Dingen afsluiten op het forum

Alles wat niet onder de bovenstaande kopjes valt kun je hier kwijt...
frobbert
Knuffelnerd

Dingen afsluiten op het forum

Bericht door frobbert » 04 sep 2025, 10:41

Vrede zal voor altijd te hoog gegrepen zijn op het forum maar wellicht is het mogelijk om 'closure' te vinden aangaande bepaalde zaken die op dit forum geuit zijn?

Zo ben ik op dit forum wel eens van extreemrechtse sympathieën beticht. De nerd die dit deed heeft via PM een soort van zijn excuses aangeboden maar was toch van mening dat het eigenlijk deels mijn schuld was. Mijn uitspraken op dit forum en zijn slechte lezen daarvan hadden dit veroorzaakt, aldus de nerd in kwestie.

Ook ben ik wel eens voor voedselfascist uitgemaakt. Ik heb aan de desbetreffende nerd gevraagd waarom deze dit vond maar hier nooit enige uitleg over gehad.

Ook heeft een nerd het wel eens nodig gevonden om mijn vrouw voor van alles en nog wat uit te maken. Na een vlotte PM-uitwisseling waarin ik aangaf dat ik hier absoluut niet van gediend was zijn deze berichten verwijderd en is het niet meer voorgekomen.

En zo kan ik nog wel even doorgaan en ik ga zelf natuurlijk ook niet vrijuit. Ik heb door de jaren heen vast ook op diverse forum-tenen gestaan.

En daarom is het waarschijnlijk zo moeilijk om dingen af te sluiten. Het voelt vaak onbevredigend.

Maar misschien is het het waard om het toch te proberen? :flowers:
Memento Amoris

Krautsurfer
Meganerd

Re: Dingen afsluiten op het forum

Bericht door Krautsurfer » 04 sep 2025, 10:48

Ik heb het met Doofje al zo vaak geprobeerd…
Werkt niet.
Geen zin meer in.
Verder vind ik mijn vraag echt niet zo onredelijk na zo’n beschuldiging.

Blijft ze zulke shit posten zonder rekenschap af te willen leggen, dan vind ik dat ze gerust even een dagje een ban mag krijgen.

Het is echt wel eens een keer (meer dan) genoeg geweest met de nukjes van madam.
‘ik hoop dat je kanker krijgt’ - Oved
‘Goed bezig’ - Siegfried Stahl
‘een verongelijkte drammende janker’ -David
‘Lekker ding’ - RDW

Uw mening hier, voor slechts vijf euro per letter!
Grijp die kans!

gung ho
Forumgod

Bericht door gung ho » 04 sep 2025, 10:51

Oeps!
Gestopt als mod.

frobbert
Knuffelnerd

Bericht door frobbert » 04 sep 2025, 10:55

gung ho schreef: 04 sep 2025, 10:51 Ik neem tenminste aan dat jij vind dat ik die nerd was die jou van extreemrechtse sympathieën heeft beticht.
Nee Gung, dat ging niet over jou. Je hebt geen enkele reden om je aangesproken te voelen te dezent.

En aangaande je verdere post, ik heb beloofd dat ik het daar niet meer over zou hebben en daar hou ik me aan.

¯\_(ツ)_/¯
Memento Amoris

Krautsurfer
Meganerd

Bericht door Krautsurfer » 04 sep 2025, 11:06

@Gung:
Die volkomen onterechte beschuldiging aan Frob’s adres kwam inderdaad van een nerd die inmiddels onder een andere naam hier z’n azijn spuit.

Kan me dat nog goed herinneren
‘Lekker ding’ - RDW

Grijp die kans!

gung ho
Forumgod

Bericht door gung ho » 04 sep 2025, 11:08

frobbert schreef: 04 sep 2025, 10:55
gung ho schreef: 04 sep 2025, 10:51 Ik neem tenminste aan dat jij vind dat ik die nerd was die jou van extreemrechtse sympathieën heeft beticht.
Nee Gung, dat ging niet over jou. Je hebt geen enkele reden om je aangesproken te voelen te dezent.

En aangaande je verdere post, ik heb beloofd dat ik het daar niet meer over zou hebben en daar hou ik me aan.

¯\_(ツ)_/¯
Helemaal goed. Heb ik dat verkeerd begrepen.
Gestopt als mod.

frobbert
Knuffelnerd

Bericht door frobbert » 04 sep 2025, 11:41

Tsja...

