“Ik word van een paar dode Israeli’s niet warm of koud.”
- Kees Kietelvlees
- Forumspammer
- Kees Kietelvlees
- Forumspammer
- Mina en de mieren
- Meganerd
Re: Ik word van een paar dode Israeli’s niet warm of koud.
Ik ben Pers en deel iKer's mening 

I know a place where to go
Into your arms
Oh into your arms
I can go
Into your arms
Oh into your arms
I can go
- Mina en de mieren
- Meganerd
Alhoewel een tak van mijn voorouders Joden waren, true story
Into your arms
Oh into your arms
I can go
Into your arms
Oh into your arms
I can go
Jij bent niet goed snik.
Joden is wat anders dan zionisten.
En Kees, wordt jij nog warm of koud van dooie Oekrainers?
Make Peace Not War
- Mina en de mieren
- Meganerd
Dus zit nu in dubio
Into your arms
Oh into your arms
I can go
Into your arms
Oh into your arms
I can go
- Mina en de mieren
- Meganerd
Fluttopic slotje 

Into your arms
Oh into your arms
I can go
Into your arms
Oh into your arms
I can go
Succes ermee.
En succes met je hysterie. Want er zijn in een land ver hier vandaan vanochtend enige tientallen onschuldigen vermoord.
Business as usual, maar omdat het Israeli’s betreft is Kees opeens wakker geschrokken.
Make Peace Not War
- Mina en de mieren
- Meganerd
https://www.bnnvara.nl/joop/artikelen/h ... -oorlog-afOp Israëlisch grondgebied zouden minstens 40 mensen zijn omgebracht terwijl in Gaza minstens 160 doden zijn gevallen bij luchtaanvallen door Israël.
Into your arms
Oh into your arms
I can go
Into your arms
Oh into your arms
I can go
- Mina en de mieren
- Meganerd
Into your arms
Oh into your arms
I can go
Into your arms
Oh into your arms
I can go
Het blijven veel burgerslachtoffers. Dat mag niemand koud laten. Desalniettemin vrees ik het meest voor de Israëlische reactie.
Voorheen Vlaecks. Nu nóg groener en nóg linkser, maar altijd genuanceerd.
- Mina en de mieren
- Meganerd
fuck netanhayuuuuuu 

Into your arms
Oh into your arms
I can go
Into your arms
Oh into your arms
I can go
- Paxneerlandica
- Forumnerd
Ach de Joden hebben het volste recht om zichzelf te verdedigen alleen de zaak bekijken van beide kanten zou niet zo gek zijn,of ze hier dat kunnen op dit forum

VERITAS VOS LIBERABIT.
- Mina en de mieren
- Meganerd
fuck paxneerlandica ook 

Into your arms
Oh into your arms
I can go
Into your arms
Oh into your arms
I can go
- Mina en de mieren
- Meganerd

