Welke film heb je het laatst gezien?

Voor Film, TV, Boeken, Musea, Theater etc...
wendyvortex
Forumjunk
Forumjunk

Re: Welke film heb je het laatst gezien?

Bericht door wendyvortex » 17 mar 2014, 15:45

Afbeelding

Goed nieuws, de marathon-waanzin is alleen vandaag, maar snel door met de volgende en ook dit is een herziening.
Niet de gebruikelijke messen, slashers, vrouwelijk naakt en zagen maar een daadwerkelijk (vrijwel) geweldloze giallo.
Wel een heel mysterieuze sfeerfilm met een plot waar ook wel een Dario Argento (danwel Hitchcock) mee aan de slag had kunnen gaan.
Overigens absoluut geen SF-film, de SF-stukjes (ft Klaus Kinski) zijn herinneringen aan een ooit door de hoofdpersoon geziene film danwel hallucinaties.
Aparte film: benieuwd hoeveel gore&horror-fans deze uit kunnen zitten en hoeveel van onze arthouse-vrienden ooit moeite gaan doen om deze te zien.
Deze alles-eetster vindt het in in ieder geval een puik staaltje jaren 70-cinema.
(9)

https://www.youtube.com/watch?v=bSQI9gJ4cac

wendyvortex
Forumjunk
Forumjunk

Bericht door wendyvortex » 17 mar 2014, 17:54

Afbeelding

Probeer je af en toe bewust nog een iets te kijken in de hoop om bij voorbaat al een compleet gegarandeerde onvoldoende te geven...blijkt het zowaar nog een erg fijn filmpje. Simpel opgezet, niet serieus te nemen, maar onderhoudend, grappig en er valt zowaar nog mee mee te leven.
(7)

https://www.youtube.com/watch?v=SUCALINQQgI

wendyvortex
Forumjunk
Forumjunk

Bericht door wendyvortex » 17 mar 2014, 19:51

Afbeelding

Over-the-top soort van "Starship Troopers"-stijl gemaakt door liefhebbers, misschien met minder talent dan Paul Verhoeven, maar met een 10 voor de splatter-FX. Als we de aftiteling eraf halen blijft er hoogstens een film van 60 minuten over, dat is precies genoeg, maar mesjogge, chaotisch, anarchistisch en smerig is het zeker.
(8)

https://www.youtube.com/watch?v=_Y6IjP_74GA

wendyvortex
Forumjunk
Forumjunk

Bericht door wendyvortex » 17 mar 2014, 21:48

Afbeelding

In de herziening.
Prachtige beelden in deze herschepping van koloniaal India na WO1, sommigen duidelijk sets, maar ook puur documentaire-achtige beelden. Verhaal is een beetje van het bakvissen-soort, maar verdiept in het laatste half uur.
(8)

https://www.youtube.com/watch?v=j-DxgFYOVM0

Radiohoofdnz
Forumjunk
Forumjunk
Contacteer:

Bericht door Radiohoofdnz » 17 mar 2014, 21:51

Afbeelding

9
Vivadixiesubmarinetransmissionplot

wendyvortex
Forumjunk
Forumjunk

Bericht door wendyvortex » 18 mar 2014, 00:51

Afbeelding

Filmmarathon: Alain Resnais, Mark Chapman, giallo, B-film horror, splatter galore, Jean Renoir en als afsluiter Ken Park...we zullen inmiddels wel wat ver heen zijn en geven iedereen onder de 20 de raad deze film te zien, want pas op als ze of het je te pakken krijgt ... volwassenheid.
Pak een skateboard, luister naar wat punk, hiphop, The Shaggs voor mijn part, het nihilisme zit hem niet in wat jullie doen, maar in wat de volwassenen van het leven gemaakt hebben.
Meesterwerkje!
(9)

https://www.youtube.com/watch?v=M8zV1zqTY6w

wendyvortex
Forumjunk
Forumjunk

Bericht door wendyvortex » 18 mar 2014, 10:44

Afbeelding

Prachtige animatie, naar het nooit verfilmde scenario van Tati.
Lief, schattig en met de opkomende cultuur van de televisie, de beat-muziek en de commercie.
Zitten allerlei prachtige details verstopt in de tekeningen.
(8)

https://www.youtube.com/watch?v=BMqpU7lUlLg

Scalle
Forumjunk
Forumjunk

Bericht door Scalle » 18 mar 2014, 11:21

@ Wendy: Gisteren 7 films gezien... amai, amai. :crazy:

