Mijn dag
- deschrijver
- Forumjunk
Re: Mijn dag
De hamvraag van vandaag: waar is het kuiltje voor de jus?
Only love, only love can leave such a mark. But only love, only love can heal such a scar.
- Krautsurfer
- Meganerd
Boodschappen
doen zuigt
Maar
een volle koelkast is
dan wel weer fijn.
Zo is er altijd
wel wat
doen zuigt
Maar
een volle koelkast is
dan wel weer fijn.
Zo is er altijd
wel wat
‘ik hoop dat je kanker krijgt’ - Oved
‘Goed bezig’ - Siegfried Stahl
‘een verongelijkte drammende janker’ -David
‘Lekker ding’ - RDW
Uw mening hier, voor slechts vijf euro per letter!
Grijp die kans!
‘Goed bezig’ - Siegfried Stahl
‘een verongelijkte drammende janker’ -David
‘Lekker ding’ - RDW
Uw mening hier, voor slechts vijf euro per letter!
Grijp die kans!
Ik drink een bakkie met je mee. 

- deschrijver
- Forumjunk
Ik ook!
Only love, only love can leave such a mark. But only love, only love can heal such a scar.
Ah jakkes, dat klinkt best serieus. Hopelijk valt het allemaal mee. Sterkte!

Voorheen Vlaecks. Nu nóg groener en nóg linkser, maar altijd genuanceerd.
Tot mijn veertigste vond ik boodschappen doen erg kut.Krautsurfer schreef: ↑29 sep 2025, 14:00 Boodschappen
doen zuigt
Maar
een volle koelkast is
dan wel weer fijn.
Zo is er altijd
wel wat
Maar tegenwoordig niet echt. Ik zie het als zo’n simpel taakje dat je kunt doen en waarvan je een voldaan gevoel krijgt. Ik doe al zo’n kleine twintig jaar boodschappen zonder tegenzin.
Deze oninteressante post werd u aangeboden door iKer.
Make Peace Not War
Ik ben gister tegen half 6 wel Lidl voorbij gefietst toen ik de drukte zag. Had ik echt ff geen zin in. Had ook enkel iets nodig dat ik zondag vergeten was.
Ligt ie gewoon te maffen
hij komt ook nooit uit z'n wagen. Zit altijd vretend of pielend op zn foon zn werk te doen. Wat een geweldig figuur

~ coffee & cigarillos ~
- deschrijver
- Forumjunk

- 1ofthemFaces
- Knuffelnerd
Ik vind het ook wel ontspannend altijd. Tenzij ik met de vrouw naar de Lidl ga. dat vind ik vreselijk. Maar de Appie of MCD op het dorp vind ik wel prima.iKer schreef: ↑30 sep 2025, 07:14Tot mijn veertigste vond ik boodschappen doen erg kut.Krautsurfer schreef: ↑29 sep 2025, 14:00 Boodschappen
doen zuigt
Maar
een volle koelkast is
dan wel weer fijn.
Zo is er altijd
wel wat
Maar tegenwoordig niet echt. Ik zie het als zo’n simpel taakje dat je kunt doen en waarvan je een voldaan gevoel krijgt. Ik doe al zo’n kleine twintig jaar boodschappen zonder tegenzin.
On topic: Van het weekend naar Groningen geweest om Feyenoord daar te zien voetballen. Ik zat met zwager en neef in een Groningervak. Gelukkig wel een gezinsvak want het was lastig om niet als Rotterdammer door de mand te vallen.
Ik had maandag vrij genomen. Er was geen vervanger dus had ik gezegd dat bij crisis ik wel gebeld kon worden. Enfin: vanaf 12u was het raak.
In mijn mailbox zat een officiële klacht gericht aan mij. Iets dat ik uit handen gegeven had aan een nieuwe kracht. Die heeft niets gedan en ik heb het niet gecontroleerd. Klacht dus terecht. Nooit eerder meegemaakt maar ik baal er enorm van...
Eenmaal thuis vernam ik dat mijn oudste zoon (21) zich heeft verloofd met het meisje waar ie al vanaf zijn 15e mee gaat.
Dat deed ie nog ff voordat ie naar Indonesië gaat voor zin studie aanstaande donderdag. Vanavond een soort afscheidsavond met opa en oma enzo.
Ik wilde zaterdag naar de platenbeurs in Ahoy maar kom er achter dat ik een maat beloofd had te helpen met grind leggen op zijn dak.
Ik trek het van hot naar her leven steeds minder goed en heb behoefte aan rust merk ik. Is er alleen niet.
Tip voor de volgende keer: een plaat koeienstront onder je schoenen smeren.1ofthemFaces schreef: ↑30 sep 2025, 12:05 Ik zat met zwager en neef in een Groningervak. Gelukkig wel een gezinsvak want het was lastig om niet als Rotterdammer door de mand te vallen.

