Wat zijn uw plannen voor oudejaarsavond/nacht?
- Billy Blitzkrieg
- Forum Diva
Re: Wat zijn uw plannen voor oudejaarsavond/nacht?
Je moet ook niet te lang mailen/foto's uitwisselen. Je moet gewoon snel afspreken (als je denkt dat het kan klikken).elephant schreef: Tja, het zal best werken voor sommige mensen, maar ik kan niet zoveel met een paar foto's en een mailtje. Daarnaast ben ik notoir slecht in daten (of überhaupt communiceren met mensen die ik niet ken) en haal ik er ook weinig plezier uit...
En je moet jezelf niet opfokken voor een date; er gewoon 'open' en zonder verwachtingen ingaan.
Als er een klik is gaat het contact immers vanzelf. Als ie er niet is moet je idd moeite doen maar dan ga je na een uurtje gewoon weer (met een smoes) naar huis.
Nog makkelijker is een seksdate (als je weet dat het fysiek wel je type is). Dan is het gewoon even wellustig tekeer gaan en daarna ieder zijn/haar weegs. Maar dat moet je weer niet te vaak doen want dan wordt het vluchtgedrag en dus deprimerend.
Anyway; ik zie weinig verschil tussen contact leggen op internet of in de kroeg (waar ik nooit kom). Het wordt pas zielig als je maandenlang elke dag op msn gaat lopen chatten, dwz in een virtuele schijnwereld gaat leven. Dan is de kans op afknappen IRL ook het grootst.
Maar internet als medium om het eerste contact te leggen werkt prima hoor
Alleen niet meer voor mij; ik ben sowieso date-moe. Die kluizenaarsmodus bevalt me prima. No woman no cry
Erelid der pro-multiculturele gedachtepolitie
leer gewoon mensen kennen op "straat" . ik geloof niet in internet dating....het feit van interesses is zooo relatief (lees :is niet noodzakelijk)Billy Blitzkrieg schreef:Je moet ook niet te lang mailen/foto's uitwisselen. Je moet gewoon snel afspreken (als je denkt dat het kan klikken).elephant schreef: Tja, het zal best werken voor sommige mensen, maar ik kan niet zoveel met een paar foto's en een mailtje. Daarnaast ben ik notoir slecht in daten (of überhaupt communiceren met mensen die ik niet ken) en haal ik er ook weinig plezier uit...
En je moet jezelf niet opfokken voor een date; er gewoon 'open' en zonder verwachtingen ingaan.
Als er een klik is gaat het contact immers vanzelf. Als ie er niet is moet je idd moeite doen maar dan ga je na een uurtje gewoon weer (met een smoes) naar huis.
Nog makkelijker is een seksdate (als je weet dat het fysiek wel je type is). Dan is het gewoon even wellustig tekeer gaan en daarna ieder zijn/haar weegs. Maar dat moet je weer niet te vaak doen want dan wordt het vluchtgedrag en dus deprimerend.
Anyway; ik zie weinig verschil tussen contact leggen op internet of in de kroeg (waar ik nooit kom). Het wordt pas zielig als je maandenlang elke dag op msn gaat lopen chatten, dwz in een virtuele schijnwereld gaat leven. Dan is de kans op afknappen IRL ook het grootst.
Maar internet als medium om het eerste contact te leggen werkt prima hoor![]()
Alleen niet meer voor mij; ik ben sowieso date-moe. Die kluizenaarsmodus bevalt me prima. No woman no cry
- Ysidorus Fuchs
- Meganerd
Bob Marley. 
“The forest was shrinking but the trees kept voting for the axe, for the axe was clever and convinced the trees that because his handle was made of wood he was one of them.”
- Billy Blitzkrieg
- Forum Diva
Interesses is idd onzin. Het enige wat telt is de klik. En waarom zou het niet kunnen klikken met iemand van het internet?mr.T schreef: leer gewoon mensen kennen op "straat" . ik geloof niet in internet dating....het feit van interesses is zooo relatief (lees :is niet noodzakelijk)
Overigens, op dit (van oudsher 3 voor 12) forum zijn ook 3 stelletjes geboren die nog steeds bij elkaar zijn. Het bewijs dat internet-daten werkt voor nerds dunkt me
- Billy Blitzkrieg
- Forum Diva
Kan ik er wat aan doen dat hij het bij 1 ding wel bij het rechte eind had?Ysfoxy schreef:Bob Marley.
Verder een waardeloos nummer natuurlijk
Voor spontane mensen kan dat leuk zijn, ik behoor echter niet tot die groep. Voor mij is het voornamelijk vermoeiend. Bovendien ben ik erg gevoelig voor motoriek, oogopslag e.d., iemand kan nog zo leuk op foto/mail zijn, ik weet als ik iemand zie in een paar seconden genoeg (jaja, oppervlakkig blabla). Dus liever iemand in de kroeg (bijkomend voordeel is dat ik ook makkelijker praat als ik gedronken heb). En alleen voor de seks, tja, ik ben van de vrouwelijke sekse, dat is überhaupt niet zo moeilijk, daar heb ik geen internet voor nodig...Billy Blitzkrieg schreef:Je moet ook niet te lang mailen/foto's uitwisselen. Je moet gewoon snel afspreken (als je denkt dat het kan klikken).elephant schreef: Tja, het zal best werken voor sommige mensen, maar ik kan niet zoveel met een paar foto's en een mailtje. Daarnaast ben ik notoir slecht in daten (of überhaupt communiceren met mensen die ik niet ken) en haal ik er ook weinig plezier uit...
Some girls are bigger than others
allrightBilly Blitzkrieg schreef:Interesses is idd onzin. Het enige wat telt is de klik. En waarom zou het niet kunnen klikken met iemand van het internet?mr.T schreef: leer gewoon mensen kennen op "straat" . ik geloof niet in internet dating....het feit van interesses is zooo relatief (lees :is niet noodzakelijk)![]()
Overigens, op dit (van oudsher 3 voor 12) forum zijn ook 3 stelletjes geboren die nog steeds bij elkaar zijn. Het bewijs dat internet-daten werkt voor nerds dunkt me
idd Billy het kan, alleen als je geen hopeloos geval bent denkt ik dat je het moet zien als een laatste redding. (baseer mij ook maar enkel op haar foto's
voor zij die dit weer niet begrijpen -
neem mij aub voorgaande post niet kwalijk..elephant schreef:Voor spontane mensen kan dat leuk zijn, ik behoor echter niet tot die groep. Voor mij is het voornamelijk vermoeiend. Bovendien ben ik erg gevoelig voor motoriek, oogopslag e.d., iemand kan nog zo leuk op foto/mail zijn, ik weet als ik iemand zie in een paar seconden genoeg (jaja, oppervlakkig blabla). Dus liever iemand in de kroeg (bijkomend voordeel is dat ik ook makkelijker praat als ik gedronken heb). En alleen voor de seks, tja, ik ben van de vrouwelijke sekse, dat is überhaupt niet zo moeilijk, daar heb ik geen internet voor nodig...Billy Blitzkrieg schreef:Je moet ook niet te lang mailen/foto's uitwisselen. Je moet gewoon snel afspreken (als je denkt dat het kan klikken).elephant schreef: Tja, het zal best werken voor sommige mensen, maar ik kan niet zoveel met een paar foto's en een mailtje. Daarnaast ben ik notoir slecht in daten (of überhaupt communiceren met mensen die ik niet ken) en haal ik er ook weinig plezier uit...
- Ysidorus Fuchs
- Meganerd
Er wonen geen leuke stripverzamelaars in jouw buurt, Ele?
“The forest was shrinking but the trees kept voting for the axe, for the axe was clever and convinced the trees that because his handle was made of wood he was one of them.”
Ik weet het nog niet.
Waarschijnlijk niets bijzonders...........
