Bestaan er nog leuke reclames?
- Mina en de mieren
- Meganerd
Bestaan er nog leuke reclames?
Ik vind die van Why Nut wel leuk. 
I know a place where to go
Into your arms
Oh into your arms
I can go
Into your arms
Oh into your arms
I can go
Re: Bestaan er nog leuke reclames?

Laatst gewijzigd door (klaz*) op 31 jul 2024, 18:10, 1 keer totaal gewijzigd.
aka Ri'shad, Parel van het Noordoosten
Het is maar een forum, een internetforum!
¯\_(ツ)_/¯
¯\_(ツ)_/¯
¯\_(ツ)_/¯
¯\_(ツ)_/¯
- Siegfried Stahl
- Meganerd
- Contacteer:
Nee, want reclames zijn slechts ergerlijk; nooit leuk.
" what the fuck are you talking about! Have you no ears (laughs)".
Johnny Lydon 1983
Siegfried Stahl. Lidnr.66.
Johnny Lydon 1983
Nieuwe van kpn 
¯\_(ツ)_/¯
¯\_(ツ)_/¯
- kattekopje
- Forumspammer
we are the nukes of terror
we are all mutated
rehabilitated
friends of the earth
we are all mutated
rehabilitated
friends of the earth
Veel meer, en kittens!!
¯\_(ツ)_/¯
¯\_(ツ)_/¯
¯\_(ツ)_/¯
¯\_(ツ)_/¯
- kattekopje
- Forumspammer
die in het gordijn klimmend
Leuuuuuk! Ben ik blij dat ik bij KPN zit

we are the nukes of terror
we are all mutated
rehabilitated
friends of the earth
we are all mutated
rehabilitated
friends of the earth
- deschrijver
- Knuffelnerd
Dat dus!
Only love, only love can leave such a mark. But only love, only love can heal such a scar.
- Krautsurfer
- Meganerd
Krek. Ze komen ongevraagd, ze zijn met teveel en ze zijn op je poen uit.
Opdonderen met reclames.
‘ik hoop dat je kanker krijgt’ - Oved
‘Goed bezig’ - Siegfried Stahl
‘een verongelijkte drammende janker’ -David
‘Lekker ding’ - RDW
Uw mening hier, voor slechts vijf euro per letter!
Grijp die kans!
‘Goed bezig’ - Siegfried Stahl
‘een verongelijkte drammende janker’ -David
‘Lekker ding’ - RDW
Uw mening hier, voor slechts vijf euro per letter!
Grijp die kans!
- deschrijver
- Knuffelnerd
Only love, only love can leave such a mark. But only love, only love can heal such a scar.
Als ze er dan toch zijn, heb ik liever leuke reclames. Maar ze zijn zeldzaam.
¯\_(ツ)_/¯
¯\_(ツ)_/¯
- Ysidorus Fuchs
- Meganerd
Vroeger had je reklameblokken tussen de programma's (fijn met Martine Bijl in een veld van boontjes ofzo), nu krijg je enkel ADHD.
“Not out to stud – Not out to pasture – Just out to lunch”
De reclame met Liselot heb ik altijd zin in in.
Voorheen Vlaecks. Nu nóg groener en nóg linkser, maar altijd genuanceerd.
- deschrijver
- Knuffelnerd
Bah.
De hele essentie van reclames is dat ze niet leuk zijn
't Is mooi geweest
Leg eens uit. Waarom zouden reclamemakers daarvoor kiezen?
Dat zal ik je haarfijn uit de doeken doen als jij me eerst eens uitlegt hoe je volgens jou een dier met respect om het leven brengt
't Is mooi geweest
Dat is vandaag allang aan bod geweest. Hier zie je enkele fijne voorbeelden bij kippen:
https://nl.wikihow.com/Op-een-diervrien ... -kip-doden
Succes ermee!!
De nek omdraaien of onthoofden. Helder. Het respectvolle gedeelte mis ik even. Zou je dat even voor me kunnen verhelderen? Alvast bedankt hèFlaaks schreef: ↑31 jul 2024, 21:36Dat is vandaag allang aan bod geweest. Hier zie je enkele fijne voorbeelden bij kippen:
https://nl.wikihow.com/Op-een-diervrien ... -kip-doden
Succes ermee!!
't Is mooi geweest
- Siegfried Stahl
- Meganerd
- Contacteer:
Het is gebruikelijk om na het doorsnijden van de keel altijd even een minuutje stilte te houden. Als dat geen respect is dan weet ik het niet meer.
Laatst gewijzigd door Siegfried Stahl op 31 jul 2024, 22:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Johnny Lydon 1983
Johnny Lydon 1983
- Siegfried Stahl
- Meganerd
- Contacteer:
Soms is er zelfs een toespraakje!
Johnny Lydon 1983
Johnny Lydon 1983
- Siegfried Stahl
- Meganerd
- Contacteer:
Maar dit is niet gebruikelijk.
Johnny Lydon 1983
Johnny Lydon 1983
@frobbert, het respectvolle is hier dat het snel en ongemerkt gaat. Voor ze het weten is het gedaan, met minimaal pijn lijden. Maar het respectvol omgaan met dieren voor zuivel, eieren en/of vlees gaat om veel meer dan alleen hun dood. Dierenwelzijn anders dan het (streng gereguleerde) slachtmoment is waar we nu de meeste steken laten vallen.
De focus op het doden van dieren is een typisch dingetje van vegetariërs die om die reden geen vlees eten. Geen dood dier op hun bord is alles, maar ze willen dan niet meer nadenken over het leven (en de dood) van de dieren die hun de broodnodige voedingsstoffen via zuivel en eieren leveren. Dat noem ik hypocriet.
Maar nu herhaal ik mezelf. Het is nu jouw beurt om geheel on-topic in detail uit de doeken te doen waarom reclamemakers uit zijn op niet leuke reclames. Ik ben oprecht benieuwd.
De focus op het doden van dieren is een typisch dingetje van vegetariërs die om die reden geen vlees eten. Geen dood dier op hun bord is alles, maar ze willen dan niet meer nadenken over het leven (en de dood) van de dieren die hun de broodnodige voedingsstoffen via zuivel en eieren leveren. Dat noem ik hypocriet.
Maar nu herhaal ik mezelf. Het is nu jouw beurt om geheel on-topic in detail uit de doeken te doen waarom reclamemakers uit zijn op niet leuke reclames. Ik ben oprecht benieuwd.
Een generalisatie en je zoveelste aanname. Er zijn talloze beweegredenen te bedenken waarom iemand ervoor kiest om vegetariër te worden en jij hebt duidelijk geen idee wat die van mij zijn. We verschillen duidelijk wel van mening over wat 'respect' betekent.
Geen idee, want ik heb dat nooit beweerd. Ik heb helemaal niets gezegd over reclamemakers, daar kwam jij mee
Enfin, het zoveelste voorbeeld van de Flaaksiaanse redeneertrant
't Is mooi geweest
Je bent echt sneu. 
Lees nog maar eens goed na wat je hier toezegt. Die reclamemakers kwamen al voorbij.
Allemaal aannames die voor de meeste vega's totaal niet opgaan.Flaaks schreef: ↑31 jul 2024, 22:24
Hoe kom je er toch weer bij?
Je redeneert louter vanuit vooroordelen.
De meeste vega's denken er juist wel heel veel over na. En nog veel verder dan jij ook. En daarom trekken ze de conclusie in elk geval geen vlees meer te eten. Daar begint het mee.
Bijna alle veganisten zijn als vegetariër begonnen.
Biologische veeteelt is alleen vergeleken met de bio industrie beter. Daarom vergelijk je het steeds daarmee.
Maar dat is geen vergelijk. Vergeleken met de bio industrie is alles beter.
We vervallen in herhaling. Al jarenlang wordt al je onzin hierover weerlegd.
De gezondheidsclaim heb je gelukkig laten varen inmiddels. Nooit bakzeil voor durven halen maar je haalt het in elk geval niet meer aan.
Goed zo, ga zo door! Misschien ga je het ooit echt begrijpen allemaal.
Edit: o nee, je had het nog steeds over de 'broodnodige voedingsstoffen'. Daarmee de suggestie wekkend dat zuivel en eieren noodzakelijk zijn in een dieet.
Te vroeg gejuicht. Je blijft een fopwetenschapper met achterhaalde claims.
Laatst gewijzigd door David op 31 jul 2024, 22:48, 2 keer totaal gewijzigd.
Probleemwolf
Nope, dit was mijn oorspronkelijke opmerking:
Staat niets over makers in. Die heb je zelf uit je dikke schurftige duim gezogen. Dat doe je steeds ¯\_(ツ)_/¯
't Is mooi geweest
Flaaks is de koning van de drogredenering. Het is wel interessant wat ie hier doet. Hij schuift mij een opmerking in de schoenen die hij zelf gemaakt heeft. Ik zou bijna denken dat het iets van een waanstoornis heeft
't Is mooi geweest
Met Flaaks valt inderdaad niet te discussiëren.
Nog nooit een 'wetenschapper' meegemaakt die zo onzorgvuldig te werk gaat en alleen redeneert vanuit vooroordelen, onterechte aannames, achterhaalde claims en waanideeën.
Nog nooit een 'wetenschapper' meegemaakt die zo onzorgvuldig te werk gaat en alleen redeneert vanuit vooroordelen, onterechte aannames, achterhaalde claims en waanideeën.
Probleemwolf
Lezen, frobbert! Mijn vraag was inderdaad een stap naar de reclamemakers. Die stap is niet onredelijk, want zij maken de reclames, waarover juist jij een vooroordeel presenteert. Maar dit is allemaal niet belangrijk, want je zelf zegt toe mijn vraag te zullen beantwoorden. Doe dat dan!frobbert schreef: ↑31 jul 2024, 22:43Nope, dit was mijn oorspronkelijke opmerking:Staat niets over makers in. Die heb je zelf uit je dikke schurftige duim gezogen. Dat doe je steeds ¯\_(ツ)_/¯
Flaaks is niet alleen de koning van de drogredenering.
Eigenlijk zouden we al zijn befaamde stellingen eens moeten verzamelen en op een rijtje moeten zetten en dat dan naar zijn werkgever opsturen.
Wel erbij zeggen dat het écht geen ironie was maar welgemeend.
Een ontslag lijkt me onomkeerbaar. Een busje met witte broeders ook. Met als risico dat hij dan als enige overgebleven activiteit nog meer op dit forum zijn wereldvreemde misbaksels tentoonspreidt.
Eigenlijk zouden we al zijn befaamde stellingen eens moeten verzamelen en op een rijtje moeten zetten en dat dan naar zijn werkgever opsturen.
Wel erbij zeggen dat het écht geen ironie was maar welgemeend.
Een ontslag lijkt me onomkeerbaar. Een busje met witte broeders ook. Met als risico dat hij dan als enige overgebleven activiteit nog meer op dit forum zijn wereldvreemde misbaksels tentoonspreidt.
Probleemwolf
En jij, spuit 11, moet even op je beurt wachten, en eerst een lesje interpunctie nemen. Er staat in mijn zin geen komma. Ik heb het specifiek over de vegetariërs die niet verder nadenken. Ik zeg niet dat dit voor de meeste vegetariërs geldt. Allemachtig, het is zo treurig, die onnozelheid bij de grootste keffers hier.David schreef: ↑31 jul 2024, 22:42Allemaal aannames die voor de meeste vega's totaal niet opgaan.Flaaks schreef: ↑31 jul 2024, 22:24
Hoe kom je er toch weer bij?
Je redeneert louter vanuit vooroordelen.
De meeste vega's denken er juist wel heel veel over na. En nog veel verder dan jij ook. En daarom trekken ze de conclusie in elk geval geen vlees meer te eten. Daar begint het mee.
Bijna alle veganisten zijn als vegetariër begonnen.
Biologische veeteelt is alleen vergeleken met de bio industrie beter. Daarom vergelijk je het steeds daarmee.
Maar dat is geen vergelijk. Vergeleken met de bio industrie is alles beter.
We vervallen in herhaling. Al jarenlang wordt al je onzin hierover weerlegd.
De gezondheidsclaim heb je gelukkig laten varen inmiddels. Nooit bakzeil voor durven halen maar je haalt het in elk geval niet meer aan.
Goed zo, ga zo door! Misschien ga je het ooit echt begrijpen allemaal.
Edit: o nee, je had het nog steeds over de 'broodnodige voedingsstoffen'. Daarmee de suggestie wekkend dat zuivel en eieren noodzakelijk zijn in een dieet.
Te vroeg gejuicht. Je blijft een fopwetenschapper met achterhaalde claims.
- Siegfried Stahl
- Meganerd
- Contacteer:
Johnny Lydon 1983
Johnny Lydon 1983
Zozo! Gaan we commanderen?
Ik heb niets te maken met jouw ‘stap’ te dezent dus ik zou niet weten waarom ik daar op zou moeten reageren.
Maar zoals gezegd, dit doe je steeds, de dingen invullen met je eigen aannames
't Is mooi geweest
Je hebt wel met die stap te maken, want je toezegging was daarna. 
…als jij me kon uitleggen hoe je een dier ‘met respect’ om het leven brengt. Ik vond je uitleg niet overtuigend.
En dan nog, ik bepaal zelf wel of ik met jouw ‘stap’ te maken heb, pedant mannetje. Ga je wijf commanderen
't Is mooi geweest
Aha, ineens is mijn antwoord niet toereikend. Je draait je steeds verder vast, frobbert. Misschien moet je nu maar je bedje opzoeken en er morgen nog eens fris naar kijken.
Hij wordt wel steeds emotioneler hè, die Flaaks. Voortdurend generaliseren en dan nog boos worden ook als je ‘m daarop aanspreekt. Het ontkennen zelfs 
Beste Flaaks, je wilde ruzie en je hebt ‘t. Gelukkig heb je nu Sieg en Ries als medestanders. Dat zal je vast goed doen
Beste Flaaks, je wilde ruzie en je hebt ‘t. Gelukkig heb je nu Sieg en Ries als medestanders. Dat zal je vast goed doen
't Is mooi geweest
Je maakt het alleen maar erger, frobbert. Ik ben een emotionele persoon, maar tegenover trollen zoals jij ben ik immer verbeten. Ik ben hooguit een beetje emotioneel over je incasseringsvermogen. 
Ah, hier komen de fascistoïde geweldsfantasietjes, het gedeelte waar je zegt dat je me in het stof hebt laten bijten en me vermorzeld hebt onder je ecologische voetafdruk. Misschien moet je nu maar even je houtkacheltje aansteken en doen alsof je mij en Daafje aan de vlammen voedt. Met respect uiteraard.
't Is mooi geweest
Kies ik eens voor mildere bewoordingen over je verlies, is het weer niet goed. 
Nog wakker, Fladolf? Stook ze anders nog even lekker op, die vlammetje. Word je rustig van 
't Is mooi geweest
Het is veel te warm voor een kachel. Ook waait het niet voldoende. Maar ik begrijp best dat je het te warm onder de voeten hebt gekregen.
Een tip: ga even kort douchen, lekker slapen, morgen je teksten opnieuw lezen, accepteren waar je de mist bent ingegaan, een kort excuus, je belofte vervullen en dan hebben we het er niet meer over.
Een tip: ga even kort douchen, lekker slapen, morgen je teksten opnieuw lezen, accepteren waar je de mist bent ingegaan, een kort excuus, je belofte vervullen en dan hebben we het er niet meer over.