Waarom zijn forumnerds niet succesvol in de liefde?
Re: Waarom zijn forumnerds niet succesvol in de liefde?
hoe bedoel je, minstens de helft heeft aanhang en soms zelfs kroost
¯\_(ツ)_/¯
aka Ri'shad, de Parel van het Noordoosten
- Guerrilla
- Heeft Geen Leven
- Contacteer:
Ik zei ook maar wat, moest even mijn frustraties eruit gooien.
I Love women, I have all their albums
óf denk eerst na, óf reageer je af op Billy, Kees of Vlaecks, want daar zijn zij voor 
¯\_(ツ)_/¯
- Trash
- Heeft niks beters te doen
- Contacteer:
waarom zijn forumnerds niet succesvol?
"Maar zal Planet Trash (
) idd weer eens wat vaker visiteren.. het enige kwalitatieve lichtpuntje op het web qua muzikale underground"
Richardus schreef:hoe bedoel je, minstens de helft heeft aanhang en soms zelfs kroost
t Leven, ze kunnen me nog meer vertellen.
-
DRUPGLID
En je naam in swift op de designerdeur!
Jedem das Seine
- Krautsurfer
- Meganerd
@Guerilla:
Je bent nog jong.

Heeft bij mij ook eventjes geduurd voordat 't op z'n plek viel.
Je bent nog jong.
Heeft bij mij ook eventjes geduurd voordat 't op z'n plek viel.
‘ik hoop dat je kanker krijgt’ - Oved
‘Goed bezig’ - Siegfried Stahl
‘een verongelijkte drammende janker’ -David
‘Lekker ding’ - RDW
Uw mening hier, voor slechts vijf euro per letter!
Grijp die kans!
‘Goed bezig’ - Siegfried Stahl
‘een verongelijkte drammende janker’ -David
‘Lekker ding’ - RDW
Uw mening hier, voor slechts vijf euro per letter!
Grijp die kans!
- Siegfried Stahl
- Meganerd
- Contacteer:
Ach ja....
" what the fuck are you talking about! Have you no ears (laughs)".
Johnny Lydon 1983
Siegfried Stahl. Lidnr.66.
Johnny Lydon 1983
- Siegfried Stahl
- Meganerd
- Contacteer:
Overigens deed een kennis van mij toen hij op de dansvloer stond tijdens dit liedje zijn vriendin zodra het refrein "wat is dan liefde?" klonk zijn vriendin keihard door elkaar schudden.
Is ook niks geworden.
Is ook niks geworden.
Johnny Lydon 1983
Johnny Lydon 1983
Doe dan ook maar meteen een definitie van liefde.
bulb en ho brengen het succes in praktijk. 
Origineel is achterhaald.
Omdat de wereld voor het grootste gedeelte wordt bevolkt door lelijke, domme vrouwen die te lui zijn om hun kut te wassen. En wij Forumnerds willen kwaliteit. In muziek en in de liefde.
Nu doe ik net alsof Forumnerds enkel door mannen wordt bevolkt, maar dat is eigenlijk ook zo. De harde kern.
Nu doe ik net alsof Forumnerds enkel door mannen wordt bevolkt, maar dat is eigenlijk ook zo. De harde kern.
~W
- Billy Blitzkrieg
- Forum Diva
Dat is geen liefde; dat is necrofilie!bulbgirl schreef:bulb en ho brengen het succes in praktijk.
Erelid der pro-multiculturele gedachtepolitie
- rozebanaan
- Contacteer:
vandaag de hele dag op stap geweest met iemand waar ik wel iets voor voel.
heel gezellige dag, maar mijn f*cking verlegenheid (of weet ik veel wat het anders is), heeft ervoor gezorgd dat het bij 'gezellig' bleef.
er moet eens dringend iemand me bij elkaar rammen.
heel gezellige dag, maar mijn f*cking verlegenheid (of weet ik veel wat het anders is), heeft ervoor gezorgd dat het bij 'gezellig' bleef.
er moet eens dringend iemand me bij elkaar rammen.
Er heeft zich in mij een uil genesteld, die 's nachts de muizenissen uit mijn dromen vangt.
Ziehier het probleem: egoïsme.hgrk(zk) schreef:Omdat de wereld voor het grootste gedeelte wordt bevolkt door lelijke, domme vrouwen die te lui zijn om hun kut te wassen. En wij Forumnerds willen kwaliteit. In muziek en in de liefde.
Some girls are bigger than others
Dames, waarom is het dat zoveel vrouwen hufters prefereren boven leuke, aardige jongens?
Make Peace Not War
Ik ken dat soort vrouwen niet.iKer schreef:Dames, waarom is het dat zoveel vrouwen hufters prefereren boven leuke, aardige jongens?
Nou, geloof me dat ze er zijn!
Make Peace Not War
Ik ken dan ook alleen slimme vrouwen.iKer schreef:Nou, geloof me dat ze er zijn!
Dus jij wilt een lelijke, domme vent die te lui is om z'n lul te wassen?elephant schreef:Ziehier het probleem: egoïsme.hgrk(zk) schreef:Omdat de wereld voor het grootste gedeelte wordt bevolkt door lelijke, domme vrouwen die te lui zijn om hun kut te wassen. En wij Forumnerds willen kwaliteit. In muziek en in de liefde.
Ik zal de details nog wel even PM-en
~W
Ik ben een vrouw, ik val niet onder jouw definitie van Forumnerds...hgrk(zk) schreef:Dus jij wilt een lelijke, domme vent die te lui is om z'n lul te wassen?elephant schreef:Ziehier het probleem: egoïsme.hgrk(zk) schreef:Omdat de wereld voor het grootste gedeelte wordt bevolkt door lelijke, domme vrouwen die te lui zijn om hun kut te wassen. En wij Forumnerds willen kwaliteit. In muziek en in de liefde.
![]()
Ik zal de details nog wel even PM-en.
Some girls are bigger than others
Jij hoort met zo bij de harde kern als Ele en Bulb hoor.hgrk(zk) schreef:Nu doe ik net alsof Forumnerds enkel door mannen wordt bevolkt, maar dat is eigenlijk ook zo. De harde kern.
Make Peace Not War
Ik moet wel zeggen: de enige vrouw die ik uitputtend en oprecht verteld heb hoe zo'n enorme loser ik ben binnen het half uur nadat ik haar leerde kennen is nog steeds bij me.
Misschien is dat dus ook een tip.

