Mijn dag
Re: Mijn dag
Origineel is achterhaald.
- Ysidorus Fuchs
- Meganerd
Je doet alvast je naam alle eer aan.
“Not out to stud – Not out to pasture – Just out to lunch”
Vrijdag.
Gister donderdag, en een gezellige
En vandaag was ook leuk hoor 
Gister donderdag, en een gezellige
¯\_(ツ)_/¯
aka Ri'shad, de Parel van het Noordoosten
Terug van heerlijk Terschelling. Wel koud en veel wind, maar mooie wandelingen gemaakt. Het blijft een bijzonder eiland.
Een echte heer gaat eenzaam zijn eigen weg.
Lekker uitgeslapen en door het goede weer besloten om meteen maar even de tuin winterklaar te maken. Rozen gesnoeid, laatste onkruid weggehaald, het onderkomen voor de familie egel even gecontroleerd, samen met de buurvrouw gekeken naar een boomkruiper die zij voor het eerst in haar leven bewust zag.
Morgen intake gesprek in het ziekenhuis waar ik te horen krijg, hoe mijn operatie zal plaats vinden. De maandag er op gaat het gebeuren. Kijk er niet naar uit, hopelijk herstel ik snel en zijn er geen complicaties.
Morgen intake gesprek in het ziekenhuis waar ik te horen krijg, hoe mijn operatie zal plaats vinden. De maandag er op gaat het gebeuren. Kijk er niet naar uit, hopelijk herstel ik snel en zijn er geen complicaties.
Een echte heer gaat eenzaam zijn eigen weg.
- Billy Blitzkrieg
- Forum Diva
Je dwangbuis mag een half uurtje af?Richardus schreef:Morgen wordt een geweldige dag!
Erelid der pro-multiculturele gedachtepolitie
-
roadrunner
- Forumjunk

Soortgelijks op werk vandaag
wiiiiiiiiiii
Het is vandaag!!!
Ik ga genieten, mazzels! 
¯\_(ツ)_/¯
Je mag je favoriete cliënt bezoeken?
Ik zag net arabist Hans Jansen fietsen en dacht meteen: zal ik even zeggen dat Billy Blitzkrieg hem demoniseert? Toch maar niet gedaan. 
t Leven, ze kunnen me nog meer vertellen.
Geen woeste moslimfundamentalistische menigte die hem met fakkels en hooivorken achterna zat?
Net een nieuwe pyjamabroek gekocht. Op de weg terug naar huis zeik- en zeiknat geregend. Heb de broek nu aan.

This country makes it hard to fuck.
- Siegfried Stahl
- Meganerd
- Contacteer:
gung ho schreef:Net een nieuwe pyjamabroek gekocht. Op de weg terug naar huis zeik- en zeiknat geregend. Heb de broek nu aan.![]()
Kijk aan zeg, een bal gehakt in een frites-zakje!
" what the fuck are you talking about! Have you no ears (laughs)".
Johnny Lydon 1983
Siegfried Stahl. Lidnr.66.
Johnny Lydon 1983
Overigens een ontzettend fijne dag gehad vandaag. Met alleen maar goed nieuws, lekker weer, en ontspanning. Ik ga in de kroeg zitten proosten op mijn geluk.

Hopelijk zit ik niet teveel op de tocht, ander moet ik de hele tijd pissen.
- Billy Blitzkrieg
- Forum Diva
Grote primaire problemen in huize Blitzkrieg; de msn messenger werkt niet meer en nieuwe messenger downloads mislukken steeds (veel foutmeldingen). Chatten zit er dus sowieso niet meer in (maar deed ik toch nauwelijks meer), maar vervelender is dat er niet meer ff snel gecheckt kan worden of er mail is binnengekomen.
Het is dat dit forum het nog doet, anders was ik helemaal ten einde raad.
- Siegfried Stahl
- Meganerd
- Contacteer:
Voor het eerst in jaren weer eens zomaar in de stad geweest.....jeemig de peemig wat staan er een hoop winkels leeg.....en dan nog beweren dat er geen crisis is.
Zag trouwens toen ik langs een nagelsalon liep dat de styliste bij gebrek aan klanten maar haar eigen nagels onder handen nam. Handig vond ik dat.
Even later liep ik langs een sexshop...ook geen klanten ,maar verder niks.
Zag trouwens toen ik langs een nagelsalon liep dat de styliste bij gebrek aan klanten maar haar eigen nagels onder handen nam. Handig vond ik dat.
Even later liep ik langs een sexshop...ook geen klanten ,maar verder niks.
Johnny Lydon 1983
Johnny Lydon 1983
Siegfried Stahl schreef:Voor het eerst in jaren weer eens zomaar in de stad geweest.....jeemig de peemig wat staan er een hoop winkels leeg.....en dan nog beweren dat er geen crisis is.
Even later liep ik langs een sexshop...ook geen klanten ,en de bediende sloeg de hand aan zichzelf.
- Kryptozoid
- Forumgod
- Contacteer:
Billy Blitzkrieg schreef:msn messenger
daarvoor
(maarja dat komt er natuurlijk wel een beetje van als je een naam als 'Billy' kiest. Had je je niet beter 'Betty Blitzkrieg' kunnen noemen?
Affijn nu kan ik die maatschappelijke betrokkenheid een stuk beter plaatsen.
"'Samenleving' is een biologische constructie."
— Kryptozoid, lid 69
— Kryptozoid, lid 69
www.hotmail.comBilly Blitzkrieg schreef:Grote primaire problemen in huize Blitzkrieg; de msn messenger werkt niet meer en nieuwe messenger downloads mislukken steeds (veel foutmeldingen). Chatten zit er dus sowieso niet meer in (maar deed ik toch nauwelijks meer), maar vervelender is dat er niet meer ff snel gecheckt kan worden of er mail is binnengekomen.
kun je altijd je mail checken
¯\_(ツ)_/¯
- Billy Blitzkrieg
- Forum Diva
Nou vooruit forumzonnetje, gooi het er maar uit, wat er aan de hand is; ik ben één en al oor
De grootste drukte is voorbij. Twee promoties zijn achter de rug, en een hele serie artikelen is verschenen. Ik heb ook weer wat bijgeslapen. Nu heb ik eindelijk weer tijd om me met jullie opvoeding te bemoeien. Ook zal ik die wervingsactie nu eens echt beginnen. 
Voorheen Vlaecks. Nu nóg groener en nóg linkser, maar altijd genuanceerd.
check de top 50 van de jaren nul.. grappig..
http://www.top50vandejarennul.nl/
over nieuwe mensen lokken
http://www.top50vandejarennul.nl/
over nieuwe mensen lokken
Love Love Love.. Mild. Blijf luisteren. Blijf proberen.
toch nog maar even hardlopen? wel zielig voor m'n gekwelde lijf en geest... maar wel goed voor de zuivering, de slaap en om het gewone dagritme op te dringen... Vooruit! 
¯\_(ツ)_/¯

(voor Richardus, niet een illustratie van mijn dag)
- Siegfried Stahl
- Meganerd
- Contacteer:
Je zal de doodstraf wel verdiend hebben.
Het schijnt dat je die in Groningen nogal snel krijgt.
Het schijnt dat je die in Groningen nogal snel krijgt.
Johnny Lydon 1983
Johnny Lydon 1983
O? Waaruit had je dat dan al eerder geconcludeerd?
¯\_(ツ)_/¯
- Billy Blitzkrieg
- Forum Diva
Ik vrees dat ik ook, ein-de-lijk, door een griepvirus ben geïnfecteerd. Heb al 2 dagen lang keel-en hoofdpijn en loop te snotteren als een uitstervende dodo. Alleen nog koorts erbij en ik heb officieel de mexicaanse griep.
Niet zeuren, watje.Billy Blitzkrieg schreef:Ik vrees dat ik ook, ein-de-lijk, door een griepvirus ben geïnfecteerd. Heb al 2 dagen lang keel-en hoofdpijn en loop te snotteren als een uitstervende dodo. Alleen nog koorts erbij en ik heb officieel de mexicaanse griep.
Je schetst hier 3 verschijnselen, en koorts zou een 4e zijn:
iedere arts zal je uitleggen dat 5 of meer verschijnselen pas waarschijnlijk 'griep' is.
Je bent zwaar verkouden, meer is het niet.
Make Peace Not War
- Billy Blitzkrieg
- Forum Diva
Ironie mag ik hopen? De forumhypochonder gaat mij de les lezen in dezen?
Of speelt u een keer voor Richardus?
Anyway, ik zeg nergens dat ik het al heb.. pas met koorts mag ik dat zeggen. U moet eens leren lezen
Of speelt u een keer voor Richardus?
