Mijn nacht
- Rainy Day Woman
- Forum Diva
Re: Mijn nacht
Niet zijn echte naam dus, wel een persoon buiten dit forum.
Altijd als ik uit vriendelijkheid aan jou iets toelicht uit het verleden kom je met een stel kutopmerkingen.
Altijd als ik uit vriendelijkheid aan jou iets toelicht uit het verleden kom je met een stel kutopmerkingen.
The company of women with opinions and fat asses.
- deschrijver
- Knuffelnerd
Zo kut zijn die opmerkingen niet bedoeld. Ik ben gewoon wat raar en de combinatie met 31 december haalt niet het beste naar boven.Rainy Day Woman schreef: ↑31 dec 2023, 20:32 Niet zijn echte naam dus, wel een persoon buiten dit forum.
We houden het maar op Herman Kortekaas en Herman Brood, die een tosti aten op de Dam.
Only love, only love can leave such a mark. But only love, only love can heal such a scar.
- Mina en de mieren
- Meganerd
Eigenlijk ben ik het eens met deschrijver. Al die heisa om niets. Tijd stopt niet, waarom moeten we elk jaar vieren dat we dichterbij de dood zijn? Fuck Oudejaarsdag!! En stop die oliebol maar in iemands reet!
I know a place where to go
Into your arms
Oh into your arms
I can go
Into your arms
Oh into your arms
I can go
- Ysidorus Fuchs
- Meganerd
Well, yeah, it shouldn't always be a gerbil.
“Not out to stud – Not out to pasture – Just out to lunch”
- Rainy Day Woman
- Forum Diva
Okiedokie. Ik werd er gewoon even chagrijnig van dat het werd opgerakeld. Laten we het maar als een misverstand beschouwen.deschrijver schreef: ↑31 dec 2023, 20:35Zo kut zijn die opmerkingen niet bedoeld. Ik ben gewoon wat raar en de combinatie met 31 december haalt niet het beste naar boven.Rainy Day Woman schreef: ↑31 dec 2023, 20:32 Niet zijn echte naam dus, wel een persoon buiten dit forum.
The company of women with opinions and fat asses.
- Mina en de mieren
- Meganerd
Nog steeds harde knallen nu om 4 uur in de ochtend. Werd er wakker van verdomme en goede nachtrust is extra belangrijk voor psychosegevoeligen
Into your arms
Oh into your arms
I can go
Into your arms
Oh into your arms
I can go
- deschrijver
- Knuffelnerd
Rainy Day Woman schreef: ↑01 jan 2024, 03:07Okiedokie. Ik werd er gewoon even chagrijnig van dat het werd opgerakeld. Laten we het maar als een misverstand beschouwen.deschrijver schreef: ↑31 dec 2023, 20:35Zo kut zijn die opmerkingen niet bedoeld. Ik ben gewoon wat raar en de combinatie met 31 december haalt niet het beste naar boven.Rainy Day Woman schreef: ↑31 dec 2023, 20:32 Niet zijn echte naam dus, wel een persoon buiten dit forum.
![]()
Only love, only love can leave such a mark. But only love, only love can heal such a scar.
Het hield niet over vannacht.
Om 3 u een Duitse Slaappil genomen.
Sterke melatonine. En dat deed z’n werk.
Nu gaar natuurlijk, maar we zijn wakker.
Geen zin mn bed uit te gaan.
Maar het domste wat je kunt doen als werkloze is in bed blijven liggen. Dus we staan op.
Om 3 u een Duitse Slaappil genomen.
Sterke melatonine. En dat deed z’n werk.
Nu gaar natuurlijk, maar we zijn wakker.
Geen zin mn bed uit te gaan.
Maar het domste wat je kunt doen als werkloze is in bed blijven liggen. Dus we staan op.
