Het album uit 2023 die ik volgens Richardus absoluut gehoord moet hebben
Het album uit 2023 die ik volgens Richardus absoluut gehoord moet hebben
Met het jaar wordt het voor mij lastiger om een top 20 in te leveren voor de “jonge honden toplijst die elk jaar wordt samengesteld. ( ben bang dat de jongste leden inmiddels de 60 al beginnen te naderen, maar goed de jong van geest zullen we we maar zeggen) dit jaar heb ik niet eens 5 nummers bij elkaar gekregen. Ladytron zou ik nog als nr 4 kunnen noemen, maar dan houdt het verder wel op. Vandaar dat ik de afgelopen dagen diverse lijstjes hier “gecontroleerd” heb, maar ook hier valt de oogst mij wat tegen. Ik ben beter gewend van jullie. Dus Richardus en anderen, heb ik echt wat over het hoofd gezien?
Een echte heer gaat eenzaam zijn eigen weg.
Re: Het album uit 2023 die ik volgens Richardus absoluut gehoord moet hebben
Zeker, het aanwijzend voornaamwoord in de topictitel.
t Leven, ze kunnen me nog meer vertellen.
Het is ook niet echt verstandig om speciaal Richardus te vragen om tips.
Voorheen Vlaecks. Nu nóg groener en nóg linkser, maar altijd genuanceerd.
- Radiohoofdnz
- Forumjunk

- Contacteer:
Binnenkort weer Tracklist. Verwacht veel fraaie tipsjackN schreef: ↑01 jan 2024, 19:27 Met het jaar wordt het voor mij lastiger om een top 20 in te leveren voor de “jonge honden toplijst die elk jaar wordt samengesteld. ( ben bang dat de jongste leden inmiddels de 60 al beginnen te naderen, maar goed de jong van geest zullen we we maar zeggen) dit jaar heb ik niet eens 5 nummers bij elkaar gekregen. Ladytron zou ik nog als nr 4 kunnen noemen, maar dan houdt het verder wel op. Vandaar dat ik de afgelopen dagen diverse lijstjes hier “gecontroleerd” heb, maar ook hier valt de oogst mij wat tegen. Ik ben beter gewend van jullie. Dus Richardus en anderen, heb ik echt wat over het hoofd gezien?
Vivadixiesubmarinetransmissionplot
- Radiohoofdnz
- Forumjunk

- Contacteer:
Volgens Stenders Boygenius een leuke plaat.
- Radiohoofdnz
- Forumjunk