De reactie die je zojuist verwijderd hebt illustreert wel mooi waarom ik dus de neiging heb om soms te twijfelen aan je oprechtheid. Je hebt echt een heel vals kantje, Gung. En ik vraag me serieus af of je dat zelf wel door hebt.

Maar goed, dingen afsluiten dus ¯\_(ツ)_/¯
Memento Amoris

Krautsurfer
Meganerd

Bericht door Krautsurfer » 04 sep 2025, 11:43

Misschien, om ook eens een positieve d-mark in het volgepiste zakje te doen, is het toch een goed idee om onze hyperbolen in onze discussies wat minder hyper te bolen.
Ik snap dat het vaak nodig wordt geacht om een punt te maken, voor de duidelijkheid, maar het tegendeel is waar.
Het is een ideale manier om een stropop op te zetten, en als de andere partij dat dan van de weeromstuit ook doet, heb je een volstrekt zinloze discussie waar alleen maar frustratie uit voorkomt.

Persoonlijke beledigingen misschien toch ook maar een tandje terug..

Misschien ook maar ‘s wat stokpaardjes en running gags laten inslapen, zeker als meerdere malen is aangegeven door de ontvangende partij dat het genoeg is geweest. Goede voorbeelden zijn dat ‘Richenelleke’ waarvan Richardus meerdere malen heeft aangegeven dat niet meer op prijs te stellen, of dat jarenlange gezuig over mijn arme baas omdat ik zoveel onder werktijd zou forummen.. En zo zijn er wel meer voorbeelden te bedenken, soms zelfs van andere nerds. ;)
Genoeg is soms echt genoeg.

In dat licht zou ik toch ook echt een keer een wat strengere moderatie willen zien.
Een dagje even niet kunnen forummen is helemaal niet zo erg, zoals we afgelopen weekend hebben gezien, en je bent als mod echt niet meteen een nazi als er een ban uitgedeeld wordt.
‘Lekker ding’ - RDW

Grijp die kans!

Krautsurfer
Meganerd

Bericht door Krautsurfer » 04 sep 2025, 11:49

frobbert schreef: 04 sep 2025, 11:41 Tsja...

De reactie die je zojuist verwijderd hebt illustreert wel mooi waarom ik dus de neiging heb om soms te twijfelen aan je oprechtheid. Je hebt echt een heel vals kantje, Gung. En ik vraag me serieus af of je dat zelf wel door hebt.

Maar de intentie van Gung te dezent is an sich dus terecht. Hij geeft aan dat-ie er naast zat met z’n beschuldiging, en vervangt die met een oeps.

Lijkt mij okee, toch?
‘Lekker ding’ - RDW

Grijp die kans!

frobbert
Knuffelnerd

Bericht door frobbert » 04 sep 2025, 12:07

De titel van dit topic indachtig zou ik zeggen dat het maar moet hè?

¯\_(ツ)_/¯
Memento Amoris

frobbert
Knuffelnerd

Bericht door frobbert » 04 sep 2025, 12:16

Verder eens met je post aangaande het hypere bolen :up:
Memento Amoris

gung ho
Forumgod

Bericht door gung ho » 04 sep 2025, 12:36

Het maakt niet zoveel uit wat ik doe of zeg. Je hebt je oordeel klaar, je twijfelt aan mijn oprechtheid. Ik heb de post verwijderd omdat het nergens op sloeg en geen nuttige bijdrage leverde aan dit topic. Er stond een beschuldiging in richting jou (namelijk dat jij je schuldig maakte aan het niet-afsluiten van discussies en dus het tegendeel van wat er in de titel staat) en die beschuldiging was onterecht.

Dat jij dat ziet als vals is voor mij onbegrijpelijk, maar je goed recht.

En bovenstaande zul je vast ook niet voor waarheid aannemen, net zoals je niet aanneemt dat de rest van de goede bedoelingen gemeend zijn.

Dank Krautsurfer voor je hulp in deze.
Gestopt als mod.

gung ho
Forumgod

Bericht door gung ho » 04 sep 2025, 12:39

frobbert schreef: 04 sep 2025, 12:07 De titel van dit topic indachtig zou ik zeggen dat het maar moet hè?

¯\_(ツ)_/¯
Je sluit af door rustig verder te gaan met verdachtmakingen en het niet-geloven van goede intenties. Ik wacht rustig op de dag dat je hierin een omslag maakt.
Gestopt als mod.