Misschien is dat dus ook een tip.
Make Peace Not War
- Siegfried Stahl
- Meganerd
- Contacteer:
iKer schreef:Dames, waarom is het dat zoveel vrouwen hufters prefereren boven leuke, aardige jongens?
Als profesioneel hufter kan ik u zeggen dat dit best tegenvalt.
Johnny Lydon 1983
Johnny Lydon 1983
Mijn eigen falen in de liefde is vooral mijn onwaarschijnlijk naïeve en welhaast religieuze houding ten opzichte van liefde. Ik zoek naar liefde als een blikseminslag, een absoluut gevoel van ":love:" en anders kom ik niet in actie. En juist doordat de weinige keren dat ik wel verliefd ben zo overdonderend zijn raak ik veelal verlamd, of in ieder geval, klassiek, blind. Het gaat mis en ik doe er niets aan, ik ben alleen maar verliefd.
Dus als ik er dan een keer werk van wil maken lukt het niet. Omdat ik de praktische kant van de dingen uit het oog verlies. Omdat ik de telefoon niet afpakt als haar ex belt en zeg dat 'ie de tering kan krijgen. Omdat ik alleen maar begripvol wil zijn.
Ik ben eigenlijk vooral opzoek naar liefde die in boeken zo mooi klinkt maar in het echt bijna niet kan bestaan. En ik weiger daar concessies aan te doen. Want af en toe lukt het, eventjes. En ik denk dat het ook een leven lang kan lukken.
Lekker puh.
Dus als ik er dan een keer werk van wil maken lukt het niet. Omdat ik de praktische kant van de dingen uit het oog verlies. Omdat ik de telefoon niet afpakt als haar ex belt en zeg dat 'ie de tering kan krijgen. Omdat ik alleen maar begripvol wil zijn.
Ik ben eigenlijk vooral opzoek naar liefde die in boeken zo mooi klinkt maar in het echt bijna niet kan bestaan. En ik weiger daar concessies aan te doen. Want af en toe lukt het, eventjes. En ik denk dat het ook een leven lang kan lukken.
Lekker puh.
~W
There's more to it, Sieg.Siegfried Stahl schreef:iKer schreef:Dames, waarom is het dat zoveel vrouwen hufters prefereren boven leuke, aardige jongens?
Als profesioneel hufter kan ik u zeggen dat dit best tegenvalt.
Make Peace Not War
iig, begin nooit een gesprek met "gij zijt nu is echt nen eikel!"
(kopstoot zonder weerwoord)
(kopstoot zonder weerwoord)
Laatst gewijzigd door mr.T op 07 feb 2010, 23:42, 1 keer totaal gewijzigd.
- wendyvortex
- Forumjunk