Make Peace Not War
- Mina en de mieren
- Meganerd
Je doet het goed hoor iKer! En idd in bed blijven liggen zonder vooruitzicht kan erg deprimerend zijn. Gewoon bezig blijven en afleiding zoeken. En je krijgt heus wel weer een baan die je leuk vindt
Trouwens, die Duitse slaappil. Is die heftig of een soort melatonine?
Into your arms
Oh into your arms
I can go
Into your arms
Oh into your arms
I can go
Eindelijk aan het ontbijt.
Werkloos zijn maakt traag.
Zo maar even de weekboodschappen plannen.
Door een sollicitatiebrief die maar niet af raakte gisteren niet eens boodschappen gedaan.
Werkloos zijn maakt traag.
Zo maar even de weekboodschappen plannen.
Door een sollicitatiebrief die maar niet af raakte gisteren niet eens boodschappen gedaan.
Make Peace Not War
- deschrijver
- Knuffelnerd
Hou zo'n brief kort. Het mag juist nieuwsgierig naar meer maken, want dan word je uitgenodigd voor een gesprek. Van belang is dat er vooral in staat waarom jij voor specifiek voor het bedrijf (of instelling of whatever) wil werken en vanwege welke kwaliteiten men voor jou zou moeten gaan. Klinkt simpel, maar dat is het in feite ook. Doel van zo'n brief is niet de baan (want je wordt niet naar aanleiding van de brief aangenomen), maar het gesprek over die baan. Daar kun je je slag slaan, mits je dus wel wordt uitgenodigd.
Succes ermee!
- Krautsurfer
- Meganerd
Bah,
Kan niet slapen.

Kan niet slapen.
‘ik hoop dat je kanker krijgt’ - Oved
‘Goed bezig’ - Siegfried Stahl
‘een verongelijkte drammende janker’ -David
‘Lekker ding’ - RDW
Uw mening hier, voor slechts vijf euro per letter!
Grijp die kans!
‘Goed bezig’ - Siegfried Stahl
‘een verongelijkte drammende janker’ -David
‘Lekker ding’ - RDW
Uw mening hier, voor slechts vijf euro per letter!
Grijp die kans!
- Ysidorus Fuchs
- Meganerd
Misschien kan je iKer helpen met zijn sollicitatiebrief?
“Not out to stud – Not out to pasture – Just out to lunch”
- Mina en de mieren
- Meganerd
Wakker geworden door Miyuki krabbelend aan de deur. En nu heb ik tandpijn. Zometeen tandarts 
Into your arms
Oh into your arms
I can go
Into your arms
Oh into your arms
I can go
Even een klein vraagje, Oofmina.Mina en de mieren schreef: ↑31 dec 2023, 21:08 Eigenlijk ben ik het eens met deschrijver. Al die heisa om niets. Tijd stopt niet, waarom moeten we elk jaar vieren dat we dichterbij de dood zijn? Fuck Oudejaarsdag!! En stop die oliebol maar in iemands reet!
Mag die oliebol er nou weer uit?
Make Peace Not War
- Mina en de mieren
- Meganerd
In wiens reet zit ie eigenlijk?
Into your arms
Oh into your arms
I can go
Into your arms
Oh into your arms
I can go
RDW heeft 'm in de mijne geparkeerd.
Daarna heeft ze het contact verbroken.
Dus ik zit er een beetje mee in mijn maag.
Pardon: bips.
Make Peace Not War
- Mina en de mieren
- Meganerd
soms ben je net een kleuter 
Into your arms
Oh into your arms
I can go
Into your arms
Oh into your arms
I can go
- Mina en de mieren
- Meganerd
Zo en nu tijd voor een shaffie en een koffietje. Tis alweer bijna 4 uur
Into your arms
Oh into your arms
I can go
Into your arms
Oh into your arms
I can go
Fuck, ik heb gisterochtend teveel matcha genomen.
Nu ben ik nog klaarwakker.

Nu ben ik nog klaarwakker.
Make Peace Not War
Inmiddels een halve liter bier en vijf melatoninetabletjes verder: niks lijkt te helpen.
