En hoe gaan we het aanpakken?
Forumuitje: met z'n allen zelfmoord plegen in Groningen
Forumuitje: met z'n allen zelfmoord plegen in Groningen
Wie gaat/doet er mee?

Probleemwolf
- Kryptozoid
- Forumgod
- Contacteer:
Re: Forumuitje: met z'n allen zelfmoord plegen in Groningen
Als ik al mee zou doen, dan wil ik wel dat e.e.a. netjes gebeurt, in een congregatie met een fatsoenlijk theologisch onderbouwd raamwerk. Zijn wij als ForumNerds meer Branch-Davidians, of Jonestowners?
"'Samenleving' is een biologische constructie."
— Kryptozoid, lid 69
— Kryptozoid, lid 69
- Siegfried Stahl
- Meganerd
- Contacteer:
Misschien dat we even bij Badr Hari met z'n allen langs kunnen gaan en wat beledigende grapjes maken over zijn moeder?
" what the fuck are you talking about! Have you no ears (laughs)".
Johnny Lydon 1983
Siegfried Stahl. Lidnr.66.
Johnny Lydon 1983
Woont Badr in Groningen?
De afspraak is zelfmoord in Groningen
Misschien kunnen we voor de dierenambulance springen?
De afspraak is zelfmoord in Groningen
Misschien kunnen we voor de dierenambulance springen?
Probleemwolf
- Siegfried Stahl
- Meganerd
- Contacteer:
Da's wel een mooie dood natuurlijk.
Johnny Lydon 1983
Johnny Lydon 1983
Of bij Oved en UH thuis
En dan allemaal met brandende autobanden om de nek aanbellen bij de psychotische buurman
En dan allemaal met brandende autobanden om de nek aanbellen bij de psychotische buurman
Probleemwolf
- Kryptozoid
- Forumgod
- Contacteer:
"'Samenleving' is een biologische constructie."
— Kryptozoid, lid 69
— Kryptozoid, lid 69
Of we gaan elkaar vermoorden, (plaats en tijd nog in te vullen) forumnerds Battle Royale, 2018 Groningen
Nimia familiaritas parit contemptum
- Ysidorus Fuchs
- Meganerd
Was dit het?
“Not out to stud – Not out to pasture – Just out to lunch”
- Ysidorus Fuchs
- Meganerd
Tja...
Het topiek is gelukkig snel een stille dood gestorven (excuseert!) met slechts drie deelnemers* en een zevental berichtjes.
* Roadrunner is geen forumnerd maar gewoon een bot die belegen muziekvideo's post ter niemands vermaak.
Het topiek is gelukkig snel een stille dood gestorven (excuseert!) met slechts drie deelnemers* en een zevental berichtjes.
* Roadrunner is geen forumnerd maar gewoon een bot die belegen muziekvideo's post ter niemands vermaak.
Ik wil hier nog wel even op inhaken.
Dat die ijsvos dit topic geheel zonder de context van de andere hiermee samenhangende topics uit die tijd (augustus 2018) plompverloren naar boven haalt is veelzeggend.
Het valt me sowieso op dat deze ijsvos er genoegen in lijkt te scheppen om op verhulde wijze situaties graag verder helpt te escaleren inplaats van de-escaleren. Een soort ramptoerist vanaf de zijlijn. Maar goed, dit terzijde.
Het moge duidelijk zijn dat ik bij een zelfmoord dreigement van elke willekeurig andere deelnemer op dit forum ik een dergelijk topic nooit zou openen (ben notabene zelf 2 dierbaren verloren door zelfmoord). Ja, zelfs empathie zou tonen.
Maar uit de mond van een zichzelf in ultieme slachtofferschap wentelende ras-manipulator die er zelfs niet voor terugschrok om bepaalde deelnemers alhier verantwoordelijk te stellen voor zijn vermeende suïcidale gedachtes vond ik het destijds tijd worden voor een relativerende ridiculisering.
Dat twee van zijn zelfbenoemde forumvrienden (Krypt en Sieg) in dit topiekje ook meegingen in de ridiculisering geeft al aan dat het allemaal niet zo heftig was als het nu (los van de context) over kan komen.
Ook typisch dat hij deze nerds geheel buiten schot laat in zijn tiradres. Hypocriet?
Hoe dan ook: of men het leuk vindt of niet, ik ga niet mee in UH's slachtoffer tirades waarbij hij totaal niet openstaat voor constructieve adviezen maar enkel en alleen jan-en alleman de schuld geeft van de ellende die hij zelf heeft gecreëerd. En haak ik in mijn sympathie al helemaal af als hij anderen een schuldgevoel gaat aanpraten en daarbij zelfs zover durft te gaan dat hij met hetgene gaat schermen waarbij ik 2 dierbaren verloren ben.
En laat dit topic nu maar tot in de diepste krochten van het forum afdalen.
Dat die ijsvos dit topic geheel zonder de context van de andere hiermee samenhangende topics uit die tijd (augustus 2018) plompverloren naar boven haalt is veelzeggend.
Het valt me sowieso op dat deze ijsvos er genoegen in lijkt te scheppen om op verhulde wijze situaties graag verder helpt te escaleren inplaats van de-escaleren. Een soort ramptoerist vanaf de zijlijn. Maar goed, dit terzijde.
Het moge duidelijk zijn dat ik bij een zelfmoord dreigement van elke willekeurig andere deelnemer op dit forum ik een dergelijk topic nooit zou openen (ben notabene zelf 2 dierbaren verloren door zelfmoord). Ja, zelfs empathie zou tonen.
Maar uit de mond van een zichzelf in ultieme slachtofferschap wentelende ras-manipulator die er zelfs niet voor terugschrok om bepaalde deelnemers alhier verantwoordelijk te stellen voor zijn vermeende suïcidale gedachtes vond ik het destijds tijd worden voor een relativerende ridiculisering.
Dat twee van zijn zelfbenoemde forumvrienden (Krypt en Sieg) in dit topiekje ook meegingen in de ridiculisering geeft al aan dat het allemaal niet zo heftig was als het nu (los van de context) over kan komen.
Ook typisch dat hij deze nerds geheel buiten schot laat in zijn tiradres. Hypocriet?
Hoe dan ook: of men het leuk vindt of niet, ik ga niet mee in UH's slachtoffer tirades waarbij hij totaal niet openstaat voor constructieve adviezen maar enkel en alleen jan-en alleman de schuld geeft van de ellende die hij zelf heeft gecreëerd. En haak ik in mijn sympathie al helemaal af als hij anderen een schuldgevoel gaat aanpraten en daarbij zelfs zover durft te gaan dat hij met hetgene gaat schermen waarbij ik 2 dierbaren verloren ben.
En laat dit topic nu maar tot in de diepste krochten van het forum afdalen.
Probleemwolf
- Ysidorus Fuchs
- Meganerd
Dat valt geheel binnen de verwachtingen.
In de tirades van UH wordt voortdurend verwezen naar iets wat jij in het verleden over UH's zelfmoordgedachten had gezegd. Aangezien Ysfoxy zich niet meer kon herinneren wat dat nou precies was (het is tenslotte ook al bijna vijf jaar geleden), heeft hij het bewuste topiek opgezocht in de hoop van wat opheldering te krijgen in verband met dit forumdrama.
Ysfoxy wil gerust toegeven dat hij af en toe eens graag stookt (hoewel weegschalen over het algemeen de lieve vrede willen behouden, hebben ze, vreemd genoeg, naar het schijnt ook Lokikaraktertrekken), maar dat was deze keer niet de bedoeling en hij heeft ook getwijfeld over het bumpen van dit topiek. Hij heeft dat uiteindelijk wel gedaan omdat hij veronderstelde dat een aantal medenerds zich mogelijk ook afvroegen waar UH nou precies naar verwees (maar misschien had Ysfoxy eerst een poll moeten aanmaken?). Alle contexttopieken bumpen leek dan weer een project van heel lange adem, maar uit dit topiek kon Ysfoxy opmaken dat een hysterisch buurman van UH alvast een onderdeel van de context was.
Ramptoeristen staan altijd aan de zijlijn, David.
Ysfoxy heeft in zijn tweede postje dan ook duidelijk gemaakt dat dit topiek slechts een klein aantal deelnemers had (met, inderdaad, Krypt en Sieg, twee forumnerds die UH wel zag/ziet zitten) en dat je het moeilijk een groot forumsucces kan noemen.
Graag.
- MarkS
- Knuffelnerd
- Contacteer:
Ramptoeristen staan altijd aan de zijlijn, David.
- Siegfried Stahl
- Meganerd
- Contacteer:
Johnny Lydon 1983
Johnny Lydon 1983
- kattekopje
- Forumspammer
Bump
we are the nukes of terror
we are all mutated
rehabilitated
friends of the earth
we are all mutated
rehabilitated
friends of the earth
- kattekopje
- Forumspammer
Bump
we are the nukes of terror
we are all mutated
rehabilitated
friends of the earth
we are all mutated
rehabilitated
friends of the earth
nu we het toch over zelfmoord hebben en iedereen het eens is met David
Lying on an eiderdown, Yippee!
You can't see me, but I can you
You can't see me, but I can you
Ik vond en vind de ridiculisering van UH nogal pijnlijk. Iemand veroordelen omdat het aandachttrekkerij zou zijn.
Aandachttrekkerij met praten over zelfmoord heeft een serieuze voedingsbodem.
Aandachttrekkerij met praten over zelfmoord heeft een serieuze voedingsbodem.
Make Peace Not War
Zou toch wel spectaculair zijn als we ons gezamenlijk ophangen in het Grote Markt Bos.
aka Ri'shad, de Parel van het Noordoosten
- MarkS
- Knuffelnerd
- Contacteer:
Precies genoeg bomen voor het aantal actieve nerds 
Ik zit er nou ff bij, en naar te kijken, maar ik vrees dat de takken ervan ons nog niet kunnen dragen. Dus we moeten deze meeting nog even een paar jaartjes uitstellen. Ik denk überhaupt dat 't m voor Sieg en Kraut sowieso niet wordt.
- Krautsurfer
- Meganerd
Ik wist niet dat Siegje ook lang was.
Maar zijn die boompjes dan zo kort joh?
‘ik hoop dat je kanker krijgt’ - Oved
‘Goed bezig’ - Siegfried Stahl
‘een verongelijkte drammende janker’ -David
‘Lekker ding’ - RDW
Uw mening hier, voor slechts vijf euro per letter!
Grijp die kans!
‘Goed bezig’ - Siegfried Stahl
‘een verongelijkte drammende janker’ -David
‘Lekker ding’ - RDW
Uw mening hier, voor slechts vijf euro per letter!
Grijp die kans!