een TBS... Achteraf bekeken was hij niet dom, wel een soort van ADHD'er, zeg ik met de kennis van nu. Die maakte zelf werpsterren en steekwapens bij metaalbewerking. Dat was min of meer de usance daar, mid jaren '80.
¯\_(ツ)_/¯
¯\_(ツ)_/¯
- Kryptozoid
- Forumgod
- Contacteer:
Nee, de afstandsbediening ligt niet binnen bereik, en bovendien staat er een programma op over anorectische modewijven met teveel makeupBilly Blitzkrieg schreef:He kryptozoid, moet je niet nieuwsuur kijken? Gaat over Tristan van der V. Kan je weer lekker sentimenteel verontwaardigd lopen janken. Ben je beter in dan ironische postings plaatsen
— Kryptozoid, lid 69
— Kryptozoid, lid 69
wat een post weer
't lijkt Wendy of MadSteven wel 
¯\_(ツ)_/¯
¯\_(ツ)_/¯
- Ysidorus Fuchs
- Meganerd
Ysfoxy vraagt zich af of over jezelf in de derde persoon praten hetzelfde effect zou hebben wanneer je voor een klas staat...gung ho schreef:Dat toontje gebruik ik uit zelfbescherming Richardus. Op die manier kan ik mijn afstandelijkheid intact houden.
- Billy Blitzkrieg
- Forum Diva
Ik ga maar de herhaling van Peter R de Vries kijken

Erelid der pro-multiculturele gedachtepolitie