Krautsurfer
Meganerd

Bericht door Krautsurfer » 04 sep 2025, 12:41

gung ho schreef: 04 sep 2025, 12:36

Het maakt niet zoveel uit wat ik doe of zeg. Je hebt je oordeel klaar, je twijfelt aan mijn oprechtheid. Ik heb de post verwijderd omdat het nergens op sloeg en geen nuttige bijdrage leverde aan dit topic. Er stond een beschuldiging in richting jou (namelijk dat jij je schuldig maakte aan het niet-afsluiten van discussies en dus het tegendeel van wat er in de titel staat) en die beschuldiging was onterecht.

Dat jij dat ziet als vals is voor mij onbegrijpelijk, maar je goed recht.

En bovenstaande zul je vast ook niet voor waarheid aannemen, net zoals je niet aanneemt dat de rest van de goede bedoelingen gemeend zijn.

Dank Krautsurfer voor je hulp in deze.
Ik denk dat Frob doelde op de inhoud van je ge-editte post, niet op het feit dat-ie was ge-edit.
Moest ik ook even goed lezen.

Verder vind ik wel dat je door het toegeven van die misinterpretatie dus juist geen vals kantje laat zien.
‘Lekker ding’ - RDW

Grijp die kans!

(klaz*)
Meganerd

Bericht door (klaz*) » 04 sep 2025, 12:43

Heeft iemand van jullie met mij nog iets af te sluiten?

Oofje
Knuffelnerd

Bericht door Oofje » 04 sep 2025, 12:43

(klaz*) schreef: 04 sep 2025, 12:43 Heeft iemand van jullie met mij nog iets af te sluiten?
Jazeker, zet ff een kopje koffie voor me aub!
~ coffee & cigarillos ~

(klaz*)
Meganerd

Bericht door (klaz*) » 04 sep 2025, 12:44

Nog even een uurtje wachten, ik ben net aan het lunchen!

Oofje
Knuffelnerd

Bericht door Oofje » 04 sep 2025, 12:44

:lol:
~ coffee & cigarillos ~

Krautsurfer
Meganerd

Bericht door Krautsurfer » 04 sep 2025, 12:51

Oofje schreef: 04 sep 2025, 12:44:lol:
Leuk, maar:

Uitleg?
‘Lekker ding’ - RDW

Grijp die kans!

frobbert
Knuffelnerd

Bericht door frobbert » 04 sep 2025, 12:56

gung ho schreef: 04 sep 2025, 12:36 Het maakt niet zoveel uit wat ik doe of zeg.
Het gaat mij er vooral om hoe je het zei, maar goed...
gung ho schreef: 04 sep 2025, 12:36 Dat jij dat ziet als vals is voor mij onbegrijpelijk,
Oftewel:
frobbert schreef: 04 sep 2025, 11:41 Je hebt echt een heel vals kantje, Gung. En ik vraag me serieus af of je dat zelf wel door hebt.
Mijns insziens gaat het hier steeds mis. Kennelijk hebben we een fundamenteel verschillende wijze van communiceren ¯\_(ツ)_/¯
gung ho schreef: 04 sep 2025, 12:39 Je sluit af door rustig verder te gaan met verdachtmakingen en het niet-geloven van goede intenties.
Dat vind ik een beetje aanstellerig van je. Ik maak niets 'verdacht'. Dat is slechts jouw interpretatie.
gung ho schreef: 04 sep 2025, 12:39 Ik wacht rustig op de dag dat je hierin een omslag maakt.
Ik kan niet ontkennen dat jij richting ondergetekende een omslag gemaakt hebt. Plotsklaps. Out of the blue. Het zou misschien schelen als je me eens uitlegde waar deze omslag opeens vandaan komt maar iedere keer als ik daarnaar vraag reageer je niet inhoudelijk maar op een manier die ik als prikkelbaar ervaar ("het HOEFT niet!!") of ben je het naar eigen zeggen vergeten.