Ook een boek lezen niet.
Wat een gevaarlijke spul die matcha!
Zo maar eens een slaaptablet zoeken. Geen idee waar die troep is.
Make Peace Not War
- kattekopje
- Forumspammer
Goh gister was het 29 januari, ik word wakker vandaag en het is 3 fucking februari! 5 dagen geskipped in mijn geheugen 
we are the nukes of terror
we are all mutated
rehabilitated
friends of the earth
we are all mutated
rehabilitated
friends of the earth
- deschrijver
- Knuffelnerd
Ik heb eerder het idee dat het 65 december is.
- kattekopje
- Forumspammer
Wat een ellende
we are the nukes of terror
we are all mutated
rehabilitated
friends of the earth
we are all mutated
rehabilitated
friends of the earth
Ik werd een kwartier voor het debat Biden vs. Trump wakker. Dat kwam omdat ik rare geluiden hoorde. Iemand heeft de kentekenplaten van onze camper eraf gehaald en was daarna begonnen de buitenspiegels te vernielen en andere onderdelen eraf te breken. Toen ik de achterdeur opende rende hij hard weg. Wat nu?
Voorheen Vlaecks. Nu nóg groener en nóg linkser, maar altijd genuanceerd.
De politie heeft een notitie gemaakt. Nu kijk ik maar even naar het debat.
Ah, het begin van de criminele carrière van Vlaecks.Flaaks schreef: ↑28 jun 2024, 02:31 Ik werd een kwartier voor het debat Biden vs. Trump wakker. Dat kwam omdat ik rare geluiden hoorde. Iemand heeft de kentekenplaten van onze camper eraf gehaald en was daarna begonnen de buitenspiegels te vernielen en andere onderdelen eraf te breken. Toen ik de achterdeur opende rende hij hard weg. Wat nu?
¯\_(ツ)_/¯
aka Ri'shad, de Parel van het Noordoosten
Wat is dat voor bizarre omdraaiing? Je lijkt Trump wel. Wij zijn slachtoffers, of eigenlijk m'n schoonmoeder, want het is haar camper die we tijdelijk gebruiken.
Jammer, camper is van de schoonmoeder.
Anders hadden we Flaaks nog meer aan de schandpaal kunnen nagelen.
Had immers ooit beweerd de auto de deur uit te hebben gedaan, maar een camper is natuurlijk nog veel vervuilender.
Maar dan nog steeds een behoorlijke vervuiler hoor: vleeseter, met een veerboot (als die op diesel gaat nog vervuilender dan een vliegtuig) naar een kwetsbaar eiland, een notoire houtkachelstoker, en nu ook al weg met een camper.
Ik denk dat de vernieler een milieuactivist uit de buurt was die even een daad wilde stellen tegen de grootvervuiler van de wijk.
Had immers ooit beweerd de auto de deur uit te hebben gedaan, maar een camper is natuurlijk nog veel vervuilender.
Maar dan nog steeds een behoorlijke vervuiler hoor: vleeseter, met een veerboot (als die op diesel gaat nog vervuilender dan een vliegtuig) naar een kwetsbaar eiland, een notoire houtkachelstoker, en nu ook al weg met een camper.
Ik denk dat de vernieler een milieuactivist uit de buurt was die even een daad wilde stellen tegen de grootvervuiler van de wijk.
Probleemwolf
De kentekenplaten bleken in de struiken naast de camper gestoken. Verder is er ook flink in de lak gekrast. En er is geen schade bij andere auto's in de buurt. Kortom, het was een pure daad van vandalisme gericht op de camper, of op ons.
Als je ze tegenkomt meteen een schot door beide knieschijven van de daders.Flaaks schreef: ↑28 jun 2024, 02:31 Ik werd een kwartier voor het debat Biden vs. Trump wakker. Dat kwam omdat ik rare geluiden hoorde. Iemand heeft de kentekenplaten van onze camper eraf gehaald en was daarna begonnen de buitenspiegels te vernielen en andere onderdelen eraf te breken. Toen ik de achterdeur opende rende hij hard weg. Wat nu?
