Racistisch!
Treinreizen
Re: Treinreizen
- Rainy Day Woman
- Forum Diva
Toch is autorijden meestal zonde van je tijd, in doe zin dat je perfect kunt werken in de trein. Mits koptelefoon met noisecancelling.Richardus schreef: ↑20 sep 2025, 09:33 Idioot ook dat je, zelfs in 1e klas, in de nieuwe dubbeldekkers geen prullenbakjes hebt behalve bij de vierzitters. Oftewel overal afval met name als je je tafeltje naar beneden klapt...Zo druk en vies is treinreizen echt niet tof. Doordeweeks, zoals ik donderdag ervoer, is het trouwens ook flink kut. Op die manier snap ik prima dat mensen dan liever in de auto zitten...
Make Peace Not War
En een zitplaats. En liefst niemand naast je die meeleest van je laptop. Ik werk regelmatig in de trein, maar meestal blijft het om die reden beperkt tot mijn email doornemen op de mobiele telefoon.iKer schreef: ↑28 sep 2025, 10:28Toch is autorijden meestal zonde van je tijd, in doe zin dat je perfect kunt werken in de trein. Mits koptelefoon met noisecancelling.Richardus schreef: ↑20 sep 2025, 09:33 Idioot ook dat je, zelfs in 1e klas, in de nieuwe dubbeldekkers geen prullenbakjes hebt behalve bij de vierzitters. Oftewel overal afval met name als je je tafeltje naar beneden klapt...Zo druk en vies is treinreizen echt niet tof. Doordeweeks, zoals ik donderdag ervoer, is het trouwens ook flink kut. Op die manier snap ik prima dat mensen dan liever in de auto zitten...
Voorheen Vlaecks. Nu nóg groener en nóg linkser, maar altijd genuanceerd.
- deschrijver
- Forumjunk
Only love, only love can leave such a mark. But only love, only love can heal such a scar.
- Krautsurfer
- Meganerd
Is wel zo.iKer schreef: ↑28 sep 2025, 10:28Toch is autorijden meestal zonde van je tijd, in doe zin dat je perfect kunt werken in de trein. Mits koptelefoon met noisecancelling.Richardus schreef: ↑20 sep 2025, 09:33 Idioot ook dat je, zelfs in 1e klas, in de nieuwe dubbeldekkers geen prullenbakjes hebt behalve bij de vierzitters. Oftewel overal afval met name als je je tafeltje naar beneden klapt...Zo druk en vies is treinreizen echt niet tof. Doordeweeks, zoals ik donderdag ervoer, is het trouwens ook flink kut. Op die manier snap ik prima dat mensen dan liever in de auto zitten...
Maar toch kan ik ook wel genieten van zelf rijden. Een boek lezen of werken is er dan niet bij natuurlijk (muziek wel). Maar da’s soms wel lekker juist.
Gewoon focussen op van A naar B. Zo simpel.
‘ik hoop dat je kanker krijgt’ - Oved
‘Goed bezig’ - Siegfried Stahl
‘een verongelijkte drammende janker’ -David
‘Lekker ding’ - RDW
Uw mening hier, voor slechts vijf euro per letter!
Grijp die kans!
‘Goed bezig’ - Siegfried Stahl
‘een verongelijkte drammende janker’ -David
‘Lekker ding’ - RDW
Uw mening hier, voor slechts vijf euro per letter!
Grijp die kans!
- deschrijver
- Forumjunk
Vraag is: wie gaat er Moluks koken 2 december bij De Punt?
Only love, only love can leave such a mark. But only love, only love can heal such a scar.
Wat ik van Molukkers weet, is dat ze een enorme seksuele drijfveer hebben en da's geen vooroordeel
~ coffee & cigarillos ~
- deschrijver
- Forumjunk
En ook geen voordeel voor de Molukkers die in die trein zaten.
- deschrijver
- Forumjunk
Treinkaping punt nl