Ongelooflijk dat je daar nog van geniet.
Please enter the telephone number, then press https://soundcloud.com/boomboomboom/crazy-date

Hensup
Forumjunk
Forumjunk

Bericht door Hensup » 18 mar 2014, 12:30

300. Is dat iets?
Verre familie van

Hensup
Forumjunk
Forumjunk

Bericht door Hensup » 18 mar 2014, 12:37

Oh ja ik heb Twelve years a slave gezien. Best aardige film. Beetje zwaar op de maag af en toe. Leuke typetjes wel. Maar geen oscar waard.
Verre familie van

wendyvortex
Forumjunk
Forumjunk

Bericht door wendyvortex » 18 mar 2014, 13:28

Scalle schreef:@ Wendy: Gisteren 7 films gezien... amai, amai. :crazy:

Ongelooflijk dat je daar nog van geniet.
Af en toe levert dat een hele fijne mindfuck op...ach ja weekje vakantie dan moet dat een dagje kunnen.
En de muis van de PC was overleden, je moet toch wat dan.

wendyvortex
Forumjunk
Forumjunk

Bericht door wendyvortex » 18 mar 2014, 13:31

Hensup schreef:300. Is dat iets?
Als je van een beetje fascistoïde testosteron of mannen in strakke Manowar-pakjes houdt zeker.
Minimaal een (8) :upup:

wendyvortex
Forumjunk
Forumjunk

Bericht door wendyvortex » 18 mar 2014, 20:36

Afbeelding

Grootste probleem: 40 jaar in 178 minuten, dat is nog geen 5 minuten per jaar en dat verklaart het nogal fragmentarische ge-hak-op-de-tak, daarbij moeten er ook nog tientallen personages geïntroduceerd worden, en daar gaat je diepgang. Juist, het doet wat denken aan Heimat of La Meglio Gioventu, maar het gaat allemaal in vliegensvlug tempo. Deel 1 concentreert zich op mei 1968 en de nasleep, deel 2 focust met name op de AIDS-strijd van Act Up in de jaren tachtig.
Makers hebben hebben het hart op de juiste plaats (links), maar hebben teveel er in willen stoppen. Altijd wel leuk natuurlijk om allerlei historische gebeurtenissen op de achtergrond nog even voorbij zien te komen.
(7)

https://www.youtube.com/watch?v=IUbFcJrv-JU

(klaz*)
Meganerd

Bericht door (klaz*) » 18 mar 2014, 22:18

wendyvortex schreef:Afbeelding

Grootste probleem: 40 jaar in 178 minuten, dat is nog geen 5 minuten per jaar en dat verklaart het nogal fragmentarische ge-hak-op-de-tak, daarbij moeten er ook nog tientallen personages geïntroduceerd worden, en daar gaat je diepgang. Juist, het doet wat denken aan Heimat of La Meglio Gioventu, maar het gaat allemaal in vliegensvlug tempo. Deel 1 concentreert zich op mei 1968 en de nasleep, deel 2 focust met name op de AIDS-strijd van Act Up in de jaren tachtig.
Makers hebben hebben het hart op de juiste plaats (links), maar hebben teveel er in willen stoppen. Altijd wel leuk natuurlijk om allerlei historische gebeurtenissen op de achtergrond nog even voorbij zien te komen.
(7)

https://www.youtube.com/watch?v=IUbFcJrv-JU
Je maakt me wel nieuwsgierig. Is het ook te vergelijken met C.R.A.Z.Y.?

wendyvortex
Forumjunk
Forumjunk

Bericht door wendyvortex » 18 mar 2014, 23:02

(klaz*) schreef: Je maakt me wel nieuwsgierig. Is het ook te vergelijken met C.R.A.Z.Y.?
Nee, het is wel een stukje braver dan C.R.A.Z.Y. het lijkt nog het meest op La Meglio Gioventu.
Tweede helft bevat nogal wat Act Up-stuff, dat was erg actief zo eind jaren tachtig, begin jaren 90, deed ik zo zijdelings ook nog wel wat aan.

