Forumnerds wel of geen LinkedIn

Voor Film, TV, Boeken, Musea, Theater etc...
Plaats reactie

LinkedIn

ja
1
33%
nee
2
67%

Totaal aantal stemmen: 3

Richardus
Meganerd

Forumnerds wel of geen LinkedIn

Bericht door Richardus » 22 sep 2011, 19:20

:yawn:
aka Ri'shad, Parel van het Noordoosten

Nothing to be done

¯\_(ツ)_/¯

gung ho
Forumgod

Re: Forumnerds wel of geen LinkedIn

Bericht door gung ho » 08 mei 2026, 08:18

Over LinkedIn. Wat gebeurt daar allemaal? Enorme verhalen van mensen die een inzicht hebben gekregen nadat ze een paardenbloem hebben geplukt, schaamteloze reclame voor zinloze eenmansbedrijfjes en politiek getinte berichten.

Zo heeft een oud-collega de NRC vergeleken met de Völkischer Beobachter vanwege een ingezonden brief. Een reactie daaronder stond 'NSB Handelsblatt'. Ik had al een reactie geschreven en die niet verzonden. LinkedIn blijft in de basis een site voor werk en ik wil geen bijdrage leveren aan de trend die gaande is. Daarnaast speelt dat ik graag van repliek dien, maar niet verder wil polariseren. Lastig, want ik wil die sukkels vooral laten weten dat ze geen idee hebben wat ze nu eigenlijk beweren.

Wat zouden jullie doen?
This country makes it hard to fuck.

(klaz*)
Meganerd

Bericht door (klaz*) » 08 mei 2026, 08:22

Ik heb er een profiel, maar toen ik er vorig jaar na een hele lange tijd weer eens inlogde, verbaasde me het enorm hoge facebookgehalte. Ik had nog steeds het idee dat LinkedIn vooral zakelijk was, maar dat is het blijkbaar allang niet meer.

gung ho
Forumgod

Bericht door gung ho » 08 mei 2026, 08:24

(klaz*) schreef: 08 mei 2026, 08:22 Ik heb er een profiel, maar toen ik er vorig jaar na een hele lange tijd weer eens inlogde, verbaasde me het enorm hoge facebookgehalte. Ik had nog steeds het idee dat LinkedIn vooral zakelijk was, maar dat is het blijkbaar allang niet meer.
Ja, dat klopt. Ik heb nooit Facebook gehad, maar dat stel ik me wel voor bij een flink aantal bijdragen.
This country makes it hard to fuck.

Rainy Day Woman
Forum Diva

Bericht door Rainy Day Woman » 08 mei 2026, 11:17

gung ho schreef: 08 mei 2026, 08:18 Over LinkedIn. Wat gebeurt daar allemaal? Enorme verhalen van mensen die een inzicht hebben gekregen nadat ze een paardenbloem hebben geplukt, schaamteloze reclame voor zinloze eenmansbedrijfjes en politiek getinte berichten.

Zo heeft een oud-collega de NRC vergeleken met de Völkischer Beobachter vanwege een ingezonden brief. Een reactie daaronder stond 'NSB Handelsblatt'. Ik had al een reactie geschreven en die niet verzonden. LinkedIn blijft in de basis een site voor werk en ik wil geen bijdrage leveren aan de trend die gaande is. Daarnaast speelt dat ik graag van repliek dien, maar niet verder wil polariseren. Lastig, want ik wil die sukkels vooral laten weten dat ze geen idee hebben wat ze nu eigenlijk beweren.

Wat zouden jullie doen?
Hetzelfde als jij denk ik. Wel de drang hebben om te reageren, maar het om de genoemde redenen niet doen.
In een gesprek zou ik er wel wat van zeggen.
The company of women with opinions and fat asses.

Rainy Day Woman
Forum Diva

Bericht door Rainy Day Woman » 08 mei 2026, 11:20

LinkedIn wordt inderdaad een steeds vreemder allegaartje. Soms lees ik er diep persoonlijke dingen van mensen die ik niet of nauwelijks ken.

Ondanks mijn aversie blijf ik er toch regelmatig op kijken. Af en toe neem ik een pauze en daarna lijkt het weer even beter te zijn. Maar de (werkgerelateerde) updates van mijn directe collega's en dingen over mijn vakgebied vind ik wél leuk.
The company of women with opinions and fat asses.

Krautsurfer
Meganerd

Bericht door Krautsurfer » 08 mei 2026, 12:14

Ik gebruik het echt al heel lang, maar het is ook een etalage voor hypocriete eigenpijperij.
Ik heb er ooit een cool baantje aan overgehouden, maar de laatste drie jaar heb ik er geen reet aan gehad.
Maar goed.
Ik zit er ook praktisch nooit.
‘ik hoop dat je kanker krijgt’ - Oved
‘Goed bezig’ - Siegfried Stahl
‘een verongelijkte drammende janker’ -David
‘Lekker ding’ - RDW

Uw mening hier, voor slechts vijf euro per letter!
Grijp die kans!

Plaats reactie