Ik zal je onwil tot zelfreflectie in dezen moeten accepteren en dit los moeten zien van je zelfverklaarde oprechtheid. En dat deed ik. Dat jij je in eerste instantie kennelijk aangesproken voelde is niet iets dat je mij kunt aanrekenen ¯\_(ツ)_/¯
Memento Amoris

gung ho
Forumgod

Bericht door gung ho » 04 sep 2025, 14:09

frobbert schreef: 04 sep 2025, 12:56
Ik kan niet ontkennen dat jij richting ondergetekende een omslag gemaakt hebt. Plotsklaps. Out of the blue. Het zou misschien schelen als je me eens uitlegde waar deze omslag opeens vandaan komt maar iedere keer als ik daarnaar vraag reageer je niet inhoudelijk maar op een manier die ik als prikkelbaar ervaar ("het HOEFT niet!!") of ben je het naar eigen zeggen vergeten.

Ik zal je onwil tot zelfreflectie in dezen moeten accepteren en dit los moeten zien van je zelfverklaarde oprechtheid. En dat deed ik. Dat jij je in eerste instantie kennelijk aangesproken voelde is niet iets dat je mij kunt aanrekenen ¯\_(ツ)_/¯
Volgens mij heb ik hier al meerdere keren op geantwoord, maar speciaal voor jou zal ik hier wat langer antwoord geven en dan is dat voorlopig de laatste keer dat ik deze vraag beantwoord.

Wat voor jou 'Plotsklaps. Out of the blue.' is, is voor mij heel anders. Eerdere toenaderingspogingen waren gemeend. Dat is inclusief de swap, een aantal keer dat ik je een biertje aanbood, de excuses en een eventuele ontmoeting in Eindhoven of op Roadburn. Dat het iedere keer spaak liep, zal zeker met onze verschillende communicatiestijlen te maken hebben, maar niet in de laatste plaats omdat ik niet doorhad dat je zo lang met wrok liep. Ondanks dat je dit aangaf. Dit neem ik mezelf kwalijk en ik zal daar in het vervolg meer oog voor hebben. Voor mij was het heel lang allemaal niet meer dan een discussie op Forumnerds.

Het voelde voor mij alsof achter de plagerijen, de steken onder water, zelfs achter de beledigingen een mens zat met wie het prima een cola light drinken is. Ik ga nooit uit van het slechte van de mens en ik weet dat dit een kwaliteit is die mensen in mij waarderen. Totdat er een grens is bereikt en dan is het voor mij klaar. Die grens heb jij bij mij nooit aangetikt. Ik wel bij jou en het spijt mij dat dat is gebeurd.

Het is dus niet zo dat er bij mij een enorme omslag heeft plaatsgevonden. Jij hebt mij bewust gemaakt en daar reageer ik op door dit niet te zien als de volgende zinloze discussie op Forumnerds, of als een spelletje. Achter dit AE zit natuurlijk ook gewoon een mens die het helemaal niet zo slecht bedoelt.
Gestopt als mod.

Krautsurfer
Meganerd

Bericht door Krautsurfer » 04 sep 2025, 14:19

(klaz*) schreef: 04 sep 2025, 12:43 Heeft iemand van jullie met mij nog iets af te sluiten?
Misschien eens een keer swappen?
‘Lekker ding’ - RDW

Grijp die kans!

(klaz*)
Meganerd

Bericht door (klaz*) » 04 sep 2025, 14:22

Krautsurfer schreef: 04 sep 2025, 14:19
Top idee! :up:

gung ho
Forumgod

Bericht door gung ho » 04 sep 2025, 14:22

frobbert schreef: 04 sep 2025, 12:56

En met wat zelfreflectie van jouw kant zijn de parallellen tussen deze discussie en die met mij je vast opgevallen.
frobbert schreef: 04 sep 2025, 10:41

Zo ben ik op dit forum wel eens van extreemrechtse sympathieën beticht. De nerd die dit deed heeft via PM een soort van zijn excuses aangeboden maar was toch van mening dat het eigenlijk deels mijn schuld was. Mijn uitspraken op dit forum en zijn slechte lezen daarvan hadden dit veroorzaakt, aldus de nerd in kwestie.
Ik betichtte je van VVD-sympatieën. Ik heb via PM mijn excuses aangeboden. Dat vond jij geen echte excuses. Je hebt ook tegen mij gezegd dat ik vond dat het deels jouw schuld was en je hebt me meerdere keren voor de voeten geworpen dat ik een slecht lezer ben.

Maar goed, laten we deze discussie verder afsluiten.
Gestopt als mod.