Into your arms
Oh into your arms
I can go
Into your arms
Oh into your arms
I can go
Welke joden? Je bedoelt de inwoners van Israel?Paxneerlandica schreef: ↑07 okt 2023, 16:21 Ach de Joden hebben het volste recht om zichzelf te verdedigen alleen de zaak bekijken van beide kanten zou niet zo gek zijn,of ze hier dat kunnen op dit forum![]()
![]()
Lijkt me nogal wiedes, iedereen heeft het recht zichzelf te verdedigen.
Jammer alleen dat we daar pas een discussie over hebben als er enige tientallen Israeli’s vermoord worden.
Waar was Kees’ verontwaardiging toen er 200 Palestijnen vermoord werden? Waar is Kees nu er 160 Palestijnen dood zijn bij de zionistische tegenterreur?
Mensen als Kees word ik erg moe van. Schrikken pas wakker als de NOS een bericht plaatst dat er onschuldige Israeli’s vermoord worden. En worden boos als ik zeg dat dat me relatief koud laat.
Make Peace Not War
- Paxneerlandica
- Forumnerd
Mensen als Kees hebben wel een mening en dat hebben de meesten hier niet schelden en haat kunnen ze uit hun pauper bek uit braken,Voorts mag Kees vinden wat hij wil.iKer schreef: ↑07 okt 2023, 16:38Welke joden? Je bedoelt de inwoners van Israel?Paxneerlandica schreef: ↑07 okt 2023, 16:21 Ach de Joden hebben het volste recht om zichzelf te verdedigen alleen de zaak bekijken van beide kanten zou niet zo gek zijn,of ze hier dat kunnen op dit forum![]()
![]()
Lijkt me nogal wiedes, iedereen heeft het recht zichzelf te verdedigen.
Jammer alleen dat we daar pas een discussie over hebben als er enige tientallen Israeli’s vermoord worden.
Waar was Kees’ verontwaardiging toen er 200 Palestijnen vermoord werden? Waar is Kees nu er 160 Palestijnen dood zijn bij de zionistische tegenterreur?
Mensen als Kees word ik erg moe van. Schrikken pas wakker als de NOS een bericht plaatst dat er onschuldige Israeli’s vermoord worden. En worden boos als ik zeg dat dat me relatief koud laat.
VERITAS VOS LIBERABIT.
- Siegfried Stahl
- Meganerd
- Contacteer:
Ik kan me niet voorstellen dat de veiligheidsdiensten niet op de hoogte waren dat er meer dan 2000 raketten werden opgesteld om af te vuren op Israël.
Denk dat de overheid het heeft laten gebeuren om de interne onrust in te perken en alle boosheid weer richting Hamas te laten gaan. Het koste een paar mensen het leven maar het doel heiligt de middelen.
Er zal de komende dagen weer heel wat oorlogsgeweld uit de Gaza strook gaan komen. Moet Hamas niet over klagen want eigen schuld dikke bult.
Denk dat de overheid het heeft laten gebeuren om de interne onrust in te perken en alle boosheid weer richting Hamas te laten gaan. Het koste een paar mensen het leven maar het doel heiligt de middelen.
Er zal de komende dagen weer heel wat oorlogsgeweld uit de Gaza strook gaan komen. Moet Hamas niet over klagen want eigen schuld dikke bult.
" what the fuck are you talking about! Have you no ears (laughs)".
Johnny Lydon 1983
Siegfried Stahl. Lidnr.66.
Johnny Lydon 1983
Israel moet ook niet klagen want eigen schuld dikke bult.
En het komt Nethanyahu goed uit, natuurlijk. Kunnen ze weer even de spierballen laten rollen.
Ondertussen gaat het moorden en roven door de zionisten gewoon door natuurlijk. Daar verandert deze wanhoopsactie van Hamas niks aan.
En het komt Nethanyahu goed uit, natuurlijk. Kunnen ze weer even de spierballen laten rollen.
Ondertussen gaat het moorden en roven door de zionisten gewoon door natuurlijk. Daar verandert deze wanhoopsactie van Hamas niks aan.
Make Peace Not War
Raar dat die Israeli/Mossad níks van de voorbereidingen voor en van de aanval zelf wisten? Mossad verrast?
En nu weer raketaanvallen...is Iron Dome uitgeschakeld ofzo? 

- Siegfried Stahl
- Meganerd
- Contacteer:
Het is wel een beetje erg opzichtig allemaal.
Maar een mooi excuus om volle bak los te gaan natuurlijk.
Johnny Lydon 1983
Johnny Lydon 1983
Daar lijkt het sterk op

- Siegfried Stahl
- Meganerd
- Contacteer:
Johnny Lydon 1983
Johnny Lydon 1983
Waar kwamen al die dure wapens van Hamas vandaan? Was het gewoon Iran? Of heeft Rusland wat geregeld, zodat de wereld een tijdje naar een ander slagveld kijkt.
Joh, iedereen hier heeft vast wel een genetische link met het jodendom. Niks bijzonders, mixen is van alle tijden en daar is niks mis mee.
Waar het mij omgaat is dat er daders zijn, en slachtoffers. En gisterochtend waren de daders voor heel eventjes slachtoffer. De rollen waren voor een paar uurtjes omgedraaid.
Make Peace Not War
Dure wapens? Kijk naar wat Israel heeft, en praat dan nog eens over ‘dure wapens’.
Die wapens komen als vanouds uit Rusland en Iran. Niks geheims aan. De wapens van Israel komen uit Israel en de VS, en voor een klein deel mss uit Europese landen.
Make Peace Not War
Wat is er toch met jou aan de hand laatste twee jaren? Je begint steeds verstandiger taal uit te slaan!Siegfried Stahl schreef: ↑07 okt 2023, 17:47Denk dat de overheid het heeft laten gebeuren om de interne onrust in te perken en alle boosheid weer richting Hamas te laten gaan. Het koste een paar mensen het leven maar het doel heiligt de middelen.
Dit zou me totaal niks verbazen. Momenteel houd ik me er niet zo mee bezig maar ik heb al eerder gezien dat Israel moedwillig een opleving van Hamas uitlokte. Weken gingen voorbij dat je in westerse pers vrijwel niks hoorde van wat Israel uitspookte. Er waren grootschalige razzia’s waarbij bijna 1000 jongens tussen de 17 en 22 werden vastgezet zonder aanklacht. Veel doden vielen er bij deze overvallen in the Westbank.
Tot er als reactie een paar raketten uit Gaza werden afgevuurd.
De poppen waren aan het dansen: de westerse pers sprong er vol op en Israel had de weg vrij om ongehinderd meer dan tweeduizend Palestijnse slachtoffers te maken met bombardementen op Gaza. Meerendeels burgers.
Het pijnlijke is dat de Palestijnen er steeds weer in trappen. En de westerse pers ook.
Make Peace Not War
- Kees Kietelvlees
- Forumspammer
Onschuldige Joodse burgers werden vermoord. Hun lijken werden door de straten gesleurd en op getuft.
En iKer de Jodenhater zag dat het goed was.
Is Woke
- Mina en de mieren
- Meganerd
TrueiKer schreef: ↑08 okt 2023, 07:46Joh, iedereen hier heeft vast wel een genetische link met het jodendom. Niks bijzonders, mixen is van alle tijden en daar is niks mis mee.
Waar het mij omgaat is dat er daders zijn, en slachtoffers. En gisterochtend waren de daders voor heel eventjes slachtoffer. De rollen waren voor een paar uurtjes omgedraaid.
Into your arms
Oh into your arms
I can go
Into your arms
Oh into your arms
I can go
- Siegfried Stahl
- Meganerd
- Contacteer:
https://www.buttkicken.nl/briefje-van-j ... pologeten/iKer schreef: ↑08 okt 2023, 07:51Wat is er toch met jou aan de hand laatste twee jaren? Je begint steeds verstandiger taal uit te slaan!Siegfried Stahl schreef: ↑07 okt 2023, 17:47Denk dat de overheid het heeft laten gebeuren om de interne onrust in te perken en alle boosheid weer richting Hamas te laten gaan. Het koste een paar mensen het leven maar het doel heiligt de middelen.
Dit zou me totaal niks verbazen. Momenteel houd ik me er niet zo mee bezig maar ik heb al eerder gezien dat Israel moedwillig een opleving van Hamas uitlokte. Weken gingen voorbij dat je in westerse pers vrijwel niks hoorde van wat Israel uitspookte. Er waren grootschalige razzia’s waarbij bijna 1000 jongens tussen de 17 en 22 werden vastgezet zonder aanklacht. Veel doden vielen er bij deze overvallen in the Westbank.
Tot er als reactie een paar raketten uit Gaza werden afgevuurd.
De poppen waren aan het dansen: de westerse pers sprong er vol op en Israel had de weg vrij om ongehinderd meer dan tweeduizend Palestijnse slachtoffers te maken met bombardementen op Gaza. Meerendeels burgers.
Het pijnlijke is dat de Palestijnen er steeds weer in trappen. En de westerse pers ook.
Johnny Lydon 1983
Johnny Lydon 1983
-
- Hop hop
Nooit gehoord van buttkicken. Wat is dat voor bronvermelding?
Tsja, laat ik voorop stellen dat ik bepaald geen liefhebber ben van radicale religieuze haatbaarden maar dit alles heeft Israël toch echt wel aan zichzelf te danken natuurlijk.
Onrechtmatig landje pikken (met behulp va de Engelsen destijds), de oorspronkelijke bewoners verjagen en/of onderdrukken en elke poging tot een rechtvaardige 2staten oplossing frustereren. Daar maak je geen vrienden mee. Behalve bij de hypocriete westerse bondgenoten dan.
Uiteindelijk zal Israël van de kaart geveegd worden. Het is een onrechtmatige bezettingsmacht die ten alle tijden haat en weerzin zal blijven oproepen en zulk soort staten overleven nooit eeuwenlang.
Maar dit alles neemt niet weg dat de lieden van Hamas ook weinig sympathiek zijn en het er met hen niet veel beter op zal worden.
Onrechtmatig landje pikken (met behulp va de Engelsen destijds), de oorspronkelijke bewoners verjagen en/of onderdrukken en elke poging tot een rechtvaardige 2staten oplossing frustereren. Daar maak je geen vrienden mee. Behalve bij de hypocriete westerse bondgenoten dan.
Uiteindelijk zal Israël van de kaart geveegd worden. Het is een onrechtmatige bezettingsmacht die ten alle tijden haat en weerzin zal blijven oproepen en zulk soort staten overleven nooit eeuwenlang.
Maar dit alles neemt niet weg dat de lieden van Hamas ook weinig sympathiek zijn en het er met hen niet veel beter op zal worden.
Laatst gewijzigd door David op 08 okt 2023, 09:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Probleemwolf
- Mina en de mieren
- Meganerd
Helemaal met je eens
Into your arms
Oh into your arms
I can go
Into your arms
Oh into your arms
I can go
Zal me inderdaad ook niets verbazen als de Netanyahu clan hier wel degelijk weet van had en het heeft laten gebeuren om voor eens en altijd af te kunnen rekenen met Hamas, met goedkeuring en steun van de bondgenoten.
Vreemd dat dat scenario hier wel meteen wordt geopperd en niemand in de reguliere media nog op dat idee is gekomen.
Vreemd dat dat scenario hier wel meteen wordt geopperd en niemand in de reguliere media nog op dat idee is gekomen.
Probleemwolf
- Mina en de mieren
- Meganerd
onheilig land
Into your arms
Oh into your arms
I can go
Into your arms
Oh into your arms
I can go
Praat niet zo dom. Die raketten zijn duur voor een volk dat bijna niks heeft. Dat staat los van wat Israël heeft en zal gebruiken om dit te vergelden. Gaza is aan alle kanten afgesloten. Hoe zijn die wapens daar terecht gekomen? En wie heeft ze betaald of geschonken? Die vraag staat als een huis.
Is wel onbevestigde consensus dat het Iran was
- Paxneerlandica
- Forumnerd
Kees Kietelvlees heeft natuurlijk wel gelijk dat zijn inderdaad Joodse onschuldige burgers,maar er zijn joden die weer palestijnen van hun land jagen en die Kerken aan vallen en kloosters enz enz de orthodoxe joden,laat men die pakken.Voorts de waanzin van de oorlog is daar weer aan de macht palestijnen vallen aan, nou niet gaan huilen als Israel terugslaat waar ze helemaal gelijk in hebben.
VERITAS VOS LIBERABIT.
- Paxneerlandica
- Forumnerd
Kees Kietelvlees heeft natuurlijk wel gelijk dat zijn inderdaad Joodse onschuldige burgers,maar er zijn joden die weer palestijnen van hun land jagen en die Kerken aan vallen en kloosters enz enz de orthodoxe joden,laat men die pakken.Voorts de waanzin van de oorlog is daar weer aan de macht palestijnen vallen aan, nou niet gaan huilen als Israel terugslaat waar ze helemaal gelijk in hebben.
VERITAS VOS LIBERABIT.
- deschrijver
- Forumjunk
Het probleem is dat de Israëlische regering niet warm of koud wordt van een paar dode Israeli's en gewoon doorgaat met geweld.
Only love, only love can leave such a mark. But only love, only love can heal such a scar.
- Mina en de mieren
- Meganerd
Buitenhof herhaling nu, interessant
Into your arms
Oh into your arms
I can go
Into your arms
Oh into your arms
I can go
- Mina en de mieren
- Meganerd
Robbert Dijkgraaf
vuile hypocriet