If Man is five and the Devil is six and God is seven, dan zal ik wel Number9 zijn.
6 afraid of 7, 'cause 7-8-9.
Of niet natuurlijk, dat kan ook.
If Man is five and the Devil is six and God is seven, dan zal ik wel Number9 zijn.
- MarkS
- Knuffelnerd
- Contacteer:
Tja, als autoriteit Visceral Leishmaniasis maak je natuurlijk heel wat vijanden 
Feck!
Sorry, bij nader inzien bleek 'vleeslobbyist' toch een wat te lang woord om even snel te doen
Memento Amoris
Tering, jouw iq daalt steeds harder. Kentekenplaten worden gejat om op voertuigen te schroeven die voor criminele activiteiten worden gebruikt. Katvanger.
Wereldvreemde dumbass!
¯\_(ツ)_/¯
Echt hè. Ook al laatst zeldzame vogelkolonies verstoren.David schreef: ↑28 jun 2024, 09:19 Jammer, camper is van de schoonmoeder.
¯\_(ツ)_/¯
Die camper gebruiken we om mantelzorg aan m'n schoonmoeder te kunnen verlenen. Ze mag niet meer rijden, dus die camper werd toch niet meer gebruikt. M'n schoonzus gebruikt de elektrische auto, want die heeft schoonmoeder ook. Ik ben wel een keertje met de camper naar een overleg bij RIVM gereden, want dat is met het openbaar vervoer erg tijdrovend. 
Laatst gewijzigd door Flaaks op 28 jun 2024, 23:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Euhm, heb ik het ooit hierover gehad op dit forum?
Dit is een beetje eng zo. Maar goed, er komt een heel mooi artikel aan in een toptijdschrift. Hoe dan ook, ik ben allerminst een expert wat betreft deze ziekte, maar ik probeer m'n steentje bij te dragen.
Mijn nacht.
Twee forumnerds, Flaaks en MarkS hebben een incrowd conversatie. Ik lees het en denk ‘ik moet nu even die klus afmaken’
Twee forumnerds, Flaaks en MarkS hebben een incrowd conversatie. Ik lees het en denk ‘ik moet nu even die klus afmaken’
Make Peace Not War
Incrowd? Gaat gewoon over hondenschurft hoor
Maar fijn dat je ook nog even de wielen van die ouwe aftandse camper eraf wil slopen
Maar fijn dat je ook nog even de wielen van die ouwe aftandse camper eraf wil slopen
Memento Amoris
Leishmaniasis wordt veroorzaakt door een bloedparasiet, overgedragen door zandvliegen, en kan inderdaad ook honden besmetten. Maar het is geen schurft. Schurft wordt veroorzaakt door mijten.
Ik heb lichtende nachtwolken gezien! 
- MarkS
- Knuffelnerd
- Contacteer:
Afgelopen nacht in de goedkoopste bed van Amsterdam op Airbnb geslapen (€52). En dat was hoe je je voorstelt: een slaapzaal, een kamerdeur die lawaai maakt, een te kleine lawaaiige airco voor de ruimte met als gevolg een snoeihete zaal, regels die overtreden worden, vieze toiletten, smerige gratis koffie.
En toch had het wel iets, elk uur wakker worden en dan weet in slaap vallen. Grote wanschilderingen van tekenfilmhelden, een spotgoedkope bar, het programma van Paradiso op een beamer en in de ochtend Aaron Frazer bij de balie.
Geradbraakt en weer een ervaring rijker.
En toch had het wel iets, elk uur wakker worden en dan weet in slaap vallen. Grote wanschilderingen van tekenfilmhelden, een spotgoedkope bar, het programma van Paradiso op een beamer en in de ochtend Aaron Frazer bij de balie.
Geradbraakt en weer een ervaring rijker.
Make Peace Not War