Krautsurfer
Meganerd

Bericht door Krautsurfer » 04 sep 2025, 14:25

(klaz*) schreef: 04 sep 2025, 14:22
Krautsurfer schreef: 04 sep 2025, 14:19
Top idee! :up:
:bounce:
‘Lekker ding’ - RDW

Grijp die kans!

Siegfried Stahl
Meganerd
Contacteer:

Bericht door Siegfried Stahl » 04 sep 2025, 16:23

Ik geef even een samenvatting van al het bovenstaande :

Afbeelding
" what the fuck are you talking about! Have you no ears (laughs)".
Johnny Lydon 1983

Siegfried Stahl. Lidnr.66.

frobbert
Knuffelnerd

Bericht door frobbert » 04 sep 2025, 16:23

gung ho schreef: 04 sep 2025, 14:22 Ik betichtte je van VVD-sympatieën. Ik heb via PM mijn excuses aangeboden. Dat vond jij geen echte excuses. Je hebt ook tegen mij gezegd dat ik vond dat het deels jouw schuld was en je hebt me meerdere keren voor de voeten geworpen dat ik een slecht lezer ben.

Maar goed, laten we deze discussie verder afsluiten.
Ik herinner me dat toch anders. Je betichtte mij inderdaad van VVD-sympathieën. En ik gaf aan dat vervelend of in ieder geval niet terecht te vinden. Jouw reactie was dat je een wiedergutmachung-swap wilde maken. Puik plan. Je maakte er een topic voor aan. Waarin je vervolgens gewoon doorging met me van VVD-sympathieën te betichten :crazy: Ik heb volgens mij niet gezegd dat ik het geen echte excuses vond. Ik heb gezegd dat je er m.i. een bijzondere manier van wiedergutmachen op nahield, met je aanhoudende steekjes onder water. Jouw reactie was dat het maar grapjes waren maar je hield er vervolgens wel mee op. De rest van wat je hierboven beweert kan ik me niet herinneren dus het zal wel.

Maar ach, weet je, ik was al om bij je eerdere postje. Het was al goed wat mij betreft. Je hebt me overtuigd van je oprechte bedoelingen. Dank daarvoor.

¯\_(ツ)_/¯
Memento Amoris

iKer
Meganerd
Contacteer:

Bericht door iKer » 04 sep 2025, 17:59

frobbert schreef: 04 sep 2025, 10:41 Vrede zal voor altijd te hoog gegrepen zijn op het forum maar wellicht is het mogelijk om 'closure' te vinden aangaande bepaalde zaken die op dit forum geuit zijn?

Ook ben ik wel eens voor voedselfascist uitgemaakt. Ik heb aan de desbetreffende nerd gevraagd waarom deze dit vond maar hier nooit enige uitleg over gehad.

Ook heeft een nerd het wel eens nodig gevonden om mijn vrouw voor van alles en nog wat uit te maken. Na een vlotte PM-uitwisseling waarin ik aangaf dat ik hier absoluut niet van gediend was zijn deze berichten verwijderd en is het niet meer voorgekomen.

En zo kan ik nog wel even doorgaan en ik ga zelf natuurlijk ook niet vrijuit. Ik heb door de jaren heen vast ook op diverse forum-tenen gestaan.

En daarom is het waarschijnlijk zo moeilijk om dingen af te sluiten. Het voelt vaak onbevredigend.

Mijn ego is intens verontwaardigd, teleurgesteld en verdrietig ineen. Waarom sta ik hier niet bij :protest:
Make Peace Not War

frobbert
Knuffelnerd

Bericht door frobbert » 04 sep 2025, 18:13

iKer schreef: 04 sep 2025, 17:59
frobbert schreef: 04 sep 2025, 10:41 Vrede zal voor altijd te hoog gegrepen zijn op het forum maar wellicht is het mogelijk om 'closure' te vinden aangaande bepaalde zaken die op dit forum geuit zijn?

Mijn ego is intens verontwaardigd, teleurgesteld en verdrietig ineen. Waarom sta ik hier niet bij :protest:
Dat sta je wel. Maar ik heb het afgesloten.
Memento Amoris

deschrijver
Forumjunk
Forumjunk

Bericht door deschrijver » 04 sep 2025, 18:57

Sommigen hier kennen elkaar. Zo niet, dan is het afgaan op wat iemand post. Ik schijn nog wel eens de indruk te hebben gewekt dat ik iets tegen mensen van kleur en homo's schijn te hebben. Vind ik niet plezierig, maar ja, wat doe ik er aan?
Only love, only love can leave such a mark. But only love, only love can heal such a scar.