Into your arms
Oh into your arms
I can go
Into your arms
Oh into your arms
I can go
- Siegfried Stahl
- Meganerd
- Contacteer:
Johnny Lydon 1983
Johnny Lydon 1983
- Mina en de mieren
- Meganerd
Door Iran 

Into your arms
Oh into your arms
I can go
Into your arms
Oh into your arms
I can go
De beelden op Twitter/X van Hamas die hun zwaargewonde gevangenen rondparaderen zijn meer dan walgelijk. Hoezeer ik het ook oneens ben en blijf met de bezettingspolitiek van Israel, dit gaat Hamas geen sympathiepunten opleveren bij de goegemeente.
Memento Amoris
- Siegfried Stahl
- Meganerd
- Contacteer:
Er komen ook beelden vrij van een muziekfestival dat door hamas overvallen is....niet zo fris allemaal. Dit gaat inderdaad geen sympathiepunten opleveren. Maar toch zijn er heel wat mensen blij mee hoor..
https://www.adl.org/resources/blog/hama ... ies-online
https://www.adl.org/resources/blog/hama ... ies-online
Johnny Lydon 1983
Johnny Lydon 1983
Verder is dit topic natuurlijk een beetje te makkelijk. Ikel is ook mijn vriend niet maar ik kan niet ontkennen dat hij zich tegenwoordig wat bescheidener opstelt, met hier en daar zelfs wat momenten van zelfspot en zelfinzicht. Dat maakt zijn aanwezigheid hier toch wat draaglijker. Mag ook wel eens gezegd worden. Dhr. Kieteldoos is een onbeduidende nerd die hier zo af en toe eens een onbeduidend drukje komt doen, zonder enige kennis van zaken over wat dan ook. Een soort Pax dus, maar dan met wat meer forumuren en taalbeheersing
Anyway, 't is allemaal niet fraai wat er daar allemaal gebeurt

Anyway, 't is allemaal niet fraai wat er daar allemaal gebeurt

Memento Amoris
De mogelijke verdere consequenties, het rimpeleffect, zijn ook wel...eng.
- Mina en de mieren
- Meganerd
Was er ooit een moment dat het wel fraai was in dat gebied?
Into your arms
Oh into your arms
I can go
Into your arms
Oh into your arms
I can go