Afbeelding

wendyvortex
Forumjunk
Forumjunk

Bericht door wendyvortex » 20 mar 2014, 10:57

Afbeelding

Uit de "Horrible Horrors Collection" en best zeer vermakelijk, ondanks het feit dat we helaas geen killer-cavia in actie zien.
De onpopulaire nerd zelf wel in Jekyll & Hyde-actie, niet zo'n hele hoge bodycount, maar de kills zelf zijn prima gedaan, plot en acteerwerk houden de film gedurende de speelduur prima overeind.
(7)

https://www.youtube.com/watch?v=U7R-e6CewqE

Scalle
Forumjunk
Forumjunk

Bericht door Scalle » 20 mar 2014, 12:10

Afbeelding

Lang geleden dat ik nog iets gezien had van Kieslowski.
Zeker niet zo verpletterend als de fameuze Dekaloog serie, maar toch een blij terugzien.
Please enter the telephone number, then press https://soundcloud.com/boomboomboom/crazy-date

wendyvortex
Forumjunk
Forumjunk

Bericht door wendyvortex » 20 mar 2014, 21:54

Afbeelding

Chapeau!!, volgens mij trok Lana Wachowski's coming-out-speech meer media-aandacht dan de film zelf, in Nederland leek deze vrij geluidloos voorbij gegaan, had ik mooi bioscoopbonnen klaarliggen, maar zowel Rembrandt als EuroCinema draaiden hem niet, volgens mij ooit nog na twee maanden even in het Filmhuis.
Okay, de film zelf: eyecandy op literaire basis en ergens een mengeling van "The Matrix" en "Perfume: The Story of a Murderer".
Flink wat soorten genres in de film: fantasy, een verhaal op zee, een jaren dertig drama met wat gay-elementen, een jaren 70 thriller, een onfortuinlijke uitgever die tegen zijn wil wordt vastgehouden in een bejaardentehuis en een SF-film.
Leuk dat er ook nog wat transgender-rolletjes inzitten, slechts één was mij opgevallen (en zeker niet de sympathiekste, de andere ontdekte is pas bij de aftiteling.
Meesterwerk!
(10)

https://www.youtube.com/watch?v=hWnAqFyaQ5s

Richardus
Meganerd

Bericht door Richardus » 21 mar 2014, 07:24

Wou het boek lezen maar dat eerste gedeelte is al vreselijk dus ben blijven hangen. Over een week nieuwe poging, in de wetenschap dat erna andere gedeelten volgen die ik misschien leuker vind. Iedereen die ik ken en het heeft gelezen is er vol lof over dus moet wel wat zijn toch? Eerst boek, dan misschien film.
¯\_(ツ)_/¯

aka Ri'shad, de Parel van het Noordoosten

wendyvortex
Forumjunk
Forumjunk

Bericht door wendyvortex » 21 mar 2014, 09:51

Richardus schreef:Wou het boek lezen maar dat eerste gedeelte is al vreselijk dus ben blijven hangen. Over een week nieuwe poging, in de wetenschap dat erna andere gedeelten volgen die ik misschien leuker vind. Iedereen die ik ken en het heeft gelezen is er vol lof over dus moet wel wat zijn toch? Eerst boek, dan misschien film.
Het boek ligt hier ook nog ongelezen, maar ja 't is boek of film bij mij.
Doe maar de film, ben je ook binnen 3 uur klaar, kan je over tien jaar het boek nog eens doen.

Richardus
Meganerd

Bericht door Richardus » 21 mar 2014, 19:30

nog een kleine weekje wachten

ik verheug me er ontzettend op
¯\_(ツ)_/¯

wendyvortex
Forumjunk
Forumjunk

Bericht door wendyvortex » 21 mar 2014, 20:57

Afbeelding

Eerste helft een vrij standaard thrillertje gefilmd in afstandelijke groen en blauw-tinten, helemaal niks bijzonders en slaapverwekkend.
Halverwege krijgen we een plotontwikkeling die de film een flinke oppepper geeft en de tweede helft wordt het zowaar nog interessant, helaas moet je dan wel eerst 50 saaie minuten uitzitten.
(6)

https://www.youtube.com/watch?v=44bNqBo3hPE

wendyvortex
Forumjunk
Forumjunk

Bericht door wendyvortex » 22 mar 2014, 11:03

Afbeelding

Drietal urban legends met introductie door Rod Serling (The Twilight Zone).
Eerste en derde verhaal zijn uitermate saai en overbekend, slechts het tweede verhaal (over een geheimzinnig gat in de grond) weet enigszins te boeien.
Filmisch valt er verder ook niet veel te beleven, je kan beter wat goede afleveringen uit The Twilight Zone bekijken.
(4)