Muziek luisteren, drinken, blablabla,............
Waarschijnlijk niets bijzonders...........
Muziek luisteren, drinken, blablabla,............
Als je als automobilist moet blazen, zet dan je bril af,dat scheelt twee glazen.
O mijn godiKer schreef:Die sterke indruk had ik al.elephant schreef:@iKer: Ah, op zo'n fiets. Maar nee, dat sloeg niet op de liefde, al is het wel een korte samenvatting mijn 'liefdesleven'.
Kop op meid, als het niet is, is het niet, maar soms komt het opeens (heb daarvan meerdere zéér sterke voorbeelden van in mijn omgeving).
Ontopic
Zin in
aka Ri'shad, Parel van het Noordoosten
Nothing to be done
¯\_(ツ)_/¯
Nothing to be done
¯\_(ツ)_/¯
Gewoon wat minder drinken elephant, en alles komt goed!
(hmm, dit was volgens mij wel hele ernstige projectie
)
on topic: zojuist een uitnodiging gekregen voor een feestje waar ik wel naartoe wil. Is nl bij me om de hoek en ze gaan ook naar de nieuwmarkt tegen twaalf uur, valt dus goed te combineren...
on topic: zojuist een uitnodiging gekregen voor een feestje waar ik wel naartoe wil. Is nl bij me om de hoek en ze gaan ook naar de nieuwmarkt tegen twaalf uur, valt dus goed te combineren...
Meer lijkt me juist een betere optie.emiel1 schreef:Gewoon wat minder drinken elephant, en alles komt goed!(hmm, dit was volgens mij wel hele ernstige projectie
)
En Mr. T bedankt voor het gestelde vertrouwen. Ik ben blij dat ik altijd nog bij de echt hopeloze gevallen terecht kan. :')
Some girls are bigger than others
Het komt wel met enige regelmaat in je postings terug...iKer schreef:Nou, zo'n drama is het ook weer niet hoor...elephant schreef:Kop op meid, als het niet is, is het niet, maar soms komt het opeens.
Het zijn er 4, waarvan 1 via internet is, eentje via een reis, en de andere 2 weet ik niet, zou kunnen, hoewel ze oud zijn.elephant schreef:Zijn dat die mensen van dat internetdaten? Daar begin ik niet aan hoor...iKer schreef:(heb daarvan meerdere zéér sterke voorbeelden van in mijn omgeving)
Make Peace Not War
Heb jij echt niet nodig. Ik denk dat een flinke dosis zelfvertrouwen jou meer helptelephant schreef:Ik ben blij dat ik altijd nog bij de echt hopeloze gevallen terecht kan. :')emiel1 schreef:Gewoon wat minder drinken elephant, en alles komt goed!(hmm, dit was volgens mij wel hele ernstige projectie
)
(of heb ik dat mis?)
Make Peace Not War
dat was niet wat ik naar voren probeerde te schuiven tijdens mijn betoog.elephant schreef:Meer lijkt me juist een betere optie.emiel1 schreef:Gewoon wat minder drinken elephant, en alles komt goed!(hmm, dit was volgens mij wel hele ernstige projectie
)
![]()
En Mr. T bedankt voor het gestelde vertrouwen. Ik ben blij dat ik altijd nog bij de echt hopeloze gevallen terecht kan. :')
maar ja, het klopt wel
- wendyvortex
- Forumjunk

Ik hou het lekker rustig.
Gourmetten met Joy en vriend H. en z'n broer E. (ex-Casual Affairs) komt ook mee.
Van 7 tot 10 de atoomjukebox van Stoffer & Bentz
Daarna maar even Jan-Jaap van der Wal (mijn zusje is daar idolaat van..nooit iets van hem gezien).
Na de jaarwisseling Toppop non-stop op Cultura.
Wel veel drank.
Gourmetten met Joy en vriend H. en z'n broer E. (ex-Casual Affairs) komt ook mee.