Wat boodschappen betreft sta ik aan de kant van Kraut. Ik vind het een crime en laat de boodschappen tegenwoordig dan ook thuisbezorgen. En het opmerkelijke: de bezorgers zijn véél vriendelijker en vrolijker dan de gemiddelde kassamedewerker.
- 1ofthemFaces
- Knuffelnerd
Het kwam vooral door mijn ietwat beschonken zwager die tegen iedereen die het niet wilde horen verkondigde dat ik en mijn zoon Rotterdammers waren.
Die plaat had niet geholpen.
Overigens was iedereen aller vriendelijkst.
Die plaat had niet geholpen.
Overigens was iedereen aller vriendelijkst.
-
- Forumjunk
Eindelijk een grote prijs gewonnen in de postcodeloterij 

- Siegfried Stahl
- Meganerd
- Contacteer:
Een mooi boek over vogels?
" what the fuck are you talking about! Have you no ears (laughs)".
Johnny Lydon 1983
Siegfried Stahl. Lidnr.66.
Johnny Lydon 1983
- Siegfried Stahl
- Meganerd
- Contacteer:
Een prijs die ik overigens meteen in de kliko geflikkerd heb. Rot op met je vogels.
Johnny Lydon 1983
Johnny Lydon 1983
- Siegfried Stahl
- Meganerd
- Contacteer:
Geld moet ik hebben! Geld!
Johnny Lydon 1983
Johnny Lydon 1983
- Rainy Day Woman
- Forum Diva
Ik vind vooral het opstellen van het lijstje een gedoe. Het boodschappen doen zelf vind ik wel mindful.iKer schreef: ↑30 sep 2025, 07:14Tot mijn veertigste vond ik boodschappen doen erg kut.Krautsurfer schreef: ↑29 sep 2025, 14:00 Boodschappen
doen zuigt
Maar
een volle koelkast is
dan wel weer fijn.
Zo is er altijd
wel wat
The company of women with opinions and fat asses.
- deschrijver
- Forumjunk
Ik maak nooit een boodschappenlijstje. Gaat uit het hoofd. En ja, dan vergeet je wel eens wat.
Best raar, want ik ben dol op het maken van lijstjes, maar boodschappen is daar een uitzondering op blijkbaar. Ik vind ook helemaal niets leuk aan boodschappen doen. Noodzakelijk kwaad.
Best raar, want ik ben dol op het maken van lijstjes, maar boodschappen is daar een uitzondering op blijkbaar. Ik vind ook helemaal niets leuk aan boodschappen doen. Noodzakelijk kwaad.
Ik heb regelmatig lijstjes van meer dan twintig items. Ga dat maar eens uit je hoofd doen… Ik schijf alles op zodra ik constateer dat ik iets nodig heb. Zo bedacht ik me net rode peper en kokosmelk nodig te hebben voor de soep van vrijdag.
Make Peace Not War
Ik word meestal gebeld vanuit de supermarkt, want dan is hij het lijstje weer es kwijt
"Wat hadden we ook alweer nodig?"
Anyway, iemand wel es verdwaald in de winkel?
"Wat hadden we ook alweer nodig?"
Anyway, iemand wel es verdwaald in de winkel?

~ coffee & cigarillos ~
fucking hell
eerst ontzettend benauwd en nu mn hele rechterarm pijn. Kan geen glas of wat dan ook vasthouden en ik ben rechtshandig. Dus extra kut. Koken gaat niet door
oh ja, dan maar linkshandig roken 