Anyway, ik zeg nergens dat ik het al heb.. pas met koorts mag ik dat zeggen. U moet eens leren lezen
Je beweert dat met het 4e symptoom de MGrippe da ist.Billy Blitzkrieg schreef:Anyway, ik zeg nergens dat ik het al heb.. pas met koorts mag ik dat zeggen. U moet eens leren lezen
Niet is minder waar, zoals je kunt lezen (maar dat doe je kennelijk niet) zul je nog met 1 ander symptoom op de proppen moeten komen wil je medelijden krijgen qua grieplijer.
Make Peace Not War
- Billy Blitzkrieg
- Forum Diva
Laat dergelijke conclusies nou maar aan ons kruidenvrouwtje Richardus over
U heeft sowieso geen recht van spreken met uw legio bijna doodverklaringen van onlangs; dat u mexicaanse griep zou hebben in hevige mate, terwijl u intussen gezellig door bleef forummen in een frequentie van een Mina in haar beste dagen
Maar anyway, ik heb de afgelopen dagen gewoon gewerkt en ga dat morgen weer proberen, dus tot nu toe is het idd gewoon een Ikeriaans griepje (= een nix aan de hand verkoudheidje waarbij moord en brand geschreeuwd wordt)
U heeft sowieso geen recht van spreken met uw legio bijna doodverklaringen van onlangs; dat u mexicaanse griep zou hebben in hevige mate, terwijl u intussen gezellig door bleef forummen in een frequentie van een Mina in haar beste dagen
Maar anyway, ik heb de afgelopen dagen gewoon gewerkt en ga dat morgen weer proberen, dus tot nu toe is het idd gewoon een Ikeriaans griepje (= een nix aan de hand verkoudheidje waarbij moord en brand geschreeuwd wordt)
Pff, zeur niet.
Ik had Mexicaanse Griep toen, anders voelde ik me niet nu kiplekker met al die kreupelen en zieken rondom me.
En dat ik kon forummen was geen wonder want die MGriep stelt geen klote voor tot nog toe.
Ik had Mexicaanse Griep toen, anders voelde ik me niet nu kiplekker met al die kreupelen en zieken rondom me.
En dat ik kon forummen was geen wonder want die MGriep stelt geen klote voor tot nog toe.
Make Peace Not War
iKer heeft wel gelijk
't is nou nog maar een verkoudheidje, heb je koorts en algehele malaise (anders dan normaal bij jou, nu nml spier- en/of botpijnen), dan heb je de gewone seizoensgriep. Met keelpijn en droog hoestje heb je de Mexicaanse. Ah, lees dat je keel- en hoofdpijn hebt? Hoofdpijn heb je niet of nauwelijks bij de Mexicaanse griep. Je bent gewoon verkouden van 't natte, grauwe weer en te veel werken en weinig slapen. Hophop, aan de sinaasappels, liters thee, glazen kwast en paracetamol, en na een weekje ben je weer klaar. Of je gaat 'ns naar de sauna, succes gegarandeerd 
¯\_(ツ)_/¯
- Siegfried Stahl
- Meganerd
- Contacteer:
Richardus schreef:Of je gaat 'ns naar de sauna, succes gegarandeerd
Johnny Lydon 1983
Johnny Lydon 1983
ALLO!
vandaag gebelt voor een appartement zodat ik binnenkort weg kan uit de kut stad.
betreft een prachtig appartement, al is er een optie op genomen door iemand anders die nog wel moet komen
bezichtigen...zelf ben ik er in het verleden al eens geweest en heb dan ook gezegd dat ik het direct nemen zal.
word in de loop van de dag terug gecontacteerd, bang afwachten dus
verder ook een mooie dag in't verschiet.....DAAAG
vandaag gebelt voor een appartement zodat ik binnenkort weg kan uit de kut stad.
betreft een prachtig appartement, al is er een optie op genomen door iemand anders die nog wel moet komen
bezichtigen...zelf ben ik er in het verleden al eens geweest en heb dan ook gezegd dat ik het direct nemen zal.
word in de loop van de dag terug gecontacteerd, bang afwachten dus
verder ook een mooie dag in't verschiet.....DAAAG
is ie ook ongeschoren en kaal?Richardus schreef:vies ventje ben je
appartement wordt van mij
nu de papieren in orde brengen, en dan
forum ik jullie toe vanaf maart uit mijn nieuwe woonst
forum ik jullie toe vanaf maart uit mijn nieuwe woonst
Gefeliciteerd T. Dus er komt een einde aan de lawaaiige bovenbuurmanverhalen? Alhoewel, wie weet...