https://www.youtube.com/watch?v=JIqeEdM-nAM

wendyvortex
Forumjunk
Forumjunk

Bericht door wendyvortex » 23 mar 2014, 11:29

Afbeelding

Jongens, wat was dat zwart/wit mooi zo eind jaren zestig!
Compleet volle metrocoupé wordt in gijzeling gehouden door Tony Musante en Martin Sheen (Apocalypse Now, Badlands, The West Wing) in zijn eerste hoofdrol.
Akelig beklemmende gijzeling, mogelijk gemaakt doordat niemand een poot voor de ander uitsteekt.
(8)

https://www.youtube.com/watch?v=Czld05LLPFo

wendyvortex
Forumjunk
Forumjunk

Bericht door wendyvortex » 25 mar 2014, 20:23

Afbeelding

Dorpsdrama in Zwitserland, dodelijk ongeval waarbij de garagehouder een Italiaanse gastarbeider heeft doodgereden zorgt voor spanningen en verdeeldheid onder de bevolking.
Reporters zijn net op dat moment aanwezig om plaatselijke voedselexpert te interviewen, maar die zet net in een depressie.
Kabbelt allemaal aangenaam door, zonder echt tot ontlading te komen, misschien het zwakke punt van de film, maar als portret van klein Zwitsers dorp door de ogen van een buitenstaander redelijk geslaagd.
(7)

Richardus
Meganerd

Bericht door Richardus » 27 mar 2014, 21:15

Afbeelding

Wat een parel. Een eenvoudig en krachtig verhaal, beeldschoon uitgebeeld met een prachtvrouw als hoofdpersoon. Enige minpunt vond ik dat mij te snel tussen beelden geschakeld werd. Ik had liever langer genoten van die stillevens, en het had de film visueel meer diepgang gegeven door zo de beelden wat meer te laten spreken. Maar goed, daarom hou ik dus zo van Bela Tarr. "Ida" is zoals het is al een prachtfilm.

Mooi hoe het publiek, best volle zaal, tijdens de aftiteling allemaal rustig bleven zitten. Dat maak je niet vaak mee. Pas toen de muziek stopte begonnen mensen onrustig te worden. Tja, stilte is toch moeilijk voor velen.
¯\_(ツ)_/¯

Scalle
Forumjunk
Forumjunk

Bericht door Scalle » 28 mar 2014, 18:58

Afbeelding
Eindelijk gezien.
Was minder jachtig dan ik gedacht had.
Schitterende slotscène ook. Vinterberg vat daar perfect samen wat zo een vingerwijzen met een mens kan doen.

Schitterende film.

Hensup
Forumjunk
Forumjunk

Bericht door Hensup » 28 mar 2014, 19:45

300. Ongelooflijk! Wie bedenkt dit?
Verre familie van

Richardus
Meganerd

Bericht door Richardus » 28 mar 2014, 20:32

Zo goed?
¯\_(ツ)_/¯

wendyvortex
Forumjunk
Forumjunk

Bericht door wendyvortex » 28 mar 2014, 20:44

Hensup schreef:300. Ongelooflijk! Wie bedenkt dit?
't is eigenlijk een stripverhaal of graphic novel zoals je dat tegenwoordig noemt (Frank Miller en Lynn Varley).
Vervolgens ging regisseur Zack Snyder samen met Kurt Johnstad en het hele boekie zitten te herschrijven tot filmscenario.
Het lijstje producenten dat hier geld in stak is te groot om te vermelden, maar we zien Mark Canton, maar even als hoofdverantwoordelijke.

Afbeelding
Frank Miller & Lynn Varley

Afbeelding
Zack Snyder

Afbeelding
Kurt Johnstad

Afbeelding
Mark Canton

roadrunner
Forumjunk
Forumjunk

Bericht door roadrunner » 28 mar 2014, 21:24

Een 7,5 :up:

Richardus
Meganerd

Bericht door Richardus » 29 mar 2014, 08:54

zak snijder heeft toch geen drol te maken met die nieuwe 300, las ik? reviews lonken totaal niet om het te gaan bekijken, mss ns uit verveling als ie op tv is. Ik snap echt niet dat hansopje geld neertelt voor zo'n film, en zoveel moois links laat liggen :crazy:
¯\_(ツ)_/¯

Richardus
Meganerd

Bericht door Richardus » 29 mar 2014, 09:35

Nou Miyazaki z'n laatste film uitkomt, zullen de Ghibli films dan binnen een jaar in volledige set op DVD verschijnen? :bounce:
¯\_(ツ)_/¯

wendyvortex
Forumjunk
Forumjunk

Bericht door wendyvortex » 29 mar 2014, 12:56

Richardus schreef:zak snijder heeft toch geen drol te maken met die nieuwe 300, las ik? reviews lonken totaal niet om het te gaan bekijken, mss ns uit verveling als ie op tv is. Ik snap echt niet dat hansopje geld neertelt voor zo'n film, en zoveel moois links laat liggen :crazy:
Het ging toch om 300, en niet over 300: Rise of an Empire?
Dan moet ie maar duidelijk zijn :P

Overigens zelfde team: alleen heeft Zack Snyder de regie overgelaten aan een onbekende regisseur.