- Contacteer:
Zelf zeg ik;
The Church
BC Camplight
The Veils
Hives
Squid
Brad
Sparklehorse
Blur
The Church
BC Camplight
The Veils
Hives
Squid
Brad
Sparklehorse
Blur
Die Blur is aan mij niet besteed. Ik kan wel horen dat de plaat goed is maar er is maar een enkel nummertje dat mij pakt.Radiohoofdnz schreef: ↑02 jan 2024, 20:41 Zelf zeg ik;
The Church
BC Camplight
The Veils
Hives
Squid
Brad
Sparklehorse
Blur
iKer. Een ijdel cultfiguur met een megalomaan online ego.
Blur (plaat vh jaar voor Mojo magazine - hoe bestaat het?), Sparklehorse of The Veils: vielen allen dik, dik tegen.
Brad???
Bestaan die dan nog? Zanger Shawn Smith is toch al jaren dood?
Bon, dat geldt ook voor Sparklehorse Mark Linkous.
Brad???
Bestaan die dan nog? Zanger Shawn Smith is toch al jaren dood?
Bon, dat geldt ook voor Sparklehorse Mark Linkous.
Please enter the telephone number, then press https://soundcloud.com/boomboomboom/crazy-date
- Siegfried Stahl
- Meganerd
- Contacteer:
Fervid heeft het afgelopen jaar inderdaad niks nieuws uitgebracht. Dus inderdaad een mager jaar. Maar goed nieuws; er komt weer een nieuw lidje aan heb ik tijdens nieuwjaar mogen vernemen!jackN schreef: ↑01 jan 2024, 19:27 Met het jaar wordt het voor mij lastiger om een top 20 in te leveren voor de “jonge honden toplijst die elk jaar wordt samengesteld. ( ben bang dat de jongste leden inmiddels de 60 al beginnen te naderen, maar goed de jong van geest zullen we we maar zeggen) dit jaar heb ik niet eens 5 nummers bij elkaar gekregen. Ladytron zou ik nog als nr 4 kunnen noemen, maar dan houdt het verder wel op. Vandaar dat ik de afgelopen dagen diverse lijstjes hier “gecontroleerd” heb, maar ook hier valt de oogst mij wat tegen. Ik ben beter gewend van jullie. Dus Richardus en anderen, heb ik echt wat over het hoofd gezien?
" what the fuck are you talking about! Have you no ears (laughs)".
Johnny Lydon 1983
[quote=Krautsurfer post_id=747557 time=1780944109 user_id=95]
Fervid is een steengoede band.
[/quote]
Johnny Lydon 1983
[quote=Krautsurfer post_id=747557 time=1780944109 user_id=95]
Fervid is een steengoede band.
[/quote]
Een nieuw lidje...Siegfried Stahl schreef: ↑03 jan 2024, 12:04Fervid heeft het afgelopen jaar inderdaad niks nieuws uitgebracht. Dus inderdaad een mager jaar. Maar goed nieuws; er komt weer een nieuw lidje aan heb ik tijdens nieuwjaar mogen vernemen!jackN schreef: ↑01 jan 2024, 19:27 Met het jaar wordt het voor mij lastiger om een top 20 in te leveren voor de “jonge honden toplijst die elk jaar wordt samengesteld. ( ben bang dat de jongste leden inmiddels de 60 al beginnen te naderen, maar goed de jong van geest zullen we we maar zeggen) dit jaar heb ik niet eens 5 nummers bij elkaar gekregen. Ladytron zou ik nog als nr 4 kunnen noemen, maar dan houdt het verder wel op. Vandaar dat ik de afgelopen dagen diverse lijstjes hier “gecontroleerd” heb, maar ook hier valt de oogst mij wat tegen. Ik ben beter gewend van jullie. Dus Richardus en anderen, heb ik echt wat over het hoofd gezien?![]()
If Man is five and the Devil is six and God is seven, dan zal ik wel Number9 zijn.
6 afraid of 7, 'cause 7-8-9.
6 afraid of 7, 'cause 7-8-9.
- Mina en de mieren
- Meganerd
I know a place where to go
Into your arms
Oh into your arms
I can go
Into your arms
Oh into your arms
I can go
Tot nu toe pas een lijstje via de jonge honden ontvangen. Daar loopt het ook niet echt storm. Lankum staat er in ieder geval in. Sommigen waren aanwezig bij het concert in A’dam van Lankum en zeer enthousiast. Ik heb de laatste CD beluisterd, maar bij mij valt het kwartje nog niet..
Nah ik heb in het verleden dikwijls goede tips van hem ontvangen, maar inderdaad niet alleen van hem.
- Rainy Day Woman
- Forum Diva
Het gooit inderdaad opmerkelijk hoge ogen, maar ik hoor het er ook niet zo in.jackN schreef: ↑05 jan 2024, 18:28 Tot nu toe pas een lijstje via de jonge honden ontvangen. Daar loopt het ook niet echt storm. Lankum staat er in ieder geval in. Sommigen waren aanwezig bij het concert in A’dam van Lankum en zeer enthousiast. Ik heb de laatste CD beluisterd, maar bij mij valt het kwartje nog niet..
The company of women with opinions and fat asses.
- Ysidorus Fuchs
- Meganerd
Wellicht moet je het Roadburn topiek doorspitten.
"The worst thing about it I'd just booked me cruise"
Lankum gerelateerd. OXN met hun plaat cyrm, zag een resentie vandaag, morgen maar eens beluisteren.
- Radiohoofdnz
- Forumjunk

- Contacteer:
Heb er ook al behoorlijk wat tijd aanbesteed. Maar neejackN schreef: ↑05 jan 2024, 18:28 Tot nu toe pas een lijstje via de jonge honden ontvangen. Daar loopt het ook niet echt storm. Lankum staat er in ieder geval in. Sommigen waren aanwezig bij het concert in A’dam van Lankum en zeer enthousiast. Ik heb de laatste CD beluisterd, maar bij mij valt het kwartje nog niet..