iKer schreef:Dames, waarom is het dat zoveel vrouwen hufters prefereren boven leuke, aardige jongens?
Snif schreef:P
omdat je daarvoor al te oud bentbulbgirl schreef:Ik ken dat soort vrouwen niet.iKer schreef:Dames, waarom is het dat zoveel vrouwen hufters prefereren boven leuke, aardige jongens?
En heb ze nooit gekend. 
De psychologie van de vrouw is wat dat betreft inderdaad iets wonderlijks. Het is denk ik een combinatie van enerzijds het ouderwets veroverd willen worden (zeg maar het klassieke beeld van de stoere ridder en de weerloze jonkvrouw) en anderzijds het feit dat een vrouw graag een beetje aan een man wil kunnen knutselen (lees: hem wil temmen). Zoiets, dames?iKer schreef:Dames, waarom is het dat zoveel vrouwen hufters prefereren boven leuke, aardige jongens?
Memento Amoris
leg nog even uit hoe jij je vrouw hebt ontmoet/veroverdfrobbert schreef:De psychologie van de vrouw is wat dat betreft inderdaad iets wonderlijks. Het is denk ik een combinatie van enerzijds het ouderwets veroverd willen worden (zeg maar het klassieke beeld van de stoere ridder en de weerloze jonkvrouw) en anderzijds het feit dat een vrouw graag een beetje aan een man wil kunnen knutselen (lees: hem wil temmen). Zoiets, dames?iKer schreef:Dames, waarom is het dat zoveel vrouwen hufters prefereren boven leuke, aardige jongens?
Maar jij bent gewoon een hufter Wendy, geef maar toe.wendyvortex schreef:iKer schreef:Dames, waarom is het dat zoveel vrouwen hufters prefereren boven leuke, aardige jongens?Ik heb gewoon een lieve vriendin
t Leven, ze kunnen me nog meer vertellen.
Wil jij me dan eerst even uitleggen wie het is (wist namelijk helemaal niet dat ik een vrouw hadkoekblik schreef:leg nog even uit hoe jij je vrouw hebt ontmoet/veroverd
Memento Amoris
omfg, djeez dumbass 
Dumbass? Moi?
Ach, liever een dumbass dan een virgin
Ach, liever een dumbass dan een virgin
Memento Amoris
euhh... niet doorvertellen, maar dat was een imitatie van riesje, niet de échte riesje 
ik ben die van http://www.forumnerds.nl/viewtopic.php?f=2&t=3247
ik ben die van http://www.forumnerds.nl/viewtopic.php?f=2&t=3247
Good for youkoekblik schreef:euhh... niet doorvertellen, maar ik heb toch echt één keer in m´n leven seks gehad
op zich bijzonder genoeg om er een heus topic aan te wijden
Memento Amoris
- Ysidorus Fuchs
- Meganerd

“Not out to stud – Not out to pasture – Just out to lunch”
Hee! Een GLP'er!
Ik heb dat 'moran' daar een paar jaar geleden zien ontstaan, uit een schrijffout van iemand, en het is daar tot een running gag geworden, volslagen onbegrijpelijk voor newbies als een gevestigde poster dat opeens zegt
Ik heb dat 'moran' daar een paar jaar geleden zien ontstaan, uit een schrijffout van iemand, en het is daar tot een running gag geworden, volslagen onbegrijpelijk voor newbies als een gevestigde poster dat opeens zegt
¯\_(ツ)_/¯
- Ysidorus Fuchs
- Meganerd
Helaas was het plakkaatje van het heerschap op de foto geen grap. 
“Not out to stud – Not out to pasture – Just out to lunch”
heb je 'm gevraagd of ie bewust was van de fout?
¯\_(ツ)_/¯
Deze vraag is wel heel simpel te beantwoorden: Het gros gelooft er simpelweg niet in. Daarmee hoeven ze niet perse ongelukkig te zijn (want hoe kun je ongelukkig zijn in een wereld die je niet erkent?), maar het geeft wel aan dat forumnerds over het algemeen fantasieloze, cynische, zelfingenomen droplullen zijn zonder een zweempje romantiek.

~W