Oofje
Knuffelnerd

Bericht door Oofje » 04 sep 2025, 19:02

deschrijver schreef: 04 sep 2025, 18:57 Ik schijn nog wel eens de indruk te hebben gewekt dat ik iets tegen mensen van kleur en homo's schijn te hebben.
Ik heb wel iets tegen 1 neger specifiek die mij en de hele buurt zn leven zuur heeft gemaakt :finger:
~ coffee & cigarillos ~

roadrunner
Forumjunk
Forumjunk

Bericht door roadrunner » 04 sep 2025, 19:05

Ik lees Afsluiten en Forum :up:

Siegfried Stahl
Meganerd
Contacteer:

Bericht door Siegfried Stahl » 04 sep 2025, 19:05

Men gooit er hier vaak een beschuldigingetje uit in de hoop dat het slachtoffer hapt...en hem er dan mee weg te pesten. Is eigenlijk alleen met UH gelukt....die ging er tegen in ipv het weg te lachen.

Gung Ho ook bijna...Ach ja...
" what the fuck are you talking about! Have you no ears (laughs)".
Johnny Lydon 1983

Siegfried Stahl. Lidnr.66.

Snif
Forumspammer
Forumspammer

Bericht door Snif » 04 sep 2025, 19:06

deschrijver schreef: 04 sep 2025, 18:57 Ik schijn nog wel eens de indruk te hebben gewekt dat ik iets tegen mensen van kleur en homo's schijn te hebben.
Twee keer "schijn" heft elkaar op. Dus is het waar. :drink:
t Leven, ze kunnen me nog meer vertellen.

Oofje
Knuffelnerd

Bericht door Oofje » 04 sep 2025, 19:10

Siegfried Stahl schreef: 04 sep 2025, 19:05 Men gooit er hier vaak een beschuldigingetje uit in de hoop dat het slachtoffer hapt...en hem er dan mee weg te pesten. Is eigenlijk alleen met UH gelukt....die ging er tegen in ipv het weg te lachen.

Gung Ho ook bijna...Ach ja...
Hoor ik daar UH? :love: ik ga hem even een zoen geven!
~ coffee & cigarillos ~

frobbert
Knuffelnerd

Bericht door frobbert » 04 sep 2025, 19:21

deschrijver schreef: 04 sep 2025, 18:57 Sommigen hier kennen elkaar. Zo niet, dan is het afgaan op wat iemand post. Ik schijn nog wel eens de indruk te hebben gewekt dat ik iets tegen mensen van kleur en homo's schijn te hebben. Vind ik niet plezierig, maar ja, wat doe ik er aan?
Dat was ik. Ik meende iets dergelijks op te maken uit enkele van je posts. Kennelijk had ik dat mis dus excuses daarvoor. Hopelijk kun je het nu afsluiten.
Memento Amoris

roadrunner
Forumjunk
Forumjunk

Bericht door roadrunner » 04 sep 2025, 19:33

Braken is ook een soort van afsluiten, toch? :puke:

roadrunner
Forumjunk
Forumjunk

Bericht door roadrunner » 04 sep 2025, 19:34

Dat lucht op, fijne avond verder :wave:

Krautsurfer
Meganerd

Bericht door Krautsurfer » 04 sep 2025, 19:34

roadrunner schreef: 04 sep 2025, 19:33 Braken is ook een soort van afsluiten, toch? :puke:
Uitstoten lijkt me beter.

Of doorsluizen.
‘Lekker ding’ - RDW

Grijp die kans!

Oofje
Knuffelnerd

Bericht door Oofje » 04 sep 2025, 19:38

roadrunner schreef: 04 sep 2025, 19:33 Braken is ook een soort van afsluiten, toch? :puke:
Jij bent zoooo schattig!
~ coffee & cigarillos ~

deschrijver
Forumjunk
Forumjunk

Bericht door deschrijver » 04 sep 2025, 21:51

frobbert schreef: 04 sep 2025, 19:21
deschrijver schreef: 04 sep 2025, 18:57 Sommigen hier kennen elkaar. Zo niet, dan is het afgaan op wat iemand post. Ik schijn nog wel eens de indruk te hebben gewekt dat ik iets tegen mensen van kleur en homo's schijn te hebben. Vind ik niet plezierig, maar ja, wat doe ik er aan?
Dat was ik. Ik meende iets dergelijks op te maken uit enkele van je posts. Kennelijk had ik dat mis dus excuses daarvoor. Hopelijk kun je het nu afsluiten.
Dank!
Only love, only love can leave such a mark. But only love, only love can heal such a scar.