Van 7 tot 10 de atoomjukebox van Stoffer & Bentz
Daarna maar even Jan-Jaap van der Wal (mijn zusje is daar idolaat van..nooit iets van hem gezien).
Na de jaarwisseling Toppop non-stop op Cultura.
Wel veel drank.
Wie heeft er trouwens een goeie tip waar ik wensballonnen het beste kan kopen?
Make Peace Not War
De enige winkel waarvan ik zeker weet dat ze ze hebben is itemz in de wibautstraat in amsterdam, maar das ook niet echt in de buurt voor je...
Ik ga feesten 
Al gaat het maar een heel kleine bende zijn dit jaar (de mietjes!!). Maar das niet erg. Zolang er maar drank is
Al gaat het maar een heel kleine bende zijn dit jaar (de mietjes!!). Maar das niet erg. Zolang er maar drank is
Ben je 'n beetje laat mee hèiKer schreef:Wie heeft er trouwens een goeie tip waar ik wensballonnen het beste kan kopen?
aka Ri'shad, Parel van het Noordoosten
Nothing to be done
¯\_(ツ)_/¯
Nothing to be done
¯\_(ツ)_/¯
micha wertheim!Billy Blitzkrieg schreef:Was vorig jaar zo tenenkrommend slecht dat ik dit jaar dus mijn eigen cabaretier op DVD regel.Flaaks schreef:
Ik weet het nog niet...
tino!!!!!!!!!iKer schreef:On topic:
koekblik schreef:micha wertheim!Billy Blitzkrieg schreef:Was vorig jaar zo tenenkrommend slecht dat ik dit jaar dus mijn eigen cabaretier op DVD regel.Flaaks schreef:
Ik weet het nog niet...
Zag m een tijdje geleden een keer op tv, had nog nooit van m gehoord, maar wel de hele show uitgekeken. Erg sterk!
Dat eerste verhaal doet me trouwens een beetje aan m'n relaas over wijn tijdens het kerstdiner van m'n werk vorig jaar denken. M'n collega's denken nog steeds dat ik een absolute wijnkenner ben
- Ysidorus Fuchs
- Meganerd
Ysfoxy vindt het bepaald dom om te vieren dat we meer van hetzelfde gaan krijgen.
Oudjaarsavond gaat (net als meestal) de televisie niet aan. Goed boek (Barth's Brief aan de Romeinen moet nog uit), muziek en goede wijn erbij, misschien nog even op www.forumnerds.nl.
Hoe dan ook: beslist geen reguliere tv-oudejaarsmeuk.
Hoe dan ook: beslist geen reguliere tv-oudejaarsmeuk.
If Man is five and the Devil is six and God is seven, dan zal ik wel Number9 zijn.
6 afraid of 7, 'cause 7-8-9.
6 afraid of 7, 'cause 7-8-9.
- Krautsurfer
- Meganerd
déjà vu?Ysfoxy schreef:Ysfoxy vindt het bepaald dom om te vieren dat we meer van hetzelfde gaan krijgen.
‘ik hoop dat je kanker krijgt’ - Oved
‘Goed bezig’ - Siegfried Stahl
‘een verongelijkte drammende janker’ -David
‘Lekker ding’ - RDW
Uw mening hier, voor slechts vijf euro per letter!
Grijp die kans!
‘Lekker ding’ - RDW
Grijp die kans!
- Siegfried Stahl
- Meganerd
- Contacteer:
Richardus schreef:O mijn godiKer schreef:Die sterke indruk had ik al.elephant schreef:@iKer: Ah, op zo'n fiets. Maar nee, dat sloeg niet op de liefde, al is het wel een korte samenvatting mijn 'liefdesleven'.
Kop op meid, als het niet is, is het niet, maar soms komt het opeens (heb daarvan meerdere zéér sterke voorbeelden van in mijn omgeving).![]()
![]()
![]()
Ontopicjaarwisseling
vuurwerkverkoop is begonnen
straks ff wat kleuterig klein spul halen, vermaak ik me vanavond ook nog
Vanavond/vannacht genieten van 't noodweer, de sneeuw, en morgen hele dag treinen en op diverse plekken vw bestellingen afhalen en dan morgenavond 't echte grote spul, en 't kleine nostalgische.
Zin in
Had van dat geld beter TV gekocht.
Geldverspilling bij uitstek van de lagere klasse. Nog lager dan die van mij.
" what the fuck are you talking about! Have you no ears (laughs)".
Johnny Lydon 1983
Siegfried Stahl. Lidnr.66.
Johnny Lydon 1983
- Radiohoofdnz
- Forumjunk

- Contacteer:
Niet veel, aangezien ik in de strooidienst zit.
Vivadixiesubmarinetransmissionplot
Radiohoofdnz schreef:Niet veel, aangezien ik in de strooidienst zit.

- Radiohoofdnz
- Forumjunk

- Contacteer:
Deze grap viel te verwachten, gooi alleen zout op de weg en schuif een beetje sneeuw bende aan de kant.koekblik schreef:Radiohoofdnz schreef:Niet veel, aangezien ik in de strooidienst zit.
Vivadixiesubmarinetransmissionplot
- Siegfried Stahl
- Meganerd
- Contacteer:
Waar wij u dankbaar voor zijn. 
" what the fuck are you talking about! Have you no ears (laughs)".
Johnny Lydon 1983
Johnny Lydon 1983
Ysfoxy schreef:Ysfoxy vindt het bepaald dom om te vieren dat we meer van hetzelfde gaan krijgen.
koekblik schreef:tino!!!!!!!!!iKer schreef:On topic:
On Topic:
Ik denk dat ik vanavond lekker binnen blijf.
Mss wakker worden om 12 uur om even te kijken.
Voel me slapjes en licht misselijk.
Make Peace Not War
- Kryptozoid
- Forumgod
- Contacteer:
Dat komt omdat je gebukt gaat onder een te groot ego.iKer schreef:Voel me slapjes en licht misselijk.
"'Samenleving' is een biologische constructie."
— Kryptozoid, lid 69
— Kryptozoid, lid 69
- Kryptozoid
- Forumgod
- Contacteer:
Eigenlijk wilde ik 'super-ego' schrijven, een Freudiaanse term voor geweten, maar dacht: dat begrijpt niemand. En met 'ego' was mijn opmerking meer een gevatte sneer, dus ik dacht: vooruit.iKer schreef:Dat zal het zijn.
— Kryptozoid, lid 69
— Kryptozoid, lid 69
Richardus schreef:..... 's Avonds vuurwerk ophalen, donderdag hele dag afsteken. ...
Origineel is achterhaald.
- Billy Blitzkrieg
- Forum Diva
Krijg ik toch nog een uitnodiging op het laatste moment.
Etentje en zuipen op een woonboot bij kennissen en vrienden. Maar lekker afgekapt natuurlijk.
Wat reageren mensen toch raar als ze horen dat je het écht liever alleen viert trouwens..
Al ga ik ze wel na twaalven wll even vergezellen op de nieuwmarkt. Misschien kan ik daar nog wat lekkere wijven kussen met als vaag excuus dat ik ze een goed nieuwjaar wens
Wat reageren mensen toch raar als ze horen dat je het écht liever alleen viert trouwens..
Al ga ik ze wel na twaalven wll even vergezellen op de nieuwmarkt. Misschien kan ik daar nog wat lekkere wijven kussen met als vaag excuus dat ik ze een goed nieuwjaar wens
- Ysidorus Fuchs
- Meganerd
A couple more notches on your bedpost.Billy Blitzkrieg schreef:Misschien kan ik daar nog wat lekkere wijven kussen met als vaag excuus dat ik ze een goed nieuwjaar wens
- Krautsurfer
- Meganerd
Ik ga nu de terreuraanval buiten trotseren, naar een feestje bij een vriend van me, en daarna naar Stalles!
Tot volgend jaar!

Beste wensen, etc. etc.
Tot volgend jaar!
Beste wensen, etc. etc.
‘ik hoop dat je kanker krijgt’ - Oved
‘Lekker ding’ - RDW
Grijp die kans!
‘Lekker ding’ - RDW
Grijp die kans!
- Ysidorus Fuchs
- Meganerd
Szczesliwego Nowego Roku, Krautsurfer.

-
ghertveenendal
- Hop hop
- Contacteer:
Op een dakterras met uitzicht over gans Haerlem bende zuipen en dingen schreeuwen/zeggen waar ik later spijt van krijg.
Nu ben ik nog in mijn melancholische voorpretbui alwaarin ik eindelijk aan het schrijven van mijn onderzoek ben begonnen en zojuist mijn hele kamer op nazistische wijze heb opgeruimd. Nu nog even de beste plaat van 2009 heel hard draaien en dan op weg
Veel plezier allen!
Nu ben ik nog in mijn melancholische voorpretbui alwaarin ik eindelijk aan het schrijven van mijn onderzoek ben begonnen en zojuist mijn hele kamer op nazistische wijze heb opgeruimd. Nu nog even de beste plaat van 2009 heel hard draaien en dan op weg
- Kryptozoid
- Forumgod
- Contacteer:
Hoe is het met de bespreking van mijn blackmetal swaps, Ghert?ghertveenendal schreef:Op een dakterras met uitzicht over gans Haerlem bende zuipen en dingen schreeuwen/zeggen waar ik later spijt van krijg.
Nu ben ik nog in mijn melancholische voorpretbui alwaarin ik eindelijk aan het schrijven van mijn onderzoek ben begonnen en zojuist mijn hele kamer op nazistische wijze heb opgeruimd. Nu nog even de beste plaat van 2009 heel hard draaien en dan op wegVeel plezier allen!
— Kryptozoid, lid 69
— Kryptozoid, lid 69
Jij trouwens ook alvast nogorno karabach!Ysfoxy schreef:Szczesliwego Nowego Roku, Krautsurfer.![]()
Make Peace Not War
Kryptozoid schreef:Hoe is het met de bespreking van mijn blackmetal swaps, Ghert?ghertveenendal schreef:Op een dakterras met uitzicht over gans Haerlem bende zuipen en dingen schreeuwen/zeggen waar ik later spijt van krijg.
Nu ben ik nog in mijn melancholische voorpretbui alwaarin ik eindelijk aan het schrijven van mijn onderzoek ben begonnen en zojuist mijn hele kamer op nazistische wijze heb opgeruimd. Nu nog even de beste plaat van 2009 heel hard draaien en dan op wegVeel plezier allen!
On Topic: heb net geslapen, ben nu alleen thuis met 2 slapende kids.
Voel me nog steeds niet wèl, maar ga er een dolle avond van maken!
Make Peace Not War
-
ghertveenendal
- Hop hop
- Contacteer:
Kryptozoid schreef:Hoe is het met de bespreking van mijn blackmetal swaps, Ghert?ghertveenendal schreef:Op een dakterras met uitzicht over gans Haerlem bende zuipen en dingen schreeuwen/zeggen waar ik later spijt van krijg.
Goede voornemens Krypto! Maar die beginnen pas in februari hoor
- Kryptozoid
- Forumgod
- Contacteer:
Ik zit ook op het randje van misselijheid omdat ik al zoveel gegeten heb, eigenlijk al sinds de kerst, maar er zijn nu oliebollen en appelflappen op tafel gezet, waar ik trek in heb. The White Man's burdeniKer schreef:Kryptozoid schreef:Hoe is het met de bespreking van mijn blackmetal swaps, Ghert?
On Topic: heb net geslapen, ben nu alleen thuis met 2 slapende kids.
Voel me nog steeds niet wèl, maar ga er een dolle avond van maken!
— Kryptozoid, lid 69
— Kryptozoid, lid 69