US OPEN | ORGANISATIE GRAND SLAM MAAKT GEEN UITZONDERING EN KAN DJOKOVIC NIET HELPEN
De naam van Novak Djokovic staat vermeld op de inschrijflijst van de US Open, maar de kans is klein dat hij daadwerkelijk in actie komt. De ongevaccineerde winnaar van Wimbledon komt de Verenigde Staten niet in en de organisatie van de Grand Slam heeft geen plannen de regels te buigen zodat Djokovic alsnog kan meedoen.
Stargazer schreef: ↑03 sep 2022, 09:20
Als je niks zinnigs te zeggen hebt over tennis, mag je lekker oprotten
Ik heb als ervaringsdeskundige ontzettend zinnige dingen te zeggen over tennis. Maar door jouw neiging steeds nieuwe topics te openen zijn mijn bijdragen niet meer terug te vinden. Zo kan ik niet op een later moment nog eens genieten van m'n wijze woorden, en ik kan niet checken of ik iets al eens eerder heb gezegd. Je weet, ik val niet graag in herhaling.
Voorheen Vlaecks. Nu nóg groener en nóg linkser, maar altijd genuanceerd.
De halve finale op de US Open tussen Coco Gauff en Karolina Muchova is ontsierd door een actie van klimaatactivisten. De activisten kwamen dit keer niet het speelveld op, zoals in eerdere gevallen, maar deden vanaf de tribune van zich spreken. De beveiliging had er flink wat moeite mee om de activisten te verwijderen waardoor de partij zo’n drie kwartier stillag.
I know a place where to go
Into your arms
Oh into your arms
I can go
Het is voor het eerst deze eeuw dat een Nederlander op een grand slam wint van een speler uit de top 3 van de wereldranglijst. En ook nog in straight sets. Dit is echt wel spectaculair. Leuk dat men zegt dat Botic uit Wageningen komt. Dat klopt niet hoor, hij is van Veenendaal.
Voorheen Vlaecks. Nu nóg groener en nóg linkser, maar altijd genuanceerd.