frobbert
Knuffelnerd

Bericht door frobbert » 04 sep 2025, 22:02

Afbeelding
Memento Amoris

iKer
Meganerd
Contacteer:

Bericht door iKer » 04 sep 2025, 22:58

frobbert schreef: 04 sep 2025, 18:13
iKer schreef: 04 sep 2025, 17:59
frobbert schreef: 04 sep 2025, 10:41 …”…
En zo kan ik nog wel even doorgaan.
…”…
Dat sta je wel. Maar ik heb het afgesloten.
O goddank.
Mijn geheugen is kennelijk nog slechter dan ik dacht, maar mijn fragiele ego is weer gered.
Dank hiervoor.
Make Peace Not War

frobbert
Knuffelnerd

Bericht door frobbert » 20 sep 2025, 09:28

Krautsurfer schreef: 04 sep 2025, 11:43 Misschien, om ook eens een positieve d-mark in het volgepiste zakje te doen, is het toch een goed idee om onze hyperbolen in onze discussies wat minder hyper te bolen.
Je hebt natuurlijk helemaal gelijk maar anderzijds, elders op het forum vergeleek een medenerd zichzelf zojuist met Goliath. Ik bedoel, komop, da's er wel een beetje om vragen, toch? :lol:
Memento Amoris

Krautsurfer
Meganerd

Bericht door Krautsurfer » 20 sep 2025, 09:33

frobbert schreef: 20 sep 2025, 09:28
Krautsurfer schreef: 04 sep 2025, 11:43 Misschien, om ook eens een positieve d-mark in het volgepiste zakje te doen, is het toch een goed idee om onze hyperbolen in onze discussies wat minder hyper te bolen.
Je hebt natuurlijk helemaal gelijk maar anderzijds, elders op het forum vergeleek een medenerd zichzelf zojuist met Goliath. Ik bedoel, komop, da's er wel een beetje om vragen, toch? :lol:
Ja, nee, maar dit:
1: Als Flaaks in de sloot springt, doe jij dat dan ook?
2: Waarom zou je ‘m geven waar hij om zou vragen?

verder:
Doe vooral jullie ding. Ik ben in een beschouwende bui vandaag, geen participerende.
‘Lekker ding’ - RDW

Grijp die kans!

frobbert
Knuffelnerd

Bericht door frobbert » 20 sep 2025, 09:35

Krautsurfer schreef: 20 sep 2025, 09:33 1: Als Flaaks in de sloot springt, doe jij dat dan ook?
Nee, dan laat ik 'm daar lekker zitten natuurlijk :crazy:
Memento Amoris

Krautsurfer
Meganerd

Bericht door Krautsurfer » 20 sep 2025, 09:36

frobbert schreef: 20 sep 2025, 09:35
Krautsurfer schreef: 20 sep 2025, 09:33 1: Als Flaaks in de sloot springt, doe jij dat dan ook?
Nee, dan laat ik 'm daar lekker zitten natuurlijk :crazy:
Nou dan.
‘Lekker ding’ - RDW

Grijp die kans!

Richardus
Meganerd

Bericht door Richardus » 20 sep 2025, 09:37

Je kunt 'm ook met alle liefde verder kopje onder drukken, zo diep zijn de meeste sloten niet, beetje lullig om 'm daar tot z'n knieën in te laten staan.

:drinkpig:

(klaz*)
Meganerd

Bericht door (klaz*) » 20 sep 2025, 09:38

Als ik dat kale bolletje net boven het wateroppervlak zie dobberen zal ik niet te beroerd zijn om er als reddingszwemmer achteraan te duiken.

Krautsurfer
Meganerd

Bericht door Krautsurfer » 20 sep 2025, 09:47

(klaz*) schreef: 20 sep 2025, 09:38
Als ik dat kale bolletje net boven het wateroppervlak zie dobberen zal ik niet te beroerd zijn om er als reddingszwemmer achteraan te duiken.
In een sloot duiken lijkt mij anders geen goed idee.
‘Lekker ding’ - RDW

Grijp die kans!

Plaats reactie