Hensup
Forumjunk
Forumjunk

Bericht door Hensup » 29 mar 2014, 21:59

Geen idee, wendyr. Het was deel twee heb ik vernomen. Compleet imbeciel en mongoloide gebeuren. Een aanrader dus.
Verre familie van

wendyvortex
Forumjunk
Forumjunk

Bericht door wendyvortex » 01 apr 2014, 19:07

Afbeelding

Deed mij denken aan een soort vrouwelijke versie van The Machinist, eerste uur heeft dan ook vrijwel niets met het horror-genre te maken, laatste half uur gaat de film dan helemaal loos op dat gebied. Film mag dan nog wel eens zwabberen, intrigerend is hij zeker. Tamelijk geweldig ook eigenlijk wel.
(8)

https://www.youtube.com/watch?v=oTlWvWTQdXE

wendyvortex
Forumjunk
Forumjunk

Bericht door wendyvortex » 02 apr 2014, 10:23

Afbeelding

Een stuk conventioneler dan verwacht en gehoopt.
Lijkt goed te beginnen, maar nadat Rickman en Weaver elkaar ontmoeten valt alles wel een beetje uit te tekenen.
Valt te verkiezen boven die andere autisme-draak vanwege iets meer warmte en de ietwat norsige Rickman, maar op filmisch gebied niet veel beter dan de televisiefilm-standaard.
(6)

https://www.youtube.com/watch?v=TfwoJfDx7mc

wendyvortex
Forumjunk
Forumjunk

Bericht door wendyvortex » 03 apr 2014, 19:33

Afbeelding

De laatste fatsoenlijke John Carpenter-film? Dan moeten we toch echt terug naar 1982: The Thing. Inmiddels is het alweer 33 jaar aanmodderen geblazen, maar vooruit deze keer lukt het weer eens een beetje met paar jonge meiden op de gesloten psychiatrische afdeling, waar het personeel en de staf er schijnbaar niet zo van opkijken dat er af en toe patiënten verdwijnen.
Dan blundert Carpenter na een uur door de clou al weg te geven en dan laat ie er ons uiteindelijk toch nog flink instinken. Een Halloween is het niet, bij lange niet, wel bovengemiddelde score in het vaak zo teleurstellende horror-genre.
(7)

https://www.youtube.com/watch?v=buF-keImNYk

wendyvortex
Forumjunk
Forumjunk

Bericht door wendyvortex » 04 apr 2014, 19:33

Afbeelding

Het meesterwerk van Gus van Sant, fantastische film met lange shots, langzaam tempo en soundtrack met muziek van Arvo Pärt. Onderwijl denken we ook aan Berend Botje, Antonioni, Tarr, Tarkovsky, Lawrence of Arabia en trippen mee in deze helletocht. Fantastische beelden, meesterwerk!
(10)

https://www.youtube.com/watch?v=L6Gfr0OJODI

Scalle
Forumjunk
Forumjunk

Bericht door Scalle » 04 apr 2014, 20:20

Afbeelding

Derde en laatste film uit de trilogie over het naoorlogse Griekenland geregisseerd door de een tijdje geleden overleden Griekse meester Theo Angelopoulos.
De film duurt zo n 3 uur en ik denk dat er begot niet meer dan 20 shots inzitten. Het is dus andermaal een supertrage film.
Ondanks het feit dat ik weinig weet over de Griekse geschiedenis (en dat is eigenlijk een must om Angelopoulos' films te begrijpen), palmt hij je toch maar weer schoon in met zijn sierlijke mise-en-scene.

De scene aan het eind waar een vrouw de imaginaire liefde bedrijft met haar tiran is du jamais vu: een kwartier lang zit je te kijken naar een schudende dame die over de grond kronkelt van plezier. Magistraal.

Angelopoulos is CINEMA in hoofdletters. Ga dat zien, ga dat zien.

