Onweer!
Re: Onweer!
Net op tijd thuis voor stortregen en nog verder uitbreidend stroboscopisch onweer 
aka Ri'shad, Parel van het Noordoosten
Nothing to be done
¯\_(ツ)_/¯
Nothing to be done
¯\_(ツ)_/¯
Re: Onweer!
Echt dude...
Kláppen ook jonguh...deze is minstens zo vet als vorige week. En lijkt nog ff door te gaan, oh joy

aka Ri'shad, Parel van het Noordoosten
Nothing to be done
¯\_(ツ)_/¯
Nothing to be done
¯\_(ツ)_/¯
Re: Onweer!
Jeumig!
Nu nog meer en harder hier.
Re: Onweer!
Begint hier ook weer
huis trilt van de zware donders en regen gaat maar door 
aka Ri'shad, Parel van het Noordoosten
Nothing to be done
¯\_(ツ)_/¯
Nothing to be done
¯\_(ツ)_/¯
- Siegfried Stahl
- Meganerd
- Berichten: 45023
- Lid geworden op: 20 jan 2009, 17:36
- Contacteer:
Re: Onweer!
Zo warm was het vannacht:


" what the fuck are you talking about! Have you no ears (laughs)".
Johnny Lydon 1983
[quote=Krautsurfer post_id=747557 time=1780944109 user_id=95]
Fervid is een steengoede band.
[/quote]
Johnny Lydon 1983
[quote=Krautsurfer post_id=747557 time=1780944109 user_id=95]
Fervid is een steengoede band.
[/quote]
Re: Onweer!
Altijd al geweten dat Sieg een hond is
aka Ri'shad, Parel van het Noordoosten
Nothing to be done
¯\_(ツ)_/¯
Nothing to be done
¯\_(ツ)_/¯
Re: Onweer!
Het viel allemaal weer tegen alhier.
Hooguit een millimetertje regen, weinig wind, net genoeg om me wakker te krijgen afgelopen nacht.
Ik bivakkeer in de woonkamer vlakbij de open deur naar de tuin. Op een dun matje (3cm lucht) Op de pijn in mn rug na bij opstaan slaap ik heerlijk.
Hooguit een millimetertje regen, weinig wind, net genoeg om me wakker te krijgen afgelopen nacht.
Ik bivakkeer in de woonkamer vlakbij de open deur naar de tuin. Op een dun matje (3cm lucht) Op de pijn in mn rug na bij opstaan slaap ik heerlijk.
Make Peace Not War
Re: Onweer!
Er zijn gisteren en vannacht uitzonderlijk veel bliksemflitsen geweest. Tussen zaterdag 02.00 uur en zondag 02.00 uur registreerde het KNMI ruim 300.000 ontladingen.
Omdat de buien van na vannacht 02.00 uur nog niet zijn meegeteld, komt het uiteindelijke aantal waarschijnlijk nog een stuk hoger uit. Daar heeft het KNMI nu nog geen cijfers over.
De afgelopen jaren is het slechts een paar keer voorgekomen dat er onweersbuien waren met meer dan 100.000 bliksemontladingen. Vorige week zaterdag was een van die dagen: toen werden er 188.000 ontladingen waargenomen.
https://nos.nl/artikel/2620735-onweer-w ... ntladingen
Was mn indruk dus ook terecht dat ik deze ronde nog heviger vond dan vorige week. Dit was echt mega, die dikke donders ook die door de grond trilden....en het ging maar door. Dat later in de nacht heb ik niet eens meer meegekregen omdat ik half in coma lag en het al zo lang had geonweerd dat m'n systeem het al onder bewustzijnsniveau drukte. Met zulke afloop mogen we elke zomer wel een paar 35gr hittegolven hebben van mij
Omdat de buien van na vannacht 02.00 uur nog niet zijn meegeteld, komt het uiteindelijke aantal waarschijnlijk nog een stuk hoger uit. Daar heeft het KNMI nu nog geen cijfers over.
De afgelopen jaren is het slechts een paar keer voorgekomen dat er onweersbuien waren met meer dan 100.000 bliksemontladingen. Vorige week zaterdag was een van die dagen: toen werden er 188.000 ontladingen waargenomen.
https://nos.nl/artikel/2620735-onweer-w ... ntladingen
Was mn indruk dus ook terecht dat ik deze ronde nog heviger vond dan vorige week. Dit was echt mega, die dikke donders ook die door de grond trilden....en het ging maar door. Dat later in de nacht heb ik niet eens meer meegekregen omdat ik half in coma lag en het al zo lang had geonweerd dat m'n systeem het al onder bewustzijnsniveau drukte. Met zulke afloop mogen we elke zomer wel een paar 35gr hittegolven hebben van mij
aka Ri'shad, Parel van het Noordoosten
Nothing to be done
¯\_(ツ)_/¯
Nothing to be done
¯\_(ツ)_/¯
Re: Onweer!
Dat later in de nacht heb ik ook nog meegekregen, dat was hier een uur of 4.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten
