Iemand al goede voornemens klaar? (ik niet, maar das ook niet nodig
De laatste dag van het jaar!!
De laatste dag van het jaar!!
Spannend! Want 2010 wordt alweer beter dan 2009!!
)
- Kryptozoid
- Forumgod
- Contacteer:
Re: De laatste dag van het jaar!!
Waarom denk je dat? Niet dat het onwaarschijnlijk zou zijn o.i.d., maar je stelligheid maakt me nieuwsgierig.merakie schreef:Spannend! Want 2010 wordt alweer beter dan 2009!!
merakie schreef:Iemand al goede voornemens klaar? (ik niet, maar das ook niet nodig)
"'Samenleving' is een biologische constructie."
— Kryptozoid, lid 69
— Kryptozoid, lid 69
Wordt het niet elk jaar beter? Ik vind van wel! Ik sommige dingen hebben dit jaar zowat hun hoogtepunt (of moet ik zeggen laagtepunt) bereikt (dingen zoals de economie, en andere waar ik niet dieper op in ga,..) waardoor het alleen maar beter kán worden,..Kryptozoid schreef:Waarom denk je dat? Niet dat het onwaarschijnlijk zou zijn o.i.d., maar je stelligheid maakt me nieuwsgierig.merakie schreef:Spannend! Want 2010 wordt alweer beter dan 2009!!
merakie schreef:Iemand al goede voornemens klaar? (ik niet, maar das ook niet nodig)
Net zo. Alhoewel ik weer een beetje moet afvallen, d.w.z meer fietsen en minder snoepen & snacken. Maar dat is maar toevallig dat dat met het nieuwe jaar is; ik ben net verhuisd en het gewone leven begint weer terug te keren. Plus dat ik weer met een nieuw saldo vakantie-uren begin.
- Kryptozoid
- Forumgod
- Contacteer:
Ik waardeer je positieve instelling, en ik zou willen dat het waar was, maar de ervaring heef me geleerd dat dat niet zo is. Het kan wel, maar het hoeft niet.merakie schreef:Wordt het niet elk jaar beter? Ik vind van wel!
Momenteel lijkt het me niet onwaarschijnlijk dat 't een iets beter jaar gaat worden. Als de jemenitische moslims tenminste niet nog meer aanslagen gaan plegen.
"'Samenleving' is een biologische constructie."
— Kryptozoid, lid 69
— Kryptozoid, lid 69
merakie schreef:Wordt het niet elk jaar beter? Ik vind van wel! Ik sommige dingen hebben dit jaar zowat hun hoogtepunt (of moet ik zeggen laagtepunt) bereikt (dingen zoals de economie, en andere waar ik niet dieper op in ga,..) waardoor het alleen maar beter kán worden,..Kryptozoid schreef:Waarom denk je dat? Niet dat het onwaarschijnlijk zou zijn o.i.d., maar je stelligheid maakt me nieuwsgierig.merakie schreef:Spannend! Want 2010 wordt alweer beter dan 2009!!
Net zo. Alhoewel ik weer een beetje moet afvallen, d.w.z meer fietsen en minder snoepen & snacken. Maar dat is maar toevallig dat dat met het nieuwe jaar is; ik ben net verhuisd en het gewone leven begint weer terug te keren. Plus dat ik weer met een nieuw saldo vakantie-uren begin.
Hier moet je echt jong voor zijn.
Maar goed ik heb liever dat je gelijk hebt.
Een echte heer gaat eenzaam zijn eigen weg.
jackN schreef: Hier moet je echt jong voor zijn.![]()
Dat ben ik ook
En ik weet het, als je oud bent/wordt dan het allemaal weer bergaf enzo.
Maar ik zit nog lang niet aan het hoogtepunt! En ook voor de iets ouderen kan het toch nog eens goed jaar worden? Ik hoop het alvast!
Ik ook. al geeft mijn huidige lusteloze toestand weinig aanleiding tot hoop.merakie schreef:En ook voor de iets ouderen kan het toch nog eens goed jaar worden? Ik hoop het alvast!
Ik denk dat ik vanavond maar fijn met een antisemitisch boekje onder de wol kruip.
Make Peace Not War
- Krautsurfer
- Meganerd
Ik hoop dat het allemaal wat minder bizar wordt dan de afgelopen jaren. Ik begin goed te snappen waar mensen oud en moe van worden.
‘ik hoop dat je kanker krijgt’ - Oved
‘Goed bezig’ - Siegfried Stahl
‘een verongelijkte drammende janker’ -David
‘Lekker ding’ - RDW
Uw mening hier, voor slechts vijf euro per letter!
Grijp die kans!
‘Lekker ding’ - RDW
Grijp die kans!
- Billy Blitzkrieg
- Forum Diva
Het enige goeie aan 2010 is dat het in dat jaar nog maar 2 jaar duurt voordat de 2012 date met Merakie plaats gaat vinden 
Erelid der pro-multiculturele gedachtepolitie
- Krautsurfer
- Meganerd
waar gaan jullie naartoe?
‘ik hoop dat je kanker krijgt’ - Oved
‘Lekker ding’ - RDW
Grijp die kans!
‘Lekker ding’ - RDW
Grijp die kans!
@billy: nu dacht ik echt dat je dat al vergeten was. Ik ben dus toch te vroeg teruggekomen
- Ysidorus Fuchs
- Meganerd
Het nieuwe jaar kan nog even wachten, Ysfoxy moet nog toiletpapier gaan kopen. 
“The forest was shrinking but the trees kept voting for the axe, for the axe was clever and convinced the trees that because his handle was made of wood he was one of them.”
- Billy Blitzkrieg
- Forum Diva
Je hoopte dat ik het vergeten was. Dat is heel wat andersmerakie schreef:@billy: nu dacht ik echt dat je dat al vergeten was. Ik ben dus toch te vroeg teruggekomen
Maar Billy heeft nu eenmaal ondanks zijn demente harses een geweldig selectief geheugen
Erelid der pro-multiculturele gedachtepolitie
ik wacht al vol ongeduld op mijn nieuwe heup en gebit!merakie schreef:jackN schreef: Hier moet je echt jong voor zijn.![]()
En ook voor de iets ouderen kan het toch nog eens goed jaar worden? Ik hoop het alvast!
we moeten dringen nog eens een 'hoe oud ben je'-topic invoerenmr.T schreef:ik wacht al vol ongeduld op mijn nieuwe heup en gebit!merakie schreef:jackN schreef: Hier moet je echt jong voor zijn.![]()
En ook voor de iets ouderen kan het toch nog eens goed jaar worden? Ik hoop het alvast!
Laatst gewijzigd door merakie op 31 dec 2009, 17:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik ben fantastisch! 
foutje gemaakt daarnet, maar het is al weer aangepastmr.T schreef:Ik ben fantastisch!
morgen zie ik er vrij dood uit...merakie schreef:foutje gemaakt daarnet, maar het is al weer aangepastmr.T schreef:Ik ben fantastisch!