Radiohoofdnz
Forumjunk
Forumjunk
Contacteer:

Bericht door Radiohoofdnz » 04 apr 2014, 22:14

Nu op ned 2;
Afbeelding

Soundtrack Jonny Greenwood
Vivadixiesubmarinetransmissionplot

Richardus
Meganerd

Bericht door Richardus » 05 apr 2014, 07:53

wendyvortex schreef:Afbeelding

Het meesterwerk van Gus van Sant, fantastische film met lange shots, langzaam tempo en soundtrack met muziek van Arvo Pärt. Onderwijl denken we ook aan Berend Botje, Antonioni, Tarr, Tarkovsky, Lawrence of Arabia en trippen mee in deze helletocht. Fantastische beelden, meesterwerk!
(10)

https://www.youtube.com/watch?v=L6Gfr0OJODI
destijds gezien in de bios :up:

en mooi dat ook Scalle Angelopoulos kan waarderen :)
¯\_(ツ)_/¯

(klaz*)
Meganerd

Bericht door (klaz*) » 05 apr 2014, 07:53

Radiohoofdnz schreef:Nu op ned 2;
Afbeelding

Soundtrack Jonny Greenwood
Volgens mij heb ik er ooit een stukje van gezien en toen weer uit gezet. Bij boekverfilmingen kun je beter het boek niet voor de film lezen..

Richardus
Meganerd

Bericht door Richardus » 05 apr 2014, 07:54

en bij dit boek/deze film heb ik dat nooit aangedurfd: dat boek heeft zich met zo'n schoonheid en eigen beelden in mijn ziel genesteld, dat ik altijd bang ben geweest het met de film te vernielen. Linda was ook zo gek van het boek en heeft de film wel gekeken, en die had er spijt van. Blij dat ik de post niet gisteravond heb gezien want dan had ik er toch even heengezapt...
¯\_(ツ)_/¯

Ysidorus Fuchs
Meganerd

Bericht door Ysidorus Fuchs » 05 apr 2014, 15:40

Ringu (1998)

Samenvatting:
Mensen bekijken een vreemde video waarna ze een telefoontje krijgen waarin wordt gezegd dat ze binnen een week zullen sterven. Binnen een week sterven ze!

Beoordeling:
Jongedame die in de video uit een put klimt om vervolgens uit het televisietoestel te kruipen, doet een vermakelijk epileptisch Ian Curtis-dansje maar verder valt er weinig te beleven aan deze film die meer Oshin dan griezel is. Een twee voor het dansje en, oh, voor het boze oog.
“Not out to stud – Not out to pasture – Just out to lunch”

Richardus
Meganerd

Bericht door Richardus » 06 apr 2014, 09:35

Soms moet ik maar eens een film kijken die nog in plastic zit, terwijl ik hem toch al vaak gezien heb (rara, hoe kan dat). Deze keer:

Afbeelding

:worship: nog altijd één van Ki-Duks beste :yes:
¯\_(ツ)_/¯

roadrunner
Forumjunk
Forumjunk

Bericht door roadrunner » 07 apr 2014, 18:33

Afbeelding

Na de OST (Original soundtrack) eindelijk de 3-urige film gezien. Een 7,5 :up:

Hensup
Forumjunk
Forumjunk

Bericht door Hensup » 07 apr 2014, 21:24

Hij is goed, roadie. Overigens zie ik dat er een film met Matt Damon wordt bewierookt door een mede- forumgebruiker. Heel gek vind ik.
Verre familie van

Hensup
Forumjunk
Forumjunk

Bericht door Hensup » 07 apr 2014, 21:24

Ysfoxy schreef:Ringu (1998)

Samenvatting:
Mensen bekijken een vreemde video waarna ze een telefoontje krijgen waarin wordt gezegd dat ze binnen een week zullen sterven. Binnen een week sterven ze!

Beoordeling:
Jongedame die in de video uit een put klimt om vervolgens uit het televisietoestel te kruipen, doet een vermakelijk epileptisch Ian Curtis-dansje maar verder valt er weinig te beleven aan deze film die meer Oshin dan griezel is. Een twee voor het dansje en, oh, voor het boze oog.
:upup:
Verre familie van

roadrunner
Forumjunk
Forumjunk

Bericht door roadrunner » 07 apr 2014, 21:33

Hensup schreef:Hij is goed, roadie. Overigens zie ik dat er een film met Matt Damon wordt bewierookt door een mede- forumgebruiker. Heel gek vind ik.
Vat het vooral niet te persoonlijk op. Hoe is het uitzicht daar? :drink:

Plaats reactie