~ coffee & cigarillos ~
- Siegfried Stahl
- Meganerd
- Contacteer:
Een leuke aanbieding van de Hema...en gratis, dus de moeite genomen om een formulier in te vullen op het internet. Dacht dat ik uiteindelijk op een bevestigingslinkje klikte maar nee; ik ben nu lid van de vriendeloterij.
Dus gelijk weer (vloekend) de boel opzeggen. En dat blijkt moeilijker dan gedacht. Wel een linkje met "hoe kan ik mijn deelname annuleren" maar daar alleen dat dit per online of telefonisch kan. Maar natuurlijk geen aanwijzingen hoe of een telefoonnummer.
Nou ja...op Reddit wel een telefoonnummer gevonden dus komende week eens regelen...kan ik gelijk even mijn onvrede uiten over de gang van zaken.
Dus gelijk weer (vloekend) de boel opzeggen. En dat blijkt moeilijker dan gedacht. Wel een linkje met "hoe kan ik mijn deelname annuleren" maar daar alleen dat dit per online of telefonisch kan. Maar natuurlijk geen aanwijzingen hoe of een telefoonnummer.
Nou ja...op Reddit wel een telefoonnummer gevonden dus komende week eens regelen...kan ik gelijk even mijn onvrede uiten over de gang van zaken.
Johnny Lydon 1983
Johnny Lydon 1983
Tussen 1 en 5 komt Herman. Wat een ontzettend ruime tijdsindicatie 
Verder heeeeel veeeeel te doen in de keuken en andere vertrekken voor ik de sleutel krijg van de vervangende woning. Dat vraagt om een stapeltje upbeat elpees om erdoor heen te komen
Maar eerst ochtendroutine!

Verder heeeeel veeeeel te doen in de keuken en andere vertrekken voor ik de sleutel krijg van de vervangende woning. Dat vraagt om een stapeltje upbeat elpees om erdoor heen te komen

Maar eerst ochtendroutine!

~ coffee & cigarillos ~
Nou niet mokken, vrijwel alles wordt netjes voor je geregeld. Herman is drukdrukdruk.
Make Peace Not War
Maar Oofje ook!!! Die kan niet zomaar vier (4!) uur achtereen thuis blijven zitten wachten!!
Vaak werk ik van half 7 tot 9 in de ochtend. Dan voor 4 uurtjes vrij en tussen 13 en 18 weer werken.
Soms ga ik tussendoor slapen.
En dan lukt het me amper weer wakker te worden.
Soms ga ik tussendoor slapen.
En dan lukt het me amper weer wakker te worden.
Make Peace Not War
- deschrijver
- Forumjunk
Of misschien een keer salep?
- deschrijver
- Forumjunk
Waar is de asbak?
De bouwvakkers zitten heeeeeeel slecht elektrisch gitaar te spelen
Die voeren ook geen reet uit, tis nog geen weekend jongens!
Je zou haast denken geluidsoverlast... ooooh het is de dude uit de automachine die laatst zat te maffen
dit moet ik tegen buuf vertellen 
todolist af voor vandaag, alleen nog inpakken

Je zou haast denken geluidsoverlast... ooooh het is de dude uit de automachine die laatst zat te maffen

todolist af voor vandaag, alleen nog inpakken

~ coffee & cigarillos ~
- deschrijver
- Forumjunk
nope, dus Rams is niet altijd bij me in het logeerhuis. Hij denkt van bekijk het eens even 

~ coffee & cigarillos ~
- Siegfried Stahl
- Meganerd
- Contacteer:
1ofthemFaces schreef: ↑30 sep 2025, 12:05 Ik zat met zwager en neef in een Groningervak. Gelukkig wel een gezinsvak want het was lastig om niet als Rotterdammer door de mand te vallen.
Dat Feijenoord shirtje hielp natuurlijk ook niet he?
Johnny Lydon 1983
Johnny Lydon 1983
iKer kreeg een reprimande.
'Jij staat wel stevig in je schoenen.
Maar de collega nou jou mss niet.'
Helaas wilde een uurtje later een reiziger er per se uit vanwege mij.
Ik ben bang dat het gesprek nog een staartje gaat krijgen.
Make Peace Not War
Begint echt nare trein te worden.
Welnee.
Dat is één van de 150 mensen.
De rest is okay.
Maar je moet wel netjes naar mij luisteren.
Niet luid telefoneren als ik je al drie keer heb gewaarschuwd.
Niet met een sigaret in de aanslag met twee man op een toilet zijn.
Niet weglopen als ik assistentie aangevraagd heb.
Make Peace Not War
- Rainy Day Woman
- Forum Diva
Waren twee lange aardige kerels die in no time het klusje geklaard hadden, super aardig. Ook weer gehad
Nu moet ik die gast aanhoren op zn sukkelige elektrische gitaar. Ach ja, zolang ze maar niet binnen bij me hoeven te werken vandaag. Rond 10 uur regen, dan schop ik ze wel naar huis
Nu moet ik die gast aanhoren op zn sukkelige elektrische gitaar. Ach ja, zolang ze maar niet binnen bij me hoeven te werken vandaag. Rond 10 uur regen, dan schop ik ze wel naar huis

~ coffee & cigarillos ~