Zit u er op?
En van welke deal maakt u dan gebruik?
Hoe bevalt het?
Wat zijn de nadelen..en vooruit...ook de voordelen?
The Beatles staan er niet op hoorde ik al.
Heb ik die albums dus niet voor niets gekocht ( suk voor stuk voor het volle pond)
Hoezo niet voor mij?1ofthemFaces schreef:De site die je hele, zorgvuldig door de jaren heen opgebouwde muziekcollectie overbodig maakt.( Behalve voor rie-Char-dus)
Hmmm..ja dat zou zomaar kunnen.Coyote schreef:En wie garandeert je dat Spotify niet failliet gaat of verkocht wordt in de toekomst?
Flaaks schreef:Spotify wordt waarschijnlijk ooit verboden.
Hoezo?Flaaks schreef:Spotify wordt waarschijnlijk ooit verboden.
Jij hebt geen muziekcollectie.Richardus schreef:Hoezo niet voor mij?1ofthemFaces schreef:De site die je hele, zorgvuldig door de jaren heen opgebouwde muziekcollectie overbodig maakt.( Behalve voor rie-Char-dus)
wolkjes1ofthemFaces schreef:Jij hebt geen muziekcollectie.Richardus schreef:Hoezo niet voor mij?1ofthemFaces schreef:De site die je hele, zorgvuldig door de jaren heen opgebouwde muziekcollectie overbodig maakt.( Behalve voor rie-Char-dus)![]()
Alleen voorbijdrijvende wolken.
Aan de verdere reacties ben ws de enige hier dan.Rainy Day Woman schreef:Ik gebruik het al een tijdje en sinds kort heb ik zo'n 5 euro-abonnement. Ik vind het wel fijn, maar dat is ook omdat ik downloaden zo'n gedoe vind. Maar niet alles staat erop indd. Toch ben ik er wel tevreden over.
dj maus schreef:Ik ben ook tevreden!
Downloaden via slsk gaat misschien wel vanzelf, maar het organiseren en bijhouden van heel de collectie is bijna een dagtaak...
Gewoon effe klikken op spotify en vervolgens al dan niet een sterretje plaatsen is dan wel lekker makkelijk.
Als ik het goed vind, koop ik het...
...al vraag ik me wel eens af waarom.
?
Kijk dat is nou eens aardigdj maus schreef:Best of 2011, so far on @Spotify
http://open.spotify.com/user/dj-maus/pl ... 1WWpljUIAV
Maus heeft de grootste muziekcollectie der nerds alhier vermoed ik.Siegfried Stahl schreef:Ik wil eigenaar van muziek zijn...zelf bij elkaar gesprokkeld....bij spotify heb je ook jan smit , gerard joling en frans bauer tot je beschikking.
En dat wil ik niet.
Zie het zo: je kan zelf schilderijen verzamelen...maar je kan natuurlijk ook gewoon naar een museum gaan....maar dan zijn het niet JOUW schilderijen.
Maar het is niet hetzelfde heh.dj maus schreef:Niks te sjouwen en 2000 liedjes op zak. Geen gezeur over draaitafels die ze van heinde en verre aan moeten slepen (als ik dat al niet zelf moet doen).
Een luisterpaal?Rainy Day Woman schreef:Het is voor mij ook geen vervanging van mijn cd-collectie. Eerder een extra aanleiding om die uit te breiden.
Hoi! En meteen ook weer tot ziens!Rainy Day Woman schreef:hee dj maus!
Doe ff een postje in 2011 so far ofzo..die spotify link open ik niet.dj maus schreef:Hoi! En meteen ook weer tot ziens!Rainy Day Woman schreef:hee dj maus!
Kwam alleen even gedag zeggen. :P
Same here. Verder ben ik het met Sieg eensTrash schreef:ik heb dit jaar een paar keer ingelogd om wat nummers te beluisteren, maar was eigenlijk alweer vergeten dat het bestaat...
Wat me tegenhield:1ofthemFaces schreef:Aan de verdere reacties ben ws de enige hier dan.Rainy Day Woman schreef:Ik gebruik het al een tijdje en sinds kort heb ik zo'n 5 euro-abonnement. Ik vind het wel fijn, maar dat is ook omdat ik downloaden zo'n gedoe vind. Maar niet alles staat erop indd. Toch ben ik er wel tevreden over.
Ik wil juist weten wat nerds tegenhoudt.
zotjesrozebanaan schreef: Ik gebruik het ook als ik gitaar aan het spelen ben via tablaturen, om even snel te luisteren hoe het origineel nu weer ging (om het dan helemaal anders te spelen)
Nee, omdat er teveel lui zijn die zich DJ noemen en met 16Gieg stickjes stad en land afreizen. En verder omdat men zich misschien eindelijk realiseert dat het een overgewaardeerde professie is.dj maus schreef:dj'en levert sowieso nauwelijks nog iets op, tegenover zo'n vijf jaar geleden. Zou dat misschien ook door spotify komen?
Denk je?jackN schreef:wat er nu nog staat zal minder opbrengen; Rolling Stones, Springsteen, Dire straits, Dooby Brothers, Clapton, JJ Cale ea, daar is geen markt meer voor.
Je kunt in de lijsten van je Facebookvrienden kijken wat ze draaien en dat zelf ook draaien.(klaz*) schreef:Alleen al om die naam is de gedachte nog niet eens in me opgekomen om er gebruik van te maken. En bovendien: wat is de meerwaarde?!
Mijn vrienden luisteren toch naar baggermuziek.iKer schreef:Je kunt in de lijsten van je Facebookvrienden kijken wat ze draaien en dat zelf ook draaien.
Ja, en jij niet.(klaz*) schreef:Mijn vrienden luisteren toch naar baggermuziek.iKer schreef:Je kunt in de lijsten van je Facebookvrienden kijken wat ze draaien en dat zelf ook draaien.
Ik zou bijna gaan denken dat je één van hen bent.Siegfried Stahl schreef:Ja, en jij niet.(klaz*) schreef:Mijn vrienden luisteren toch naar baggermuziek.iKer schreef:Je kunt in de lijsten van je Facebookvrienden kijken wat ze draaien en dat zelf ook draaien.
Erg herkenbaar(klaz*) schreef:Mijn vrienden luisteren toch naar baggermuziek.iKer schreef:Je kunt in de lijsten van je Facebookvrienden kijken wat ze draaien en dat zelf ook draaien.
Nee.Billy Blitzkrieg schreef: I'm one of them
Om precies te zijn de enige. Toch?Billy Blitzkrieg schreef:Mensen met een goede muzieksmaak zijn van een uitstervend ras.. en I'm one of them

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast