Hoe vinden jullie de sfeer hier?
Re: Hoe vinden jullie de sfeer hier?
zien jullie mijn kersboom? Straks de lichtjes, denk ik.
Love Love Love.. Mild. Blijf luisteren. Blijf proberen.
Ik zie 'm niet tzz 
Hij staat op tafel! Op een mooi bord. Een kerstboombord. Een beetje scheef en een beetje kaal aan de onderkant.. Zie je em?
- Ysidorus Fuchs
- Meganerd
- Ysidorus Fuchs
- Meganerd
Maar... wat gebeurt er? Ysfoxy sluit de ogen en... en... hij ziet je kerstboom, Tzz!
“Not out to stud – Not out to pasture – Just out to lunch”
- Ysidorus Fuchs
- Meganerd
En zo wint de verbeelding het weer van het grote geld. 
- Ysidorus Fuchs
- Meganerd
- Ysidorus Fuchs
- Meganerd
Ah, een bonsaikerstboom.
Kijk eens aan! Ik zie 'mtzz schreef::flower: http://www.flickr.com/photos/tzz/4172281458/
- Siegfried Stahl
- Meganerd
- Contacteer:
Knap om een foto te maken terwijl de camera op tafel ligt.
" what the fuck are you talking about! Have you no ears (laughs)".
Johnny Lydon 1983
Siegfried Stahl. Lidnr.66.
Johnny Lydon 1983
En nu geen grapjes over mijn lid.Ysfoxy schreef:Ah, een bonsaikerstboom.
Make Peace Not War
- Siegfried Stahl
- Meganerd
- Contacteer:
Lidje !
Johnny Lydon 1983
Johnny Lydon 1983
De gezelligheid is weer om te snijden. 
If Man is five and the Devil is six and God is seven, dan zal ik wel Number9 zijn.
6 afraid of 7, 'cause 7-8-9.
- Siegfried Stahl
- Meganerd
- Contacteer:
Cutting edge humor die Frobbert!
Johnny Lydon 1983
Johnny Lydon 1983
We gaan het een beetje gezellig maken vanavond. :wanker:
Verre familie van
Hensup schreef:We gaan het een beetje gezellig maken vanavond. :wanker:

Kerstsfeertje; altijd gezellig
Nimia familiaritas parit contemptum
- Billy Blitzkrieg
- Forum Diva
Geen idee, ik heb geen emoties en vang geen sociale signalen op dus ik onthoud me van stemming 
Erelid der pro-multiculturele gedachtepolitie
Laat ik het zo typeren dan: je verveelt je en bent op dit moment bang mensen weg te jagen. Kryple, hoe heb ik me in deze psychologisch uitgedrukt?
Verre familie van
- Kryptozoid
- Forumgod
- Contacteer:
Ik ben geen psycholoog, maar psychologen hebben uiteraard geen alleenrecht om psychosociale observaties te verwoorden.Hensup schreef:Laat ik het zo typeren dan: je verveelt je en bent op dit moment bang mensen weg te jagen. Kryple, hoe heb ik me in deze psychologisch uitgedrukt?
Verder weet ik niet of ik onderschrijf dat Billy bang zou zijn mensen weg te jagen... Met het wegjagen van mensen verdwijnt ook wel z'n angst voor controleverlies, en ik vermoed dat ie daar een hogere prioriteit aan geeft.
Zijn eigen opmerking in het postje boven 't jouwe, is overigens wel een behoorlijke misinterpretatie van wat ik 'm in een ander draadje duidelijk probeerde te maken. Terwijl ik toch vaag jargon als "narcistische afweer" en "egozwakte" heb vermeden
"'Samenleving' is een biologische constructie."
— Kryptozoid, lid 69
— Kryptozoid, lid 69
Goed dat je me even citeert aangezien mijn post nogal verstopt zit tussen de rest en ik ook bekend sta om het wijzigingen van eerdere posts.
Maar afgezien daarvan: het zit je nogal hoog wat Witzkrieg vindt en dat is zichtbaar vervelend voor jou. Ik denk zelf niet dat hij er op uit is om mensen weg te jagen opdat dan zijn angst voor controleverlies wegebt. In jouw analyse zou dat voor hem juist een pre zijn, al weet je het niet. Dat laatste maakt het bijkans onmogelijk een zinnige diagnose te stellen. Het feit je observatie psychosociaal van aard is maakt de kans op genezing kleiner, tenminste afgaande op de laatstse trends binnen de psychotherapeutische aromatheorie die ik zelf nog niet geraadpleegd heb, maar een stemmetje in mijn hoofd geeft mij deze zienswijze in. Witzkrieg weet daar veel meer van dan ik. Kortom: eigenlijk moeten we het hem zelf vragen, maar je hebt dan wel kans dat ie dichtklapt. Althans, zo zit ik erin als aangemaakt AE.
Verre familie van
- Kryptozoid
- Forumgod
- Contacteer:
't Is eerder zo dat ik denk dat het niet altijd leuk voor Billy is als ie steeds het laatste woord heeft. Daarbij heb ik voorgenomen me in 2010 meer toe te leggen op langere, matigende posts in eindeloos durende draadjes.Hensup schreef:het zit je nogal hoog wat Witzkrieg vindt en dat is zichtbaar vervelend voor jou
Hensup schreef:Althans, zo zit ik erin als aangemaakt AE.
"'Samenleving' is een biologische constructie."
— Kryptozoid, lid 69
— Kryptozoid, lid 69
Goed dat je zijn pijn in 2010 wat verzacht met ellenlange posts. Ik ben voornemens deze ontwikkeling in 2010 in de gaten te houden.
Verre familie van
De sfeer hier is ronduit belachelijk te noemen. Je kunt als nieuweling geen kant op. Iedereen valt je gelijk aan, er worden onnodig topics en polls aangemaakt om uit te vinden wie je bent en een zekere lamlendige frust denkt dat hij hier de dienst uitmaakt. Kortom er word over je heen gepiest voordat je er erg in hebt.
Gelukkig heb ik een dikke vacht en klauwtjes.
Ik heb geen nieuw topic aangemaakt en inderdaad; we zeiken over je heen.Jasper V. schreef:De sfeer hier is ronduit belachelijk te noemen. Je kunt als nieuweling geen kant op. Iedereen valt je gelijk aan, er worden onnodig topics en polls aangemaakt om uit te vinden wie je bent en een zekere lamlendige frust denkt dat hij hier de dienst uitmaakt. Kortom er word over je heen gepiest voordat je er erg in hebt.
Ik hoop van harte dat je morgen een vrije dag hebt; ik iig wel. 
Je hoeft je niet aangesproken te voelen wannabe gringoCoyote schreef:
Ik heb geen nieuw topic aangemaakt en inderdaad; we zeiken over je heen.
Nope, gewoon weer semi-fris aan het werk.Coyote schreef:Ik hoop van harte dat je morgen een vrije dag hebt; ik iig wel.
Heb ik geen last van gehad, loserd.Jasper V. schreef:De sfeer hier is ronduit belachelijk te noemen. Je kunt als nieuweling geen kant op. Iedereen valt je gelijk aan, er worden onnodig topics en polls aangemaakt om uit te vinden wie je bent en een zekere lamlendige frust denkt dat hij hier de dienst uitmaakt. Kortom er word over je heen gepiest voordat je er erg in hebt.
Verre familie van
Jij bent ook geen nieuwelingHensup schreef:
Heb ik geen last van gehad, loserd.
Wanneer je je in het begin wat verre houdt van deelname aan polemieken en niet zelf beledigende opmerkingen terug begint te maken tegen anderen, dan is er niets aan de hand. Een kwestie van sociaal een beetje handig zijn.Jasper V. schreef:De sfeer hier is ronduit belachelijk te noemen. Je kunt als nieuweling geen kant op. Iedereen valt je gelijk aan, er worden onnodig topics en polls aangemaakt om uit te vinden wie je bent en een zekere lamlendige frust denkt dat hij hier de dienst uitmaakt. Kortom er word over je heen gepiest voordat je er erg in hebt.
(There are no problems then the problems you make yourself, lees ik net in een verder onleesbaar werkje)
Een echte heer gaat eenzaam zijn eigen weg.
Ik werd in den beginne al aangevallen hier. De polemieken werden mij geserveerd op een dienblaadje met die omlaaggevallen A'dammer voorop. En niemand op dit forum is sociaal handig, anders zouden ze hier niet zitten. 
Daar vergist u zich. Ik ben uiterst sociaal vaardig, en toch (of: en juist daarom) ben ook ik hier te vinden. 
If Man is five and the Devil is six and God is seven, dan zal ik wel Number9 zijn.
Ho ho.Jasper V. schreef:En niemand op dit forum is sociaal handig, anders zouden ze hier niet zitten.
Vader Kerstman in da house?(klaz*) schreef:Ho ho.Jasper V. schreef:En niemand op dit forum is sociaal handig, anders zouden ze hier niet zitten.
Nee serieus, jij bent pater in opleiding, je moet dus ook voldoen aan geheel onthouding. Sociaal vaardigheid is derhalve geen must.
Nope, ik ben geen Rooms-Katholiek.